quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag.. waar is Lesley?
Ik heb haar al even niet gezien..

BB3-Ed was eng, BB2-Ed geenszins. Die was fantastisch! Of je moet het "eng" vinden dat hij Desiree een keer probeerde te shocekeren door ineens spiernaakt de douche uit te lopen en te vragen of ze het zeepje even wilde aangeven.quote:

Lees de smileys van boven naar beneden. Het zou best eens kunnen dat de liefde over is.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Moet ik nu weten wat je bedoeld?

De dames hebben het in ieder geval wel al door. (op Natasia na dan).quote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze sfeer in het huis is uiteindelijk voor niemand echt leuk, en op een gegeven moment gaan de bewoners zich afvragen wanneer het allemaal zo ongezellig is geworden.

Dat denk ik niet hoor... het ging juist beterquote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Lees de smileys van boven naar beneden. Het zou best eens kunnen dat de liefde over is.![]()
Ze is er al een tijdje niet meer geweest. Hoe zit het met de paarden en hoe zit het met Bart? Hij noemt haar niet eens (althans niet dat ik heb gehoord).

Ik zie weinig verschil met de bedreigingen die Natasia dagelijks naar willekeurige bewoners uit.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie het filmpje op de talpa site al gezien, met de 'ruzie' tussen Nat en nena?
Ik wil niet veel zeggen, maar die eikel komt vrij gevaarlijk over in dat stukje. Hij is Nena gewoon aan het bedreigen en zegt in zekere zin dat hij haar de volgende keer als ze in zijn kast komt iets zal aandoen.

woendag is ze er nooit en volgens mij komt ze gewoon om half 7 zoals wel vaker. Maarja dinsdag was ze er en toen was het inderdaad een beetje een raar afscheid. Toen zat zij binnen te wachten terwijl Bart kleding stond te passen en ineens was ze weg. Volgens mij is het ook niet echt goed op de streams geweest, kijken of ze vanavond komtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Lees de smileys van boven naar beneden. Het zou best eens kunnen dat de liefde over is.![]()
Ze is er al een tijdje niet meer geweest. Hoe zit het met de paarden en hoe zit het met Bart? Hij noemt haar niet eens (althans niet dat ik heb gehoord).

Het lijkt een beetje op afgesproken werk tussen Ilona en Stephan, maar zeker weten doe ik niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Day het volgende:
Wat raar eigenlijk dat Stephan niet aan Ilona vroeg waarom ze 'ja' zou stemmen.

Sylvia rookt af en toe nog.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Roy_vdm het volgende:
Sylvia en Ilona zijn kennelijk dus echt gestopt met roken. Al een paar dagen, zeggen ze.

Zelf heb ik nooit gerookt (nooit geprobeerd ook)... waarschijnlijk snap ik om die reden niet, dat 'oud-rokers' met droge ogen beweren dat ze gestopt zijn, terwijl ze nog af en toe een sigaretje roken...quote:

kan me niet voorstellen dat ze het aandurft om niet mee te doen, dan haalt ze de woede van de rest op de hals.....waarom is evil eigenlijk van gedachte veranderd.....zij wilde er toch ook uit?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia zegt tegen Stephan dat zij nog niet weet of zij hem weg gaat stemmen.
Zij zegt dat zij de manier van doen zondag niet kon waarderen.
Vooral dat spugen naar Stephan vond zij niets.

Ik ben er al klaar voorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat nu op de site van DGK dat de stemming vanaf 20:00uur gaat beginnen

Mss is dat Antilliaans gebruik?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik zo raar vind van Brian is dat hij zichzelf "Brain" noemt.. en niet "met mij"
Zoals ik de zin.. "Laat staan dat Sylvia de hele tijd achter jou rug om met Brian aan het praten is"
vaag tochIk zou gewoon zeggen "met mij aan het praten is.. "

of schizofreniequote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is dat Antilliaans gebruik?![]()

haha nee dat was gewoon een domme (quote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Noemt hij zichzelf daadwerkelijk Brain?

Ik kots echt op hemquote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Roy_vdm het volgende:
"(...) Dat een girly heel erg sexy is, en dat ze me een vinger probeert te luren (...)"
Waar heeft die jongen het in vredesnaam over?

Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Roy_vdm het volgende:
Pak dat kind toch eens vast man! Die Brain doet nu veel te afstandelijk. Ik vraag me trouwens af hoe hij dat volhoudt, ze is zo'n schatje.

vind ik ook ...want ze is dus duidelijk nog niet te vreden dus ze moeten dan door praten en dan moet Nena toch echt zelf duidelijker zijn wat ze nu wilquote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.

Ze wil 'm geen woorden in zijn mond leggen, maar hij moet er zelf mee komen. Dat is duidelijk. Zolang hij niet zelf inziet dat hij niet zo serieus met die dates moet omgaan en haar constant beticht van het spelen van het DGK spel, dan hoeft het voor haar niet. Ze speelt een ander spel, ze wil 'm verleiden, maar om de goede redenen volgens mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |