Winkelprijs is voor pussy's gewoon een dikke 200 euri pakken. Snel verdiend toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef -Dries- het volgende:
Omg, dat filmpje waarop ze gaan vechten
Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggen![]()
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef _GdR_ het volgende:
wat gaat t opeens langzaam hier...
Nee, ik neem ff een pauze, ga straks verderquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamen
Of mensen die aan het werken zijn en pas 's avonds weer kunnen Wii'en.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamen
ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappigquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!
ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!
de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.
helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)
aanshouw het verkoop van de laatste WII in zwolle:
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
(sorry voor 3gp, kon niet omzetten naar avi)
Dat gezeik steedsquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!![]()
wo! Dat is wel kut danquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Hansch het volgende:
Jap ook hier niet gelukt. Alles in de buurt afgeweest..
En dat terwijl ik in oktober een preorderheb geplaatst
Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat gezeik steeds![]()
Dat moet je toch lekker zelf weten? Stelltje communisten hiero
Dat is nou marktwerking in actie. Ik vind ¤50 meer dan de winkelprijs nog best meevallen trouwens
Filmpje wordt vast gebruikt voor het personeelsfeest!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef flyguy het volgende:
[..]
ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappigdie manager ook alles lekker filmen
Niet iedereen wist dat de Wii te koop was op donderdag (of woensdag). Het "gewone" volk heeft 8 December genoteerd in zijn/haar agenda.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.
Dat is juist jammer.. Je hebt wel wat gemistquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef Ipho het volgende:
Ben wel blij dat ik niet naar de MM zwolle ben gegaan.
Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!
Hij moet het ook zelf weten, maar ik begin er niet aan!
Kijken hoe jij praat als jij naar een concert wil van je favoriete groep en zo'n oetlul heeft de laatste kaartjes en verkoopt ze dan voor het 5 voudige.
Maar boeit me toch niks meer nu, krijg morgen me Wii binnen!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]
Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.
[/plaagmodus]
Ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zit te werkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef linebear het volgende:
ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zou kunnen werken
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef linebear het volgende:
heb er 600 euro voor over. Wie o wie
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Dat is waar, maar ook ik vind het toch irritant. De cube had ik een dag voor de release bij free record met Sonic Adventure 2 Battlequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
[..]
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.
Tot de prijs zakt is overdreven, maar inderdaad ik heb 'm gewoon ergens besteld gisteren en ik zie wel wanneer 'ie komt. Weekje of twee weken ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
ik zat er ook aan te denken om te wachten. Maar aangezien de vraag zal t minstens drie kwart jaar duren voordat ie zakt in prijs. Zolang wil ik niet wachten. En die 50 euro die ie dan minder waard is heb ik r wel voor overquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Zijn er al reviews?
*[Wii] treur hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef seto het volgende:
Zo, heb hem net opgehaald bij Mediamarkt (reservering van een medewerker voor mij).
Blijkbaar hadden er mensen sinds 2 uur 's nachts zitten wachten en er was zelfs gevochten
Maargoed kan er nu nog niet op spelen, eerst nog wat dingen ophalen.
Vanavond los![]()
Ach, hij mag ons best een beetje 'lekker maken'quote:
Ik heb 'm bij een niet al te bekende webwinkel besteld dus ik heb ook goede hoop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
ik heb net gebeld heb m waarschijnlijk woensdag alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
Ik stond 1e op een pre--orderlijst... Toch was het hopeloos.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797quote:Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.![]()
Hoe heb je m gekregen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW:D:D:D
MEDIAMARKT FTW
Makro duitsland misschien niet, Makro Best waar ik altijd kom is al die electronica zooi binnen 5 minuten weg als ze het hebben, was met de 360 en de DS precies zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:
[..]
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797
Probeer het eens zou ik zeggen.
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
Volgende week heb je meer kans. 2e levering en de meeste winkels krijgen ook meer exeplaren dan bij de launch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.
Of ze daar uberhaupt ingekocht worden of dat daar uberhaupt elektronicawinkels zitten: geen idee
Zie je de pastoor Red Steel spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef donderopman het volgende:
[..]
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meer![]()
gewoon een winkel opbellen heb je m vaak eerder, je kunt je reservering altijd nog altijd annuleren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
Eind december? Je hebt volgende week al meer kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
bohh.. ziekquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
Ongelofelijk wat een zieke geesten zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westermanquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zegt dat ze hier bij de Intertoys in Kerkrade er nog een hadden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.quote:Sessie 1 staat gepland op 8 december.
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Ik geloof hem welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |