Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
Umbro of Le Coq Sportif misschien?
Lacoste.quote:
Toch liever niet, lekker Umbro terug, een echt voetbalmerk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ey lotto is zo gek nog niet. Jarenlang Nederlands elftal gedaan in de jaren '90 hehe.
Klopt, Ajax CT speelt met Puma, maar vind dat niet echt mooi staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?
Mwah... ik heb al foto's gepost van kokende Ajacieden en ik begin een discussie over de shirts, dus ja...quote:
Er is wel een keer een Ajax-shirt van Adidas geweest die mij wel beviel:quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef PLAE@ het volgende:
ja vind lotto ook een paupermerk daar niet van.
Umbro is goed. In zo'n adidas shirt ga je me niet aantreffen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
check Voetbalshirts # 19: Seizoen is begonnen.
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,oby=,hos=0,srs=-1,txtSearch=,cmbPriceStart=-1,cmbPriceEnd=-1,page=0,brc=,quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Een van de mooiste idd Toma, maar zoals ik in dat topic al zei: hij is niet meer te koop op die site?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
check Voetbalshirts # 19: Seizoen is begonnen.
bron : http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=23005quote:Laudrup: wie is wie op De Toekomst?
8-12-2006 De twee zonen van oud-Ajacied Michael Laudrup gelden als grote voetbaltalenten. Ajax zou de jonge Denen graag aan de jeugdelftallen toevoegen. Maar wie is wie?
Diverse media meldden dinsdag dat Mads Laudrup (17) een week stage bij de jeugd kwam lopen. Nu blijkt het echter niet Mads te zijn, maar zijn net 16-jarige broertje Andreas.
Andreas schijnt een nog groter talent te zijn dan Mads. Voetbal is er bij de Laudrupjes met de paplepel ingegoten. Michael's broer Brian speelde ook een jaar bij Ajax. Finn Laudrup, opa van Mads en Andreas, was international.
quote:Haagse Joduh ?In het Haagse stadhuis hangt een megafoto van VanBarneveld met zijn dartpijlen. In eerste instantie is dat niet zo gek, totdat men wat beter oplet en ziet wat voor shirtje de ambassadeur van ADO Den Haag aan heeft. Barney is al een tijdje niet in het stadhuis geweest, maar is dit the return of the legend? Of hadden zijn pijlen iets hoger op de foto gemoeten? In ieder geval lijkt het erop dat de verantwoordelijke ambtenaren van de gemeente Den Haag niet erg uitgeslapen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |