http://www.primeserver.nl/quote:Op donderdag 7 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
TinyPic is zoooo traag... is er nog een andere site?
na 300 berichtenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:52 schreef tipsch het volgende:
ah zo, niet meer dan 6 pagina's? nieuwe topic, werkt dat zo?
Yep. 300 posts => nieuw topic!!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:52 schreef tipsch het volgende:
ah zo, niet meer dan 6 pagina's? nieuwe topic, werkt dat zo?
helaas, de site meldt "het is geen plaatje"quote:Op donderdag 7 december 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/
Met fok-tags.![]()
probeer anders photobucket.com eens. heb ik vroeger veel gebruikt en werkte primaquote:Op donderdag 7 december 2006 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
helaas, de site meldt "het is geen plaatje"
zeker omdat het geen jpeg is of zo
thanxquote:Op donderdag 7 december 2006 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
probeer anders photobucket.com eens. heb ik vroeger veel gebruikt en werkte prima
even proberen met een eerdere capquote:Op donderdag 7 december 2006 02:02 schreef erkel het volgende:
of gewoon heel simpel xs.to
Leest Brian hard-op dan?? Is het anders te moeilijk??quote:Op donderdag 7 december 2006 02:17 schreef Roy_vdm het volgende:
De redactie wil waarschijnlijk niet dat wij horen wat Brain leest. Het is ook wel slim om bepaalde dingen tot de uitzending te bewaren, dat geef ik toe.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef bunnyma het volgende:
Bart vertelt Nathanael dat Brian een klein recordertje heeft besteld bij de Kijkshop.
Ook Nathanael wil wel zo' n recorder bestellen om met dat ding mensen af te luisteren.
afk. van 'dushi'quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Waarom noemt Natasia Brian eigenlijk iedere keer 'Does' ???? Wat is dat voor iets mafs
Om 20:00 uur en ze moeten weer in de kooi om 23:00 uur zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:11 schreef demins het volgende:
Hoe laat begint die miljonairsbeurs eigenlijk? Is het pas vanavond soms?
dat is eigenlijk best jammer...tijdens het feestje een tijd terug hebben we sylvia van een heel andere kant gezien, hartstikke leuk....toch is daar in de uitzending op tv bijna niks van terug te zien. Sylvia verdient echt nog een kans.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia heeft te horen gekregen dat ze iets moet gaan doen in het huis. Anders gaat het mis met haar. Wat er precies wordt verstaan onder 'mis' is de vraag. Door de dates van Brian heeft Sylvia te horen gekregen dat ze eigenlijk nooit in de uitzendingen te zien is.
Thnx! Het is net of de miljonairs weer bij hun ouders thuis wonen en naar een klassefuifje van de brugklas mogen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Rencho het volgende:
[..]
Om 20:00 uur en ze moeten weer in de kooi om 23:00 uur zijn.
wordt dan wel heel grappig als Bart en .NL die nepbrief van Stephan gaan schrijven. Daar gelooft iig Ilona helemaal niet van natuurlijk. En ik weet niet in hoeverre de rest van dames op de hoogte is.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Day het volgende:
Ilona wist dus dat Stephan het huis uit wou.
Ik vond het al zo raar dat hij niet aan haar vroeg waarom ze hem eruit zou stemmen.
Ik heb dat vermoeden ook al altijd gehad. Zou je iets meer kunen vertellen over hoe je dit weet?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Day het volgende:
Ilona wist dus dat Stephan het huis uit wou.
Ik vond het al zo raar dat hij niet aan haar vroeg waarom ze hem eruit zou stemmen.
Ze zei het net tegen de poolboy. Hij vroeg aan haar of ze Stephan niet miste.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik heb dat vermoeden ook al altijd gehad. Zou je iets meer kunen vertellen over hoe je dit weet?
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:59 schreef Day het volgende:
[..]
(Dus in feite hoefde ze de rest niet eens te chanteren, ze heeft én Stephan geholpen én priveleges voor zichzelf geregeld).
Weinig privileges. Alleen de vlieglessen eigenlijk, maar die had ze waarschijnlijk zonder de omkoping ook wel gekregen. De rest kan ze naar fluiten.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:59 schreef Day het volgende:
(Dus in feite hoefde ze de rest niet eens te chanteren, ze heeft én Stephan geholpen én priveleges voor zichzelf geregeld).
Kan je zeggen, ja. De vraag is alleen of het haar in dank wordt afgenomen.quote:
Ja maar, dat wist ze vooraf niet, hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig privileges. Alleen de vlieglessen eigenlijk, maar die had ze waarschijnlijk zonder de omkoping ook wel gekregen. De rest kan ze naar fluiten.
Dank je,quote:Op donderdag 7 december 2006 15:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zei het net tegen de poolboy. Hij vroeg aan haar of ze Stephan niet miste.
Ze vertelde toen dat dat zo was, maar dat ze ook goed gezelschap had aan de meiden.
En dat het tussen Stephan en haar wel goed zat, ze hadden het erover gehad ("laten we het daarop houden").
Ze wilde er niet verder op ingaan, maar het was wel duidelijk dat zij en Stephan een deal hadden.
Ze vertelde ook nog dat Stephan het wel gezien had, dat hij de manier waarop het spel nu gespeeld wordt niet zijn ding was en dat hij Debby miste.
Ilona vond de manier waarop Stephan het spel speelde wel leuk, een slinkse wijze, maar zonder natrapppen en zonder anderen te kwetsen.
Dat dusquote:Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef n1ek het volgende:
Dan vind ik de reactie van Stephan na zijn vertrek wel raar. Toen zei die dat hij flinke messen in zn rug had gekregen van een aantal dames. Als het hem niet boeide had ie dat net zo goed niet hoeven zeggen. Of moest dat weer voor het spel
Ik gaf alleen een samenvatting van een gesprek, hèquote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof er geen zak van trouwens. Aan alle reacties te zien, wilde Stephan er echt niet uit. Hij zat er ook duidelijk mee in z'n maag tijdens de gesprekken met Ilona en nog een paar anderen.
Ik geloof er dus geen zak van en denk dat het Ilona zelf denkt dat hij er eigenlijk uit wilde, maar dat hij dat nooit tegen haar heeft gezegd of laten blijken.
lijkt me ook, in het filmpje na zn vertrek liet hij toch wel merken dat ie dit niet had verwacht, hij was van plan veel langer te blijven.. ik heb het filmpje van hem aan de miljonairs helaas niet gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef n1ek het volgende:
Dan vind ik de reactie van Stephan na zijn vertrek wel raar. Toen zei die dat hij flinke messen in zn rug had gekregen van een aantal dames. Als het hem niet boeide had ie dat net zo goed niet hoeven zeggen. Of moest dat weer voor het spel
Ik denk het niet neequote:Op donderdag 7 december 2006 17:05 schreef Day het volgende:
Ik neem aan dat wij niks meekrijgen van de miljonairsbeurs?
Het filmpje van hem aan de miljonairs stelde niet zo veel voorquote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
lijkt me ook, in het filmpje na zn vertrek liet hij toch wel merken dat ie dit niet had verwacht, hij was van plan veel langer te blijven.. ik heb het filmpje van hem aan de miljonairs helaas niet gezien
Vanavond krijgen de Miljonairs dus een voorproefje van het leven dat één van hen te wachten staat. Als ze de hoofdprijs winnen natuurlijk. Het bezoek aan de Miljonair Fair zal ongeveer om half acht beginnen en pas tegen middernacht eindigen. Dit houdt dus natuurlijk wel in dat de streamkijkers het even zonder de Miljonairs moeten doen...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef n1ek het volgende:
[..]
Vanavond krijgen de Miljonairs dus een voorproefje van het leven dat één van hen te wachten staat. Als ze de hoofdprijs winnen natuurlijk. Het bezoek aan de Miljonair Fair zal ongeveer om half acht beginnen en pas tegen middernacht eindigen. Dit houdt dus natuurlijk wel in dat de streamkijkers het even zonder de Miljonairs moeten doen...
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef bunnyma het volgende:
Uit de laatste vraag van Ilona wordt wel wat duidelijk.
Zij vraagt hem of hij er wel klaar mee is. Hij zegt niet duidelijk "ja" maar uit haar houding zou je op kunnen maken dat hij er inderdaad zelf wel uit wil.
Zij zegt dat zij hem vanavond nog wel wat persoonlijks wil vertellen onder 4 ogen.
Waarom hij dan later bij iedereen ging informeren begreep ik toen al niet, misschien om te faken dat hij er niet uit wilde omdat hij anders die 10.000 euro dan niet terug zou krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op afgesproken werk tussen Ilona en Stephan, maar zeker weten doe ik niet.
Dat denk ik dus ook. Je mag nl. niemand in het huis overhalen om je eruit te stemmen om zo je inleg terug te krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hij dan later bij iedereen ging informeren begreep ik toen al niet, misschien om te faken dat hij er niet uit wilde omdat hij anders die 10.000 euro dan niet terug zou krijgen.
Hij gaf aan dat het iets was dat in het huis gebeurd is, dus dat zou kunnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb enkele weken geleden iets meegekregen van een brief van een ex met nogal wat beschuldigingen. Weet niet of dat hierop betrekking heeft.
ze hadden dr ook ff onder stroom kunnen zettenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef happyme28 het volgende:
Wat doen ze met het haar van sylvia![]()
Nou, er komt natuurlijk wel een hele entourage binnen. Een groep van 8 mensen, omsingeld door bodyguards + camera's. Volgens mij trek je dan echt wel aandacht. En dat terwijl je daar eigenlijk helemaal niet hoort!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien gaan we wel beelden van Eveline de hele avond....
Bart wil helemaal niet in de spotlights staan.....
Ik geloof dat ze het een beetje overschatten; de aandacht die ze zullen gaan krijgen....
"Oud Geld" zal hen volledig negeren, en dat zal "nieuw geld" ook gaan doen, omdat het nog geen echte milionairs zijn.....![]()
Zijn de vrouwen al allemaal klaar dan ?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef happyme28 het volgende:
Ze hebben nog een uur en een kwartier, dat moet toch makkelijk lukken![]()
Het gaat om 4 vrouwen, hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef happyme28 het volgende:
Ze hebben nog een uur en een kwartier, dat moet toch makkelijk lukken![]()
ja ok, natasia wordt nog een probleem. De overige meiden zijn al opgemaakt, alleen Nena nu nog en bij Syl zijn ze nog met haren bezig, maar verder wel ok toch? Nena heeft ook al gegeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:52 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat om 4 vrouwen, hè?
Natasia d'r haar moet nog gedaan worden, ze moet nog eten.
Ze moeten zich nog aankleden en dan nog een keer langs de make-up.
De tijd vliegt dan hoor.
Dat bedoel ik ja.....quote:Op donderdag 7 december 2006 17:52 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat om 4 vrouwen, hè?
Natasia d'r haar moet nog gedaan worden, ze moet nog eten.
Ze moeten zich nog aankleden en dan nog een keer langs de make-up.
De tijd vliegt dan hoor.
Ah ! Heb je vanavond wat te doen ?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:57 schreef Day het volgende:
Je kan al voor 35 euro naar de Miljonair Fair.
En ze hebben maar 2 uur, want ze vertrekken om 22:00 uur alweer richting het huis.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.....
wordt krap dus..... Maar ja, ze zullen ook wel niet als eerste binnen willen lopen.![]()
Echt ? Op de website staat : Het bezoek aan de Miljonair Fair zal ongeveer om half acht beginnen en pas tegen middernacht eindigen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
En ze hebben maar 2 uur, want ze vertrekken om 22:00 uur alweer richting het huis.
Wat heeft dat nou met het miljonair zijn te maken?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Brian vindt "JW Red label" net benzine.....Hij krijgt het al aardig hoog in de bol die nep-milionair.....
Ja, kijken. Maar kopen is slechts voor weinigen weggelegd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:57 schreef Day het volgende:
Je kan al voor 35 euro naar de Miljonair Fair.
Weet ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:14 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, kijken. Maar kopen is slechts voor weinigen weggelegd.
Nee, ze gaat niet mee. Eveline is weer ziek en is voor onderzoek naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:15 schreef Tamaartje het volgende:
Begrijp ik dat Eveline niet mee gaat? (kom net binnen)
ohw jeetje wat sneuquote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet mee. Eveline is weer ziek en is voor onderzoek naar het ziekenhuis.
Waarom niet? Hoe eerder ze binnen lopen hoe beter, zou ik zeggen!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, ze zullen ook wel niet als eerste binnen willen lopen.![]()
In de conversatie gaf hij aan, dat hij black label en blue label wel lekker vond; vandaar mijn opmerking. Kwam op mij nogal snobistisch over....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met het miljonair zijn te maken?
Volgens mij is Brian sowieso geen alcohol-liefhebber. Kan toch dat hij het gewoon niet lekker vindt?
Antwoord op je vraag: eerder op de dag zat Ilona te klagen dat ze om 23:00 terug moesten zijn.
Ik denk dat ze stiekem toch wel in de belangstelling willen staan. Dan kun je maar beter wat later komen....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:18 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe eerder ze binnen lopen hoe beter, zou ik zeggen!![]()
Het is ook absoluut niet verstandig om te drinken nu. HIj kan er nl. niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, Brian heeft al kleine oogjes van de drank volgens mij. Een tikje zenuwachtig zijn ze wel, volgens mij.
Ja zeker! Ze zitten behoorlijk in te drinken!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, Brian heeft al kleine oogjes van de drank volgens mij. Een tikje zenuwachtig zijn ze wel, volgens mij.
Ah.... Hij heeft nog een uurtje "to sober up"quote:Op donderdag 7 december 2006 18:28 schreef Day het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet verstandig om te drinken nu. HIj kan er nl. niet zo goed tegen.
Nou.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ja zeker! Ze zitten behoorlijk in te drinken!
PS "Binnenlopen" heeft meerdere betekenissen...
Als Eveline wegmoet, zal ze wel vervangen worden, denk ik. Alleen bewoners die er unaniem uit worden gestemd, worden niet meer vervangen.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah.... Hij heeft nog een uurtje "to sober up"
Sylvia komt wel terug uit het ziekenhuis, heeft Brian meegekregen. Volgens Brian kan ze de spanning in het huis niet aan.
Wil hij haar inruilen voor een andere milionair ?
uhm het is toch heel wat anders wat ie zegt hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah.... Hij heeft nog een uurtje "to sober up"
Sylvia komt wel terug uit het ziekenhuis, heeft Brian meegekregen. Volgens Brian kan ze de spanning in het huis niet aan.
Wil hij haar inruilen voor een andere milionair ?
Je hebt gelijk. Sylvia had gehoord over het thuis komen van Eveline....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
uhm het is toch heel wat anders wat ie zegt hoor.
Het gaat om Eveline. Ze komt waarschijnlijk wel terug. En Brian zei dat het moeilijk wordt om het langer in de villa uit te houden omdat ze vaak (half 11 zoals hij zei) een videoboodschap krijgen wat allemaal spanning met zich meebrengt wat weer niet goed is voor haar gezondheid.
vanmorgen had Evil aangegeven niet naar de miljonairs fair te gaan, daar ging het over volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
'k Hoorde hem toch ook zeggen dat er vanmorgen is besproken dat ze gaat. Bart deed nog een beetje van sttt, dat mag je niet vertellen ofzo.
Evil heeft daar zelf ook al over gezinspeeld.
ik snap er ook niks van. Je zou dat haast gaan denkenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Leandra het volgende:
Goh, gek hè, dat Evilene weer ziek is...... ze heeft overduidleijk darmklachten en leeft op Cola-light, ijs en snoep....
Je begint je bijna af te vragen of ze zich niet simpelweg ziek eet om op die manier het huis te kunnen verlaten.
Volgens mij werd besproken dat ze naar het ziekenhuis zou gaan, maar dat ze wel terug zou komen...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
'k Hoorde hem toch ook zeggen dat er vanmorgen is besproken dat ze gaat. Bart deed nog een beetje van sttt, dat mag je niet vertellen ofzo.
Evil heeft daar zelf ook al over gezinspeeld.
Denk dat bij ziekzijn en het huis moeten verlaten dat je je borg terugkrijgt, bij vrijwillig verlaten uiteraard niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef n1ek het volgende:
ik snap er ook niks van. Je zou dat haast gaan denken
ze eet het omdat ze toch al pijn heeft. Sterk argument Eveline![]()
In ieder geval zit er iets niet goed bij haar... Zo ongezond eten terwijl je net in het ziekenhuis geweest bent. Een beetje dom, to put it mildly....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Leandra het volgende:
Goh, gek hè, dat Evilene weer ziek is...... ze heeft overduidelijk darmklachten en leeft op Cola-light, ijs en snoep....
Je begint je bijna af te vragen of ze zich niet simpelweg ziek eet om op die manier het huis te kunnen verlaten.
Ze kan dan misschien vanavond wel weer terugkomen. Zeker is dat Evil het niet lang blijft als ze ellke keer ziek is. Zowel vooor haarzelf niet als voor het programma. Men heeft nl. niks aan een bewoner die maar op bed ligt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij werd besproken dat ze naar het ziekenhuis zou gaan, maar dat ze wel terug zou komen...
Het geeft toch wel de nodige spanningen in huis....Maar inderdaad, voor korte duur..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ze kan dan misschien vanavond wel weer terugkomen. Zeker is dat Evil het niet lang blijft als ze ellke keer ziek is. Zowel vooor haarzelf niet als voor het programma. Men heeft nl. niks aan een bewoner die maar op bed ligt.
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken. Er is natuurlijk wel veel sluikreclame in de zin dat mensen die hun diensten aanbieden aan het huis; vinoloog, oesterman, waarschijnlijk veel moeten betealen om in het huis te mogen komen, maar het personeel, de cameramensen, het dure eten etc etc, een volledige tegenstelling met BB waar zelfs 15.000 euro teveel was als prijzengeld...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef Leandra het volgende:
IAls je met 9 man dusdanig riant leeft, het personeel nog moet betalen enz. enz. enz. dan zou het nog wel eens krap kunnen worden het 2 jaar vol te houden met dit uitgavenpatroon.
Zeker zolang de bewoners zelf geen inkomsten genereren.....
Is er nog een reden voor gegeven ?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:51 schreef Day het volgende:
Er zijn plannen ingediend om geld te genereren, maar die zijn allemaal afgekeurd.
Ilona wilde een modellenbureau opstarten en Evil en Nena een datingburo.
waar is het? jaarbeurs?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Heb je vanavond wat te doen ?![]()
Weet ik niet meer, sorry.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er nog een reden voor gegeven ?
Dan had Evilene het gewoon moeten accepteren toen Stephan 3 weken geleden zijn "we moeten Evilene eruit stemmen" actie begon... hij begon daar immers mee omdat hij vond dat ze beter naar huis kon gaan omdat ze zo verliefd was op Maikel.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef Kaleddis het volgende:
Denk dat bij ziekzijn en het huis moeten verlaten dat je je borg terugkrijgt, bij vrijwillig verlaten uiteraard niet.
Ok. zou juist als een dolle gaan lopen, denk ik, een modellenbureau. Al die grieten van Mundo zouden daar ook wel wat voor voelen, denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:57 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, sorry.
Maar ik gok zo dat het niet rendabel was.
Brian zat er vanaf het begin in, toen alle basisbewoners er waren kwamen er nog 3 bij (waaronder een Marokkaanse jongen) waaruit de bewoners 1 moesten kiezen als 10de bewoner, dit werd Sylvia.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef SKETSj het volgende:
Zat Brian er al vanaf het betgin van DGK in? Of was hij een plaatsvervanger?
En er zat toch ook een Marokkaanse jongen in op een gegeven moment?
(ik volg maar heel; sporadisch en Talpa-website biedt geen antwoorden)
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:47 schreef Fikkert het volgende:
voor de diehards ... zoek zehttp://rai.webcam.nl/hal11/
is echt goor spulquote:Op donderdag 7 december 2006 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Brian vindt "JW Red label" net benzine.....Hij krijgt het al aardig hoog in de bol die nep-milionair.....
Ach het is geen Chivas Regal, maar ook geen bocht.....quote:
Zet dan even voor de nalezers neer wat er staat.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
LOL @ redactie
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat "Alle FOK!ers weer online!![]()
ik heb um, w8 zal um postenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:29 schreef avonne het volgende:
doe die fokkers nog eens, ga ik cappen
echt super !!quote:
En hij looptquote:Op donderdag 7 december 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hej een teller nu in beeld op de plasma
Brian zit vast in Nena....quote:Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
nou, nu weer 20 minuten...
verre steenworp, hoor.
Ze zijn nu een stuk leuker dan toen ze nog voorquote:
Deze avond was alleen voor genodigden. Maar bv. een van Brian z'n dates was er wel (naam vergeten)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
Konden ze met iedereen praten daar, ofwat?
Ik bedoel, als familie en vrienden dan langs zouden komen...
Of was het 'All Business'?
het was voor genodigden, wie daar onder vallen.......quote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
Konden ze met iedereen praten daar, ofwat?
Ik bedoel, als familie en vrienden dan langs zouden komen...
Of was het 'All Business'?
Maar ze hebben géén sjaaltje.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn nu een stuk leuker dan toen ze nog voor [afbeelding] werkten.![]()
Zeker teveel FOK!kers onlinequote:Op donderdag 7 december 2006 23:39 schreef Sonique het volgende:
Streams eruit?
Let ik even niet op..quote:
misschien zijn ze toch nog even bij de Mac langs gegaanquote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef RTM1988 het volgende:
wtf zijn ze allemaal aan het doen daaro
Ook ergens vlakbij de villa denk ik (wel op hetzelfde terrein volgens mij)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:46 schreef SKETSj het volgende:
Waar verblijven de mensen van de regie eigenlijk?
He bah, jammer. Ik gún haar helemaal geen succes.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia heeft succes gehad op de beurs...zometeen meer
Ze zullen eerst wel superhappy binnenkomen en later zullen wel de eerste irritaties komen gok ikquote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop eigenlijk op uitslaande ruzie ofzo.
Heb ik toch wat voordat ik ga slapen...
Naja, Natasia zal wel onuitstaanbaar zijn als ze als enige succes heeft gehad ...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop eigenlijk op uitslaande ruzie ofzo.
Misschien heeft ze wel een paar sponsors gevonden die het geen probleem vinden om een secreet op een onverantwoorde manier te laten afvallen...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
He bah, jammer. Ik gún haar helemaal geen succes.
Ga je nou elke avond drie keer aankondigen dat je vroeg weer op moet en gaat slapen?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Kan het ook vier keer doen hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je nou elke avond drie keer aankondigen dat je vroeg weer op moet en gaat slapen?![]()
was het geen grapje van Bong?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:51 schreef Lipgloss het volgende:
Natasia heeft succes gehad?
Hieruit kan ik concluderen dat ze misschien haar nagels in een nietsvermoedende voorbijganger heeft gezet?
Nee, stond net op het scherm, Natasia heeft succes gehad.quote:
Ja, t is een lang zandpad... je woont op stand of je woont niet op stand hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:54 schreef RTM1988 het volgende:
zon hoek duurt wel lang
in bed.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef RTM1988 het volgende:
waar is eveline eigebnlikj?
Volgens mij zijn die stemmen van de Securityquote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef Sonique het volgende:
ik hoor de poort en stemmen.
Die zit zichzelf al weken een geslaagde darminfectie te eten, dus die is ziek.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef RTM1988 het volgende:
waar is eveline eigebnlikj?
om 23 uur lag ze in bed in pyama, dus die heeft zeker niet de koffers gepaktquote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef Day het volgende:
Ik ben benieuwd of Evil er nog is eigenlijk.
Almere ligt daar ook bijna op de hoek. Misschien hebben ze Natasia eerst even thuis afgezetquote:Op donderdag 7 december 2006 23:54 schreef RTM1988 het volgende:
zon hoek duurt wel lang
ze zijn wel vrolijk samen...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:59 schreef n1ek het volgende:
Brian en Nena hebben denk ik de verkeerde hal gepakt en ff lekker appeltaart gegeten op de kamasutrabeurs
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:03 schreef n1ek het volgende:
Eveline heeft 2 opties gekregen. Een week naar een kuuroord of de slaapkamer boven. Ze heeft voor de slaapkamer boven gekozen
Spoort niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Wat een rare keuze van Evil. Waarom gaat ze niet naar een kuuroord. Daar wordt toch beter voor haar gezorgd?!
Kan alleen de laatste donderdag van de maand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:10 schreef Gigageil het volgende:
Vraag gewoon een stemronde aan, dan ben je van dat gezeur af.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |