Ja nou.... het is natuurlijk niet míjn meet, ook al heb ik de voorzet gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Wat je ook kunt doen, is eerst de locatie definitief maken en dan degenen die op die locatie kunnen de datum laten bepalen. Of namen bij de data laten zetten, dan kun je kiezen wie je het leukste vind op je meet.![]()
Ja, dat is dus 2 uur vanuit Twente. En dan ook nog 2 uur terugquote:Op maandag 11 december 2006 10:49 schreef snakelady het volgende:
jammer zeg.![]()
Maar we kunnen idd kijken of een andere datum beter uitkomt voor iedereen die grag meewil.
Maar Utrecht en Zaltbommel ligt nog geen 30 min van elkaar af overigens, tenminste, wij zijn laatst bij ireth geweest en daar hebben we 25 min. over gereden.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef MeNicole het volgende:
Ik zou echt wel heel graag mee willen. En zou dan eventueel met Linda mee kunnen rijdenMaar dan moet ik eerst met de trein naar Deventer en daarna nog met de auto. Mika is gaar als ik in Deventer ben (en ik waarschijnlijk ook). Dus als er iemand dichter in de buurt van Almelo gaat dan houdt ik me nog even aanbevolen
![]()
Maar Linda wel in ieder geval bedankt![]()
Nou, wat ik extra lullig vind, is dat jij bv 14 jan niet hebt genoemd, omdat PM-girl dan niet kan. En dan zou er nu een andere datum gekozen zijn dat jij zélf nieyt kunt. Dubbel lullig dus.quote:Op maandag 11 december 2006 11:45 schreef lcicle het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ik niet kan komen,
zaterdag 6 januariquote:Verse (en belegen) moedermeet in Zaltbommel!
Hier onder de namen per datum...
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet zo heel veel verschil met Utrecht, of kijk ik verkeerd?
Haha we kunnen samen treinen, bussen en dan de restquote:Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...
Maar als je vanaf Utrecht de stoptrein pakt naar Den Bosch dan kan je in Zaltbommel uitstappen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen klooien met het OV naar Zaltbommel. Utrecht vind ik eigenlijk al ver maar het lijkt me wel erg leuk dus ik zou het wel doen en dat is ook rechtstreeks makkelijk. Maar om nou eerst te treinen, dan te bussen en dan dit en dan dat.. .nee sorry, da's niets voor mij...
Ja Neuk!quote:Op maandag 11 december 2006 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ahh, Neuk, toe?
geen probleem joh!quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef reese.com het volgende:
SORRY Owlet!
Ik moet nu dus zelf ook met het OV. Ik kan wel aanbieden dat je op mijn voordeelurenkaart meereist, dan krijg je 40% korting op je treinkaartje, maar meer kan ik er echt niet van meemaken helaas. Mijn excuses.
Ik moet wel, ik rijd geen auto...quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef lcicle het volgende:
En Bugaboo of niet, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om met een kinderwagen aan het openbaar vervoer deel te nemen!Dat OV op zich geeft al ergernis genoeg bij mij
Ok, leuk!quote:Op maandag 11 december 2006 18:26 schreef reese.com het volgende:
Icicle, ik heb of bijtelling en betaal zelf de benzine voor prive rijden (erg krom en duur I know) of geen bijtelling en max 500 km prive per jaar.
Owlet, ik kom uit Den haag en kom altijd langs Gouda om richting Zaltbommel te gaan zag ik op 9292 dus dat is dan een kwestie van heel duidelijk afspreken waar in de trein we beiden gaan zitten.
Ben blij dat je als nog wilt komen, was al bang dat het dan te ver en/of te duur werd.
quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef Neuk het volgende:
Misschien een O-NL-meet doen? met zijn drietjes?
Ieder zijn ding hoorquote:Op maandag 11 december 2006 21:28 schreef lcicle het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken! Sorry.. Als ik mijn reactie nu teruglees komt die wel erg bot uit de hoek. Was niet de bedoeling
Euhm... óf je rijdt maar 500 km privé en dan heb je geen bijtelling, óf je rijdt meer dan 500 km en dan heb je bijtelling. Maar alles boven de 500 km zelf betalen én bijtelling hebben??quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef reese.com het volgende:
Mensen, ik had Owlet beloofd dat ze mee kon rijden MAAR mijn baas heeft bedacht dat ik de kosten van het prive rijden zelf moet betalen bovenop de bijtelling voor een auto van de zaak.
Dit kost mij per maand teveel van mijn salaris zonder dat ik er iets voor terug krijg dus om het samen te vatten. Ik mag aankomend jaar maar 500km prive rijden en om 2/3 daarvan meteen in de eerste maand van januari op te maken vind ik iets teveel van het goede. Wie weet voor welke emergency ik dadelijk die kilometers beter kan gebruiken.
En snake zal er ook zeker weten zijn lijkt mequote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef PM-girl het volgende:
He, easygoing, wel een beetje vertrouwen in ons he! Ik kom, al zit ik er alleen met Moonah, een meeting komt er!!
bij mij thuis in Enschede!quote:
Zie het als een stimulans om door te zettenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef PM-girl het volgende:
He, easygoing, wel een beetje vertrouwen in ons he! Ik kom, al zit ik er alleen met Moonah, een meeting komt er!!
natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Githa het volgende:
Ik durf zo nog geen definitieve datum te geven, kan ik me ook op het laatst aansluiten en niet meedingen in het kiezen van een datum![]()
Als ik kan zou ik het heel leuk vinden
Waarom denk je dat ik er zo pissed over benquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Euhm... óf je rijdt maar 500 km privé en dan heb je geen bijtelling, óf je rijdt meer dan 500 km en dan heb je bijtelling. Maar alles boven de 500 km zelf betalen én bijtelling hebben??
Enne ... dit word toch niet zo'n meet van .... kennen jullie die ouders die een verse (en belegen) moedermeet gingen doen???
Euhm... Gent------->Enschede: Een uurke of zes treinen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
bij mij thuis in Enschede!
En Fons mag hier slapen
In onze flat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef pinquit het volgende:
of toch op de kinderboerderij hierdan kunnen we bij yppy allemaal even wat gaan drinken
Oké. Laten we dan in het weekend de datum prikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
O ja, de datum. Ik ga vrijdag op m'n werk even kijken hoe het zit, ws kan ik maar 1 weekend (dat ik al noemde) niet.
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef YPPY het volgende:
zaterdag 6 januari
Snakelady, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, linda, Vicky, Moonah
Macka66, PM-girl (11)
zondag 7 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl (13)
Zaterdag 13 januari
Snakelady, Belana, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (15)
zondag 14 januari
Snakelady, Belana, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole, sjak
Macka66 (11)
zaterdag 20 januari
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (14)
zondag 21 januari
reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
zaterdag 27 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?
Ah het was me toch te ver weg. Ik wacht op de meet in het wijze Oostenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.
Jammer MeNicole...
's middags? 13-16 ofzo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef PM-girl het volgende:
[secretaressemodus]
Dan moeten we het nog even hebben over de volgende punten:
- tijdstip
quote:- iets lekkers meenemen?
Wel handig denk ik, maar bij binnenkomst eerst radenquote:- de naambordjes![]()
Als het goed is heb je mail.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Snake, mag ik ook een PM met de beschrijving (of het adres, dan vind ik de route ook wel!)
Jajaja! Als het nog verantwoord is... DOOOEEEN!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef pinquit het volgende:
shit zal ik max gewoon nog in de ouwe autostoel proppenmag tot 13 kilo
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Geen plannen nog de 13e, dus mss... het lijkt me wel erg leuk iig.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel plannen... ik heb les die dag. Ik ging er eig. vanuit dat het een zondag was.
Nou, dan moet er maar gewoon een herhaling komen als het weer picknick weer is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |