Dit is de prijs:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef het volgende:
Ik zie in de OP overigens niets staan over de prijzen die te winnen vallen, wanneer worden die toegevoegd?
Nouja, ik win toch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is de prijs:
Een exclusieve miniatuur van de Ferrari F1, schaal 1, is voorzien van alle details. Je kan de Ferrari F1 naar hartelust laten racen, met behulp van de speciale afstandsbediening is hij zeer wendbaar. Gebouwd met een licentie van Ferrari. Inclusief gun type afstandsbediening, 12 V Accu, oplader en 9V Batterij. aangeboden door InTrePidIvity
Jaja, het wordt gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, tegen de grote onbekende.
Ik moest er ook voor in de index kijken wie de tweede SPT-mod was.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:58 schreef BVO het volgende:
Tegen een SPT-mod nog wel.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef XL het volgende:
[..]
verzuurde ex-mod.... Goede loting zou ik zeggen.
Ik heb iedereen gekoppeld aan een nummer van Jack Johnson en de cd op shuffle gezetquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Balletjes in de magnetron gehad?
En toen alles upside down?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gekoppeld aan een nummer van Jack Johnson en de cd op shuffle gezet![]()
BVO staat tegenover mij..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moest er ook voor in de index kijken wie de tweede SPT-mod was.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef zjroentje het volgende:
Dus als je verliest, lig je er direct uit?
Ja bij verlies is het exit en in de volgende ronde speel je tegen BS.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef zjroentje het volgende:
Dus als je verliest, lig je er direct uit?
En welke cd ga je dan voor de volgende ronde gebruiken, of is dit een compleet voorgekookte loting?
In principe organiseer ik het nu als testcase.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen anderen die nu te laat waren ook nog mee doen... misschien een soort van promotie/degradatiewedstrijd
Ok dan hou ik dit topic zeker wel in de gaten... leuk initiatiefquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
In principe organiseer ik het nu als testcase.
Als het leuk is kan het misschien doorgaan en dan kunnen we misschien de inschrijving langer open houden en zelfs ranglijsten aanhouden ofzo. Dat is echter allemaal toekomstmuziek.
Jij hebt toch je 'grote onbekende'....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
Ik zie voor jou tot de halve finale weinig tegenstand, maar goed.... die halve finale is natuurlijk ook direct je Waterloo. Het bovenste kwart is natuurlijk zonder meer het sterkstequote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk sta ik dus al met 1,5 been in de halve finale.
Door naar de uitgang ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
toen ik vandaag om 21:15 iets te laat aankwam bij het stadion van Groningen mocht ik ook niet meer meespelen omdat ze al begonnen waren.quote:
De sportwedstrijden van komend weekend. Ik wil de deadline denk ik op vrijdagavond doen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer beginnen we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |