Daaromquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:43 schreef Rottdog het volgende:
En dat niet alleen je zou denken dat hij de eerste keer ook al zijn lesje geleerd had![]()
Ik drink liefst tawny port (da's oudere rode), die is zachter dan ruby. Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
port nog nooit echt gedronken... alleen geproefd tijdens de opleiding
Leuk! Waar? Ik heb zelf Hoge Hotelschool in Maastricht gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
middelbare hotelschool
Ik ken voornamelijk het weggetje en de heg aan de overkant van de wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
camping de ploeg ken ik dan wel weer beter
Ben ik geweest!!! Opa en oma van een vroeger vriendinnetje van m'n zus hadden daar een sta-caravan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:09 schreef Sjeen het volgende:
Hoogduin aan de Zwartepolderweg
Leuke camping tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik geweest!!! Opa en oma van een vroeger vriendinnetje van m'n zus hadden daar een sta-caravan.
Mijn ouders en ik hebben daar voor het eerst (en het laatst) gekampeerd in een tent. Ik ben alleen totaal vergeten welk jaar dat was.
Kunststof ballen zijn bij elk tuincentrum te koop en kosten bijna niks. 45 stuks voor 4 euro ofzo, dus als het niet bevalt k je ze altijd nog weg doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:24 schreef Saffier het volgende:
Mogguh allemaal!
Ik heb er gister wel om moeten lachen hoorMaar de tranen rolden pas echt over mijn wangen na het praatje van Jolie te hebben gelezen
![]()
Ik denk dat wij vanmiddag ook maar op onbreekbare ballen af moeten, een stuk veiliger. Zijn die gewoon bij de Intratuin te koop? En dan vanavond een 'gekostumeerd bal' feestje waar we verkleed moeten verschijnen ik twijfel nog steeds als wat ik zal gaan!
Vanmiddag heeft ze niet geslapen, oma in huis en iedereen bezig dus veel geluiden enzo (ze heeft wel liggen zingen in bedquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:33 schreef Lois het volgende:
Vond Saskia het niet spannend ET, logeren in het Chalet?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef jessie het volgende:
En ik kan gewoon lekkere vette sausjes nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |