quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
God heeft het zo gewild...quote:
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
Ja maar nu gaan we hier dadelijk weer een heel topic over volspugen? Het is toch duidelijk dat hij fout zit en dat die mensen in die andere auto zich momenteel niet helemaal lekker voelen....quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.
Tsja, ik ben toch wel heel erg teleurgesteld in hem...![]()
En dan man die daadwerkelijk iemand doodreed heeft 90% van het Ajax publiek nog steeds in zijn hart gesloten..quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.
Tsja, ik ben toch wel heel erg teleurgesteld in hem...![]()
nee niet echt. Danny Blind heeft met zijn dronken kop op een geparkeerde auto ingereden ofzo. Er is niemand dood, alleen gewond.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Iets van 2 topics gemist, maar val ik hier in een vage discussie?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Met drank op rijden.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Nouquote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo, en die 2 dooien maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
Ja, lees het bericht over Danny Blind even op de frontpagequote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Dat moet je niet te hard roepenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als Jan de Bakker het had gedaan was hij net zo fout geweest en had niemand het erover..
Dan heb ik maar 1 gemistquote:
haha, die 3 jaar gaan ze niet volhoudenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Uefa
Wie gaat er volgende week naar gent? Hang maar flink de beest uit zou ik zeggen.
Als je nou gewoon fan van Ajax was gebleven dan had je ook een keer een europees tripjequote:
Nee na dit gelezen te hebben:quote:
Durf ik niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
We zijn de laffe aanvallen van Ajax op Jong Feyenoord en op Den Haag home niet vergeten.
quote:027. 1379 S-Two
Doe es niet zo spastisch. Die shit met Feyenoord speelde een grote rol in de voetbalwereld de laatste dagen, ook bij ons, dan mogen we het daar best over hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Idd Montana, oprotten met dat 010, wij zijn Ajax
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Doe es niet zo spastisch. Die shit met Feyenoord speelde een grote rol in de voetbalwereld de laatste dagen, ook bij ons, dan mogen we het daar best over hebben.
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef twi het volgende:
Je mag het er best over hebben, maar hier is het offtopic. Ergens anders dus
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een buscombi naar Gent lijkt me echt wreed ja
Tering, twi, begin jij nou ook al? Er mag heus wel iets over gezegd worden. Ik zeg ook niet dat we meteen het hele topic moeten volspammen.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef twi het volgende:
Je mag het er best over hebben, maar hier is het offtopic. Ergens anders dus
je moet ook de tegenstanders beschermen. als je als europese club feyenoord loot dan heb je gewoon een probleem. gegarandeerd winst (quote:Op donderdag 7 december 2006 19:22 schreef Panick het volgende:
Begrijp niet dat mensen de straf voor f'noord laag vinden......
Ik vind het niet meer dan logisch. Deze mensen hebben op eigen houtje, geheel buiten de club om kaarten gehaald en hebben stennis lopen schoppen.
In hoeverre kan je f'noord daar de schuld van geven?
Spuit 11quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef LuukBes het volgende:
De Wereld Draait Door meldt dat Blind betrokken is bij een ernstig autoongeluk in A'dam, waar ie 3 maal de toegestane promilages op had (ingereden op stilstaande auto), hij wordt vervolgd.
Bestuurster van de andere auto zwaar gewond.
Johquote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef LuukBes het volgende:
De Wereld Draait Door meldt dat Blind betrokken is bij een ernstig autoongeluk in A'dam, waar ie 3 maal de toegestane promilages op had (ingereden op stilstaande auto), hij wordt vervolgd.
Bestuurster van de andere auto zwaar gewond.
0.6 is genoeg om met je dronken kop op een stilstaande(!) auto te botsen en iemand het ziekenhuis in te rijden...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:01 schreef Priezt het volgende:
3 keer de toegestane promillage? is dat de oude of de nieuwe wetgeving? Als het de nieuwe betreft had hij maar 0,6 dat is niet veel, aangezien de grens op 0,5 lag in 2005..
maar het blijft fout natuurlijk..
Niet direct nee. Maar omdat Blind jarenlang bij Ajax werkzaam is geweest, wordt Ajax er wel aan gerelateerd. Hetzelfde was gebeurd als het in plaats van Danny Blind Coen Moulijn was geweest ... dan zou ook Feyenoord erbij gehaald worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik ben het wel eens met Sethje. Die aanrijding van Danny heeft geen kut met Ajax te maken.
waar slaat dit opquote:Ajax-voorlichter David Endt heeft tijdens een bijeenkomst in het cafe Wildschut gezegd dat de club op verschillende manieren bezig is duidelijk te maken dat Ajax geen joodse club is, meldt Voetbal blog. Hij was te gast bij de CIDI Jongeren Organisatie (CiJO). Zo zou voorzitter John Jaakke bezig zijn met een plan om davidsterren en de term 'joden' uit het stadion te weren. Daarnaast bezoeken spelers scholen om te laten zien dat er weinig joods aan Ajax is.
Ajax Netwerk
Bij eerdere bijeenkomsten tussen bestuur en supporters wees het bestuur er al op dat het gebruik van 'joden' als geuzennaam door sommige mensen als kwetsend wordt ervaren en daarom ongewenst is. Het lijkt er nu op dat Jaakke, in navolging van zijn voorgangers, deze problematiek serieus aan gaat pakken.
Niet alleen jij hoor.. maar ik vind dit wel echt een onzinnige actie. Ga iets nuttigs doen ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied maar heb ook nooit iets met dat 'Joduh' gedoe gehad.
ik roep t wel s als ik in t stadion zit. Maar ik snap niet dat mensen er zo'n issue van kunnen makenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied maar heb ook nooit iets met dat 'Joduh' gedoe gehad.
Het is er uberhaupt toch te laat voor. Ik zal zelf geen joden schreeuwen, ik zie het nut er niet van in. Ik hou niet van geuzennamen, ik ben geen jood, Ajax is niet joods, maar degenen die het zo onzinnig vol houden houden het dan maar vol.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef toma het volgende:
ik roep t wel s als ik in t stadion zit. Maar ik snap niet dat mensen er zo'n issue van kunnen maken![]()
ja dat heb ik opzich ook wel liever. Misschien dat ze dan wel s een keer goed gaan spelenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Het is er uberhaupt toch te laat voor. Ik zal zelf geen joden schreeuwen, ik zie het nut er niet van in. Ik hou niet van geuzennamen, ik ben geen jood, Ajax is niet joods, maar degenen die het zo onzinnig vol houden houden het dan maar vol.
Ik snap alleen niet waarom er niet Ajax, Ajax, Ajax of iets dergelijks ingezet wordt.
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees blij dat er uberhaupt gezongen wordt
Omdat Fontein al helemaal uitgelachen wordt. Bemoeit David Endt zich ermee, dan wordt er nog een beetje ophef over gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:20 schreef toma het volgende:
ja dat heb ik opzich ook wel liever. Misschien dat ze dan wel s een keer goed gaan spelen
maar waarom bemoeien David Endt en John Jaakke zich hiermeelijkt me meer iets voor Fontein.
belachelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Fontein al helemaal uitgelachen wordt. Bemoeit David Endt zich ermee, dan wordt er nog een beetje ophef over gemaakt.
En hoe oud zijn die figuren die het met David Endt gehad hebben?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
David Endt. Daar hebben meerderen het al een tijdje mee gehad. (niet dat het hier ook maar iets mee te maken heeft).
van 16-60quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die figuren die het met David Endt gehad hebben?
Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.quote:
hoezo als enigequote:Op vrijdag 8 december 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.
Hou toch eens op met die 'geuzennaam' .
Op Fok! dan, bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo als enige![]()
google eens wat. Zijn er zat die het vreselijk vinden.
Ik ben ook volbloed Joods(doe er overigens niks aan maar ben het wel).quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.
Hou toch eens op met die 'geuzennaam' .
Daarom. Jaakke, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ben ook volbloed Joods(doe er overigens niks aan maar ben het wel).
Kijk je kan er wel mee stoppen, maar we blijven toch kkjoden voor de rest.En veel supporters houden die geuzennaam, dus krijg je niet weg.En ik denk dat er ook wel genoeg andere dingen zijn die belangrijker zijn.
Kijk toch is goed naar dat klassieke logo.... Dat heeft straalt kracht uit, traditie, onoverwinnelijkheid. Stuk beter, dan die smurf die we nu hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef S-Two het volgende:
Van mij hoeft dat oude logo eigenlijk niet terug, en ik heb zelf ook helemaal niets met dat joden-gedoe, maar goed.. daarvoor zal ik wel te jong zijn, en te weinig wedstrijden bezoeken...
je bedoelt zondag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef borisz het volgende:
Babel zal morgen wel spelen
En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Robar het volgende:
Ik heb dat "Joduh" eerlijk gezegd altijd een beetje kansloos gevonden
Ik heb er ook echt helemaal niets mee.
Het is ook iets puur persoonlijks.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.
Zijn zeer veel supporters die zo denken, az is niet zo belangrijk als de dingen die ik aangeef.Dat is namelijk iets structureels, en az zondag is een momentopname.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is ook iets puur persoonlijks.
Voor iedereen is het anders en er zijn inderdaad veel belangrijkere dingen.
AZ dit weekend bijvoorbeeld
Tja, op evt 1 wedstrijd missen als ze gaat werpen zal het me worst zijn hoor..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Die hork van Sneijder is weer zwanger.
Betekend dat we over 20 jaar weer wat Sneijdertjes hebben rondlopen in ons team.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Tuurlijk fout, maar bijna iedereen kán dat overkomen. 0,6 ipv 0,5 (vroeger toegestane hoeveelheid). Daarmee praat ik het niet goed.quote:Blind betuigt diepe spijt over verkeersongeval
In een schriftelijke verklaring heeft Danny Blind vandaag spijt betuigd over het verkeersongeval dat hij woensdagavond onder invloed van alcohol veroorzaakte in Amsterdam. Bij het ongeval raakte een vrouw gewond, terwijl een tweejarig kind ongedeerd bleef.
“Dat ik met alcohol op achter het stuur heb gezeten is onvergeeflijk, het had nooit mogen gebeuren. Op dit moment gaan mijn eerste gedachten uit naar de vrouw die in het ziekenhuis is opgenomen, het kind en hun naasten'', aldus de oud-voetballer en -trainer van Ajax.
“Ik wil hen mijn oprechte verontschuldigingen aanbieden voor hetgeen er is gebeurd. Vanzelfsprekend zal ik de betrokkenen mijn spijtbetuiging ook persoonlijk overbrengen. Ik schaam mij diep en realiseer me terdege dat juist iemand in mijn positie zijn verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat dit niet is gebeurd, maakt de situatie des te pijnlijker'', aldus de oud-international.
Het ongeval gebeurde omstreeks kwart voor twaalf op de Burgemeester Stramanweg, nabij de Amsterdam ArenA. Blind zag de stilstaande auto van de vrouw niet bijtijds.
Hij schiet snel en makkelijk raak, hopelijk doet hij dat ook tegen AZ.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Ik stem voor om alle foto's van spelersvrouwen en -vriendinnen te posten. Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Maak een nieuw topic dan joh. Dit gaat over AJAX.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik stem voor om alle foto's van spelersvrouwen en -vriendinnen te posten. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Tsjah ik begrijp het enerzijds wel dat een hoop joodse mensen zich niet lekker voelen bij dat gedoe. Als je soms hoort wat ze roepen over joden aan het gas enzo.. dat mensen dit tegenwoordig nog uit hun mond krijgen.. schandalig gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:29 schreef PLAE@ het volgende:
Wat betreft dat jodengedoe uitbannen. Ga je er actief iets tegen doen dan zal het alleen maar aantrekkelijker worden denk ik.
Mwoh, laat dan maar zitten. Gaat idd nergens over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Maak een nieuw topic dan joh. Dit gaat over AJAX.
Die fiets ook even d'r alimentatie binnen in een een kleine twee jaar!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die fiets ook even d'r alimentatie binnen in een een kleine twee jaar!
leer je beter van mikken en je mannetje staan. geen slecht idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Paintballen en boksles schijnt ook goed te werken.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Of een wijnproeverij, dat deed Ajax altijd toen Danny Blind nog trainer/coach was.
En daarna karten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Of een wijnproeverij, dat deed Ajax altijd toen Danny Blind nog trainer/coach was.
quote:Laudrup: wie is wie op De Toekomst?
8-12-2006 De twee zonen van oud-Ajacied Michael Laudrup gelden als grote voetbaltalenten. Ajax zou de jonge Denen graag aan de jeugdelftallen. Maar wie is wie?
Diverse media meldden dinsdag dat Mads Laudrup (17) een week stage bij de jeugd kwam lopen. Nu blijkt het echter niet Mads te zijn, maar zijn net 16-jarige broertje Andreas.
Andreas schijnt een nog groter talent te zijn dan Mads. Voetbal is er bij de Laudrupjes met de paplepel ingegoten. Michael's broer Brian speelde ook een jaar bij Ajax. Finn Laudrup, opa van Mads en Andreas, was international.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef RayMania het volgende:
Grappige foto's van dat koken, hopelijk bakken ze er zondag wat van tegen AZ.
Whehe, een woordgrap, zien jullie hem.
Krohn-Dehliquote:Ten Cate: ‘Ik hoop op Leonardo bij Ajax’
Datum: 8-dec 14:53
Trainer Henk ten Cate heeft gisteren de hoop uitgesproken dat NAC-aanvaller Leonardo na de winterstop bij Ajax speelt. “Niemand wordt beter van één speler, maar ik hoop oprecht dat hij voor Ajax kiest,” aldus Ten Cate.
De trainer van Ajax sprak de voorbije weken twee keer intensief met de Braziliaanse aanvaller, die als jongen door Feyenoord naar Nederland werd gehaald. “Misschien heb ik in die twee gesprekken een gevoelige snaar geraakt bij hem,” aldus Ten Cate. “Daar kan ik niet over oordelen. Ik heb gewoon m’n verhaal gedaan. Hem verteld hoe het er bij Ajax aan toegaat en voor welke positie ik hem er graag bij wil hebben.”
Op de vraag of hij Leonardo ‘lastig’ vindt, zei ten Cate: “Ik ben ook lastig. Ze zeggen toch wel eens dat je dieven met dieven moet vangen.” Veel meer kon Ten Cate niet zeggen over de mogelijke komst van Leonardo naar Amsterdam ‘omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is’.
Naar verluidt heeft Leonardo bij NAC een gelimiteerde transfersom in zijn contract van 750.000 euro. In de aanloop naar het duel met AZ mist Ajax alleen Michael Krohn-Dehli met een blessure. Ryan Babel is volgens Ten Cate zondag volledig inzetbaar.
Eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij zondag maar de volgende opstelling:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Emanuelson
De mul, Huntelaar en Babel.
ik denk dat Henk toch voor de 4-4-2 kiestquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg,
De Mul, Huntelaar en Babel.
Dan maar een 4-4-2 met een aanvallende rechtsbuiten:quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat Henk toch voor de 4-4-2 kiest
Stekelenburg,
Gabri, Vertonghen, Maduro, Emanuelson
Huntelaar, Babel (de Mul)
Dan is De Mul gewoon rechtsbuiten en Babel schuift naar links. Op papier is dat 442, in praktijk 433.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan maar een 4-4-2 met een aanvallende rechtsbuiten:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen,
De Mul, Gabri, Maduro, Emanuelson,
Huntelaar en Babel.
Snap ik ook wel, daarom ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Nee man, thuis spelen we altijd 433. Zeker als de buitenspelers fit zijn en dat zijn ze zondag.
Leo![]()
[..]
Dan is De Mul gewoon rechtsbuiten en Babel schuift naar links. Op papier is dat 442, in praktijk 433.
Hij viel tegen Willem II wel lekker in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Babel, hij is toch best lang uit de roulatie geweest.
AZ is een soort van WillemIIIquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij viel tegen Willem II wel lekker in.![]()
Dus Mads was het grootste talent van Europa, nu is Andreas het dus. En zijn ze samen de top 2 grootste talenten van Europaquote:
Babel speelde vorige keer nog met pijn, ik zou met Mitea beginnen. Gabri moet zich wel bewijzen, anders snel Vertonghen erin. Ze instellinge is over het algemeen erg goed, maar het rendement laat nog te wensen over, Vertonghen daarentegen mist nog de nodige ervaring.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg,
De Mul, Huntelaar en Babel.
Ik heb het ook verder nooit ergens gezien. Ik vind het trouwens wel een prima oplossing hoor, die verticale shirtsponsering. Het is helemaal niet zo hinderlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een interessant onderwerp aan te snijden:
Zijn wij eigenlijk de enige club in Europa die met een verticale shirtsponsor spelen?
Ik zie het verder bij niemand.
Ik vind het ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het ook verder nooit ergens gezien. Ik vind het trouwens wel een prima oplossing hoor, die verticale shirtsponsering. Het is helemaal niet zo hinderlijk.
Verveel jij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een interessant onderwerp aan te snijden:
Zijn wij eigenlijk de enige club in Europa die met een verticale shirtsponsor spelen?
Ik zie het verder bij niemand.
Ja die zijn echt kut, ze verneuken echt teveel shirts met die kutstrepen. Ik hoop echt op een andere shirtleverancier als het contract met adidas afgelopen is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef PLAE@ het volgende:
Alleen blijf ik die strepen van Adidas afschuwelijk vinden. Verneukt het hele shirt.
Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
Umbro of Le Coq Sportif misschien?
Lacoste.quote:
Toch liever niet, lekker Umbro terug, een echt voetbalmerk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ey lotto is zo gek nog niet. Jarenlang Nederlands elftal gedaan in de jaren '90 hehe.
Klopt, Ajax CT speelt met Puma, maar vind dat niet echt mooi staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?
Mwah... ik heb al foto's gepost van kokende Ajacieden en ik begin een discussie over de shirts, dus ja...quote:
Er is wel een keer een Ajax-shirt van Adidas geweest die mij wel beviel:quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef PLAE@ het volgende:
ja vind lotto ook een paupermerk daar niet van.
Umbro is goed. In zo'n adidas shirt ga je me niet aantreffen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
check Voetbalshirts # 19: Seizoen is begonnen.
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,oby=,hos=0,srs=-1,txtSearch=,cmbPriceStart=-1,cmbPriceEnd=-1,page=0,brc=,quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Een van de mooiste idd Toma, maar zoals ik in dat topic al zei: hij is niet meer te koop op die site?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
bron : http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=23005quote:Laudrup: wie is wie op De Toekomst?
8-12-2006 De twee zonen van oud-Ajacied Michael Laudrup gelden als grote voetbaltalenten. Ajax zou de jonge Denen graag aan de jeugdelftallen toevoegen. Maar wie is wie?
Diverse media meldden dinsdag dat Mads Laudrup (17) een week stage bij de jeugd kwam lopen. Nu blijkt het echter niet Mads te zijn, maar zijn net 16-jarige broertje Andreas.
Andreas schijnt een nog groter talent te zijn dan Mads. Voetbal is er bij de Laudrupjes met de paplepel ingegoten. Michael's broer Brian speelde ook een jaar bij Ajax. Finn Laudrup, opa van Mads en Andreas, was international.
quote:Haagse Joduh ?In het Haagse stadhuis hangt een megafoto van VanBarneveld met zijn dartpijlen. In eerste instantie is dat niet zo gek, totdat men wat beter oplet en ziet wat voor shirtje de ambassadeur van ADO Den Haag aan heeft. Barney is al een tijdje niet in het stadhuis geweest, maar is dit the return of the legend? Of hadden zijn pijlen iets hoger op de foto gemoeten? In ieder geval lijkt het erop dat de verantwoordelijke ambtenaren van de gemeente Den Haag niet erg uitgeslapen waren.
Tjahquote:Oud-Ajacied Steven Pienaar laat in een interview met de krant Metro weten dat hij in 2008 misschien het bijltje erbij neer zal gooien. De Zuid-Afrikaan zit momenteel in een dipje en vindt dat hij bovendien al veel te lang weg is van huis.
Pienaar praat openhartig over zijn moeilijke periode in Dortmund, zowel privé als sportief. “Mijn neefje Desmond en mijn beste vriend 'Poppi' zijn in een zeer korte tijd achter elkaar overleden. Ik heb het daarom ook moeilijk in Dortmund, en heb niemand om mee te praten,” zegt de 24-jarige middenvelder.
Tevens komt hij terug op zijn abrupte einde bij Ajax, dat hem in eerste instantie niet wilde behouden en later weer wel. “Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam Arena voetballen.”
Ondanks deze wens weet de speler niet of dat wel ooit zal gebeuren. Hij laat namelijk weten dat hij overweegt om vroegtijdig te stoppen. “Natuurlijk is het mooi dat Zuid-Afrika het WK in 2010 mag organiseren. Iedereen leeft er ontzettend naar toe. Ik mis alleen mijn familie en overweeg in 2008 te stoppen. Dan ben ik 26, maar ik ben al sinds mijn twaalfde weg bij mijn familie.”
Hij wilde blijven, vervolgens kon Ajax niet aan zijn voorwaarden voldoen. Het leven van een profvoetballer is zwaarquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laudrup - Laudrup - Laudrup - Laudrup Laudrup Laudrup Laudrup Laudrup Laudrup Laudrup |
Hopelijk durft Ten Cate het dan wel aan om met een echte tien te spelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Ik vond Mads cooler klinken dan Andreas
Hebben Michael en Brian niet samen een stuk of 11 kinderen? Zou wel leuk zijn
[ code verwijderd ]
Van Gaal hahaquote:Van Gaal heeft vertrouwen in Waterreus
Louis van Gaal liet op de website van AZ weten veel vertrouwen te hebben in zijn nieuwe keeper Waterreus. “Hij maakt een hele goede indruk op me. Knap dat hij deze beslissing heeft genomen. Hij is dan wel 36, maar dat maakt voor een keeper niet uit. Dan moet het vooral goed tussen je oren zitten en dat is bij Waterreus zeker zo. Daarom heb ik heb er een goed gevoel bij.”
“Het wordt voor hem zondag een hele moeilijke eerste wedstrijd. Hij heeft vijf maanden niet gekeept, maar moet nu wel ineens weer tussen de palen gaan staan. En dat tegen een topploeg als Ajax, want dan gaan de situaties toch allemaal net even sneller dan tegen Excelsior.”
Van Gaal: Ajax past zich aan aan ons, wij niet
Louis van Gaal liet verder weten dat AZ zich nooit aanpast aan een tegenstander, ook tegen Ajax dus niet. “Want dat doen wij niet. Wij passen ons nooit aan. Iedereen past zich aan ons aan. Ajax ook, let maar op zondag.”
Van Gaal baalt over afwezigheid Sneijder en Perez
Op de persbijeenkomst vrijdag liet Louis van Gaal weten niet blij te zijn dat Sneijder en Perez zondag ontbreken bij Ajax tegen AZ. "Want als we nu zondag zouden winnen, dan krijg je weer het verhaal dat Ajax niet in zijn sterkste opstelling speelde. Het zijn twee fantastische voetballers, maar ook zij hebben hun zwakke punten. Had daarom liever gehad dat ze wel mee zouden doen."
Hoi Tomaquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
quote:Met enige regelmaat lopen er jonge voetballers stage bij Ajax, hopend opgenomen te worden in de jeugdopleiding van de club. Het zeskoppig gezelschap dat nu op de velden van de Toekomst rondloopt, droomt ook van een plaats bij Ajax.
Charlie Davies (USA), Andreas Laudrup (Denemarken), Fisnik Shala (Zweden), Ivan Čelikovć (Kroatië), Panagiotis Georgiou (Griekenland) en Stio Lopes Nogueira (Portugal) zijn uit alle windrichtingen naar Amsterdam gekomen om te proberen een plaats te verkrijgen in de wereldwijd bekende jeugdopleiding van Ajax. Vrijdag speelden ze alle zes mee in een onderling trainingspartijtje met de A-junioren en een gedeelte van Jong Ajax.
De lange Zweedse aanvaller Fisnik Shala
De jeugdopleiding van Ajax spreekt overal ter wereld tot de verbeelding van talentvolle jonge voetballers. Zo ook bij Charlie Davies, de twintigjarige spits van Boston College uit Boston, Massachusetts. De Amerikaan, aanvaller van het jaar in de ACC, een van de afdelingen van de universiteitscompetitie in de Verenigde Staten, werkt een stage van twee weken af bij de Amsterdamse club en Davies geniet van elk moment. De aanvaller speelde woensdag mee met Jong Ajax in een oefenduel tegen FC Lisse. Deze vrijdag scoort hij in het trainingswedstrijdje drie keer en laat zien over een arsenaal aan fraaie bewegingen te beschikken. Davies is met zijn twintig jaar de oudste van het groepje stagiairs en die extra jaren vertalen zich ook in een fysiek voordeel.
Charlie Davies aan de bal tijdens een trainingspartij op het kunstgrasveld van De Toekomst
Davies beschikt over de typerende Amerikaanse sportmentaliteit en koppelt een onvoorwaardelijke wil om te winnen aan een positieve instelling. Zo kent de Amerikaan de namen al van de meeste van zijn trainingsgenoten. ,,Ik leer dat snel en ik vond het belangrijk om dat soort dingen ook snel op te pakken'', zegt Davies. ,,Het is geweldig hier bij Ajax stage te lopen; het is zeer leerzaam en ik hoop van harte dat ik hier een contract mag tekenen. Het niveau is heel hoog en ik wil graag met de beste spelers samenspelen.''
Over ongeveer een week weet Charlie Davies of zijn droom uitkomt en hij de 'opvolger' wordt van John O'Brien als Amerikaan in het roodwit van Ajax.
Stio Lopes Nogueira uit Portugal speelde al een oefenduel mee met Jong Ajax
Een van de stagiairs is al gewend aan de nodige media-aandacht rondom zijn persoon, ondanks het feit dat hij pas 16 jaar oud is. Maar dat is niet zo gek als je achternaam op de rug heeft gestaan van shirts van wereldclubs als FC Barcelona, Real Madrid en Ajax. Andreas Laudrup is de jongste zoon van de legendarische Michael Laudrup, die zijn imposante carrière afsloot bij de Amsterdamse club en die later ooit eens verklaarde altijd spijt gehad te hebben dat hij nooit bij Ajax begonnen was.
Andreas Laudrup, die net als zijn oudere broer Mads Deens jeugdinternational is, doet in zijn manier van bewegen een beetje aan zijn beroemde vader denken, al valt uit die constatering alleen verder weinig af te leiden over zijn voetbalkwaliteiten. De jonge Laudrup voetbalt bij Deense club Lyngby, en reist zaterdag weer terug naar zijn vaderland. ,,Ik speel links of rechts op het middenveld'', vertelt Andreas na de trainingspartij. ,,Ik ben linksbenig, maar ik kan ook goed met rechts schieten.''
Andreas Laudrup (in oranje hesje) duelleert met Panagiotis Georgiou
,,Het is leuk om hier stage te lopen'', aldus Laudrup junior, die een eenvoudige doch krachtige aanbeveling van zijn vader had meegekregen. ,,Mijn vader heeft gezegd dat Ajax een heel goede club is. Ik hoop dan ook dat ik terug mag komen.''
Laudrup, Davies en ook de overige vier stagiairs Shala, Čelikovć, Georgiou en Nogueira genieten zichtbaar van hun tijd in de Amsterdamse voetbalschool; alle zes hopen ze dat de stage leidt tot een permanent verblijf bij Ajax. Trainer Sonny Silooy van de A-junioren had de groep enkele malen onder zijn hoede. ,,Er is wel een leeftijdsverschil tussen de stagiairs onderling en dat zie je ook in het verschil in lichamelijke kracht, maar het is voor die jongens wel leuk dat ze nu met zijn zessen kunnen optrekken. Zo hebben ze een beetje steun aan elkaar.''
Of de jonge talenten ook een plaats in de jeugdopleiding van Ajax krijgen, is vooralsnog ongewis. Velen zijn hen voorgegaan en velen zullen er nog volgen; jeugdige voetballers die dromen van een plaats bij Ajax. Maar in ieder geval hebben deze zes mee kunnen kijken in de wat misschien wel de beroemdste jeugdopleiding in de voetbalwereld is. En aan de lachende gezichten te zien na de trainingssessie, hebben ze met volle teugen genoten.
En voor het echie zijn we binnen paar jaar ook weer wereldtop met die beleid hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:
We mogen met recht trots zijn op onze jeugdopleiding. Wat dat betreft zijn we nog altijd wereldtop.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:
We mogen met recht trots zijn op onze jeugdopleiding. Wat dat betreft zijn we nog altijd wereldtop.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:36 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.gameroo.nl/actua/dronkendanny/
Spuit 11 misschien, maar was deze al bekend?. Vooral als je af bent... geniaal...
Spuit 11 misschien, maar was deze al bekend?. Vooral als je af bent... geniaal...
Hoe verzinnen mensen het toch steeds, echt briljant! Doet me denken aan het kinky keeper spel:quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:36 schreef -Wolf- het volgende:
Tjezus.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:36 schreef -Wolf- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:09 schreef Pritt het volgende:
Ik wil Poep-on Shoe wel eens zien spelen nadat Ajax met 2-0 voorstaat, ipv Huntelaar dan.
van mij mag je wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
Lindenbergh in Het Parool:
Olaf Lindenbergh wil de transferperiode gebruiken om eens goed na te denken over zijn positie bij Ajax. De middenvelder die in 2005 overkwam van AZ, krijgt nauwelijks speelminuten van Ten Cate. ''Ik ben bijna nooit een vaste waarde, aldus Lindenbergh. ''Dat is vervelend. Ik ben 32 en ik zit in de laatste dagen van mijn voetbalcarrière. Ik wil graag spelen. Tegen Willem II zat ik op de tribune.''
Lindenbergh verder: ''In januari gaat de transfermarkt weer open, dan moet je kijken wat je voor jezelf wil en wat de club wil. Ik kan bij Ajax wachten op mijn kans of proberen bij een andere club aan spelen toe te komen. We zullen wel zien.''
Ik hou hem niet tegenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
Lindenbergh in Het Parool:
Olaf Lindenbergh wil de transferperiode gebruiken om eens goed na te denken over zijn positie bij Ajax. De middenvelder die in 2005 overkwam van AZ, krijgt nauwelijks speelminuten van Ten Cate. ''Ik ben bijna nooit een vaste waarde, aldus Lindenbergh. ''Dat is vervelend. Ik ben 32 en ik zit in de laatste dagen van mijn voetbalcarrière. Ik wil graag spelen. Tegen Willem II zat ik op de tribune.''
Lindenbergh verder: ''In januari gaat de transfermarkt weer open, dan moet je kijken wat je voor jezelf wil en wat de club wil. Ik kan bij Ajax wachten op mijn kans of proberen bij een andere club aan spelen toe te komen. We zullen wel zien.''
quote:Olaf Lindenbergh zit er serieus over na te denken om Ajax komende zomer, of misschien zelfs al in de winterstop, te verlaten. De speler die in 2005 overkwam van AZ kan onder trainer Henk ten Cate niet rekenen op veel speelminuten en wil daarom zijn opties gaan bekijken.
“Ik ben bijna nooit een vaste waarde. Dat is vervelend. Ik ben 32 en ik zit in de laatste dagen van mijn voetbalcarrière. Ik wil graag spelen,” laat de middenvelder weten tegenover de Amsterdamse krant Het Parool.
“Tegen Willem II zat ik op de tribune. In januari gaat de transfermarkt weer open, dan moet je kijken wat je voor jezelf wil en wat de club wil. Ik kan bij Ajax wachten op mijn kans of proberen bij een andere club aan spelen toe te komen,” zegt Lindenbergh over zijn opties bij de Amsterdammers.
Geen slecht idee. Vertonghen is ook een goede vervanger denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef Radegast het volgende:
Lindenbergh weg, en Schilder voor hem op de bank.![]()
Ajax heeft het recht om de huurovereenkomst met Heracles in januari op te zeggen toch?
Toch wel handig dat je in de vuilverwerking werkt dan!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:56 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren nog de hele dag en avond op m'n werk rondgelopen met een AJAX-sjaaltje. Lekker tussen de kakkerlakjes..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Toch wel handig dat je in de vuilverwerking werkt dan!
Goeie opstelling; deze had ik ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Emanuelson op middenveld
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
De Mul, Huntelaar en Babel
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:22 schreef Black-Death het volgende:
Ja. Ik denk dat Babel ergens in de 2e helft eruit wordt gehaald voor Mitea.
Nee joh. Heb geen hekel aan hem maar hij hoeft van mij echt niet te blijven. Gun hem best speeltijd bij een andere club, maar voor Ajax is ie gewoon een net-niet speler.quote:
Ben je aan het lobbyen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Zul je zien dat Lindenbergh naar Feyenoord gaat ofzo.![]()
Dadelijk hebben we weer blessures en dan gaat het weer mis, gewoon de selectie breed proberen te houden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee joh. Heb geen hekel aan hem maar hij hoeft van mij echt niet te blijven. Gun hem best speeltijd bij een andere club, maar voor Ajax is ie gewoon een net-niet speler.
Inderdaad, dat is een punt. Maar aan de andere kant denk ik dat Schilder en/of Vertonghen goede vervangers zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dadelijk hebben we weer blessures en dan gaat het weer mis, gewoon de selectie breed proberen te houden.
Past ie perfect bij onsquote:
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunterquote:
Glory? Dan moet ik hier niet wezen hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunter![]()
Wij doen nog op 3 fronten meequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Glory? Dan moet ik hier niet wezen hoor
na 8 minuten 2 keer geel, iig geen zware schorsing of zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens internetteletekst is die wedstrijd nog niet begonnen
Naja lekker Leo
quote:
We gaan dalijk de havenslaven en de matten nog inhalen voor de laatste plek om de Fair Play-Award. Oh wat geil.quote:
Ach, als we in de echte ranglijst maar bovenaan staanquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
We gaan dalijk de havenslaven en de matten nog inhalen voor de laatste plek om de Fair Play-Award. Oh wat geil.
Bloed, zweet en tranen Schelden, schoppen en slaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, als we in de echte ranglijst maar bovenaan staan
1+1 is toch 2 tegenwoordig, je weet toch dat het de kloon van DK is?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunter![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
1+1 is toch 2 tegenwoordig, je weet toch dat het de kloon van DK is?
Verdediging is niet zo sterk als gezegd, Gomes redt alleen zovaak dat het niet opvalt. Tegen Vitesse hield hij ze al volledig op de been en nu misschien weer. Dat is dan $$$ weer 6 pnt ipv 0. Scheelt toch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef twi het volgende:
Neuh, PSV kan op Gomes teren wanneer de rest het af laat weten. Laat de verdediging het afweten, staat Gomes er. Laat Gomes het afweten is de verdediging ongetwijfeld op peil om de wedstrijd voor de tegenstander aanvallend dood te laten bloeden.
Natuurlijk speelt PSV verdedigend soms een slechte wedstrijd. Vitesse en nu waren erg slecht. Over Bordeaux maar niet te spreken. Maar er zijn flink wat wedstrijden waar de tegenstander gewoon geen kans krijgt, waaronder wij begin november.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Verdediging is niet zo sterk als gezegd, Gomes redt alleen zovaak dat het niet opvalt. Tegen Vitesse hield hij ze al volledig op de been en nu misschien weer. Dat is dan $$$ weer 6 pnt ipv 0. Scheelt toch.
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup herhaal herhaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup herhaal herhaal
Thanks, moest net pissen doe nu maar weer dicht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcupquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
1X maar den?
Je hebt hier ook niks te zoeken, datquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thanks, moest net pissen doe nu maar weer dicht.![]()
Was te verwachten. Zal wel 0-1 blijven. Typisch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:25 schreef Black-Death het volgende:
Jammer PSV pakt weer drie punten
Ze spelen niet eens anti voetbal meer, maar gewoon bar slecht. Het is dat de tegenstander aanvallend vaak te onmachtig is en Gomes goed staat te keepen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef denthemen het volgende:
godver, 0-2, dat is al de 3e uitwedstrijd achter elkaar die onverdiend gewonnen word, ANTI VOETBAL!!
Ik dacht dat Bin Laden met kerst een aanslag in Europa wilde plegen. Zoekt iemand de coordinaten even op?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:31 schreef Jasza het volgende:
Ongelovelijk weer 0-1, ik ga zelfmoordterrorist spelen op het veld in eindhoven een keer
Als die tyfus zuid-amerikanen maar is oppleuren daarquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef denthemen het volgende:
verpest een beetje mijn avond, 1 voordeel, straks is cocu weg, zal die irritante kutbelg ook weggaan, en zullen ze om plaats 5 strijden
En Gomes hopelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef denthemen het volgende:
verpest een beetje mijn avond, 1 voordeel, straks is cocu weg, zal die irritante kutbelg ook weggaan, en zullen ze om plaats 5 strijden
Ja vond het ook tever gaan. Ook gisteren was Danny continu het slachtoffer...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef denthemen het volgende:
raoul heertje over Blind: Waarschijnlijk liep er een tyfushond over de weg of een kanker neger![]()
Wat een onzin. 3 keer op rij onverdiend winnen lijkt me niet mogelijk. Optisch tegen de verhouding in misschien, maar dat van PSV is echt geen geluk meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef denthemen het volgende:
godver, 0-2, dat is al de 3e uitwedstrijd achter elkaar die onverdiend gewonnen word, ANTI VOETBAL!!
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:09 schreef -Wolf- het volgende:
ik vind er zo geen zak meer aan die competitie.
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoor
Aan de andere kant heb ik wel spanning voor morgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoor
Dat ben ik opzich wel met je eens. Het is voor PSV gewoon een voordeel. Het voetbalt makkelijker, Ajax en AZ hebben morgen nu echt zoiets dat ze moeten winnen anders kunnen ze het echt helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen..
Ach, als je kampioen wilt worden dan moet je sowieso winnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen..
Is ook vervelend, maar die situatie is nou eenmaal zo dus het enige wat nu moet gebeuren is dat er het beste van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb er wel heel veel zin in. 't kan nog steedsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik wel spanning voor morgen..
het is alleen zo vroeg. heb zin om uit te gaan en morgen om 10 uur aan het bier is ook weer zoiets...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef Riro het volgende:
Ik ook, maar heb er wel heel veel zin in. 't kan nog steeds
Hehe ben vanavond expres maar niet uit gegaan om voor het eerst sinds tijden weer eens niet brak/naar de klote bij Ajax aan te komen. Maar dat zal morgen ochtend idd wel weer fout gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het is alleen zo vroeg. heb zin om uit te gaan en morgen om 10 uur aan het bier is ook weer zoiets.... Hoewel ik dat in Praag ook deed.
.
goed dat je dat zegt ja. ff checken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef Riro het volgende:
Nou als je er morgen op tijd bent moet dat lukken lijkt me
Denkt iedereen om de nieuwe dienstregeling trouwens morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |