bij mij thuis in Enschede!quote:
Zie het als een stimulans om door te zettenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef PM-girl het volgende:
He, easygoing, wel een beetje vertrouwen in ons he! Ik kom, al zit ik er alleen met Moonah, een meeting komt er!!
natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Githa het volgende:
Ik durf zo nog geen definitieve datum te geven, kan ik me ook op het laatst aansluiten en niet meedingen in het kiezen van een datum![]()
Als ik kan zou ik het heel leuk vinden
Waarom denk je dat ik er zo pissed over benquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Euhm... óf je rijdt maar 500 km privé en dan heb je geen bijtelling, óf je rijdt meer dan 500 km en dan heb je bijtelling. Maar alles boven de 500 km zelf betalen én bijtelling hebben??
Enne ... dit word toch niet zo'n meet van .... kennen jullie die ouders die een verse (en belegen) moedermeet gingen doen???
Euhm... Gent------->Enschede: Een uurke of zes treinen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
bij mij thuis in Enschede!
En Fons mag hier slapen
In onze flat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef pinquit het volgende:
of toch op de kinderboerderij hierdan kunnen we bij yppy allemaal even wat gaan drinken
Oké. Laten we dan in het weekend de datum prikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
O ja, de datum. Ik ga vrijdag op m'n werk even kijken hoe het zit, ws kan ik maar 1 weekend (dat ik al noemde) niet.
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef YPPY het volgende:
zaterdag 6 januari
Snakelady, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, linda, Vicky, Moonah
Macka66, PM-girl (11)
zondag 7 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl (13)
Zaterdag 13 januari
Snakelady, Belana, Icicle, Chacama, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (15)
zondag 14 januari
Snakelady, Belana, Owlet, LadyS
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole, sjak
Macka66 (11)
zaterdag 20 januari
pinquet, reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (14)
zondag 21 januari
reese.com, linda, Vicky, Moonah, Menicole
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
zaterdag 27 januari
Snakelady, Belana, Chacama, Owlet, LadyS
reese.com, linda, Vicky, Moonah, sjak
Macka66, PM-girl, Yppy (13)
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Prikkerdeprikprik....... er kunnen dus 15 mensen op zaterdag de 13e? Dan lijkt me dat de beste dag?
Ah het was me toch te ver weg. Ik wacht op de meet in het wijze Oostenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup, het ziet er naar uit dat het idd zaterdag de 13e zal worden.
Jammer MeNicole...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |