quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef reese.com het volgende:
Tenzij zij haar partner ook mee wil nemen.
Ikke Hengelooohquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef Neuk het volgende:
BE: Ik las moedermelkmeet
Ik kijk wel waar het gehouden word en beslis dan of ik wel of niet kanMeNicole Almeloeloe? Tukkers Unite!
Ronja slaapt sowieso slecht op andere plekken, maar als ze echt moe is dan lukt het meestal wel in de cosi in een stil hoekje of op schoot/in de draagdoek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Even een praktische vraag: als je alleen je maxi cosi bij je hebt, waar laat je je baby dan in slapen?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef Belana het volgende:
snakelady, dat klinkt als een perfecte plek voor een baby meetingals het bij jou is dan kom ik zeker
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Hard gaat he! Ronja gaat ook al zo rap naar het halve jaar. Elke keer dat ik hier lees dat er weer een kleintje uit haar lichting in een kinderstoel zit en een hapje eet dan schrik ik weer evenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Belana het volgende:
ik vind het ook geen probleem hoor om wat lekkers mee te nemen![]()
(bedenk me dat Ezra tegen die tijd alweer een half jaar is)
Als jij bijvoorbeeld treint tot Deventer, kan ik je daar oppikkenquote:
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen isquote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Zaltbommel zie ik niet zitten, beetje te ver. Het zal voor een andere keer zijn dan bij mij.
Altijd welkom.quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Wil ook wel es iniminie meten hoor in Gent ofzo, aangezien dat goed aan te reizen is
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef Moonah het volgende:
Wat een enthousiasme!
Maar eerlijk gezegd vind ik een meet met een aantal moeders (evt + aanhang) en de babies wel druk genoeg eigenlijk...
Ik weet niet hoe andere verse mama's daarover denken?
Leuk leuk gezelligquote:Op zondag 10 december 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Bar_en_ Mar dan wil ik wel via de tunnel langs jou komen en samen doorrijden naar Gent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |