3/4 Arabier met vlekken.quote:Op zondag 17 december 2006 05:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een echte dekhengst dus....
Er zijn vele rassen. Dat mooie oog komt van een Shagya en Tersk Arabier, de gevlekte huid van een Appaloosa Oma.quote:Op zondag 17 december 2006 05:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Je hebt Arabieren, Friezen en er is nog een grote soort toch?
Ben er niet zo van op de hoogte, maar heb een paar collega's die rijden.
Wit vind ik ook niet z tofquote:Op zondag 17 december 2006 05:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Troost je, hij wordt helemaal wit.
Ik laat mijn reactie achterwegequote:Op zondag 17 december 2006 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik deed vroeger aan paardrijden. Maar volgens mijn uders ging ik altijd huilen dat mn benen zeer deden
Ik was 6 ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 05:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik laat mijn reactie achterwege
Je zit in de handel? Of in ieder geval werk je met paarden?quote:Op zondag 17 december 2006 05:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Witte verhuren goed in bijv. begin deze maand.
Ik heb wat gedaan met fokken, keuringen, hengsten voorbrengen en vervoeren, wedstrijden, netwerken.quote:Op zondag 17 december 2006 05:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je zit in de handel? Of in ieder geval werk je met paarden?
Jouw paarden werden toch niet mishandeld ehquote:Op zondag 17 december 2006 05:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb wat gedaan met fokken, keuringen, hengsten voorbrengen en vervoeren, wedstrijden, netwerken.
Op de foto zag ie er toch vrij goed uit.quote:Op zondag 17 december 2006 05:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw paarden werden toch niet mishandeld eh
De foto's van Mirandos site ook, in in het echt toch heul wat andersquote:Op zondag 17 december 2006 05:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Op de foto zag ie er toch vrij goed uit.
Die hebben meer ruimte dan ik.quote:Op zondag 17 december 2006 05:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw paarden werden toch niet mishandeld eh
Ik ben een zeldzame computernerd met kennis van 't edele paardenras.quote:
Hoelaat werd je wakker dan?quote:Op zondag 17 december 2006 06:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik werd wakker, en dan kan ik moeilijk weer slapen,
Ik slaap liefst 's morgens.quote:Op zondag 17 december 2006 06:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog effe, en dan kan ik naar mijn bedjeWat doen jullie hier eigenlijk nog? Niet kunnen/willen slapen? of ook aan het werk?
Ik wil ook nog eens paardrijdenquote:Op zondag 17 december 2006 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik slaap liefst 's morgens.
Een nacht overslaan en dan de natuur ingaan ,de hond uitlaten of op de rug van een paard door 't bos.
Ga je ons alweer verlatenquote:Op zondag 17 december 2006 06:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo, het zit er bijna op. Beetje de boel opruimen hier, inpakken en wegwezen.
Bedankt voor de hulp om ook deze nacht weer tot een goed einde te brengen.
quote:Op zondag 17 december 2006 06:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Joa. Maar als goedmakertje zal ik over jullie dromen![]()
Ik blief alleen peach van Clintonquote:Op zondag 17 december 2006 06:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk even in de keuken kijken waar de koelkast staat met dat soort thee erin.
Een half pak van de Aldi staat er nog maar die niet.quote:Op zondag 17 december 2006 06:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik blief alleen peach van Clinton
Die is goor johquote:Op zondag 17 december 2006 06:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een half pak van de Aldi staat er nog maar die niet.
Klinkt logisch jaquote:
Waar is dat 't goedkoopst?quote:Op zondag 17 december 2006 06:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Klinkt logisch jaNou, in het vervolg dus Clinton hè
Ik weet alleen dat je het bij Konmar en C1000 had, maar Konmar is wegquote:
De C1000 heb megastore vlakbij .quote:Op zondag 17 december 2006 06:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je het bij Konmar en C1000 had, maar Konmar is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |