Ze wordt pas verliefd als ze met diegene geneukt heeft. Zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:36 schreef avonne het volgende:
Ik weet het echt niet hoor.
Wil Nena (eigenlijk) alleen maar vriendschap, of is ze verliefd?
En aangezien dat mijns inschattings niet mogelijk is, is haar geilheidsniveau mijns inziens gelijkwaardig aan dat van Brain.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Kijk hoe ze zijn handen pakt. Nena is zomogelijk nog geiler dan Brian denk ik.
Haar "Niets kan hier, kut hè" was toch redelijk veelzeggend hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:38 schreef tipsch het volgende:
ik mis Nena's geile symptomen volkomen! ze raakt brinta nauwelijks aan met haar mooie handjes. liefst zo min mogelijk aanraking. oh nee he, nu MAG brian liggen.. pfff
Alsdan zou ze een sigaar uit eigen doos kunnen nemen, ik zie nu dat ze naast Neeja in bed ligt. Ze werd ook bijna wakker.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:32 schreef Roy_vdm het volgende:
De ruimte onder haar deken zou mooi kunnen dienen als humidor voor de sigaren van Ilona.
En laten we de appeltaart niet vergeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar "Niets kan hier, kut hè" was toch redelijk veelzeggend hoor.
ze doelt daar op het eten van appeltaart. nee dat gaat nu niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar "Niets kan hier, kut hè" was toch redelijk veelzeggend hoor.
Daar deed je lang over!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:42 schreef tipsch het volgende:
ok ok, now she did it. i am convinced.
hoewel ik die vreemde sturende handjes van brian nogal vreemd blijf vinden.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:42 schreef tipsch het volgende:
ok ok, now she did it. i am convinced.
Kijk hem snel ademen... zie zijn buik. Heeft iemand een cap van de hand van Nena in Brain's broek in de nabijheid van zijn gehaktballetjes?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:42 schreef Day het volgende:
Wat hebben vrouwen eigenlijk veel macht, hè?
Kijk Brian nou liggen!
En Bart is ook totaal anders als hij bij Lesley is.
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:44 schreef Fikkert het volgende:
en kan ilona ff dr handjes boven de dekens doen,.. alleen de gedachte al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |