Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De verdediging is dan wel erg beroerd toch aan beide kanten.
Of de aanval briljant![]()
Ik had laatste een handbalwedstrijd met 79 doelpunten, dat is ook keiveulquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.
soort van slapend rijk wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
Goedenacht weer
Ik draai zoals elke nacht weer storingsdienst. Oftewel, de telefoon de hele tijd bij me houden. Niet dat ik ooit gebeld word, maar toch.
whehe je avaquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fotografie-sites.... op http://www.thehun.net staan mooie foto's
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:14 schreef sunshine het volgende:
Telt gewoon niet kunnen slapen en dan maar met laptop op schoot in bed ook?
Chips, cola en peuk erbij
Inderdaad, overdags en 's avonds ben ik veelal aan het werk of heb sociale activiteitenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Ik zou de vraag eerder willen omdraaien. Dat je op een gewone standaard nacht het slapen verruilt voor wat internetafleiding lijkt me veel minder vreemd dan al de lui die hier overdag actief zijn, wanneer er van alles te beleven valt, of als je niet vrij bent er in ieder geval werk of lesmateriaal op je zit te wachten.
Dat zijn de mensen die me echt verbazen en die tegelijkertijd ook nog veel meer talrijk zijn.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:27 schreef Xennia het volgende:
Inderdaad, overdags en 's avonds ben ik veelal aan het werk of heb sociale activiteiten
Heb momenteel ook een verkloot rythme vandaar.quote:
Ik reset onbemande benzinepompen. Tot nog toe ben ik het afgelopen jaar 1 keer 's nachts gebeldquote:
Nu je 't zegt idd.quote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef popolon het volgende:
't Is nog wel wat vroeg hoor dames.
Vroeg of laat zijn rlatieve begrippen. Je weet niet hoe lang ik al wakker benquote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef popolon het volgende:
't Is nog wel wat vroeg hoor dames.
bedorven?quote:Op zondag 17 december 2006 01:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Broodje was overigens geen succes. Bedankt voor de reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |