abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44247867
en als je maar even zoek kom je ervanzelf 1 tegen vanaf eindhoven naar londen voor 165 euro
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44247893
Hoe is het nu in Maastricht eigenlijk met dat wintergebeuren? Sjeen?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44247966
Maastricht is ook leuk. Er is toch ook een kerstmarkt in 1 van de grotten?
pi_44247995
dat is in valkenburg en die vond ik iets tegenvallen persoonlijk...
pi_44248036
wat... met de thalys zo goedkoop naar Parijs...
Hmmm, dan moet ik toch maar meer nadenken over Parijs dan over London...
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:04:38 #6
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248082
Die 29 euro is pas vanaf 4 januari (tot ergens in februari) én is enkele reis (en de normale prijs is 65 euro voor een retourtje, dus het scheelt maar 7 euro uiteindelijk)
pi_44248085
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is in valkenburg en die vond ik iets tegenvallen persoonlijk...
ik had Maastricht in mijn hoofd.

Duitsland is erg kerstig met de kertmarkten enzo en Parijs zo goedkoop met de trein?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:05:09 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44248097
Wij gaan morgen grotfietsen ergens daar in de buurt, en ook nog op een quad door die grotten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:05:16 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248102
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe is het nu in Maastricht eigenlijk met dat wintergebeuren? Sjeen?
Heel gezellig, al werkt het weer niet echt mee. Vorige week te warm, met 18 graden op de ijsbaan en nu regen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44248159
Hier is er van het weekend kerstmarkt in hulst... ben ook bang dat dat letterlijk in het water loopt, wel heel jammer opzich.

Maastricht daar komt mijn halve koeien verzameling vandaan, voor de rest nog niet eerder geweest, alleen mijn ouders
Heb er wel her en der fam in de buurt wonen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:08:07 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248188
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier is er van het weekend kerstmarkt in hulst... ben ook bang dat dat letterlijk in het water loopt, wel heel jammer opzich.

Maastricht daar komt mijn halve koeien verzameling vandaan, voor de rest nog niet eerder geweest, alleen mijn ouders
Heb er wel her en der fam in de buurt wonen
Psst, ik weet een winkeltje waar die koeien nu in de aanbieding zijn
pi_44248252
Geef jij me dan een rondleiding Sjeen? en gaan we dan schaatsen met Isa (heb overgens op schaatsen gezeten)
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:11:29 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248307
Hier maakt de stad zich op voor Kaarsjesavond dinsdagavond. Maar ondertussen zijn er toch al heel wat kerstdingen gaande ook. Speciale verlichting van de glazen van de St. Janskerk etc. etc.
Leuk hoor!

Ferry is nog nooit naar kaarsjesavond geweest dus als het niet al te hard regent gaan wij ook dinsdag. Liedjes zingen op de markt!
pi_44248381
hier in dit durp doet met er niets aan, ja het ontsteken van de kerstverlichting de 19de.

Duitsekerstmarkt was paar jaar terug niet zo een s6 dus doe ik niet meer,
eigenlijk wel al elk jaar hier in Hulst wezen kijken
paar weken terug in Brugge geweest, al moeten we eigenlijk nog keer terug want ik wil de ijssculpturen graag eens zien.

Wat houd kaarsjes avond in BE?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:16:58 #15
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248494
Oh, kaarsjesavond! Daar wil ik ook nog steeds een keertje heen
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:16:59 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248495
Alle winkels rondom de markt doen hun kunstverlichting uit en alle huizen erboven hebben kaarsjes voor de ramen. Alle ramen van het stadhuis zijn verlicht door kaarsen en dan wordt de grote kerstboom ontstoken. Er staat een carillon en er worden dus allemaal kerstliedjes gezongen.

http://www.gouda-online.nl/informatieid-7.html

Cam om de markt te kunnen zien zoals hij nu is met de boom: http://www.gouda-online.nl/viewlink-350.html
Die boom krijgen we elk jaar van de stad Kongsberg in Noorwegen.

Echt heel leuk om mee te maken. Ik weet nog wel van vroeger, en dan bij mijn vader op zijn schouders.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:18:19 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248542
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Geef jij me dan een rondleiding Sjeen? en gaan we dan schaatsen met Isa (heb overgens op schaatsen gezeten)
Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenrad
pi_44248547
klinkt erg gezellig BE
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:19:29 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248590
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef Yoni het volgende:
Oh, kaarsjesavond! Daar wil ik ook nog steeds een keertje heen
Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!
pi_44248604
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenrad
Geef haar es ongelijk, ik zou dat ook hebben hoor overgens
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:20:32 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44248627
Antwerpen dan? Sowieso leuk en ook veel van die feestdagen dingen.
Ik heb besloten dat ik morgen maar weer eens een dagje ga.

Livelink, ik vond New Castle echt vreselijk. Brrrrrrrr ik had het gevoel alsof ik op zo'n Tros tv boot terecht was gekomen, huilen met de pet op.

Ik vind dat versieren voor kerst nu al heel stom. Iedereen loopt te mieren als er in september pepernoten verkocht worden. Com-mer-cieeeeeeel bluuuuuh. En die Sint is nog niet eens uitgevaren en men gaat de boom al van zolder halen. Bah, schreeuwerig en nep vind ik dat.
pi_44248676
antwerpen kom ik '" regelmatig omdat het nog net niet om de hoek ligt, maar is idd ook een leuke stad, maar ik ga liever naar Gent of Brugge
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:24:22 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44248771
Maar Luchtbel, tussen September en Sint zit een heel seizoen, en tussen nu een kerst maar een paar weken toch?
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:24:45 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248788
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Antwerpen dan? Sowieso leuk en ook veel van die feestdagen dingen.
Ik heb besloten dat ik morgen maar weer eens een dagje ga.

Livelink, ik vond New Castle echt vreselijk. Brrrrrrrr ik had het gevoel alsof ik op zo'n Tros tv boot terecht was gekomen, huilen met de pet op.

Ik vind dat versieren voor kerst nu al heel stom. Iedereen loopt te mieren als er in september pepernoten verkocht worden. Com-mer-cieeeeeeel bluuuuuh. En die Sint is nog niet eens uitgevaren en men gaat de boom al van zolder halen. Bah, schreeuwerig en nep vind ik dat.
Ik heb het ook wel een klein beetje hoor. Ik vind het hardstikke gezellig, maar de Sint heeft idd zijn hielen nog niet gelicht of je wordt al weer doodgegooid met kerst takken enzo.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:25:15 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248804
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!
Ja! Leuk!
pi_44248874
Ow jaa leuk... Ergens in April hebben wij Thijs mee laten doen met een wedstrijd met een pot met geld op een beurs....
En jawel Thijs heeft dat bedrag gewonnen voor op zijn pardoesspaarrekening... Laat die nou opgegeven zijn ivm zijn overlijden.....
Kan ik weer gaan bellen en dingen regelen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:27:41 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248899
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:25 schreef Yoni het volgende:
Ja! Leuk!
Jaaaa!!!!!!!
Moeten we even kijken hoe of wat. Kom je eten dan?
Verder even per msn doen maar?
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:28:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248929
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ow jaa leuk... Ergens in April hebben wij Thijs mee laten doen met een wedstrijd met een pot met geld op een beurs....
En jawel Thijs heeft dat bedrag gewonnen voor op zijn pardoesspaarrekening... Laat die nou opgegeven zijn ivm zijn overlijden.....
Kan ik weer gaan bellen en dingen regelen...
Oh jee... Wat lijkt me dat naar... Toch weer even confronterend...
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:29:09 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44248946
Ja weet ik wel Spuuglokje. Maar gewoon meteen op zes december? De twintigste ofzo, daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Of gewoon de dag voor kerst. Ik snap gewoon niet waarom meteen het één na het ander. Maar ja, ik hou er sowieso niet van. Daar kan het aan liggen. En als het dan moet, vind ik dat de lichtjes uit moeten blijven tot het op z'n minst donker is. Want overdag vind ik het al helemaal om van te gillen.
pi_44249010
het is gewoon rot dat je er nu weer achteraan moet zitten, het rare eraan is dat men weet dat Thijs overleden is en dat die rekening opgegeven is, en dan toch nog die prijs aan Thijs uitkeren....
pi_44249064
Ik heb altijd al jaren door de invloeden van de Duitse kant van de fam, pas de boom op kerstavond opgetuigd, vervolgd door de nachtmis en daarna krentenbollen met warme chocomelk drinken.

de dagen ervoor was er dan echt nergens iets kersterig te vinden in huis.
En dat vond ik heel bijzonder, met het hele gezin acteif deelnemen aan het optuigen van de boom, vervolgens met zijn allen naar de kerk, en daarna met zijn allen aan de krentenbollen.

1ste kerstavond lekker eten met fam en de pakjes
pi_44249195
Ik moet zeggen dat ik het ook wel heel kort op elkaar vind hoor. Wij hadden woensdag bij de peuters al een kerstknutsel, ik had geloof ik zelf toch iets neutralers bedacht. Maar goed.
Komend weekend is hier kerstmarkt, als het droog is ga ik misschien wel even een rondje mensen kijken. Anders blijf ik lekker thuis.
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:40:08 #33
13151 crew  Rewimo
pi_44249314
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is gewoon rot dat je er nu weer achteraan moet zitten, het rare eraan is dat men weet dat Thijs overleden is en dat die rekening opgegeven is, en dan toch nog die prijs aan Thijs uitkeren....
Je kunt er vast iets moois mee doen uit naam van Thijs, Bar Het is alleen vervelend dat je er van alles voor moet gaan regelen nu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44249351
poeh ik ga eens vanachter de pc eventjes, ook maar eens de huisarts een bezoekje brengen omdat het niet super gaat hier met me..

in elk geval allemaal bedankt met het meezoeken voor Londen of iets anders
pi_44249389
wij gaan morgen kerstbomen kappen met Rick zijn werk en dat schijnt heel leuk te zijn en zondag worden dan de bomen bij iedereen thuis gebracht, dus dan ook optuigen. Ik wil kijken of het vanavond lukt om ff naar het tuincentrum te gaan want wil nieuwe ballen enzo.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:42:55 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44249399
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:46:24 #37
13151 crew  Rewimo
pi_44249523
Ik heb Christan bij oma gebracht, dit weekend gaan Frank en ik samen op stap Allemaal leuke dingen doen en ook een nachtje bij zijn nicht en haar vriend slapen (hoi Katinkat) en ik kan zondag laat naar huis want Christan blijft tot maandag bij oma.
pi_44250184
Sjeen je hebt pm, ben nu echt weg
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:10:30 #39
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44250333
Zeg eens even iets moois over het nieuwe foklogo.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:12:25 #40
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44250393
* iets moois over het nieuw foklogo *
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:14:17 #41
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44250449
Heel mooi logo Dutch

Hier ook een London-fanaat / Anglofiel

Maastricht leuk, heb er jaartje of 6 gewoond. Leuke tijd

Mel, ik hoop dat de wereld niet te lang doordraait voor jou
Hmz, dat klinkt gek, straks komt Spuuglokje me weer *petsen* met een vies woord.
Maar je snapt vast wat ik bedoel!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:16:20 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44250517

Maastricht is echt leuk rond Kerst. Jaren terug met het, toen nog, vriendje geweest. Zo leuk...
Ik ben sowieso een zwaar fan van Maastricht. Heerlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 14:18:47 #43
13151 crew  Rewimo
pi_44250593
Logo is leuk
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 14:20:49 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44250664
Maastricht is in elk jaargetijde geweldig

In de zomer vind ik het heerlijk om langs de Maas te slenteren en op het terras te hangen. En nu is het leuk om een cafe in te duiken of lekker buiten warm te worden met gluhwein... Ik hou van mijn stad

Logo is echt
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:21:49 #45
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44250697
Heel FEEstelijk Dutchie

Hier hebben we toen Kai op 5 december naar bed kwam de kerstversiering al tevoorschijn. Nu stelt het bij ons niet veel voor (een paar vazen gevuld met kerstballen en een groen glitterboompje met knipperlampjes) maar ik vind het zo gezellig. Ja zie je, ik ben tenslotte heel ernstig vertrut Moet ik er wel bij zeggen dat de boel pas aangaat als het buiten donker is (gisteren de hele dag )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:24:32 #46
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44250780
Boom ligt inmiddels in de garage na te druppen. Ik ga 'm zondag maar eens opzetten. Eerder lukt niet. Mannetje moet 'm nog in de pot zetten en binnen enzo. En morgen ben ik druk. Verdorie...
(als het op de feestdagen aankomt ben ik ook ernstig vertrut. o ja, ook als het op de Efteling aankomt )
pi_44251000
Wat een leuk fok! logo!!! Zeer feestelijk!

Zo, ik heb net foto's voor een bureaukalender zitten uploaden naar de RVS, wij, loyale klanten mochten zowaar geheel gratis zo'n ding bestellen. Aardig hoor Maar goed de twaal mooiste foto's, er was er maar 1 waar geen kind op stond

Ik moet op advies van de dokter 3 maal daags even lekker schudden met mijn hoofd ... zodat de bloedtoevoer naar mijn evenwichtsorgaan wat meer gestimuleert wordt, wat er dan voor zorgt dt die virus wat sneller weg spoelt.

live schudden ...

woei! Ik ben al de hele dag slaapdronken... nu nog meer!

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:44:45 #48
3142 m@x
pi_44251445
Nou, schudden dan maar Mel Hopelijk trekt het wel snel weer weg. Beterschud......eh.......schap!

Mijn collega was er net met haar chihuaha-puppy gekleed in stoere zwarte bodywarmer. Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik wil er ook één!!!!!!!
pi_44251648
hahahah, ach ja, vertrut ben je toch al.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44251914
Zooo terug van de dokter, nou ja ik heb een andere pil gekregen, een 3fasen pil, en maandag maar weer eens babbelen met de psycholoog, kijken of die nog wat met me aankan
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:38:34 #51
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44253304
How low can you go M@x

London met de kerst en uitverkoop

Vandaag is ff weer heerlijke knijpertjes gebakken alleen stink ik nu een uur in de wind na koekjes

LB you sweetheart het pakje is binnen
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:42:30 #52
3142 m@x
pi_44253466
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef Rottdog het volgende:
How low can you go M@x
Zo laag mogelijk

Wat zijn knijpertjes?
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:54:34 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44253870
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zooo terug van de dokter, nou ja ik heb een andere pil gekregen, een 3fasen pil, en maandag maar weer eens babbelen met de psycholoog, kijken of die nog wat met me aankan
Is dat dan bedoeld om hormoonschommelingen tegen te gaan?
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:56:08 #54
61800 Rottdog
pi_44253926
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef m@x het volgende:
Wat zijn knijpertjes?
Lekkere koejkes
http://home.luna.nl/~arja(...)ten/knijpertjes2.htm
pi_44254233
Ik ga dinsdag werken!! Dankzij mijn lieve lieve dinnetje heb ik mij ingeschreven bij een uitzendbureau en ik kan meteen dinsdagmiddag aan de bak. En donderdag de hele dag en vrijdag ochtend Ik ben zo trots op mijzelf!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44254317
als wat? succes!
pi_44254442
dinsdag naschoolse opvang en do en vrij kdv, verticale groep. Ik heb er zin in!
pi_44254543
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is dat dan bedoeld om hormoonschommelingen tegen te gaan?
ja en om te zorgen dat ik me niet meer zo beroerd voel, ik eet dus de hele nacht (als ik hem s''avonds ineem) of de hele dag (als ik hem overdag ineem)

moet ook afscheid nemen van de psy want die stopt ermee hier in zeeuws-vlaanderen, ben er niet blij mee, maandag is de laatste dag dat ik hem spreek
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:13:59 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44254619
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ja en om te zorgen dat ik me niet meer zo beroerd voel, ik eet dus de hele nacht (als ik hem s''avonds ineem) of de hele dag (als ik hem overdag ineem)
Oh joh, dat dat zoveel invloed heeft dan. Ja, hoewel... ik slik hem niet voor niets al 3,5 jaar niet meer.
Hopelijk gaat het met deze dan een stuk beter.
quote:
moet ook afscheid nemen van de psy want die stopt ermee hier in zeeuws-vlaanderen, ben er niet blij mee, maandag is de laatste dag dat ik hem spreek
Dat is balen! Moet weer helemaal opnieuw beginnen bij een andere...
pi_44254704
yep... en juist bij FRederik voelde ik me op mijn gemak...
En ik mag al blij zijn dat maandag speciaal terug komt voor me,,,

De pil ik zou er graag vanaf willen, maar juist doordat ik me ook zo labiel voel en totaal niet goed in me lijf zit, moet ik voorlopig even aan de pil blijven
ik wilde opperen om aan de nuvaring te gaan, maar hij wilt nu eerst even kijken hoe 3 maanden die 3 fasenpil bij me werkt.

Anti-depresiva''s krijg ik niet, omdat ik daar rare dingen van kan gaan doen... (helaas ervaring mee)

[ Bericht 97% gewijzigd door Bar_en_Mar op 08-12-2006 16:22:41 ]
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 16:36:08 #61
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44255406
Ik bak altijd schalen vol knijpertjes met oud-en nieuwjaar. En doe twee varianten, met kaneel door het beslag en met anijs door het beslag. 't Is een familietraditie (m'n vader is een Achterhoeker).
Ik vind knijpertjes lekkerder dan oliebollen (zeker bij een glas champagne)!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:38:58 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44255521
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
yep... en juist bij FRederik voelde ik me op mijn gemak...
En ik mag al blij zijn dat maandag speciaal terug komt voor me,,,

De pil ik zou er graag vanaf willen, maar juist doordat ik me ook zo labiel voel en totaal niet goed in me lijf zit, moet ik voorlopig even aan de pil blijven
ik wilde opperen om aan de nuvaring te gaan, maar hij wilt nu eerst even kijken hoe 3 maanden die 3 fasenpil bij me werkt.

Anti-depresiva''s krijg ik niet, omdat ik daar rare dingen van kan gaan doen... (helaas ervaring mee)
Je zou ze nu best kunnen gebruiken gok ik... als ze gewoon op de juiste manier zouden werken.
Jammer dat dat niet gaat.
pi_44256191
Mel, misschien is een trilplaat iets voor jou

Enne, prachtig logo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:01:24 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44256326
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Anitra het volgende:
Maastricht is ook leuk. Er is toch ook een kerstmarkt in 1 van de grotten?
valkenburg, heeel goed excuus om mij weer te zien
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44256409
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zou ze nu best kunnen gebruiken gok ik... als ze gewoon op de juiste manier zouden werken.
Jammer dat dat niet gaat.
Tja, kom met praten al een heel eind, het is meer alles eromheen wat me opbreekt.
Heb ook gewoonweg geen zin om op te staan, waarom zou ik aan de dag beginnen, voor wie en ga zo maar door.

Nee als alles gewoon opgellost gaat worden schiet ik al een heel eind op, denk ik Maar het belangrijkste ligt toch bij mij ik moet het doen, en voorlopig heb ik daar de kracht niet voor.
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:59:05 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44257617
Diaan is vanmiddag opgenomen. Eindelijk hadden ze door dat ze zich niet aanstelt. Het is wel even slikken, omdat je het liefst bij elkaar wilt zijn, maar we weten verstandelijk ook wel dat het beter is. Emotioneel is het wel zwaar voor ons beiden.. zucht..
pi_44257718
En is er al iets duidelijker geworden Peaceman?
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:13:38 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44257729
Ach jee, Peaceman Wat vreselijk rot. Heel veel sterkte!
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:24:49 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44257900
Peaceman, dat is inderdaad niet leuk, maar wel het beste om nu te doen.
Ik hoop dat ze snel iets concreets vinden, haar kunnen helpen en dat ze snel weer naar huis kan!

Ik ben héél benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik ben totaal verbrouwereerd. Het zal je kind maar wezen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_44257969
Peaceman... sterkte voor jullie allebei...
pi_44258068
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:24 schreef phluphy het volgende:
Peaceman, dat is inderdaad niet leuk, maar wel het beste om nu te doen.
Ik hoop dat ze snel iets concreets vinden, haar kunnen helpen en dat ze snel weer naar huis kan!

Ik ben héél benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik ben totaal verbrouwereerd. Het zal je kind maar wezen!
Ah ja, mijn collega heeft 't me laten zien. Ik weet niet wat ik er van moet vinden eigenlijk...

Peaceman> Wat rot dat ze moest blijven, maar het werd wel tijd dat ze haar eens serieus namen! Psychisch, hoe krijgt zo'n arts het d'r strot uit Hopelijk vinden ze snel iets, zodat Diaan weer gauw gezond en wel bij je thuis zit!

Nog even een voor Mel Niet te hard draaien!

Hier is het een beetje noodweer trouwens, heeeeeeel hard waaien en regenen. En ik heb een stukje gehakt geinhaleerd en toen ik dat tegen lief zei aan de telefoon moest ie keihard lachen Stommerd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:39:15 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44258103
Eeen beetje cow snuiven

Ik had die video een paar maanden geleden al gezien. Echt ongelooflijk, die stem! Als dat kind maar niet tegen haar wil overal mee naartoe gesleept wordt, is het volgens mij niet zielig. Maar ja, kan een kind van elf al zelf goed genoeg aangeven wat ze wil en niet wil?
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:19:21 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44258811
Wow wat een stem Ik denk dat het per kind verschilt of ze op die leeftijd kunnen aangeven wat ze echt willen. En dat is dus de taak van de ouders om in de gaten te houden of het echt is wat ze wil.

Wat kerstversieringen betreft, beter 6 december dan nóg eerder. Pepernoten worden al in september verkocht maar kerstballen liggen ook al in oktober in de winkel.

Noah is 17 december jarig, en wij gaan 16 december een kerstboom halen en die dan versieren met verjaardagsslingers en balonnen ofzow Na Noah's verjaardag gaan we hem dan "echt" versieren.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44259347
Heel veel sterkte voor Diaan peaceman en voor jou ook natuurlijk. Ik hoop echt dat ze snel wat vinden en haar niet een heel weekend in t ziekenhuis laten ter observatie en niks doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44259457
Zo wat een stem hee
Wij gaan waarschijnlijk volgend weekend de boom optuigen. Niet eerder, de kinderen zijn pas net weer een beetje onstresst van sinterklaas.
'Gelukkig' is Diaan nu opgenomen peaceman, dan kan ze goed in de gaten worden gehouden.
Saartje
pi_44259492
De kerst is voor mij toch wel iets wat heel dicht bij mijn gevoel van geboorte staat ofzo Dan niet in de zin van jezus maar echt in de zin van mijn eigen kinderen.
Toen ik 3 dec uitgerekend was van Bo (bijna 5 jaar geleden ) hebben we al vroeg de kerstboom opgezet. Zo van als ze geboren is komt dat er niet van (9 dagen kraamhotel) Uiteindelijk werd ze de 16e geboren en kwam ik op kerstavond thuis. De boom met die lichtjes. Bo dr oogjes die alleen nog maar op licht en donker leken te reageren. Prachtig gewoon. En elk jaar als die boom hier weer op ga dan voel ik dat weer zo intens. Dit weekend gaat hij weer op. Samen met de meiden nog een kertstbal uitzoeken. Elk jaar mogen ze er 1 uitkiezen in de winkel. En met zijn allen optuigen.
Ik moet er wel bij zeggen dat na een week of 2 dat ding me wel weer in de weg gaat staan en dat ik het opruimen ervan weer een stuk minder leuk vind
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44259600
Dat meisje heeft een stem zeg
Als het maar niet een soort nieuwe Michael Jackson wordt. Dat zou zielig zijn.
pi_44259704
Een prachtstem. Maar waar ik dan weer van kots is een verander je haar verander je jurk en verander je schoenen! En al die soort dingen zal dit meisje van 11 nog genoeg tegen komen en dat vind ik dan voor een meisje van 11 weer zo niet goed. Maar plezier in het zingen dat straalde ze zeker wel uit.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:47:58 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44259713
Peaceman, even slikken idd, maar wel heel wijs dat ze Diaan opgenomen hebben. Alles wat ik zo hoorde klonk me veel te bekend in mijn oren en mijn herinneringen daaraan zijn niet best. Weliswaar was het mijn kettingrokende vader van 55, maar bij een jonge vrouw mogen dit soort klachten er al helemaal niet zijn.
Hopelijk vinden ze snel waar het vandaan komt en kunnen ze het dan ook goed behandelen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:51:33 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44259825
Diaan, heel veel sterkte, en Peaceman jij ook natuurlijk. In het ziekenhuis is ze misschien even beter af Peace al is het natuurlijk hartstikke dubbel en heb je je lief natuurlijk het liefst dicht bij je.
Mel, fijn dat het niks ernstigs is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44260778
Peaceman, niet leuk om Diaan in het ziekenhuis te moeten laten. Maar het lijkt me ergens ook wel een fijn idee dat ze er nu wel echt naar gaan kijken...

Fluf... wat een stem zeg .
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:27:41 #82
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44260917
Jullie hebben allemaal gelijk. Ik weet dat het beter is, ik weet ook dat ik er dol blij mee zou moeten zijn. Helaas voelt het anders, maar mijn hoofd weet het wel.
Men heeft in elk geval al besloten het medicijn, waar ze vermoedelijk gisteren zo'n enorme hoofdpijnscheuten kreeg, niet meer te geven.
1 ding is zeker. Het wordt nu serieus genomen en zo hadden wij dat nog niet gevoeld.
Maar goed, straks voor het slapengaan zal het wel even slikken worden voor ons beiden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:27:59 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44260927
Ik zie dat ik nog niks over/tegen Mel gezegd heb. Lijkt me erg naar. Hopelijk gaat het sneller dan die 10 dagen weg!
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:32:32 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261083
Peaceman doe Diaan alsjeblieft de groetjes van ons allemaal en wens haar maar heel veel sterkte. Jij ook sterkte natuurlijk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44261422
Oh waarom moest ik per se in het post je piemel topic kijken? ik had het beeld van bright z`n knakworst eindelijk van m`n netvlies af
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:43:37 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261447
Whahahahaaa
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44261563
Ja lach maar niet te hard anders post ik de link verstopt achter iets leuks en dan zie je hem ook
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:47:28 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261572
Doen!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44261590
whaha
Ja doei dan moet ik hem nog een keer bekijken om achter de link te komen
Saartje
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:49:46 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44261656
*op zoek gaat...

Ik ben ook echt te nieuwschierig...

Doe even een hint van het subforum... Ik kan het niet vinden via de AT.
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:50:43 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261696
Ik kan hem niet vinden *stampvoet*
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:51:13 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44261718
Hihi, Lois ook niet dus!

Maneki! Vertellen!
pi_44261775
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Lois het volgende:
Ik kan hem niet vinden *stampvoet*
viezert!
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:53:16 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261787
OMFG!!!!!!!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:53:32 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261798
My eyes my eyes!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:54:05 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44261818
ja shit, nou word ik ook nieuwsgierig ja, waarom moest ik daar natuurlijk weer op klikken

peaceman, heel veel sterkte voor Diaan!
Mel, wat vervelend zeg!Hoop dat 't snel over is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:54:46 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261834
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:55:13 #99
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44261849
Index / Error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)

Waarom mag ik het niet zien en jullie wel?
Ik heb mijn contributie toch betaald?
... ♥ ik mis je ♥
pi_44261868
Zei iemand piemels?

De link doet 't niet
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:55:59 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261877
Het zit in KPD en daar kan niet iedereen in.
Ik kan de link van de foto wel ff opsnorren voor je?
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:56:39 #102
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44261898
duh, ofcourse !
... ♥ ik mis je ♥
pi_44261917
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef phluphy het volgende:
duh, ofcourse !
Wat zij zegt!

Wat moet ik doen om wel toegang te krijgen trouwens?

[ Bericht 2% gewijzigd door Syrena op 08-12-2006 20:58:05 (Ik zie het woord piemels en spel als een Breezah) ]
pi_44261918
ja phluphy en syrena zijn nog geen 18
Saartje
pi_44261923
Fok blondie hier maaruh wat is KPD?
Syllables govern the world
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:57:33 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44261930
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Die smiley!
pi_44261938
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat zei zegt!

iets vreselijks bij danny ik heb er nog moeite mee het er over te hebben
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:57:47 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261944
Ieniemienie

18+ Only

(mag dit eigenlijk wel BE of ga ik nu mijn modboekje ver te buiten?)

[ Bericht 16% gewijzigd door Lois op 08-12-2006 21:05:18 ]
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:57:53 #109
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44261946
hoe weten ze daar dat ik preuts ben
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:59:09 #110
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44261979
Hoezo ieniemienie ? Ik vind de kleur vies
... ♥ ik mis je ♥
pi_44261985
Tis en ehh...ouwe lul
pi_44261996
Remind me om bij zulke waarschuwingen inderdaad niet te klikken. Good Lord!!!!
pi_44262000
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Lois het volgende:
Ieniemienie

Nou ja, ik mag toch wel aannemen dat de meeste mensen die in dit forum posten niet onbevlekt ontvangen zijn? Wel een mooie kerstgedachte
Saartje
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:00:03 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44262007
quote:
Ieniemienie

Haal jouw post maar weg, maak ik wel een nieuwe met link. Ik ben geen mod.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44262008
Oh, mijn vriend wil graag weten wiens piemel ik net op z'n msn geplempt heb

Die van Bright?
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:00:26 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44262020
Het gaat me niet om het onderwerp van de foto maar meer het linken uit een (besloten) forum.

Ik wacht even op BE
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 21:00:36 #117
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44262026
pi_44262058
OMG, waarom is een mens zo nieuwsgierig...
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:01:49 #119
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44262068
Het wordt opeens wel erg druk op het bankje.
Vrouwen zijn best erg !
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:02:20 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44262088
BE zit zeker het hele topic te lezen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44262093
Is er inmiddels achter waar KPD voor staat en weet nu ook waarom ik de link niet kon zien. Na het aanklikken van Lois dr linkje lijkt me ook wel zo veilig om geen toegang te hebben tot dat subforum
pi_44262104
sensatiebelust allemaal
Saartje
pi_44262119
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef Lois het volgende:
Ik zoek het topic waar ik toegang kan krijgen Ik ben er langsgesurfd vorige week, maar vergeten waar het is

Niemand die even zegt dat je er piemels kan kijken he
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:04:15 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44262152
Hahahahaa!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44262156
Ik had de foto's de eerste ronde gemist vorig jaar maar ik zie nu in dat ik helemaal niks gemist had.
Waarom kan een mens z'n nieuwsgierigheid toch niet bedwingen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:04:46 #126
3011 E.T.
pi_44262174
Volgens mij wel hoor Lois.
Wel nog even erbij zetten dat 't alleen voor 18+ is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44262186
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zoek het topic waar ik toegang kan krijgen Ik ben er langsgesurfd vorige week, maar vergeten waar het is

Niemand die even zegt dat je er piemels kan kijken he
Staat in FB volgens mij en idd als ik dat had geweten...
pi_44262227
Ah ik heb een mailadres!

Ja ik verveel me ja (oh en mijn wederhelft moest alleen heel hard lachen toen ik zei dat ik me ging aanmelden. Die kent m'n fetish al )
pi_44262267
hahaha sjonge! Bright haalt wel 't maximale rendement uit die foto.
pi_44262283
Syrena met een fetish, het moet niet gekker worden. Straks ga ik je nog verwarren met Sylvana (qua username, verder niks )
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 21:10:01 #131
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44262293
quote:
Heb ik wel gedaan net
pi_44262296
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:08 schreef bixister het volgende:
hahaha sjonge! Bright haalt wel 't maximale rendement uit die foto.
Het was 'm dus echt?!
Ik had de vorige keer alleen de badjasfoto van mevrouw B. gezien. Ik ben toch wel braaf he.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:10:14 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44262300
quote:
Ieniemienie

18+ Only

Kolere en mijn verkoudheid barst gelijk los van schrik! Waarom moet ik toch altijd op linkjes klikken!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:10:50 #134
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44262321
Waarom klik ik dan toch op die link . Het franse worstje voor bij de borrel blijft in de koelkast vanavond .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44262331
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Syrena met een fetish, het moet niet gekker worden. Straks ga ik je nog verwarren met Sylvana (qua username, verder niks )
Doe maar niet nee Gangbangs zitten er voor mij niet in dat kan mijn onderkant helemaal niet bijhouden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:11:55 #136
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44262344
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
sensatiebelust allemaal
... ♥ ik mis je ♥
pi_44262351
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Leah het volgende:
Waarom klik ik dan toch op die link . Het franse worstje voor bij de borrel blijft in de koelkast vanavond .
Hee, zou ik daarom altijd misselijk worden van knakworst? Eet ik echt nooit. Hmmm.
pi_44262368

Kan iemand Mous even mailen om er nog een passende opmerking over te maken?

Voordat we het onderwerp moeten afsluiten omdat Bright langs komt.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:12:42 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44262372
quote:

Nee, ik heb eigenlijk heel braaf die foto gelijk weer weg geklikt...

Was de uitslag van de K&W wedstrijd aan het doen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:12:46 #140
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44262375
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef Syrena het volgende:
Doe maar niet nee Gangbangs zitten er voor mij niet in dat kan mijn onderkant helemaal niet bijhouden.
Babi Gangbang, met witte rijst
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:13:13 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44262387
quote:
Ieniemienie

18+ Only

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik ken de KPD regels niet.
pi_44262388
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

wayyyyy tooooo much info enzo
Qua uiterlijk lijk je ook niet bepaald op haar, dat scheelt
Saartje
pi_44262406
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef phluphy het volgende:

[..]

Babi Gangbang, met witte rijst smurrie
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:14:15 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44262416
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

Er is een topic in FB waar je toegang kan vragen.
Oldbies krijgen automatisch toegang geloof ik.
pi_44262421
weer wat geleerd: dat ik toegang heb tot Danny's Keiharde Porno forumpje.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:15:32 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44262453
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Yoni het volgende:

Hihi, weer een OUDje die mod wordt!
We zijn heerlijk sterk vertegenwoordigd achter de schermen!
pi_44262457
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er is een topic in FB waar je toegang kan vragen.
Oldbies krijgen automatisch toegang geloof ik.
Oh dan heb ik onder m'n oude nick dus gewoon toegang?!
Ga ik daar een beetje zitten bedelmailen

Even proberen
pi_44262462
Hebben alle oldbie's, ze gaan ervanuit dat we ouder dan 18 zijn.

En ik had niet zo nieuwsgierig moeten zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:15:56 #149
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44262466
Peace, het is fijn dat ze nu in goede handen is en er goed voor haar wordt gezorgd, maar leuk is het natuurlijk niet
Als je even wat kwijt moet, ik ben online en meestal aanspreekbaar
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:17:27 #150
62233 Jelief
ikke lief!
pi_44262504
en ik dacht nog, ik ga niet klikken, ik ga niet klikken,wat moet ik met een foto van een of ander blote leuter... en toch hè tóch geklikt... Ik kan beter vanaaf even onder de dekens kijken
pi_44262527
En bedankt Loopt mijn vriend net langs terwijl ik nietsvermoedend op die link klik. Nu gelooft ie helemaal niet meer dat ik alleen maar met moeders op een forum zit
pi_44262560
hehheh ja leg dat maar eens uit snoop! 'oh, dat is bright, die ken ik van ' t OUDERS forum.'
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:20:33 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44262603
Ik ben geen Oldbie... (en dan te bedenken dat ik nog met NoNick heb lopen concureren in Pension Zeerust )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_44262668
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef bixister het volgende:
hehheh ja leg dat maar eens uit snoop! 'oh, dat is bright, die ken ik van ' t OUDERS forum.'
het is gewoon niet uit te leggen Bix
pi_44262672
Hm. Het is weer veel geklets en weinig plaatjes daar (misschien maar goed ook hehehe)
pi_44262689
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef snoopy het volgende:

[..]

het is gewoon niet uit te leggen Bix
Ik heb gewoon gezegd dat ik niet wist wie het was. En dat de zijne mooier was natuurlijk
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:24:39 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44262717
Snoop!
pi_44262770
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gezegd dat ik niet wist wie het was. En dat de zijne mooier was natuurlijk
En daar trapt ie in?
pi_44262875
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

En daar trapt ie in?
Yep. "Okeejj" zei ie
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 21:36:11 #160
43556 miss_dynastie
pi_44263054
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:59 schreef peaceman het volgende:
Diaan is vanmiddag opgenomen. Eindelijk hadden ze door dat ze zich niet aanstelt. Het is wel even slikken, omdat je het liefst bij elkaar wilt zijn, maar we weten verstandelijk ook wel dat het beter is. Emotioneel is het wel zwaar voor ons beiden.. zucht..
Sterkte!
pi_44263102
Kan iemand mij vertellen/pm-en wat er met Diaan is?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 21:37:54 #163
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44263105
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hihi, weer een OUDje die mod wordt!
We zijn heerlijk sterk vertegenwoordigd achter de schermen!
Ja echt wel Hoewel er natuurlijk wel weer eentje afvalt nu ook
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:38:14 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44263113
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Ingrid19 het volgende:
Kan iemand mij vertellen/pm-en wat er met Diaan is?
Lees ff terug joh!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44263250
diaan opgenomen, gats peaceman. ik hoop dat ze haar heel goed onderzoeken en snel uitvinden wat er nou precies is. en natuurlijk dat dat snel weer over is. sterkte er allebei mee!!

ingrid ze had rare uitvalsverschijnselen in haar arm(en) en later vreselijk heftige hoofdpijnen. even zelf teruglezen is inderdaad informatiever denk ik.
pi_44263321
Ik zal t proberen. Inet doet erg vaag en traag.
Iig Diaan sterkte!
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:47:33 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263371
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ja echt wel Hoewel er natuurlijk wel weer eentje afvalt nu ook
Jah...
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:56:05 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44263582
Hoho, ik ga niet helemaal weg. Ik ga gewoon met een weekje op in het 'pleps'.
Of.. hadden jullie het niet over mij?

Peaceman, wil je Diaan heel veel beterschap wensen? Hoop dat er snel wat duidelijker wordt.

Ik beken, ik ben net zo erg als de rest. Heb ook net geklikt. GOD-ZIJ-DANK laadde het plaatje te langzaam en bleef ik hangen bij zijn torso. Ik ben dus gered.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:57:14 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263612
Tuurlijk hadden we het over jou!
En we hadden het over sterk vertegenwoordigd zijn achter de schermen als OUDjes. En daar gaat er dus nu eentje van weg. Dat je hier blijft zal je geraden zijn ook!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:10:20 #170
61800 Rottdog
pi_44263996
Dat was dan weer eens een leuter ook ik kon de verleiding niet weerstaan

Peaceman wens Diaan maar heel veel sterkte toe ook van Berkery.
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:16:08 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44264146
hier staat een samenvatting van de hele situatie voor een ieder die het lezen wel. Echt bedankt voor de steun die we van jullie krijgen naast alle steun van vrienden en familie. Alle beetjes helpen! Top!
pi_44264290
nogmaals sterkte en probeer wat te slapen vannacht
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:22:38 #173
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44264357
Ik neem zo een borrel. Hopelijk helpt dat. Echt zin om naar bed te gaan heb ik bepaald niet, maar ja, dat is wel begrijpelijk.
pi_44264388
nee dat kan ik me levendig voorstellen, weet je ik borrel met je mee
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:26:08 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44264474

Het drank alarm ging weer af . Volgens mij kunnen jullie idd wel een borrel gebruiken....
pi_44264505
hey de bar is erweer een rose graag... of zal ik voor iets sterkers gaan... pina-colada ook goed

en Leah neem er zelf ook 1 als je wilt
pi_44264579
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
hier staat een samenvatting van de hele situatie voor een ieder die het lezen wel. Echt bedankt voor de steun die we van jullie krijgen naast alle steun van vrienden en familie. Alle beetjes helpen! Top!
Sterkte! Hopelijk is er snel duidelijkheid. En valt het mee.
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:29:41 #178
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44264596
Doe mij maar een biertje en een whiskey met ijs.
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:29:56 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44264603
* De bar losgooit*

Oeh, pina colada, da's lang geleden . Ik moet misschien even zoeken in de laagste plankjes van de bar, maar one pina colada is coming up!

Bier en whiskey ook nog doorschuift, daarna is het zelfbediening, ik ben een waardeloze bardame namelijk .

Jee Peaceman, wat een ellende joh. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:30:50 #180
81992 Githa
pi_44264631
Peaceman, strekte voor jullie....

* Githa ploft ook maar neer...

doe mij een driedubbele Leah, ik heb hem nodig vandaag!
pi_44264641
pina colada in egypte gedronken en smaakte echt naar meer en meer, daar proef je helemaal geen alcohol in dus he heel gevaarlijk goedje.

Peacman we toosten op een goede afloop
pi_44264654
hoe was je etentje Githa?
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:31:55 #183
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44264676
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Peacman we toosten op een goede afloop
Goed plan
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:33:21 #184
81992 Githa
pi_44264726
Ja, dat was dan wel weer leuk...goede afleiding, maar dan kom je weer thuis he
Zeker een aanrader Bar wie weet kunnen we gaan als je hier heen komt, al zal reserveren wel nodig zijn
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:33:22 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44264728
Ja, doe mij ook maar een neut!

* Brighteyes heeft donderdag een 2e gesprek!
Ik ben weer een stapje dichterbij!
Had wel al solli gesprekken gehad, maar nog niet door voor de volgende ronde, deze keer wel! Ik ben nu al stiknerveus en het is pas donderdag!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:34:05 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44264748
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
pina colada in egypte gedronken en smaakte echt naar meer en meer, daar proef je helemaal geen alcohol in dus he heel gevaarlijk goedje.
Oeh jummie! Ooit in Thailand gedronken met verse ananas enzo.
pi_44264758
oeh spannend BE, en voor wat is het dan... sorry als ik dat gemist heb hoor

Githa klinkt leuk, klinkt goed, klinkt als data plannen thuiskomen idd jij ook een knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:34:31 #188
81992 Githa
pi_44264760
BE waarvoor waarvoor?.... ik heb wat gemist
Is het voor begrafenisondernemer?
pi_44264782
BE, dat is heel positief inderdaad. Succes!!
pi_44264799
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oeh jummie! Ooit in Thailand gedronken met verse ananas enzo.
uhuh zeer lekker
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:36:48 #191
81992 Githa
pi_44264936
ziet er smakelijk en gezellig uit Githa
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:40:00 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44264948
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Githa het volgende:
BE waarvoor waarvoor?.... ik heb wat gemist
Is het voor begrafenisondernemer?
Uitvaartleider, zoals het tegenwoordig genoemd wordt.
Het is heel lastig om banen te vinden. Er zijn niet veel vacatures en er reageren echt heel veel mensen.
Gelukkig ben ik tot nu toe wel steeds uitgenodigd voor een gesprek als ik gesolliciteerd had, maar nooit verder dan een eerste gesprek. Nu wel dus.
Oh, ik zou echt zo blij zijn als ik aangenomen werd.
pi_44265026
Ik wist niet dat jij zulk werk deed BE. Lijkt me geen makkelijk beroep. Maar ik hoop voor je dat je aangenomen wordt natuurlijk
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:42:44 #195
81992 Githa
pi_44265029
Ohw, ik wist niet dat het een naamsverandering had gekregen.
Ik weet hoe graag je het zou willen BE dus ik ga een kaarsje voor je branden, dit tweede gesprek moet toch goed zitten

btw is het ook wel positief dat je toch steeds wordt uitgenodigd, I know je hebt er niks aan, maar voor de ego he
pi_44265087
ik ga echt voor je duimen BE, het moet goedkomen gewoon.

mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jou zo aanspreekt in dit vak?
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:47:53 #197
81992 Githa
pi_44265165
Ohw leah, ik zie je zelf bedienings post nu pas

* Githa krabbelt omhoog en gaat zelf die driedubbele maar verzorgen
pi_44265188
Bar ik wilde je een berichtje sturen maar je hebt geen PM aan staan he?
pi_44265202
ik heb pm wel aanstaan... zover als ik weet dan toch
pi_44265232
Oh dan kon ie je gewoon niet vinden toen ik zoek gebruiker deed. Of ik deed het fout, laat enzo
pi_44265251
ik heb er jou nu 1 gestuurd

Githa neem je voor mij nog zo een lekkere pina colada mee?

Peacman jij nog een biertje of liever een Wiskey?
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:53:20 #202
81992 Githa
pi_44265306
Doe ik

Je pm doet het gewoon hoor ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:54:11 #203
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265331
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef Githa het volgende:
Ohw leah, ik zie je zelf bedienings post nu pas

* Githa krabbelt omhoog en gaat zelf die driedubbele maar verzorgen
Dat vin' ik nou ook weer lullig .
Weet je wat, ik zet alle flessen wel even op de bar, en voor de omhoog krabbelaars schenk ik wel in .
Overigens is de worst vanwege omstandigheden die buiten mijn bereik liggen op .
pi_44265345
dank je wel Githa

Poeh en nu is het weekend en ik wil wat doen maar geen idee wat....
iemand tips
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:54:58 #205
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44265349
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Peacman jij nog een biertje of liever een Wiskey?
Doe nu die whiskey maar!
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:55:30 #206
81992 Githa
pi_44265367
Leah, dat vind ik nou lief
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:55:48 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44265371
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:42 schreef reese.com het volgende:
Ik wist niet dat jij zulk werk deed BE. Lijkt me geen makkelijk beroep. Maar ik hoop voor je dat je aangenomen wordt natuurlijk
Ik doe het ook niet. Ik wil het graag doen. Ben in september begonnen met de opleiding.

Waarom Bar? Dat is heel moeilijk uit te leggen. Het is een gevoel, ik zou bijna zeggen 'roeping', maar dat zal nog moeten blijken als ik in de praktijk aan de slag ga.

Dit is een stukje uit mijn sollicitatiebrief:
Het lijkt mij heel bijzonder en dankbaar om in deze periode de nabestaanden bij te kunnen staan om zo van het afscheid iets moois te kunnen maken dat past als juiste afsluiting van iemands leven, voor zowel de overledene als de nabestaanden. Bijvoorbeeld om ervoor te kunnen zorgen dat de nabestaanden zich kunnen richten op de invulling van de uitvaart terwijl op de achtergrond de facilitaire en logistieke zaken geregeld zijn.

Maar dat is wel heel 'keurig' gezegd enzo.
Ik ben op zich een heel praktisch persoon. Als bijvoorbeeld een vriendin van me belt met 'mijn relatie is over' dan ben ik eerder degene die gaat zitten bedenken wat er allemaal geregeld moet worden dan dat ik degene ben die er naast gaat zitten met een kop thee en een stapel tissues.
En ik denk dat ik daarmee ook iets kan betekenen voor mensen die voor een van de moeilijkste dingen in hun leven staan. Ik sprak vorige week een kennis die mij het verhaal vertelde van de uitvaart van haar 3 maanden oude zoontje 10 jaar geleden en ze werd nog kwaad om dingen die de begrafenisondernemer destijds deed en zei ('Nee, er MOET dit of dat op de kaart, dat hoort.' 'Nee, u kan niet dit of dat, dat hoort niet'). En dat vond ik zo verdrietig. Een uitvaart moet iets zijn wat bijdraagt aan de herinneringen aan iemand op een postieven manier. Het is vreselijk om te moeten doen, maar als het dan moet, dan ook goed. Op een prettige, waardige manier zodat je daar met een goed gevoel aan terug kan denken.
pi_44265375
haha leah heeft je man alle worst opgepeuzeld. (die had vast geen blik op het bewuste topic geworpen!)

proost & tegelijkertijd welterusten allemaal!
pi_44265376
Leah wil je zelf niets drinken meid?
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:57:42 #210
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265426
Die fles rosè met dat rietje erin Bar
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:58:45 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44265455
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:42 schreef Githa het volgende:
Ohw, ik wist niet dat het een naamsverandering had gekregen.
Ik weet hoe graag je het zou willen BE dus ik ga een kaarsje voor je branden, dit tweede gesprek moet toch goed zitten

btw is het ook wel positief dat je toch steeds wordt uitgenodigd, I know je hebt er niks aan, maar voor de ego he
Naamsverandering is om ook de crematies er binnen te laten vallen, maar dat is puur terminologie. En de een zegt uitvaartleider, de ander zelfs uitvaartverzorger.

Bedankt voor je lieve reactie.
En dat uitnodigen is idd wel heel goed voor mijn ego hoor. Gekozen worden uit 100-150 brieven is sowieso al heel lekker!
pi_44265467
succes donderdag BE!
pi_44265490
Truste Bix

Be al ken ik je natuurlijk alleen maar van hier, en 1 keer gezien in utrecht.
Ik zie jou dit beroep ook idd heel kundig en heel begaand uitvoeren.

Wij hadden/hebben zelf ook echt een fantastische uitvaartverzorging gehad, hadden zelfs de sleutel waar Thijs opgebaard lag en konden als we wilden er 24 uur per dag naar toe.

Ze hebben veel werk uit handen genomen, hebben met ons gepraat, ze was ontzettend lief voor Thijs, en voor ons de fam en alles erom heen, we hoefden eigenlijk nergens aan te denken.
we hebben de tijd gekregen om op een voor zo fijn mogelijke mannier afscheid te nemen van Thijs.

Zal ook zeker mensen deze uitvaartverzorgers aanprijzen
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 23:00:36 #214
81992 Githa
pi_44265496
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef Leah het volgende:
Die fles rosè met dat rietje erin Bar

laat die driedubbele maar zitten dan Ik wil óók zo'n rietje

BE, ik vind dat je het mooi hebt omschreven.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:00:47 #215
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265504
Ik heb het al eerder gezegd BE, het lijkt me echt hèt vak voor jou. Ik ga duimen donderdag!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:01:51 #216
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44265527
Mooi hoor BE, heel blij kan ik niet voor je zijn, zoals je in mijn situatie zult begrijpen. Ook gezien de functie, maar ik hoop dat je de baan krijgt hoor.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:02:43 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265553
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef Githa het volgende:
Ik wil óók zo'n rietje
*Rietjes uitdeelt*

Makkelijker voor de barvrouw ook .
pi_44265576
ik had al een rietje
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:04:40 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44265597
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:01 schreef peaceman het volgende:
Mooi hoor BE, heel blij kan ik niet voor je zijn, zoals je in mijn situatie zult begrijpen. Ook gezien de functie, maar ik hoop dat je de baan krijgt hoor.
Ik geef je groot gelijk! Jouw grootste zorg nu is dat Diaan zo spoedig mogelijk en graag geheel klachtenvrij weer thuis komt!
Ik duim voor jullie!
Is Twan nu bij zijn papa trouwens, of bij jou?
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:05:16 #220
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44265618
Ik zit me net te bedenken dat het best raar voor jullie is om mij hier te treffen elke keer haha...

Op dit moment is Twan bij Opa en Oma , morgen gaat ie weer naar Papa, maar eerst ff naar Diaan natuurlijk
pi_44265736
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Leah het volgende:

[..]

*Rietjes uitdeelt*

Makkelijker voor de barvrouw ook .
dank!

Ik googlede op 'rietje', krijg ik dit :

pi_44265745
agossie dat plaatje
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:11:27 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44265759
Hoe toepasselijk!

Zou dat ook op een fles baileys passen?
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 23:11:34 #224
81992 Githa
pi_44265765
Melk

maar het idee is wel leuk
pi_44265781
Kan ook pina colada zijn Githa
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:13:07 #226
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44265807
Het is not done om foto's uit een gesloten topic elders te publiceren! Ik heb dan geen toegang tot keldertjes of pornofora, maar ik kan wel bedenken dat het niet voor niets gesloten is. Misschien moet je er eens de FAQ's lezen, misschien dat je dan nog stuitert op bepaalde concequenties van je goede bedoelingen. Ik heb verder niets met Bright, hoef hem geen hand boven zijn hoofd te houden, maar ik vind het eigenlijk heel triest wat hier nu gebeurt.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44265825
een aantal jaar geleden carnaval, en heb de hele tijd met een grote papfles vol met safari-jus gelopen.... en niemand had het door, d8en echt dat ik braaf jus dronk
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:14:30 #228
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44265847
En dan wil ik verder ook nog even Diaan en Peaceman heel veel sterkte toewensen, ik hoop dat de ziekenhuispname meer duidelijkheid zal geven over de situatie.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:15:06 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44265859
MIsschien draai ik door hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:15:37 #230
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265873
Intraveneus is nog makkelijker, maar dat rietje is een goed alternatief Githa .
pi_44265885
en al veel met je hoofd geschud Mel.... niet spottend bedoeld
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:17:59 #232
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44265946
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en al veel met je hoofd geschud Mel.... niet spottend bedoeld
vooral na het liggen en weer overeind komen is heel gek, dan lijk ik net dronken en wachel ik tussen bed en muur. Ik was ook op de trap gevallen, gelukkig de goede kant op en zonder kind in mijn armen.
Remco is thuis dit weekend, ik doe verder rustig aan, dus het moet wel goed komen.
Ik ga nu maar naar bed.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:19:00 #233
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44265970
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:13 schreef melonovy het volgende:
Het is not done om foto's uit een gesloten topic elders te publiceren! Ik heb dan geen toegang tot keldertjes of pornofora, maar ik kan wel bedenken dat het niet voor niets gesloten is. Misschien moet je er eens de FAQ's lezen, misschien dat je dan nog stuitert op bepaalde concequenties van je goede bedoelingen. Ik heb verder niets met Bright, hoef hem geen hand boven zijn hoofd te houden, maar ik vind het eigenlijk heel triest wat hier nu gebeurt.
Jeetje Mel, get a life zeg
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 23:19:08 #234
81992 Githa
pi_44265973
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef Leah het volgende:
Intraveneus is nog makkelijker, maar dat rietje is een goed alternatief Githa .
jamaar ja maar leah, dat is dan weer met naalden enzo
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:19:26 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44265981
Nog meer goed nieuws!
Ik zie net dat ik allebei mijn toetsen vorige maand gehaald heb!

Vooral over Nederlands ben ik heel blij, die was echt heel slecht gemaakt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:20:09 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266003
Oh ja Githa, dat willen we niet hè . Rietjes it is dan
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:21:07 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266024
Goed zo!!! BE
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 23:21:56 #238
81992 Githa
pi_44266043
zo slecht zal hij dan niet zijn geweest BE
waar blijft de taart

rietjes
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:24:03 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44266098
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Githa het volgende:
zo slecht zal hij dan niet zijn geweest BE
waar blijft de taart

rietjes
Je mocht 9 fouten hebben voor een voldoende (5,5) en gemiddeld waren er 11,5 fout gemaakt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:24:53 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44266118
Het is wat laat voor taart... ik gooi er even wat tapas in.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:25:11 #241
61800 Rottdog
pi_44266125
Be

Dumpt der rietje in een lekker koel glas groene ranja
pi_44266128
BE
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 23:26:08 #243
81992 Githa
pi_44266147
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je mocht 9 fouten hebben voor een voldoende (5,5) en gemiddeld waren er 11,5 fout gemaakt!

Ohw, je bedoeld gemiddeld heel slecht gemaakt
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:27:52 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44266195
toast met brie mag dat ook?
pi_44266215
van mij wel hoor
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:28:57 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266223
Ja hoor, wat jij wil . Zolang je maar niet gaat zitten zeiken over worst
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:29:42 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44266242
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Githa het volgende:

[..]

Ohw, je bedoeld gemiddeld heel slecht gemaakt
Ja, ik wist het van mezelf echt niet, maar gezien het gemiddelde vreesde ik het ergste.
Of is het 'vreeste? Snap je nu waarom ik twijfelde aan het cijfer?

Nou ja goed. Drank! Hapjes! Feest!

En eigenlijk moet ik slapen want ik heb morgen les.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:30:15 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44266253
die heb ik zelf wel, dus doe mij maar wat anders dan worst... ben niet voor niks bij Diaan
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 23:31:53 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44266299
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:13 schreef melonovy het volgende:
Lieve Mel, KEL is een besloten forum... KPD is slechts 18+ iedereen kan erin alsie zegt dattie 18 is, niks beslotens aan. En als Bright niet wil dat zijn foto's over het net zwerven, moet hij ze niet plaatsen. Ik begrijp je reactie wel een beetje, maar in dit geval vind ik het veel belangrijker dat jij je snel weer lekker voelt en je dus daarop concertreert. Dan wat er gebeurt met de lul van Bright...

Niet druk om maken meis

By the way, ik doe nog een portje... Proost, meiden en man
pi_44266335
port nog nooit echt gedronken... alleen geproefd tijdens de opleiding
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:35:09 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266361
Ah jij zegt het weer veel netter als ik Sjeen . Wat mijn reactie niet wegneemt trouwens .

Port is lekker Bar, vooral met stinkkaas.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:37:37 #252
61800 Rottdog
pi_44266407
Je komt mijn flamoes ook nergens tegen
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:40:26 #253
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266490
Nee precies .
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:43:26 #254
61800 Rottdog
pi_44266557
En dat niet alleen je zou denken dat hij de eerste keer ook al zijn lesje geleerd had
pi_44266584
sinterklaas heb ik niet gevierd, dus geen port voor me
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:47:09 #256
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44266642
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:43 schreef Rottdog het volgende:
En dat niet alleen je zou denken dat hij de eerste keer ook al zijn lesje geleerd had
Daarom . Dus niks niet zielig, als je echt niet wil dat iemand dat ziet, post je het niet, Klaar.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 23:51:25 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44266747
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
port nog nooit echt gedronken... alleen geproefd tijdens de opleiding
Ik drink liefst tawny port (da's oudere rode), die is zachter dan ruby. Welke opleiding heb je gedaan?
pi_44266762
middelbare hotelschool
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 23:55:20 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44266847
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
middelbare hotelschool
Leuk! Waar? Ik heb zelf Hoge Hotelschool in Maastricht gedaan
pi_44266860
ik ben braaf in zeeland gebleven
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:01:47 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267017
Zeeland is leuk... mijn 'eerste' liefde kwam uit Zeeland (Cadzand)
pi_44267059
(cadzand) heb ik veul heel veul aan het strand gelegen, in mijn jonge jaren (sprak zei die nog maar 26 moet worden)

Ik vind zeeland niet zo heel veel persoonlijk, maar dat is hier wel al beetje bekend geloof ik
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:06:19 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267138
Ik moet het misschien anders zeggen... Zeeuws Vlaanderen vind ik leuk en het stuk Belgie dat eraan plakt. Ik kom al sinds mijn 7e op de camping in Cadzand en mijn eerste grote liefde was een van de zonen van de campinghouder
pi_44267190
welke camping komen jullie?

Ik zit nu beetje in het midden zeg maar, eigenlijk aan de andere kant van de tunnel
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:09:22 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267217
Hoogduin aan de Zwartepolderweg
pi_44267238
hmm die zegt me nu weer helemaal niets....

met kamp zijn we in retrachement geweest, de naam van de camping ben ik ook kwijt overgens
pi_44267252
camping de ploeg ken ik dan wel weer beter
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:13:24 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267303
Deze ligt eigenlijk als allereerste als je via Breskens en Nieuwvliet langs de dijk rijdt... Of als je Cadzand-Dorp inrijdt, na de molen rechtsaf en dan bij Cadzand-Bad voor de 'Boulevard' rechtsaf, langs Camping Welgelegen en de vakantiehuisjes... Leuke camping hoor
pi_44267320
welgelegen ken ik weer wel

kom je er wel vaker sjeen of alleen in de zomer?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:14:12 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267323
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
camping de ploeg ken ik dan wel weer beter
Ik ken voornamelijk het weggetje en de heg aan de overkant van de weg
pi_44267351
Rofl ja die ken ik ook dat stukje
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:15:54 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267359
Misschien ken je het verhaal vaneen jongen van een camping uit Cadzand die in augustus 1999 tegen een boom gereden is (heel ongepast verhaal, sorry)...
pi_44267379
jeumig van 1999... even denken hoor is dat ongeluk ook daar gebeurd of was dat ergens anders?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:20:14 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267444
ik geloof tussen Breskens en Cadzand, hij werkte toen bij een chinees restaurant in breskens... 't was een tweeling, tweelingbroer is een leuke vent. Heb ik nog steeds heel goed contact mee.
pi_44267489
ik herken het zo 1 2 3 niet... nu woonde ik zellf in die tijd in philippine en dan krijg je van die kanten niet zo heel veel mee.
Maar kan het wel es aan een vriendin vragen die echt jaren daar op de camping zit en er nog steeds komt.

Maar Sjeen en alle anderen die nog wakker zijn ik ga mijn bedje eens in ben moe

Peacman sterkte voor de nacht
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 00:23:00 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44267508
Ik wens je een nacht vol mooie dromen en veel rust
pi_44267596
mag ik aan schuiven met een wodka-cola?

Ik was niet de enige nieuwsgierig iig

BE lekker dat je ze gehaald heb en succes met de 2e ronde!!

Eigenlijk geen bal te vertellen, ohja we hebben kerstballen gekocht. En om ruzie te voor komen in een stampvol tuincentrum heb ik weer teveel toegegeven Het word nu een rood/groene en een mini beetje zwarte boom. Allemaal kunstofballen ivm met kat en Djulian (die elke bal waar hij te dichtbij in de buurt kwam fijn wou knijpen) dus ook nog eens lekker goedkoop!
Nu morgen nog die boom gaan hakken en daar heb ik dan weer geen bal zin in
Wel een ballen verhaal zo
pi_44270513
Stelletje drankorgels hier
Rare onderwerpen ook: worsten en ballen...
  zaterdag 9 december 2006 @ 09:24:44 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44270742
Mogguh allemaal!
Ik heb er gister wel om moeten lachen hoor Maar de tranen rolden pas echt over mijn wangen na het praatje van Jolie te hebben gelezen

Ik denk dat wij vanmiddag ook maar op onbreekbare ballen af moeten, een stuk veiliger. Zijn die gewoon bij de Intratuin te koop? En dan vanavond een 'gekostumeerd bal' feestje waar we verkleed moeten verschijnen ik twijfel nog steeds als wat ik zal gaan!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44270773
Saffier, je kan als lucifer gaan: helemaal naakt, die rode kop krijg je vanzelf!
pi_44270791
Snoopy je bent alweer in vorm zo op de zaterdagmorgen .

Wat een hoop bij te lezen zeg...
Lag vanmorgen te dromen over mn peuters en het was een grote chaos, ik raakte kinderen kwijt en er was niks aan in elk geval. Toen werden we wakker gebeld van lief zijn werk, ik helemaal in de veronderstelling dat het door de week was en we ons verslapen hadden. Het duurde even voor ik het in de gaten had allemaal.
  zaterdag 9 december 2006 @ 09:39:00 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44270811
Snoopy , daar zal de gastvrouw wel om kunnen lachen denk ik , maar ik twijfel nog wel even verder

Dat is niet lekker wakker worden zo, Nijna, geniet maar dubbel van je weekend nu!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44271203
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:09 schreef Sjeen het volgende:
Hoogduin aan de Zwartepolderweg
Ben ik geweest!!! Opa en oma van een vroeger vriendinnetje van m'n zus hadden daar een sta-caravan.
Mijn ouders en ik hebben daar voor het eerst (en het laatst ) gekampeerd in een tent. Ik ben alleen totaal vergeten welk jaar dat was.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 december 2006 @ 10:52:06 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44271334
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 10:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ben ik geweest!!! Opa en oma van een vroeger vriendinnetje van m'n zus hadden daar een sta-caravan.
Mijn ouders en ik hebben daar voor het eerst (en het laatst ) gekampeerd in een tent. Ik ben alleen totaal vergeten welk jaar dat was.
Leuke camping toch Wij komen er nu zo'n 23 jaar... Elk voorjaar een weekje, da's voor Limburgers een hele belevenis
pi_44271772
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 09:24 schreef Saffier het volgende:
Mogguh allemaal!
Ik heb er gister wel om moeten lachen hoor Maar de tranen rolden pas echt over mijn wangen na het praatje van Jolie te hebben gelezen

Ik denk dat wij vanmiddag ook maar op onbreekbare ballen af moeten, een stuk veiliger. Zijn die gewoon bij de Intratuin te koop? En dan vanavond een 'gekostumeerd bal' feestje waar we verkleed moeten verschijnen ik twijfel nog steeds als wat ik zal gaan!
Kunststof ballen zijn bij elk tuincentrum te koop en kosten bijna niks. 45 stuks voor 4 euro ofzo, dus als het niet bevalt k je ze altijd nog weg doen

Veel plezier met het bal!

Wij gaan zo boompje kappen, ben heel blij dat het weer mee zit!
pi_44272433
het is stralend mooit weer dat is waar gelukkig, es kijken of ik wat leuks nog kan verzinnen voor vandaag
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:29:16 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44272828
Veel plezier anitra en rick

Ik ga zo maar een lading honingdrop inslaan, mijn keel doet zeer, slijm vast vrij pijnlijk.
Dolfinariun zeehondenshow is er niets bij

Hmm de kerst boom .. van de week ook maar eens ergens neerzetten, maar waar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:31:21 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44275263
Had nou niemand die foto even wat eerder kunnen posten Had mij een hoop zoeken voor de kruiswoordpuzzel van Sugar gescheeld

Luchtbel, ik probeerde mijn antipathie tegen de New Castle trip nog netjes te verwoorden, maar ik vond het inderdaad redelijk vreselijk. Viel in de categorie van eens maar nooit weer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:21:15 #289
3011 E.T.
pi_44284072
Zow, moeders zit
Vandaag de hele dag in ons chalet bezig geweest.. alle keukenspullen zijn afgewassen en ingeruimd in een schone keuken, de badkamer is helemaal schoon.. Aankleding enzo moet nog wel (en nog een bank oid) maar 't begint wel een beetje huis te worden
pi_44284158
Het klinkt wel chique hoor ET!
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:30:36 #291
3011 E.T.
pi_44284419
Ons Tweede Huis!

Hier staan de foto's
  Jubileum moderator zaterdag 9 december 2006 @ 20:33:38 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44284526
Vond Saskia het niet spannend ET, logeren in het Chalet?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:45:45 #293
3011 E.T.
pi_44284979
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:33 schreef Lois het volgende:
Vond Saskia het niet spannend ET, logeren in het Chalet?
Vanmiddag heeft ze niet geslapen, oma in huis en iedereen bezig dus veel geluiden enzo (ze heeft wel liggen zingen in bed ) Dus ze was helemaal versleten. Ze is ook in een acute coma gevallen geloof ik
  Jubileum moderator zaterdag 9 december 2006 @ 20:56:37 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44285404
Dat is mooi meegenomen

Ik ben helemaal in kerststemming! Heb net de kerstkaarten besteld (ja ik ben lekker op tijd), de kerstboom staat en we hebben bedacht wat we gaan eten 1e kerstdag met de meisjes
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44285901
En wat ga je eten dan????
  Jubileum moderator zaterdag 9 december 2006 @ 21:11:51 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44285931
We gaan steengrillen! Heerlijk net als de rest van nederland maar volgens mij is dat wel heel erg leuk met en voor de meiden.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 9 december 2006 @ 21:13:59 #297
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44286000
Ik dacht dat ik dat al gezegd had trouwens Het was niet mijn bedoeling om heel interessant te melden dat we iets hadden besloten en vervolgens niet te vertellen wat hoor
Ik probeer ondertussen van een kerstige foto van de meisjes een avatar te maken, iets wat maar matig lukt
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44286028
Ik heb nog nooit van mijn leven gesteengrild! Dat zullen die meiden idd wel leuk vinden, zelf hun eten bereiden.

Wij gaan op 1e kerstdag brunchen bij mijn tante en daarna door naar mijn schoonouders waar we ook blijven slapen. De kerstboom is hier inmiddels ook in huis. Morgen gaan we hem optuigen met Morris. Die vond de lampjes alleen al prachtig
pi_44286275
De onze staat alweer. Er zitten 2 barbies in Afgesproken dat hij volgend jaar helemaal vol met barbies mag (deze gingen er op het einde in en ik had geen zin om hem weer eerst af te tuigen.

Hier vinden de meiden gourmetten ook altijd zo leuk. Dus zoiets zullen wij wel weer gaan doen. En dit jaar is het met Jans ook allemaal wat makkelijker nu ze wat groter is. En ik kan gewoon lekkere vette sausjes nemen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44286329
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef jessie het volgende:
En ik kan gewoon lekkere vette sausjes nemen
Jessie's kerstwens
  Jubileum moderator zaterdag 9 december 2006 @ 21:27:04 #301
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44286439
Barbies in de boom

Ik heb mijn icon van vorig jaar maar van stal gehaald. Stukken simpeler als dat gepruts waar ik mee bezig was.
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')