Oja, ik had alleen maxicosi gedacht, maar daar moet Simon natuurlijk ook nog ergens in. En we hebben ook nog een bestelbus, maarja, twee plaatsen enzo he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:04 schreef Moonah het volgende:
Ah, leuk dat er veel interesse is!
Ik zal de OP een beetje aanpassen nu het nog kan.
Goed idee trouwens Snoopy!
Over het meerijden. Daar had ik ook over nagedacht, maar als Thies achterin zit, en de wagen ligt erbij vraag ik me af of er nóg zo'n setje bij past.... En dan heb ik best een flinke auto.![]()
ik ben VOOR!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als jullie nou geen locatie kunnen vinden..ik heb een best ruime woonkamer
Ik woon wel regio Den Haag..dus vrij ver weg voor de meesten :-/
Niet echt een plek om met kinderen naar toe te gaan , ook niet echt lekker met het openbaar vervoer Ik raad het je niet aan . Ga lekker naar Kidzcity , kunnen de kinderen of broertjes en zusjes lekker spelen , het is daar ruim en goed bereikbaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef snoopy het volgende:
Heel misschien kom ik ook wel. Utrecht lijkt me wel wat.
Is iets als dit niet handig? Weet alleen niet of het makkelijk te bereiken is...
De meesten spelen nog niet echt denk ik, maar ik vind het best. Kunnen we alvast wennen aan gillende kleutertjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet echt een plek om met kinderen naar toe te gaan , ook niet echt lekker met het openbaar vervoer Ik raad het je niet aan . Ga lekker naar Kidzcity , kunnen de kinderen of broertjes en zusjes lekker spelen , het is daar ruim en goed bereikbaar
Dan gaan wij toch gezellig meeten in de huiskamer van Maneki Nekoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef owlet het volgende:
Als het kidzcity wordt dan denk ik dat ik niet mee ga. Ik vind het veels te druk voor Ronja (en voor mezelf) en volgens mij zijn het voornamelijk eerste kindjes, de babies van de meeters...
Lief van je!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Ymke het volgende:
O maar het hoeft het niet te worden hoor , ik was even aan het meedenken
Doe je er ook 1 voor mij meenemen dan zo een Tas BEquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oeoe! Verse babietjes!
*Ikea tassen in gaat slaan...
Ik zag je laatst weer fietsen met suus achterop , langs de bootjes , kanaalweg je kwam net de hoek om zetten (sojafabriek) ik stond daar te beppen en wilde je nog na roepn maar vond dat eigenlijk een beetje raarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee of het voor zoiets als dit te huren valt, en zo ja wat de kosten zijn, maar erg hoog zal dat dan niet uitvallen.
Trefcentrum Oase in Utrecht.
Momenteel zijn ze daar bezig met de eindafrondingen van een station exact náást het trefcentrum. Het Trefcentrum kan ook gehuurd worden voor feestjes ed dus zijn er voorzieningen aanwezig. Het is voor mij op relatieve loopafstand en ik wil eventueel van de week wel even binnenwippen om te vragen wat de mogelijkheden zijn?
http://www.utrecht-web.nl(...)tichting/370295.html
http://www.bedrijfzoeken.nl/bedrijf796338.html
Doe dat nou eens een keer! Ik zit al elke keer als een halve melaatse om me heen te kijken in de Nettorama of iemand me aan zit te gapen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zag je laatst weer fietsen met suus achterop , langs de bootjes , kanaalweg je kwam net de hoek om zetten (sojafabriek) ik stond daar te beppen en wilde je nog na roepn maar vond dat eigenlijk een beetje raar![]()
Oei Sojafabriek! Hoe heet dat gedoe wat er nu in zit? Het Wilde Westen toch of zoiets? Zal dat niet in/af te huren zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
... (sojafabriek)...
Ik beloof je dat ik je de volgende keer naroep, voor je karretje spring of wat dan ook. Ik loop daar veel in en rond het park te wandelen met een bruin witte hondquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oei Sojafabriek! Hoe heet dat gedoe wat er nu in zit? Het Wilde Westen toch of zoiets? Zal dat niet in/af te huren zijn?
Deal!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Doe je er ook 1 voor mij meenemen dan zo een Tas BE
Wilde Westen met OV is niet makkelijk nee, De Oase daarentegen wel en helemaal nu dat station er (echt finaal!) naast komt te liggen. Als je 1 keer struikeld op het station ben je De Oase al voorbij bij wijze van sprekequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:30 schreef bixister het volgende:
daar liep ik ook heeeel vaak toen we daar nog woonden en piet nog een baby was.altijd ff rondje oog-in-al park, en op de terugweg even bezoekje aan de nettorama.
dat wilde westen lijkt best aardig op de site, maar geen idee of het te huur is. echt makkelijk met ov is 't niet vrees ik.
ontopic: ik vind 't een leuk idee en als 't in utrecht is overweeg ik zeker om te komen. al ben ik natuurlijk al een vreselijk belegen moeder.
quote:
Als het gunstig uitkomt enzo.. Kom ik wel voorrijden om je mee te nemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt...
Mogen niet verse en ook niet belegen moeders, maar zeer belegen rammelaars ook komen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als het gunstig uitkomt enzo.. Kom ik wel voorrijden om je mee te nemen![]()
(ik beloof niks.. ligt er helemaal aan wanneer ik ga bevallen en hoe ver het uiteindelijk rijden is. Ik ga bijv. niet met een kind van een week 100 km rijden)
pcies!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dab ben ik heel hard nodig om op Saskia te letten enzo!
Ja zeg, dan wil ik ook hoor, desnoods kan het bij mij tuusquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt...
Mogen niet verse en ook niet belegen moeders, maar zeer belegen rammelaars ook komen?
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Gent als optie.... ik zou bijna moeder worden
Tssssssquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.![]()
Dat vind ik ook hoor!quote:
*pfieuw!quote:
Zaltbommel is dichtbij bij Brabant, Zuid-Holland en Zeeland, voor N-Holland wat moeilijkermaar niet onoverkomelijk. Zo'n soort lokatie lijkt mij prima, kunnen we lekker onze eigen gang gaan en maken we het zo druk als we zelf willen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:54 schreef snakelady het volgende:
Ik woon overigens in Zaltbommel (heel dicht bij de A2) en ik woon boven een bedrijf met een grote kantine.
Daar is meer dan genoeg ruimte voor wagentjes enz.
En boven heb ik ook redelijk veel ruimte.
Weet alleen niet of het een beetje in de buurt ligt bij iedereen
En als het goed is is dan ook mijn fotostudio klaar voor de geinterseerden.
Het is voor mij anderhalf uur treinen. Dat vind ik op zich geen probleem, maar de 20 euro die het kost gaat me net even te ver. Helaas, er komt vast wel weer een andere meet een beetje dichterbij want deze locatie is natuurlijk wel heel handig..quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe heet het bedrijf en hoe ver is het van het station? Want het is voor mij vanaf Leiden bijna 2 uur met de trein.
Hee, niet zo snel opgeven, het staat nog helemaal niet vast hoor! Wie weet kun je nog met iemand meerijden, of gaan we heel ergens anders heen. We zeggen in OUD pas af op het laatste momentquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef owlet het volgende:
[..]
Het is voor mij anderhalf uur treinen. Dat vind ik op zich geen probleem, maar de 20 euro die het kost gaat me net even te ver. Helaas, er komt vast wel weer een andere meet een beetje dichterbij want deze locatie is natuurlijk wel heel handig..
Het bedrijf heet Mat afbouw en we wonen heel dicht bij het station van Zaltbommel, denk dat het 5 min lopen is als het niet korter is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe heet het bedrijf en hoe ver is het van het station? Want het is voor mij vanaf Leiden bijna 2 uur met de trein.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:33 schreef Githa het volgende:
Klinkt wel heel leuk Snakeymisschien dat ik ook wel kom als het bij jou is, kunnen we Demi ook weer eens zien
![]()
Almeloquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:53 schreef linda856763 het volgende:
MeNicole, je zou misschien met mij mee kunnen rijden, weet niet precies waar je woont...
Mij maakt de datum niks uit, we hebben vandaag besloten mijn vejaardag klein te vieren en gewoon om de dag zelf, en dast is op een vrijdag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef reese.com het volgende:
Denk niet dat het zo laat wordt dat je de laatste bus nodig hebt PV.
Ik moet even de gordels checken maar in principe heb ik ruimte voor vier personen extra in mijn auto dus twee mama's en baby's in maxi cosi's bijvoorbeeld.
PM me even als je in de richting den haag/gouda woont dan kijk ik even of er nog ruimte is in mijn autootje.
Oh de datum wordt een beetje overgeslagen momenteel maar alles behalve 6 januari vind ik oke.
even geheel off-topic.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:47 schreef MeNicole het volgende:
Ik kan alleen de zaterdagen niet. Dan moet ik 's ochtends werken![]()
Haha wilde het net posten. Wilde net vragen wanneer je jarig was. Dus als wij komen verwachten we natuurlijk wel een kadootje hequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
even geheel off-topic.
Ik zie bij je geboortedatum staan, 19-01-1981, dat is ook mijn geboortedag.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:26 schreef reese.com het volgende:
Owlet, nu het duidelijk is dat ik mag komen (dank je wel moonah) kan ik je makkelijk ophalen hoor. Zover is Gouda niet vanaf den haag en het kost je niks want mijn baas betaalt![]()
Dan heb jij wel een grote autoquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef reese.com het volgende:
Oke Owlet, dan sta jij nu op 1. Jij rijdt in ieder geval mee. De rest vecht maar om hun plaats
Nee samen met die plaats bij Vicky kunnen we iedereen wel voorzien denk ik.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef reese.com het volgende:
Tenzij zij haar partner ook mee wil nemen.
Ikke Hengelooohquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef Neuk het volgende:
BE: Ik las moedermelkmeet
Ik kijk wel waar het gehouden word en beslis dan of ik wel of niet kanMeNicole Almeloeloe? Tukkers Unite!
Ronja slaapt sowieso slecht op andere plekken, maar als ze echt moe is dan lukt het meestal wel in de cosi in een stil hoekje of op schoot/in de draagdoek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Even een praktische vraag: als je alleen je maxi cosi bij je hebt, waar laat je je baby dan in slapen?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef Belana het volgende:
snakelady, dat klinkt als een perfecte plek voor een baby meetingals het bij jou is dan kom ik zeker
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Hard gaat he! Ronja gaat ook al zo rap naar het halve jaar. Elke keer dat ik hier lees dat er weer een kleintje uit haar lichting in een kinderstoel zit en een hapje eet dan schrik ik weer evenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
ik vind het ook geen probleem hoor om wat lekkers mee te nemen![]()
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Als jij bijvoorbeeld treint tot Deventer, kan ik je daar oppikkenquote:
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen isquote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Zaltbommel zie ik niet zitten, beetje te ver. Het zal voor een andere keer zijn dan bij mij.
Altijd welkom.quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef Moonah het volgende:
Wat een enthousiasme!
Maar eerlijk gezegd vind ik een meet met een aantal moeders (evt + aanhang) en de babies wel druk genoeg eigenlijk...
Ik weet niet hoe andere verse mama's daarover denken?
Leuk leuk gezelligquote:Op zondag 10 december 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....
6 januari (zat) 2quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef Belana het volgende:
6 januari (zat) 1
7 januari.(zon) 2
13 januari (zat) 2
14 januari (zon) 2
20 januari (zat) 1
21 januari (zon) 1
27 januari (zat) 2
Ik vind het prima gaan zo!quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef snakelady het volgende:
Moonah, het is jouw feestje
Wat zeg jij ervan?
Jammer...quote:Op zondag 10 december 2006 15:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zaltbommel is te ver voor me en ik reis het liefste met de trein, dan weet ik waar ik aan toe ben.
En B-M ook niet... Zonde.quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef snakelady het volgende:
vind het wel jammer hoor paradijsvogeltje als je er niet bij kan zijn.
Nou, het eígenlijke idee is van PM hoor! Maar we hebben het mooi met ons allen geregeld, en zo snel!quote:Vind het wel erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen zijn, was een goed idee van je Moonah.
Ja, is eng, want ik kan heeeel hard bijten!quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef linda856763 het volgende:
Nou ja, straks ben je in het echt stom, en dan vind k het op Fok ook niets meer aan![]()
Nou aangezien ik geen clue heb over welk bedrijf of site we hier praten, gaat ik je maar eens mailenquote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef snakelady het volgende:
haha, nou een enorm goed idee dan van PM
Voor de mensen die de routebeschrijving willen hebben mail maar even op kdenis @ xs4all. nl .
Maar de oplettende weten het al, zag dat er op de site van het bedrijf waar we bovenwonen ineens 50 meer bezoekers zijn geweest dan normaal.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef reese.com het volgende:
Nou aangezien ik geen clue heb over welk bedrijf of site we hier praten, gaat ik je maar eens mailen
Ha, mogen Lucie en ik met jullie meerijden? Woon net even buiten Rijswijk (binnen Den Haag).quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:56 schreef Vicky het volgende:
Ik kan evt. 2 mamma's en 2 cosi's meenemen, moet dan alleen een stoel erbij zetten in de auto..
Ik voel me niet aangesproken, woon er nog geen jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Stomme Zaltbommelaars, zoals iemand ooit zei...
Mag ik dan ook weer komen. Den Haag is voor mij gevoelsmatig om de hoek aangezien ik er 2 jaar heb gewerkt. Het is maaaaaar 1,5 uur rijden.quote:Op maandag 11 december 2006 09:32 schreef m@x het volgende:
Wat een hoop uit DH en omgeving hier zeg. Gaan we hier in de buurt ook een keer meeten?
Nee, 4 dagenquote:Op zondag 10 december 2006 13:16 schreef Belana het volgende:
kan je maar 1 dag icicle?
Kom je dan 2x?quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef chacama het volgende:
7 januari.(zon) 4
lijstje van icicle aangevuld
De knoop is wel erg snel doorgehakt.quote:Op maandag 11 december 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Datum herzien kan natuurlijk altijd toch?
Utrecht is al zo'n anderhalf uur rijden, maar als je met de trein wilt is het natuurlijk helemaal een crime.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet zo heel veel verschil met Utrecht, of kijk ik verkeerd?
Met de trein moet je in Utrecht overstappen en dan is het nog zo'n 20 minuutjes geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet zo heel veel verschil met Utrecht, of kijk ik verkeerd?
Ja, ik ook!quote:Op maandag 11 december 2006 10:39 schreef linda856763 het volgende:
Ik vind het goed Moonah, maar ik ben de draad een beetje kwijt.
Dat is zo. Goed plan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:10 schreef lcicle het volgende:
Om daar zeker van te zijn Ingrid, zou ik er gewoon zélf 1 organiseren
Ja nou.... het is natuurlijk niet míjn meet, ook al heb ik de voorzet gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Wat je ook kunt doen, is eerst de locatie definitief maken en dan degenen die op die locatie kunnen de datum laten bepalen. Of namen bij de data laten zetten, dan kun je kiezen wie je het leukste vind op je meet.![]()
Ja, dat is dus 2 uur vanuit Twente. En dan ook nog 2 uur terugquote:Op maandag 11 december 2006 10:49 schreef snakelady het volgende:
jammer zeg.![]()
Maar we kunnen idd kijken of een andere datum beter uitkomt voor iedereen die grag meewil.
Maar Utrecht en Zaltbommel ligt nog geen 30 min van elkaar af overigens, tenminste, wij zijn laatst bij ireth geweest en daar hebben we 25 min. over gereden.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef MeNicole het volgende:
Ik zou echt wel heel graag mee willen. En zou dan eventueel met Linda mee kunnen rijdenMaar dan moet ik eerst met de trein naar Deventer en daarna nog met de auto. Mika is gaar als ik in Deventer ben (en ik waarschijnlijk ook). Dus als er iemand dichter in de buurt van Almelo gaat dan houdt ik me nog even aanbevolen
![]()
Maar Linda wel in ieder geval bedankt![]()
Nou, wat ik extra lullig vind, is dat jij bv 14 jan niet hebt genoemd, omdat PM-girl dan niet kan. En dan zou er nu een andere datum gekozen zijn dat jij zélf nieyt kunt. Dubbel lullig dus.quote:Op maandag 11 december 2006 11:45 schreef lcicle het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ik niet kan komen,
zaterdag 6 januariquote:Verse (en belegen) moedermeet in Zaltbommel!
Hier onder de namen per datum...
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha we kunnen samen treinen, bussen en dan de restquote:Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...
Maar als je vanaf Utrecht de stoptrein pakt naar Den Bosch dan kan je in Zaltbommel uitstappen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...
Ja Neuk!quote:Op maandag 11 december 2006 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ahh, Neuk, toe?
geen probleem joh!quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef reese.com het volgende:
SORRY Owlet!
Ik moet nu dus zelf ook met het OV. Ik kan wel aanbieden dat je op mijn voordeelurenkaart meereist, dan krijg je 40% korting op je treinkaartje, maar meer kan ik er echt niet van meemaken helaas. Mijn excuses.
Ik moet wel, ik rijd geen auto...quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef lcicle het volgende:
En Bugaboo of niet, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om met een kinderwagen aan het openbaar vervoer deel te nemen!Dat OV op zich geeft al ergernis genoeg bij mij
Ok, leuk!quote:Op maandag 11 december 2006 18:26 schreef reese.com het volgende:
Icicle, ik heb of bijtelling en betaal zelf de benzine voor prive rijden (erg krom en duur I know) of geen bijtelling en max 500 km prive per jaar.
Owlet, ik kom uit Den haag en kom altijd langs Gouda om richting Zaltbommel te gaan zag ik op 9292 dus dat is dan een kwestie van heel duidelijk afspreken waar in de trein we beiden gaan zitten.
Ben blij dat je als nog wilt komen, was al bang dat het dan te ver en/of te duur werd.
quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef Neuk het volgende:
Misschien een O-NL-meet doen? met zijn drietjes?
Ieder zijn ding hoorquote:Op maandag 11 december 2006 21:28 schreef lcicle het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken! Sorry.. Als ik mijn reactie nu teruglees komt die wel erg bot uit de hoek. Was niet de bedoeling
Euhm... óf je rijdt maar 500 km privé en dan heb je geen bijtelling, óf je rijdt meer dan 500 km en dan heb je bijtelling. Maar alles boven de 500 km zelf betalen én bijtelling hebben??quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef reese.com het volgende:
Mensen, ik had Owlet beloofd dat ze mee kon rijden MAAR mijn baas heeft bedacht dat ik de kosten van het prive rijden zelf moet betalen bovenop de bijtelling voor een auto van de zaak.
Dit kost mij per maand teveel van mijn salaris zonder dat ik er iets voor terug krijg dus om het samen te vatten. Ik mag aankomend jaar maar 500km prive rijden en om 2/3 daarvan meteen in de eerste maand van januari op te maken vind ik iets teveel van het goede. Wie weet voor welke emergency ik dadelijk die kilometers beter kan gebruiken.
En snake zal er ook zeker weten zijn lijkt mequote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef PM-girl het volgende:
He, easygoing, wel een beetje vertrouwen in ons he! Ik kom, al zit ik er alleen met Moonah, een meeting komt er!!
bij mij thuis in Enschede!quote:
Zie het als een stimulans om door te zettenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef PM-girl het volgende:
He, easygoing, wel een beetje vertrouwen in ons he! Ik kom, al zit ik er alleen met Moonah, een meeting komt er!!
natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Githa het volgende:
Ik durf zo nog geen definitieve datum te geven, kan ik me ook op het laatst aansluiten en niet meedingen in het kiezen van een datum![]()
Als ik kan zou ik het heel leuk vinden
Waarom denk je dat ik er zo pissed over benquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Euhm... óf je rijdt maar 500 km privé en dan heb je geen bijtelling, óf je rijdt meer dan 500 km en dan heb je bijtelling. Maar alles boven de 500 km zelf betalen én bijtelling hebben??
Enne ... dit word toch niet zo'n meet van .... kennen jullie die ouders die een verse (en belegen) moedermeet gingen doen???
Euhm... Gent------->Enschede: Een uurke of zes treinen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
bij mij thuis in Enschede!
En Fons mag hier slapen
In onze flat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef pinquit het volgende:
of toch op de kinderboerderij hierdan kunnen we bij yppy allemaal even wat gaan drinken
Oké. Laten we dan in het weekend de datum prikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
O ja, de datum. Ik ga vrijdag op m'n werk even kijken hoe het zit, ws kan ik maar 1 weekend (dat ik al noemde) niet.
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef YPPY het volgende:
zaterdag 6 januari
Snakelady, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, linda, Vicky, Moonah
Macka66, PM-girl (11)
zondag 7 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl (13)
Zaterdag 13 januari
Snakelady, Belana, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (15)
zondag 14 januari
Snakelady, Belana, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole, sjak
Macka66 (11)
zaterdag 20 januari
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (14)
zondag 21 januari
reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
zaterdag 27 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?
Ah het was me toch te ver weg. Ik wacht op de meet in het wijze Oostenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.
Jammer MeNicole...
's middags? 13-16 ofzo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef PM-girl het volgende:
[secretaressemodus]
Dan moeten we het nog even hebben over de volgende punten:
- tijdstip
quote:- iets lekkers meenemen?
Wel handig denk ik, maar bij binnenkomst eerst radenquote:- de naambordjes![]()
Als het goed is heb je mail.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Snake, mag ik ook een PM met de beschrijving (of het adres, dan vind ik de route ook wel!)
Jajaja! Als het nog verantwoord is... DOOOEEEN!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef pinquit het volgende:
shit zal ik max gewoon nog in de ouwe autostoel proppenmag tot 13 kilo
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Geen plannen nog de 13e, dus mss... het lijkt me wel erg leuk iig.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel plannen... ik heb les die dag. Ik ging er eig. vanuit dat het een zondag was.
Nou, dan moet er maar gewoon een herhaling komen als het weer picknick weer is of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |