Zo dan! Die luxe heb ik hier niet.... wel op een ander pand waar ik geregeld in de nachtelijke uurtjes vertoef... ook nog eens digitale tv (zonder pr0n) en een magnetron. Maar dat kennen ze hier niet bij Vodafone.....quote:Op donderdag 7 december 2006 04:43 schreef japeke het volgende:
Nachtdienst met 2 collega's in een ruimte met 2 computers, een koelkast, tv, stereo, dvd.... er mag zelfs gerookt worden!
en waarom op fok... tja... betere ideeën?
En vrij morgen?quote:Op donderdag 7 december 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
't Is avond, laptop erbij, NBA en NHL op tv, bier.
Life is good.
Nee hoor, 't is nog geen elf uur.quote:
Aha, " het is avond" " nog geen elf uur" Jij woont duidelijk wat verder hiervandaan..... waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 04:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is nog geen elf uur.
quote:Op donderdag 7 december 2006 04:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aha, " het is avond" " nog geen elf uur" Jij woont duidelijk wat verder hiervandaan..... waar?
Ja overdag posten is zo nighties.quote:Op donderdag 7 december 2006 05:05 schreef popolon het volgende:
Je bent met sig000 wel een van de echte nachtbrakers tong.
Da's hoog in het noorden. Is het nog wat met die grunge ?quote:Op donderdag 7 december 2006 05:11 schreef Parzival het volgende:
Ik zit op het moment in Seattle voor werk.. nu pas 8 uur 's avonds..
Dus dan is het ook nog woensdag bij jou? En dus leef je in het verleden? Nou, dan kan ik je melden dat de toekomst niet veel beter isquote:Op donderdag 7 december 2006 05:11 schreef Parzival het volgende:
Ik zit op het moment in Seattle voor werk.. nu pas 8 uur 's avonds..
neuh.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geldt vroeg in de ochtend posten ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |