Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:16 schreef PLAE@ het volgende:
Vroeger was er hier 's nachts nog wat te beleven tegenwoordig is het bagger![]()
Ben je nu op gekken aan het passen? Of gewoon laat op?quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:30 schreef japeke het volgende:
ich auch
Niks mis met gekken hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:37 schreef japeke het volgende:
op gekken aan het passen als je het zo wilt noemen ja... en jij?
Ik ben nu gewoon lekker muziek aan het luisteren met wat vrienden, biertje erbij. We hebben net de tentamenweek achter de rug.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:45 schreef japeke het volgende:
maar wat doe jij nu dan?
Ja dank u, jij ook trouwens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:47 schreef japeke het volgende:
aha kiek aan! Gezellig... Dat biertje van mij wordt om 8:30 geopend....
Drink ze!
De verdediging is dan wel erg beroerd toch aan beide kanten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:00 schreef popolon het volgende:
Heb net een bizarre basketballwedstrijd achter de rug op tv, 161-157 Phoenix Suns.
Dat was wel redelijk bijzonder.
tippelbokicquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:08 schreef japeke het volgende:
tikkelbopic....
Ben bijna uitgesurfd, iemand nog leuke fotografie-sites?
Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De verdediging is dan wel erg beroerd toch aan beide kanten.
Of de aanval briljant![]()
Ik had laatste een handbalwedstrijd met 79 doelpunten, dat is ook keiveulquote:Op vrijdag 8 december 2006 05:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Van verdedigen hebben beide teams weinig Edammer gegeten maar 't is wel een spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |