Schelden en spugen mag blijkbaar, want er was geen sanctie tegenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als iemand begint te vechten? Dus bijvoorbeeld slaan (met vlakke hand) of duwen en uitschelden? Wordt deze persoon dan meteen verwijderd?
Als iemand echt gaat meppen dan wordt hij of zij subiet verwijderd, een duwtje wordt denk ik nog wel getolereerdquote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als iemand begint te vechten? Dus bijvoorbeeld slaan (met vlakke hand) of duwen en uitschelden? Wordt deze persoon dan meteen verwijderd?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef avonne het volgende:
EQ test.... iets zegt mij - gut, hoe kom ik daar toch bij - dat natasia heel laag zal scoren
Jammer dat ze niet weet wat het betekent
Ik hoop eigenlijk ook dat het mislukt.. ik ben ook erg benieuwd wat daar dan weer uit gaat komen..quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Gert het volgende:
Niet zo slim van Nath om het op de spits te drijven met die kast, al vind ik wel dat hij groot gelijk heeft dat ze van zijn spullen af moeten blijven. Maar volgens mij is er maar een heel klein zetje nodig om Nena te doen besluiten dat ze zich pontificaal tegen het "nieuwe groepje" keert en niet meer meedoet met het wegstemmen van Stefan. Misschien was dit het zetje wel.
Eerlijk gezegd hoop ik heel erg dat de stemming mislukt vanavond. Niet om Stefan, maar omdat ik weleens wil zien hoe gezellig het dan wordt in het huis.![]()
Ook gun ik een aantal tegenstanders van Stefan absoluut de zoete smaak niet van een succesvolle ontslagronde.
Ik dacht 21:00 uur, maar weet het niet 100% zeker..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Hoe laat begint dat, verwachten jullie?
Ja, van vorig jaar, geloof ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Zit Nena nou een hele oude Idols te kijken
Volgens mij kan hij wel een anti stress pil gebruikenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
Stephan heeft maar 1 pijltje?? Hij loopt steeds heen en weer bij het dartbord.
Deze snap ik even niet. Als ze hem er NIET uit zouden stemmen, zouden het zwakkelingen zijn. Je moet iedereen gewoon zo snel mogelijk eruit werken, dus iedere kans om iemand eruit te stemmen moet je natuurlijk gebruiken. Dus geen medelijden of wat dan ook, maar gewoon keihard eruit stemmen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
let maar op vanavond stemmen ze hem er echt uit...
t zijn toch een stelletje zwakkelingen...
Dat is het meest logische, ja. Maar .NL heeft een aantal bommen in dat huis gegooid sinds zijn komst en de verhoudingen zijn flink verschoven. Het onderlinge vertrouwen en de 'goede' sfeer zijn weg en je weet maar nooit wat dat voor gevolgen heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet. Als ze hem er NIET uit zouden stemmen, zouden het zwakkelingen zijn. Je moet iedereen gewoon zo snel mogelijk eruit werken, dus iedere kans om iemand eruit te stemmen moet je natuurlijk gebruiken. Dus geen medelijden of wat dan ook, maar gewoon keihard eruit stemmen.
De officiele opening is misschien wel besloten...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:53 schreef n1ek het volgende:
vraag het me inderdaad af hoe ze dat doen. Het is nu al bekend geworden via internet. Wat Bart al zegt "dan nodig ik bij deze al mn vrienden uit om die dag ook naar de RAI te komen"dat is natuurlijk riskant aan een uitstapje..
Klopt, opening van de miljonairsbeurs is alleen voor genodigden.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
De officiele opening is misschien wel besloten...
Ik zag het zelf live op de streams.. ik vond het ook aardig scaryquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie het filmpje op de talpa site al gezien, met de 'ruzie' tussen Nat en nena?
Ik wil niet veel zeggen, maar die eikel komt vrij gevaarlijk over in dat stukje. Hij is Nena gewoon aan het bedreigen en zegt in zekere zin dat hij haar de volgende keer als ze in zijn kast komt iets zal aandoen. Heel apart dat niemand er iets van zei trouwens.
Die Nathanael doet mij qua bizarheid een beetje denken aan Ed uit BB2 die er niet uit wilde toen hij weggestemd werdquote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zag het zelf live op de streams.. ik vond het ook aardig scaryhij is echt héél gemeen... en hij dreigde inderdaad.. vind het maar een eng mannetje.. (maar hij maakt ook een hoop los en dat vind ik dan wel weer leuk)
Ik heb BB2 niet gezien.. maar ik vind hem echt engquote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Nathanael doet mij qua bizarheid een beetje denken aan Ed uit BB2 die er niet uit wilde toen hij weggestemd werdBen erg benieuwd wat we nog van Nath kunnen verwachten
![]()
Ed was ook engquote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb BB2 niet gezien.. maar ik vind hem echt eng
Ik denk alleen dat hij wel meer moet opassen.. hij is er pas een week en nu zitten ze toevallig met Stephan enzo.. maar hij kan zo de volgende zijn
Nou Natasia is onderhand aan hem vastgezogen op dit moment..quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef 2live het volgende:
heb de livestreams een weekje niet gevolgd.....alleen tv, maar dan zijn de meningen over nath. wel snel veranderd van de bewoners of niet...of van sommige in ieder geval
Ja ik ben ook echt heel benieuwd.. ik hoop ook dat Stephan blijftquote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ed was ook engZijn vast een paar users hier die Ed nog wel kennen denk ik
Maar ben erg benieuwd vanavond hoe alles gaat lopen tijdens de stemronde, ik hoop dat Stephan blijft trouwens, even kijken hoelang Brian zich dan nog kan inhouden![]()
tv loopt erg achter, daar kan ze hem niet luchten of zien......het kan verkerenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou Natasia is onderhand aan hem vastgezogen op dit moment..
De dames moeten hem niet, op Natasia na, hij is haar 'nieuwe beste vriendje'.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef 2live het volgende:
heb de livestreams een weekje niet gevolgd.....alleen tv, maar dan zijn de meningen over nath. wel snel veranderd van de bewoners of niet...of van sommige in ieder geval
Bart vertrouwd hem iig voor geen meter maar vind hem verder wel een oke mannetjequote:Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef Day het volgende:
[..]
De dames moeten hem niet, op Natasia na, hij is haar 'nieuwe beste vriendje'.
Van de heren (BB) weet ik het niet zo goed eigenlijk. Die vinden hem wel aardig, maar of ze hem ook vertrouwen....?
En wat Stefan denkt weet niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |