Daarom. Jaakke, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ben ook volbloed Joods(doe er overigens niks aan maar ben het wel).
Kijk je kan er wel mee stoppen, maar we blijven toch kkjoden voor de rest.En veel supporters houden die geuzennaam, dus krijg je niet weg.En ik denk dat er ook wel genoeg andere dingen zijn die belangrijker zijn.

Kijk toch is goed naar dat klassieke logo.... Dat heeft straalt kracht uit, traditie, onoverwinnelijkheid. Stuk beter, dan die smurf die we nu hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef S-Two het volgende:
Van mij hoeft dat oude logo eigenlijk niet terug, en ik heb zelf ook helemaal niets met dat joden-gedoe, maar goed.. daarvoor zal ik wel te jong zijn, en te weinig wedstrijden bezoeken...

je bedoelt zondag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef borisz het volgende:
Babel zal morgen wel spelen

En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Robar het volgende:
Ik heb dat "Joduh" eerlijk gezegd altijd een beetje kansloos gevonden
Ik heb er ook echt helemaal niets mee.

Het is ook iets puur persoonlijks.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.

Zijn zeer veel supporters die zo denken, az is niet zo belangrijk als de dingen die ik aangeef.Dat is namelijk iets structureels, en az zondag is een momentopname.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is ook iets puur persoonlijks.
Voor iedereen is het anders en er zijn inderdaad veel belangrijkere dingen.
AZ dit weekend bijvoorbeeld

Tja, op evt 1 wedstrijd missen als ze gaat werpen zal het me worst zijn hoor..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Die hork van Sneijder is weer zwanger.

Betekend dat we over 20 jaar weer wat Sneijdertjes hebben rondlopen in ons team.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws

Tuurlijk fout, maar bijna iedereen kán dat overkomen. 0,6 ipv 0,5 (vroeger toegestane hoeveelheid). Daarmee praat ik het niet goed.quote:Blind betuigt diepe spijt over verkeersongeval
In een schriftelijke verklaring heeft Danny Blind vandaag spijt betuigd over het verkeersongeval dat hij woensdagavond onder invloed van alcohol veroorzaakte in Amsterdam. Bij het ongeval raakte een vrouw gewond, terwijl een tweejarig kind ongedeerd bleef.
“Dat ik met alcohol op achter het stuur heb gezeten is onvergeeflijk, het had nooit mogen gebeuren. Op dit moment gaan mijn eerste gedachten uit naar de vrouw die in het ziekenhuis is opgenomen, het kind en hun naasten'', aldus de oud-voetballer en -trainer van Ajax.
“Ik wil hen mijn oprechte verontschuldigingen aanbieden voor hetgeen er is gebeurd. Vanzelfsprekend zal ik de betrokkenen mijn spijtbetuiging ook persoonlijk overbrengen. Ik schaam mij diep en realiseer me terdege dat juist iemand in mijn positie zijn verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat dit niet is gebeurd, maakt de situatie des te pijnlijker'', aldus de oud-international.
Het ongeval gebeurde omstreeks kwart voor twaalf op de Burgemeester Stramanweg, nabij de Amsterdam ArenA. Blind zag de stilstaande auto van de vrouw niet bijtijds.

Hij schiet snel en makkelijk raak, hopelijk doet hij dat ook tegen AZ.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws

Ik stem voor om alle foto's van spelersvrouwen en -vriendinnen te posten. Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws

Maak een nieuw topic dan joh. Dit gaat over AJAX.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik stem voor om alle foto's van spelersvrouwen en -vriendinnen te posten. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Tsjah ik begrijp het enerzijds wel dat een hoop joodse mensen zich niet lekker voelen bij dat gedoe. Als je soms hoort wat ze roepen over joden aan het gas enzo.. dat mensen dit tegenwoordig nog uit hun mond krijgen.. schandalig gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:29 schreef PLAE@ het volgende:
Wat betreft dat jodengedoe uitbannen. Ga je er actief iets tegen doen dan zal het alleen maar aantrekkelijker worden denk ik.

Mwoh, laat dan maar zitten. Gaat idd nergens over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Maak een nieuw topic dan joh. Dit gaat over AJAX.

Die fiets ook even d'r alimentatie binnen in een een kleine twee jaar!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws

quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die fiets ook even d'r alimentatie binnen in een een kleine twee jaar!

leer je beter van mikken en je mannetje staan. geen slecht idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Paintballen en boksles schijnt ook goed te werken.

quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Of een wijnproeverij, dat deed Ajax altijd toen Danny Blind nog trainer/coach was.

En daarna karten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Of een wijnproeverij, dat deed Ajax altijd toen Danny Blind nog trainer/coach was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |