quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef reese.com het volgende:
Tenzij zij haar partner ook mee wil nemen.
Ikke Hengelooohquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef Neuk het volgende:
BE: Ik las moedermelkmeet
Ik kijk wel waar het gehouden word en beslis dan of ik wel of niet kanMeNicole Almeloeloe? Tukkers Unite!
Ronja slaapt sowieso slecht op andere plekken, maar als ze echt moe is dan lukt het meestal wel in de cosi in een stil hoekje of op schoot/in de draagdoek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Even een praktische vraag: als je alleen je maxi cosi bij je hebt, waar laat je je baby dan in slapen?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef Belana het volgende:
snakelady, dat klinkt als een perfecte plek voor een baby meetingals het bij jou is dan kom ik zeker
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Hard gaat he! Ronja gaat ook al zo rap naar het halve jaar. Elke keer dat ik hier lees dat er weer een kleintje uit haar lichting in een kinderstoel zit en een hapje eet dan schrik ik weer evenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
ik vind het ook geen probleem hoor om wat lekkers mee te nemen![]()
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Als jij bijvoorbeeld treint tot Deventer, kan ik je daar oppikkenquote:
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen isquote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Zaltbommel zie ik niet zitten, beetje te ver. Het zal voor een andere keer zijn dan bij mij.
Altijd welkom.quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef Moonah het volgende:
Wat een enthousiasme!
Maar eerlijk gezegd vind ik een meet met een aantal moeders (evt + aanhang) en de babies wel druk genoeg eigenlijk...
Ik weet niet hoe andere verse mama's daarover denken?
Leuk leuk gezelligquote:Op zondag 10 december 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....
6 januari (zat) 2quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef Belana het volgende:
6 januari (zat) 1
7 januari.(zon) 2
13 januari (zat) 2
14 januari (zon) 2
20 januari (zat) 1
21 januari (zon) 1
27 januari (zat) 2
Ik vind het prima gaan zo!quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef snakelady het volgende:
Moonah, het is jouw feestje
Wat zeg jij ervan?
Jammer...quote:Op zondag 10 december 2006 15:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zaltbommel is te ver voor me en ik reis het liefste met de trein, dan weet ik waar ik aan toe ben.
En B-M ook niet... Zonde.quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef snakelady het volgende:
vind het wel jammer hoor paradijsvogeltje als je er niet bij kan zijn.
Nou, het eígenlijke idee is van PM hoor! Maar we hebben het mooi met ons allen geregeld, en zo snel!quote:Vind het wel erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen zijn, was een goed idee van je Moonah.
Ja, is eng, want ik kan heeeel hard bijten!quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef linda856763 het volgende:
Nou ja, straks ben je in het echt stom, en dan vind k het op Fok ook niets meer aan![]()
Nou aangezien ik geen clue heb over welk bedrijf of site we hier praten, gaat ik je maar eens mailenquote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef snakelady het volgende:
haha, nou een enorm goed idee dan van PM
Voor de mensen die de routebeschrijving willen hebben mail maar even op kdenis @ xs4all. nl .
Maar de oplettende weten het al, zag dat er op de site van het bedrijf waar we bovenwonen ineens 50 meer bezoekers zijn geweest dan normaal.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef reese.com het volgende:
Nou aangezien ik geen clue heb over welk bedrijf of site we hier praten, gaat ik je maar eens mailen
Ha, mogen Lucie en ik met jullie meerijden? Woon net even buiten Rijswijk (binnen Den Haag).quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:56 schreef Vicky het volgende:
Ik kan evt. 2 mamma's en 2 cosi's meenemen, moet dan alleen een stoel erbij zetten in de auto..
Ik voel me niet aangesproken, woon er nog geen jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Stomme Zaltbommelaars, zoals iemand ooit zei...
Mag ik dan ook weer komen. Den Haag is voor mij gevoelsmatig om de hoek aangezien ik er 2 jaar heb gewerkt. Het is maaaaaar 1,5 uur rijden.quote:Op maandag 11 december 2006 09:32 schreef m@x het volgende:
Wat een hoop uit DH en omgeving hier zeg. Gaan we hier in de buurt ook een keer meeten?
Nee, 4 dagenquote:Op zondag 10 december 2006 13:16 schreef Belana het volgende:
kan je maar 1 dag icicle?
Kom je dan 2x?quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef chacama het volgende:
7 januari.(zon) 4
lijstje van icicle aangevuld
De knoop is wel erg snel doorgehakt.quote:Op maandag 11 december 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Datum herzien kan natuurlijk altijd toch?
Utrecht is al zo'n anderhalf uur rijden, maar als je met de trein wilt is het natuurlijk helemaal een crime.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet zo heel veel verschil met Utrecht, of kijk ik verkeerd?
Met de trein moet je in Utrecht overstappen en dan is het nog zo'n 20 minuutjes geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet zo heel veel verschil met Utrecht, of kijk ik verkeerd?
Ja, ik ook!quote:Op maandag 11 december 2006 10:39 schreef linda856763 het volgende:
Ik vind het goed Moonah, maar ik ben de draad een beetje kwijt.
Dat is zo. Goed plan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:10 schreef lcicle het volgende:
Om daar zeker van te zijn Ingrid, zou ik er gewoon zélf 1 organiseren
Ja nou.... het is natuurlijk niet míjn meet, ook al heb ik de voorzet gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Wat je ook kunt doen, is eerst de locatie definitief maken en dan degenen die op die locatie kunnen de datum laten bepalen. Of namen bij de data laten zetten, dan kun je kiezen wie je het leukste vind op je meet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |