Oja, ik had alleen maxicosi gedacht, maar daar moet Simon natuurlijk ook nog ergens in. En we hebben ook nog een bestelbus, maarja, twee plaatsen enzo he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:04 schreef Moonah het volgende:
Ah, leuk dat er veel interesse is!
Ik zal de OP een beetje aanpassen nu het nog kan.
Goed idee trouwens Snoopy!
Over het meerijden. Daar had ik ook over nagedacht, maar als Thies achterin zit, en de wagen ligt erbij vraag ik me af of er nóg zo'n setje bij past.... En dan heb ik best een flinke auto.![]()
ik ben VOOR!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als jullie nou geen locatie kunnen vinden..ik heb een best ruime woonkamer
Ik woon wel regio Den Haag..dus vrij ver weg voor de meesten :-/
Niet echt een plek om met kinderen naar toe te gaan , ook niet echt lekker met het openbaar vervoer Ik raad het je niet aan . Ga lekker naar Kidzcity , kunnen de kinderen of broertjes en zusjes lekker spelen , het is daar ruim en goed bereikbaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef snoopy het volgende:
Heel misschien kom ik ook wel. Utrecht lijkt me wel wat.
Is iets als dit niet handig? Weet alleen niet of het makkelijk te bereiken is...
De meesten spelen nog niet echt denk ik, maar ik vind het best. Kunnen we alvast wennen aan gillende kleutertjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet echt een plek om met kinderen naar toe te gaan , ook niet echt lekker met het openbaar vervoer Ik raad het je niet aan . Ga lekker naar Kidzcity , kunnen de kinderen of broertjes en zusjes lekker spelen , het is daar ruim en goed bereikbaar
Dan gaan wij toch gezellig meeten in de huiskamer van Maneki Nekoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef owlet het volgende:
Als het kidzcity wordt dan denk ik dat ik niet mee ga. Ik vind het veels te druk voor Ronja (en voor mezelf) en volgens mij zijn het voornamelijk eerste kindjes, de babies van de meeters...
Lief van je!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Ymke het volgende:
O maar het hoeft het niet te worden hoor , ik was even aan het meedenken
Doe je er ook 1 voor mij meenemen dan zo een Tas BEquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oeoe! Verse babietjes!
*Ikea tassen in gaat slaan...
Ik zag je laatst weer fietsen met suus achterop , langs de bootjes , kanaalweg je kwam net de hoek om zetten (sojafabriek) ik stond daar te beppen en wilde je nog na roepn maar vond dat eigenlijk een beetje raarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee of het voor zoiets als dit te huren valt, en zo ja wat de kosten zijn, maar erg hoog zal dat dan niet uitvallen.
Trefcentrum Oase in Utrecht.
Momenteel zijn ze daar bezig met de eindafrondingen van een station exact náást het trefcentrum. Het Trefcentrum kan ook gehuurd worden voor feestjes ed dus zijn er voorzieningen aanwezig. Het is voor mij op relatieve loopafstand en ik wil eventueel van de week wel even binnenwippen om te vragen wat de mogelijkheden zijn?
http://www.utrecht-web.nl(...)tichting/370295.html
http://www.bedrijfzoeken.nl/bedrijf796338.html
Doe dat nou eens een keer! Ik zit al elke keer als een halve melaatse om me heen te kijken in de Nettorama of iemand me aan zit te gapen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zag je laatst weer fietsen met suus achterop , langs de bootjes , kanaalweg je kwam net de hoek om zetten (sojafabriek) ik stond daar te beppen en wilde je nog na roepn maar vond dat eigenlijk een beetje raar![]()
Oei Sojafabriek! Hoe heet dat gedoe wat er nu in zit? Het Wilde Westen toch of zoiets? Zal dat niet in/af te huren zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
... (sojafabriek)...
Ik beloof je dat ik je de volgende keer naroep, voor je karretje spring of wat dan ook. Ik loop daar veel in en rond het park te wandelen met een bruin witte hondquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oei Sojafabriek! Hoe heet dat gedoe wat er nu in zit? Het Wilde Westen toch of zoiets? Zal dat niet in/af te huren zijn?
Deal!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Doe je er ook 1 voor mij meenemen dan zo een Tas BE
Wilde Westen met OV is niet makkelijk nee, De Oase daarentegen wel en helemaal nu dat station er (echt finaal!) naast komt te liggen. Als je 1 keer struikeld op het station ben je De Oase al voorbij bij wijze van sprekequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:30 schreef bixister het volgende:
daar liep ik ook heeeel vaak toen we daar nog woonden en piet nog een baby was.altijd ff rondje oog-in-al park, en op de terugweg even bezoekje aan de nettorama.
dat wilde westen lijkt best aardig op de site, maar geen idee of het te huur is. echt makkelijk met ov is 't niet vrees ik.
ontopic: ik vind 't een leuk idee en als 't in utrecht is overweeg ik zeker om te komen. al ben ik natuurlijk al een vreselijk belegen moeder.
quote:
Als het gunstig uitkomt enzo.. Kom ik wel voorrijden om je mee te nemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt...
Mogen niet verse en ook niet belegen moeders, maar zeer belegen rammelaars ook komen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als het gunstig uitkomt enzo.. Kom ik wel voorrijden om je mee te nemen![]()
(ik beloof niks.. ligt er helemaal aan wanneer ik ga bevallen en hoe ver het uiteindelijk rijden is. Ik ga bijv. niet met een kind van een week 100 km rijden)
pcies!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dab ben ik heel hard nodig om op Saskia te letten enzo!
Ja zeg, dan wil ik ook hoor, desnoods kan het bij mij tuusquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt...
Mogen niet verse en ook niet belegen moeders, maar zeer belegen rammelaars ook komen?
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Gent als optie.... ik zou bijna moeder worden
Tssssssquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk lopen er daar in het weekend al veel te veel hollanders rond.![]()
Dat vind ik ook hoor!quote:
*pfieuw!quote:
Zaltbommel is dichtbij bij Brabant, Zuid-Holland en Zeeland, voor N-Holland wat moeilijkermaar niet onoverkomelijk. Zo'n soort lokatie lijkt mij prima, kunnen we lekker onze eigen gang gaan en maken we het zo druk als we zelf willen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:54 schreef snakelady het volgende:
Ik woon overigens in Zaltbommel (heel dicht bij de A2) en ik woon boven een bedrijf met een grote kantine.
Daar is meer dan genoeg ruimte voor wagentjes enz.
En boven heb ik ook redelijk veel ruimte.
Weet alleen niet of het een beetje in de buurt ligt bij iedereen
En als het goed is is dan ook mijn fotostudio klaar voor de geinterseerden.
Het is voor mij anderhalf uur treinen. Dat vind ik op zich geen probleem, maar de 20 euro die het kost gaat me net even te ver. Helaas, er komt vast wel weer een andere meet een beetje dichterbij want deze locatie is natuurlijk wel heel handig..quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe heet het bedrijf en hoe ver is het van het station? Want het is voor mij vanaf Leiden bijna 2 uur met de trein.
Hee, niet zo snel opgeven, het staat nog helemaal niet vast hoor! Wie weet kun je nog met iemand meerijden, of gaan we heel ergens anders heen. We zeggen in OUD pas af op het laatste momentquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef owlet het volgende:
[..]
Het is voor mij anderhalf uur treinen. Dat vind ik op zich geen probleem, maar de 20 euro die het kost gaat me net even te ver. Helaas, er komt vast wel weer een andere meet een beetje dichterbij want deze locatie is natuurlijk wel heel handig..
Het bedrijf heet Mat afbouw en we wonen heel dicht bij het station van Zaltbommel, denk dat het 5 min lopen is als het niet korter is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe heet het bedrijf en hoe ver is het van het station? Want het is voor mij vanaf Leiden bijna 2 uur met de trein.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:33 schreef Githa het volgende:
Klinkt wel heel leuk Snakeymisschien dat ik ook wel kom als het bij jou is, kunnen we Demi ook weer eens zien
![]()
Almeloquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:53 schreef linda856763 het volgende:
MeNicole, je zou misschien met mij mee kunnen rijden, weet niet precies waar je woont...
Mij maakt de datum niks uit, we hebben vandaag besloten mijn vejaardag klein te vieren en gewoon om de dag zelf, en dast is op een vrijdag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef reese.com het volgende:
Denk niet dat het zo laat wordt dat je de laatste bus nodig hebt PV.
Ik moet even de gordels checken maar in principe heb ik ruimte voor vier personen extra in mijn auto dus twee mama's en baby's in maxi cosi's bijvoorbeeld.
PM me even als je in de richting den haag/gouda woont dan kijk ik even of er nog ruimte is in mijn autootje.
Oh de datum wordt een beetje overgeslagen momenteel maar alles behalve 6 januari vind ik oke.
even geheel off-topic.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:47 schreef MeNicole het volgende:
Ik kan alleen de zaterdagen niet. Dan moet ik 's ochtends werken![]()
Haha wilde het net posten. Wilde net vragen wanneer je jarig was. Dus als wij komen verwachten we natuurlijk wel een kadootje hequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
even geheel off-topic.
Ik zie bij je geboortedatum staan, 19-01-1981, dat is ook mijn geboortedag.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:26 schreef reese.com het volgende:
Owlet, nu het duidelijk is dat ik mag komen (dank je wel moonah) kan ik je makkelijk ophalen hoor. Zover is Gouda niet vanaf den haag en het kost je niks want mijn baas betaalt![]()
Dan heb jij wel een grote autoquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef reese.com het volgende:
Oke Owlet, dan sta jij nu op 1. Jij rijdt in ieder geval mee. De rest vecht maar om hun plaats
Nee samen met die plaats bij Vicky kunnen we iedereen wel voorzien denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |