quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
Tennis
1. Winnaar ATP Doha Ljubicic
2. Winnaar ATP Adelaide Djokovic
3. Winnares WTA Auckland Jankovic
Sorry, ik kan er niets originelers van maken
Ben je bang dat ik je voorspellingen overneem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb het grotendeels wel helder, wat ik wil.
Dus Bruce, posten, dan kom ik daarna.
Het zou niet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik je voorspellingen overneem.
Ik twijfel ook nog aan een paar namen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef BVO het volgende:
*Waarbij ik nog heel erg twijfel, misschien dat ik hem nog verander.
Hup Wennemars!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef BVO het volgende:
Hup Bos! Al denk ik dat het toch Wennemars nog wordt.
Die gekke Amerikaan viel niet te voorspellen. Alle toppers zaten laag. Serova nog verrassend hoog.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:01 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hup Wennemars!![]()
En dat freestyle skiën daar heb ik toch geen verstand van, gelukkig niemand punten. :p
Komt er een volgende keer XL?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco wil de volgende keer ook wel meedoen.
J.
Ik vind het wel een leuk toernooi, maar ik ga met hierna met het tennistoernooi bezig houden.quote:
Kan ik de schansspringvoorspelling niet nog wijzigen naar: Jacobsenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef XL het volgende:
mitt is zeker van de finale!
Die wedstrijd is al begonnen, dat kan dus niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:20 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Kan ik de schansspringvoorspelling niet nog wijzigen naar: Jacobsen
Als laatste redding?![]()
Dan feliciteer ik mitt maar.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef XL het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al begonnen, dat kan dus niet meer.
Jacobsen heeft in de kwalificaties al het verste gesprongen.
dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
Gefliciteerd Bruce. Of Morgenstern moet nog wat in petto hebben, maar daar lijkt het nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |