Nee dat gelukkig niet. Het smaakte goed maar was een ellende om te eten. Frikandellen zijn rond, broodje was open en gevuld met saus.... frikandel ging aan de rol, uit het broodje, koffie om. poetsen.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 01:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Het smaakte goed maar was een ellende om te eten. Frikandellen zijn rond, broodje was open en gevuld met saus.... frikandel ging aan de rol, uit het broodje, koffie om. poetsen.
Aan je postgedrag te zien, hoef je in ieder geval niet veel te doen voor je geld.quote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme, ik zit pas op de helft van mijn dienst.
Klopt. Hier niet, en het is weekend. Er zijn ook plaatsen waar ik moet werken waar het wel wat anders is.quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aan je postgedrag te zien, hoef je in ieder geval niet veel te doen voor je geld.
Ik zou dan niet klagen.
Ik wil ook zo'n baan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Klopt. Hier niet, en het is weekend. Er zijn ook plaatsen waar ik moet werken waar het wel wat anders is.
Maar goed, Welkom in dit schitterende topic.
Dank je, maar ik had hier al eerder gepost hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 03:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar goed, Welkom in dit schitterende topic.
Dat kan hierrrrrrr.quote:Op zondag 17 december 2006 03:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan.Waar kan ik me aanmelden?
Oeps....... ik vrees dat ik niet door de politie check kom.quote:Op zondag 17 december 2006 03:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat kan hierrrrrrr.
http://www.trigion.nl/live/index.jsp?loc=3204&nav=1651
Overigens werk ik hier niet meer lang.... nog een maand dus dan kun je mijn baan hebben.
Sinds wanneer mogen tomatenplantjes niet meer dan?quote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oeps....... ik vrees dat ik niet door de politie check kom.![]()
*mompelt.... iets met opiumwet
Meer het geperste resultaat en daar een paar kilo van.quote:Op zondag 17 december 2006 03:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen tomatenplantjes niet meer dan?
Dan draait deze toch net een week langerquote:Op zondag 17 december 2006 03:57 schreef Godshand het volgende:
dit topique draait langer : Wie is er nog wakker !
Ach, als het langer dan 8 jaar geleden is maak je nog wel een kans.quote:Op zondag 17 december 2006 03:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Meer het geperste resultaat en daar een paar kilo van.
Ow... en nog een kleine aanvaring met mijn ex-buurman
Ik vermoed zo dat er in de loop der jaren wel vaker topics hebben bestaan in die trend.quote:Op zondag 17 december 2006 03:57 schreef Godshand het volgende:
dit topique draait langer : Wie is er nog wakker !
quote:Op zondag 17 december 2006 04:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat er in de loop der jaren wel vaker topics hebben bestaan in die trend.
Sinds 99.quote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gegarandeerd.
![]()
Hoelang bestaat Fok! eigenlijk?
Kom net uit m'n werkquote:Op zondag 17 december 2006 04:15 schreef tong80 het volgende:
Hé Biogarde. Al wakker of nog niet naar bed ?
Insominaquote:
Daar schreven ze een boek over. Tevens een verfilming.quote:
Faithless - Insomniaquote:Op zondag 17 december 2006 04:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar schreven ze een boek over. Tevens een verfilming.
Dit ter info en vermaak.
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?quote:Op zondag 17 december 2006 04:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Faithless - InsomniaHeb je het boek en de film in 4 minuten
Lezen is tofquote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?![]()
Jammer.quote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus ik heb een week verkloot aan het boek en de film?![]()
Zou ik eventueel ook kunnen doen, aangezien je er niet van uit je bek gaat meuren naar alcohol.quote:Op zondag 17 december 2006 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik drink vdka, t is wel zaterdagnacht hor
Ik schenk net mn l aatste inquote:Op zondag 17 december 2006 04:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou ik eventueel ook kunnen doen, aangezien je er niet van uit je bek gaat meuren naar alcohol.
ja morgen tegen me bierbekquote:
De kast?quote:
Dus mannen die net uit de kast zijn gekomen slapen veel?quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Mojave het volgende:
[..]was het maar zo, dan kon ik iig nog naar bed nu.
Nee, dat was Volumia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |