In principe organiseer ik het nu als testcase.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen anderen die nu te laat waren ook nog mee doen... misschien een soort van promotie/degradatiewedstrijd
Ok dan hou ik dit topic zeker wel in de gaten... leuk initiatiefquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
In principe organiseer ik het nu als testcase.
Als het leuk is kan het misschien doorgaan en dan kunnen we misschien de inschrijving langer open houden en zelfs ranglijsten aanhouden ofzo. Dat is echter allemaal toekomstmuziek.
Jij hebt toch je 'grote onbekende'....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
Ik zie voor jou tot de halve finale weinig tegenstand, maar goed.... die halve finale is natuurlijk ook direct je Waterloo. Het bovenste kwart is natuurlijk zonder meer het sterkstequote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk sta ik dus al met 1,5 been in de halve finale.
Door naar de uitgang ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
toen ik vandaag om 21:15 iets te laat aankwam bij het stadion van Groningen mocht ik ook niet meer meespelen omdat ze al begonnen waren.quote:
De sportwedstrijden van komend weekend. Ik wil de deadline denk ik op vrijdagavond doen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer beginnen we?
Woensdagmiddag kom ik met de te voorspellen wedstrijden en daarbij behorende deadline(s).quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we de deadline niet op zaterdagmiddag 12:00 zetten.
Is voor sommige wat makkelijker dan vrijdagavond.
Bart Veldkamp, dat is er een van jullie hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik voel me benadeeld, wat is dit "schaatsen" waar jullie het over hebben?
We spelen toto-style, het gaat om winnaars dus. Niet om uitslagen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
XL, compliment voor de mooie spreiding over de sporten (en natuurlijk meteen allemaal linkjes)
Maar toch nog een vraagje:
Is het bij het voetbal en de NHL de bedoeling om de uitslag of een toto-uitslag te voorspellen?
We willen de geplaatste spelers er langer inhouden dan de eerste ronde. Vandaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef spruud het volgende:
Waarom ben ik niet geplaatst
'k heb trouwens een icon inmiddels, zo'n white box is ook maar schraal.
Ik ben zo brutaal en vrij geweest...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:00 schreef XL het volgende:
Spruud, je icoon zal ik voortaan gebruiken. De post waar hij nu in staat kan ik niet meer editten.
Je mag zo vaak voorspellen als je wil, de post het dichtste bij deadline is de geldige en de post het dichtste bij de deadline mag je niet wijzigen. Uiteraard heb je betere voorkennis als je laat inlevert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik nu snooker voorspel, kan ik dan eventueel tot zaterdagochtend veranderen?
Zelfde voor de tennis finales etc. Nu voorspellen heeft amper zin
quote:
Goed dat je zo snel hapte hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien verander ik nog dingen vrijdagnacht.
teamsprint baanwielrennen is met landen (ik zal dit lezen als Nederland)quote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tennis Link
1. Winnaar finale Masters heren Raemon Sluiter
2. Winnaar finale Masters dames Michaele Krajicek
Snooker Link
3. Winnaar finale UK Championship John Higgins
Curling Link
4. Winnaar finale dames Duitsland
Skiing Link
5. Winnaar Reuzenslalom Alta Badia Maier
Voetbal
6. AZ Alkmaar - FC. Groningen 1
7. Glasgow Rangers - Celtic FC 2
NHL Link
8. New York Rangers - New Jersey Devils 1
Baanwielrennen Link
9. Winnaar Team Sprint Heren Theo Bos
Handbal Link
10. Winnaar finales dames Rusland
Schiftingsvraag:
Hoeveelste eindigt Freddy Wennemars op de NK Sprint (Schaatsen, 100m) in Haarlem? 6de.
Misschien verander ik nog dingen vrijdagnacht.
En 5?quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Deadline:
De deadline voor vraag 1 tm 4 en de schiftingsvraag ligt op zaterdagochtend 8:45
De deadline voor vraag 6 tm 10 ligt op zaterdagavond 18:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |