Ik ben er al klaar voorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat nu op de site van DGK dat de stemming vanaf 20:00uur gaat beginnen
Mss is dat Antilliaans gebruik?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik zo raar vind van Brian is dat hij zichzelf "Brain" noemt.. en niet "met mij"
Zoals ik de zin.. "Laat staan dat Sylvia de hele tijd achter jou rug om met Brian aan het praten is"
vaag tochIk zou gewoon zeggen "met mij aan het praten is.. "
of schizofreniequote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is dat Antilliaans gebruik?![]()
haha nee dat was gewoon een domme (quote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Noemt hij zichzelf daadwerkelijk Brain?
Ik kots echt op hemquote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Roy_vdm het volgende:
"(...) Dat een girly heel erg sexy is, en dat ze me een vinger probeert te luren (...)"
Waar heeft die jongen het in vredesnaam over?
Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Roy_vdm het volgende:
Pak dat kind toch eens vast man! Die Brain doet nu veel te afstandelijk. Ik vraag me trouwens af hoe hij dat volhoudt, ze is zo'n schatje.
vind ik ook ...want ze is dus duidelijk nog niet te vreden dus ze moeten dan door praten en dan moet Nena toch echt zelf duidelijker zijn wat ze nu wilquote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.
Ze wil 'm geen woorden in zijn mond leggen, maar hij moet er zelf mee komen. Dat is duidelijk. Zolang hij niet zelf inziet dat hij niet zo serieus met die dates moet omgaan en haar constant beticht van het spelen van het DGK spel, dan hoeft het voor haar niet. Ze speelt een ander spel, ze wil 'm verleiden, maar om de goede redenen volgens mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het probleem blijft toch dat ze en dan vooral Nena niet duidelijk tegen elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |