Ik vind het best hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:44 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft Curling niet ingevuld. Voor de rest is er geen extra voorkennis. Als Remzz er anders over denkt mag hij PM-en. Dit moet kunnen, het gaat om de eer. Laten we het dus vooral gezellig en leuk houden![]()
Goddamn, ik wilde 'm eigenlijk als DQ invullen.quote:
Hmmz, ik durfde de gok niet te nemen, hij stond er voor Sluiter.quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef spruud het volgende:
Haase wint de Masters, dat hebben we allemaal fout dus.
Ik durfde ook niet te gokken. Had ik het maar wel gedaan... Bij de reuzenslalom had ik het dan goed gehad, bij Haase had ik het dan goed gehad. En de Russen bij handbal die ik dan wel aandurf staan achter.quote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmmz, ik durfde de gok niet te nemen, hij stond er voor Sluiter.
19-15 in de 38ste minuut.quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef pfaf het volgende:
De Russen moeten winnen.Anders lig ik er uit.
In het masterstopic tipte ik Haasequote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Achteraf had ik het ook heel anders gedaan hoor XL.
het is verschil is naar 2. Nog 7 minuten.quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
45 minuten gespeeld: 22-19 voor Noorwegen.
het verschil is nog maar 1quote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
Hup Noorwegen!
Rusland komt steeds verder terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |