Zo dan! Die luxe heb ik hier niet.... wel op een ander pand waar ik geregeld in de nachtelijke uurtjes vertoef... ook nog eens digitale tv (zonder pr0n) en een magnetron. Maar dat kennen ze hier niet bij Vodafone.....quote:Op donderdag 7 december 2006 04:43 schreef japeke het volgende:
Nachtdienst met 2 collega's in een ruimte met 2 computers, een koelkast, tv, stereo, dvd.... er mag zelfs gerookt worden!
en waarom op fok... tja... betere ideeën?
En vrij morgen?quote:Op donderdag 7 december 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
't Is avond, laptop erbij, NBA en NHL op tv, bier.
Life is good.
Nee hoor, 't is nog geen elf uur.quote:
Aha, " het is avond" " nog geen elf uur" Jij woont duidelijk wat verder hiervandaan..... waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 04:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is nog geen elf uur.
quote:Op donderdag 7 december 2006 04:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aha, " het is avond" " nog geen elf uur" Jij woont duidelijk wat verder hiervandaan..... waar?
Ja overdag posten is zo nighties.quote:Op donderdag 7 december 2006 05:05 schreef popolon het volgende:
Je bent met sig000 wel een van de echte nachtbrakers tong.
Da's hoog in het noorden. Is het nog wat met die grunge ?quote:Op donderdag 7 december 2006 05:11 schreef Parzival het volgende:
Ik zit op het moment in Seattle voor werk.. nu pas 8 uur 's avonds..
Dus dan is het ook nog woensdag bij jou? En dus leef je in het verleden? Nou, dan kan ik je melden dat de toekomst niet veel beter isquote:Op donderdag 7 december 2006 05:11 schreef Parzival het volgende:
Ik zit op het moment in Seattle voor werk.. nu pas 8 uur 's avonds..
neuh.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geldt vroeg in de ochtend posten ook?
Om 4 uur breekt rood aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we anders een NAF-level instellen?
Zo met groen, geel, oranje en rood?
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:16 schreef PLAE@ het volgende:
Vroeger was er hier 's nachts nog wat te beleven tegenwoordig is het bagger![]()
Ben je nu op gekken aan het passen? Of gewoon laat op?quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:30 schreef japeke het volgende:
ich auch
Niks mis met gekken hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:37 schreef japeke het volgende:
op gekken aan het passen als je het zo wilt noemen ja... en jij?
Ik ben nu gewoon lekker muziek aan het luisteren met wat vrienden, biertje erbij. We hebben net de tentamenweek achter de rug.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:45 schreef japeke het volgende:
maar wat doe jij nu dan?
Ja dank u, jij ook trouwens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:47 schreef japeke het volgende:
aha kiek aan! Gezellig... Dat biertje van mij wordt om 8:30 geopend....
Drink ze!
De verdediging is dan wel erg beroerd toch aan beide kanten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:00 schreef popolon het volgende:
Heb net een bizarre basketballwedstrijd achter de rug op tv, 161-157 Phoenix Suns.
Dat was wel redelijk bijzonder.
tippelbokicquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:08 schreef japeke het volgende:
tikkelbopic....
Ben bijna uitgesurfd, iemand nog leuke fotografie-sites?
Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De verdediging is dan wel erg beroerd toch aan beide kanten.
Of de aanval briljant![]()
Ik had laatste een handbalwedstrijd met 79 doelpunten, dat is ook keiveulquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.
soort van slapend rijk wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
Goedenacht weer
Ik draai zoals elke nacht weer storingsdienst. Oftewel, de telefoon de hele tijd bij me houden. Niet dat ik ooit gebeld word, maar toch.
whehe je avaquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fotografie-sites.... op http://www.thehun.net staan mooie foto's
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:14 schreef sunshine het volgende:
Telt gewoon niet kunnen slapen en dan maar met laptop op schoot in bed ook?
Chips, cola en peuk erbij
Inderdaad, overdags en 's avonds ben ik veelal aan het werk of heb sociale activiteitenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Ik zou de vraag eerder willen omdraaien. Dat je op een gewone standaard nacht het slapen verruilt voor wat internetafleiding lijkt me veel minder vreemd dan al de lui die hier overdag actief zijn, wanneer er van alles te beleven valt, of als je niet vrij bent er in ieder geval werk of lesmateriaal op je zit te wachten.
Dat zijn de mensen die me echt verbazen en die tegelijkertijd ook nog veel meer talrijk zijn.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:27 schreef Xennia het volgende:
Inderdaad, overdags en 's avonds ben ik veelal aan het werk of heb sociale activiteiten
Heb momenteel ook een verkloot rythme vandaar.quote:
Ik reset onbemande benzinepompen. Tot nog toe ben ik het afgelopen jaar 1 keer 's nachts gebeldquote:
Nu je 't zegt idd.quote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef popolon het volgende:
't Is nog wel wat vroeg hoor dames.
Vroeg of laat zijn rlatieve begrippen. Je weet niet hoe lang ik al wakker benquote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef popolon het volgende:
't Is nog wel wat vroeg hoor dames.
bedorven?quote:Op zondag 17 december 2006 01:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Broodje was overigens geen succes. Bedankt voor de reacties.
Nee dat gelukkig niet. Het smaakte goed maar was een ellende om te eten. Frikandellen zijn rond, broodje was open en gevuld met saus.... frikandel ging aan de rol, uit het broodje, koffie om. poetsen.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 01:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Het smaakte goed maar was een ellende om te eten. Frikandellen zijn rond, broodje was open en gevuld met saus.... frikandel ging aan de rol, uit het broodje, koffie om. poetsen.
Aan je postgedrag te zien, hoef je in ieder geval niet veel te doen voor je geld.quote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme, ik zit pas op de helft van mijn dienst.
Klopt. Hier niet, en het is weekend. Er zijn ook plaatsen waar ik moet werken waar het wel wat anders is.quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aan je postgedrag te zien, hoef je in ieder geval niet veel te doen voor je geld.
Ik zou dan niet klagen.
Ik wil ook zo'n baan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Klopt. Hier niet, en het is weekend. Er zijn ook plaatsen waar ik moet werken waar het wel wat anders is.
Maar goed, Welkom in dit schitterende topic.
Dank je, maar ik had hier al eerder gepost hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 03:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar goed, Welkom in dit schitterende topic.
Dat kan hierrrrrrr.quote:Op zondag 17 december 2006 03:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan.Waar kan ik me aanmelden?
Oeps....... ik vrees dat ik niet door de politie check kom.quote:Op zondag 17 december 2006 03:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat kan hierrrrrrr.
http://www.trigion.nl/live/index.jsp?loc=3204&nav=1651
Overigens werk ik hier niet meer lang.... nog een maand dus dan kun je mijn baan hebben.
Sinds wanneer mogen tomatenplantjes niet meer dan?quote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oeps....... ik vrees dat ik niet door de politie check kom.![]()
*mompelt.... iets met opiumwet
Meer het geperste resultaat en daar een paar kilo van.quote:Op zondag 17 december 2006 03:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen tomatenplantjes niet meer dan?
Dan draait deze toch net een week langerquote:Op zondag 17 december 2006 03:57 schreef Godshand het volgende:
dit topique draait langer : Wie is er nog wakker !
Ach, als het langer dan 8 jaar geleden is maak je nog wel een kans.quote:Op zondag 17 december 2006 03:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Meer het geperste resultaat en daar een paar kilo van.
Ow... en nog een kleine aanvaring met mijn ex-buurman
Ik vermoed zo dat er in de loop der jaren wel vaker topics hebben bestaan in die trend.quote:Op zondag 17 december 2006 03:57 schreef Godshand het volgende:
dit topique draait langer : Wie is er nog wakker !
quote:Op zondag 17 december 2006 04:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat er in de loop der jaren wel vaker topics hebben bestaan in die trend.
Sinds 99.quote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gegarandeerd.
![]()
Hoelang bestaat Fok! eigenlijk?
Kom net uit m'n werkquote:Op zondag 17 december 2006 04:15 schreef tong80 het volgende:
Hé Biogarde. Al wakker of nog niet naar bed ?
Insominaquote:
Daar schreven ze een boek over. Tevens een verfilming.quote:
Faithless - Insomniaquote:Op zondag 17 december 2006 04:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar schreven ze een boek over. Tevens een verfilming.
Dit ter info en vermaak.
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?quote:Op zondag 17 december 2006 04:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Faithless - InsomniaHeb je het boek en de film in 4 minuten
Lezen is tofquote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?![]()
Jammer.quote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?![]()
Zou ik eventueel ook kunnen doen, aangezien je er niet van uit je bek gaat meuren naar alcohol.quote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik drink vdka, t is wel zaterdagnacht hor
Ik schenk net mn l aatste inquote:Op zondag 17 december 2006 04:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou ik eventueel ook kunnen doen, aangezien je er niet van uit je bek gaat meuren naar alcohol.
ja morgen tegen me bierbekquote:
De kast?quote:
Dus mannen die net uit de kast zijn gekomen slapen veel?quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Mojave het volgende:
[..]was het maar zo, dan kon ik iig nog naar bed nu.
Nee, dat was Volumia.quote:
zullen we kussen ?quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
was het maar zo, dan kon ik iig nog naar bed nu.
terug in de kast jijquote:
Zo een fries ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 04:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden. Met Siep.
Ga jij je tamp0n eens uitwisselen gekquote:
Afsteken en de zee in duwenquote:
die liggen nog in die kastquote:Op zondag 17 december 2006 04:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij je tamp0n eens uitwisselen gek![]()
weheheh zijn die gasten niet uit elkander?quote:Op zondag 17 december 2006 04:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jups
[afbeelding]
Hij speelt nu Rembrandt geloof ik...
Wheheh die kerel jaquote:Op zondag 17 december 2006 04:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jups
[afbeelding]
Hij speelt nu Rembrandt geloof ik...
quote:Op zondag 17 december 2006 04:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ze lijkt op Sophie Hilbrand
welke?quote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Er is iets met haar arm....
Die is bruinquote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Er is iets met haar arm....
Geeft het dat ook al? Dat is lachen morgen op de plee.....quote:Op zondag 17 december 2006 04:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik drink trouwens zwarte vodka hoor
Hallo, hierzoquote:Op zondag 17 december 2006 04:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
liegsterd, ik ben wel de enige die nuchter is hier.
Nah, dan meot je WKD drinken, wordt het groenquote:Op zondag 17 december 2006 04:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Geeft het dat ook al? Dat is lachen morgen op de plee.....
JIj begon met liegenquote:Op zondag 17 december 2006 04:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
liegsterd, ik ben wel de enige die nuchter is hier.
Ik heb mijn instellingen op 300.quote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb ook altijd hè, blijf ik z refreshen, en dan na 10 keer zie ik dat er een vlgende pagina is
Dat lijkt me best vervelendquote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn instellingen op 300.
Wel zo makkelijk alles in 1 pagina
Doe jij trouwens ook mee aan broodfokkers, jawel tch?quote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn instellingen op 300.
Wel zo makkelijk alles in 1 pagina
Nee ik fok niet voor mijn broodquote:Op zondag 17 december 2006 04:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Doe jij trouwens ook mee aan broodfokkers, jawel tch?![]()
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 17 december 2006 04:50 schreef schvvmert het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting? Ik was even weg en ben 't helemaal kwijt...........
Dank je. Ik ben weer helemaal bij.quote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Samenvatting:
Er is iemand uit de kast gekomen, genaamd Syb van der Ploeg.
Van zwarte wodka ga je zwart schijten.
Van WKD, wordt het groen.
Het is 4:55 uur.
En we zijn op pagina 4.
-edit-
En we hebben iemand met een rare arm/hand.
Wat is dat in je user-icon? een paard?quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben weer helemaal bij.
Een stuk van zijn hoofd.quote:Op zondag 17 december 2006 05:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat is dat in je user-icon? een paard?
Ja hij kijkt erg ondeugend. Ook nog met ruime blik erbij.quote:Op zondag 17 december 2006 05:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan zag ik toch goed dat het een paard waseen oog.
3/4 Arabier met vlekken.quote:Op zondag 17 december 2006 05:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een echte dekhengst dus....
Er zijn vele rassen. Dat mooie oog komt van een Shagya en Tersk Arabier, de gevlekte huid van een Appaloosa Oma.quote:Op zondag 17 december 2006 05:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Je hebt Arabieren, Friezen en er is nog een grote soort toch?
Ben er niet zo van op de hoogte, maar heb een paar collega's die rijden.
Wit vind ik ook niet z tofquote:Op zondag 17 december 2006 05:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Troost je, hij wordt helemaal wit.
Ik laat mijn reactie achterwegequote:Op zondag 17 december 2006 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik deed vroeger aan paardrijden. Maar volgens mijn uders ging ik altijd huilen dat mn benen zeer deden
Ik was 6 ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 05:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik laat mijn reactie achterwege
Je zit in de handel? Of in ieder geval werk je met paarden?quote:Op zondag 17 december 2006 05:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Witte verhuren goed in bijv. begin deze maand.
Ik heb wat gedaan met fokken, keuringen, hengsten voorbrengen en vervoeren, wedstrijden, netwerken.quote:Op zondag 17 december 2006 05:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je zit in de handel? Of in ieder geval werk je met paarden?
Jouw paarden werden toch niet mishandeld ehquote:Op zondag 17 december 2006 05:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb wat gedaan met fokken, keuringen, hengsten voorbrengen en vervoeren, wedstrijden, netwerken.
Op de foto zag ie er toch vrij goed uit.quote:Op zondag 17 december 2006 05:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw paarden werden toch niet mishandeld eh
De foto's van Mirandos site ook, in in het echt toch heul wat andersquote:Op zondag 17 december 2006 05:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Op de foto zag ie er toch vrij goed uit.
Die hebben meer ruimte dan ik.quote:Op zondag 17 december 2006 05:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw paarden werden toch niet mishandeld eh
Ik ben een zeldzame computernerd met kennis van 't edele paardenras.quote:
Hoelaat werd je wakker dan?quote:Op zondag 17 december 2006 06:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik werd wakker, en dan kan ik moeilijk weer slapen,
Ik slaap liefst 's morgens.quote:Op zondag 17 december 2006 06:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog effe, en dan kan ik naar mijn bedjeWat doen jullie hier eigenlijk nog? Niet kunnen/willen slapen? of ook aan het werk?
Ik wil ook nog eens paardrijdenquote:Op zondag 17 december 2006 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik slaap liefst 's morgens.
Een nacht overslaan en dan de natuur ingaan ,de hond uitlaten of op de rug van een paard door 't bos.
Ga je ons alweer verlatenquote:Op zondag 17 december 2006 06:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo, het zit er bijna op. Beetje de boel opruimen hier, inpakken en wegwezen.
Bedankt voor de hulp om ook deze nacht weer tot een goed einde te brengen.
quote:Op zondag 17 december 2006 06:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Joa. Maar als goedmakertje zal ik over jullie dromen![]()
Ik blief alleen peach van Clintonquote:Op zondag 17 december 2006 06:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk even in de keuken kijken waar de koelkast staat met dat soort thee erin.
Een half pak van de Aldi staat er nog maar die niet.quote:Op zondag 17 december 2006 06:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik blief alleen peach van Clinton
Die is goor johquote:Op zondag 17 december 2006 06:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een half pak van de Aldi staat er nog maar die niet.
Klinkt logisch jaquote:
Waar is dat 't goedkoopst?quote:Op zondag 17 december 2006 06:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Klinkt logisch jaNou, in het vervolg dus Clinton hè
Ik weet alleen dat je het bij Konmar en C1000 had, maar Konmar is wegquote:
De C1000 heb megastore vlakbij .quote:Op zondag 17 december 2006 06:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je het bij Konmar en C1000 had, maar Konmar is weg
je kunt beter aan het koordje van het licht trekken en gaan slapen.quote:
kijk hij ook weerquote:Op dinsdag 19 december 2006 02:36 schreef tho_Omas het volgende:
Hoi.
7:07 uur is niet echt vroegquote:Op donderdag 7 december 2006 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geldt vroeg in de ochtend posten ook?
Ben al wel weer sinds 8 uur onderweg, maar was nog niet hier. Telt dat ook ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
zijn er nu dezelfde mensen online als 5 uur terug?
Welnee.quote:Op zondag 24 december 2006 04:53 schreef tho_Omas het volgende:
Godshand is er ook weer.
lijkt maar zo...schijnpostsquote:
hoiquote:Op zondag 24 december 2006 04:53 schreef tho_Omas het volgende:
Godshand is er ook weer.
tering ik ben de enige User (loserquote:Op zondag 24 december 2006 04:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoi
ga je ook voor de nachtelijke user Award?
Wat denk je zelf? Welke idioot wordt er 's ochtends om 5.42 wakker? (Op een zaterdag).quote:Op zondag 24 december 2006 05:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben jij nou net wakker geworden, of heb je de gehele nacht doorgehaald?
hoi, het valt nog meequote:
Ochtendmensen....quote:Op zondag 24 december 2006 05:42 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Welke idioot wordt er 's ochtends om 5.42 wakker? (Op een zaterdag).
ik ook niet maar wel aclohol achter me kiezen..quote:Op zondag 24 december 2006 05:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet dus ja, hele nacht doorgegaan.
Ik over een paar minuten, tenzij er nog leven geblazen wordt in geniale topics over Duitse straattaal e.d.quote:Op zondag 24 december 2006 05:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik ook niet maar wel aclohol achter me kiezen..
ga over 40 tot 60 min.
Ik wist nie da da interessant war...quote:Op zondag 24 december 2006 05:46 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik over een paar minuten, tenzij er nog leven geblazen wordt in geniale topics over Duitse straattaal e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |