abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44224438
ilona is tenminste nog een gastvrouw...de rest laat zich niet eens zien
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 7 december 2006 @ 15:38:12 #52
58921 Day
You can fly!
pi_44225328
Wat heeft Ilona een slechte huid!
Die heeft enorm vaak onder de zonnebank of in de zon gelegen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44225542
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Day het volgende:
Ilona wist dus dat Stephan het huis uit wou.
Ik vond het al zo raar dat hij niet aan haar vroeg waarom ze hem eruit zou stemmen.
Ik heb dat vermoeden ook al altijd gehad. Zou je iets meer kunen vertellen over hoe je dit weet?
  donderdag 7 december 2006 @ 15:57:37 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44225648

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 7 december 2006 @ 15:59:05 #55
58921 Day
You can fly!
pi_44225688
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:52 schreef farceman het volgende:

[..]

Ik heb dat vermoeden ook al altijd gehad. Zou je iets meer kunen vertellen over hoe je dit weet?
Ze zei het net tegen de poolboy. Hij vroeg aan haar of ze Stephan niet miste.
Ze vertelde toen dat dat zo was, maar dat ze ook goed gezelschap had aan de meiden.
En dat het tussen Stephan en haar wel goed zat, ze hadden het erover gehad ("laten we het daarop houden").
Ze wilde er niet verder op ingaan, maar het was wel duidelijk dat zij en Stephan een deal hadden.
(Dus in feite hoefde ze de rest niet eens te chanteren, ze heeft én Stephan geholpen én priveleges voor zichzelf geregeld).

Ze vertelde ook nog dat Stephan het wel gezien had, dat hij de manier waarop het spel nu gespeeld wordt niet zijn ding was en dat hij Debby miste.

Ilona vond de manier waarop Stephan het spel speelde wel leuk, een slinkse wijze, maar zonder natrapppen en zonder anderen te kwetsen.
I am gonna shine
  donderdag 7 december 2006 @ 16:00:30 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44225733
pi_44225777
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:59 schreef Day het volgende:

[..]

(Dus in feite hoefde ze de rest niet eens te chanteren, ze heeft én Stephan geholpen én priveleges voor zichzelf geregeld).
sterk staaltje
  donderdag 7 december 2006 @ 16:05:00 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44225861
quote:
Weinig privileges. Alleen de vlieglessen eigenlijk, maar die had ze waarschijnlijk zonder de omkoping ook wel gekregen. De rest kan ze naar fluiten.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:06:19 #59
58921 Day
You can fly!
pi_44225908
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:02 schreef avonne het volgende:

[..]

sterk staaltje
Kan je zeggen, ja. De vraag is alleen of het haar in dank wordt afgenomen.
Ze speelt dus ook vieze spelletjes.
I am gonna shine
  donderdag 7 december 2006 @ 16:09:04 #60
58921 Day
You can fly!
pi_44225992
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weinig privileges. Alleen de vlieglessen eigenlijk, maar die had ze waarschijnlijk zonder de omkoping ook wel gekregen. De rest kan ze naar fluiten.
Ja maar, dat wist ze vooraf niet, hè.

In feite heeft ze het gewoon heel slecht aangepakt. Ze vertelde iedereen dat ze 150 cp's kreeg van de gehele groep, maar maakte onderling ook deals (met Nena en Sylvia) dat ze van hun geen cp's hoefde en wil die vervolgens verhalen bij de rest. Dat klopt dus ook niet.

Haar eind december wegstemmen lukt ook niet. Maar goed, dat had ze niet eens hoeven te eisen. Sylvia en Evil (als die er dan nog is) stemmen haar niet weg.
I am gonna shine
pi_44226050
quote:

[..]

Ze zei het net tegen de poolboy. Hij vroeg aan haar of ze Stephan niet miste.
Ze vertelde toen dat dat zo was, maar dat ze ook goed gezelschap had aan de meiden.
En dat het tussen Stephan en haar wel goed zat, ze hadden het erover gehad ("laten we het daarop houden").
Ze wilde er niet verder op ingaan, maar het was wel duidelijk dat zij en Stephan een deal hadden.

Ze vertelde ook nog dat Stephan het wel gezien had, dat hij de manier waarop het spel nu gespeeld wordt niet zijn ding was en dat hij Debby miste.

Ilona vond de manier waarop Stephan het spel speelde wel leuk, een slinkse wijze, maar zonder natrapppen en zonder anderen te kwetsen.
Dank je,
ik heb nl. zo'n gesprek tussen Eveline en Stephan ook al eerder gehoord. Dus mischien is het "idee" van Eveline gewoon door Stephan geregisseerd. Het was al meteen duidelijk na de populariteistspoll dat hij en Nicolaas er zo geen zin in hadden.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:14:31 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44226172
Ik geloof er geen zak van trouwens. Aan alle reacties te zien, wilde Stephan er echt niet uit. Hij zat er ook duidelijk mee in z'n maag tijdens de gesprekken met Ilona en nog een paar anderen.
Ik geloof er dus geen zak van en denk dat het Ilona zelf denkt dat hij er eigenlijk uit wilde, maar dat hij dat nooit tegen haar heeft gezegd of laten blijken.
pi_44226249
Dan vind ik de reactie van Stephan na zijn vertrek wel raar. Toen zei die dat hij flinke messen in zn rug had gekregen van een aantal dames. Als het hem niet boeide had ie dat net zo goed niet hoeven zeggen. Of moest dat weer voor het spel
  donderdag 7 december 2006 @ 16:19:02 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44226309
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef n1ek het volgende:
Dan vind ik de reactie van Stephan na zijn vertrek wel raar. Toen zei die dat hij flinke messen in zn rug had gekregen van een aantal dames. Als het hem niet boeide had ie dat net zo goed niet hoeven zeggen. Of moest dat weer voor het spel
Dat dus

(denk ik)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:19:40 #65
58921 Day
You can fly!
pi_44226328
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof er geen zak van trouwens. Aan alle reacties te zien, wilde Stephan er echt niet uit. Hij zat er ook duidelijk mee in z'n maag tijdens de gesprekken met Ilona en nog een paar anderen.
Ik geloof er dus geen zak van en denk dat het Ilona zelf denkt dat hij er eigenlijk uit wilde, maar dat hij dat nooit tegen haar heeft gezegd of laten blijken.
Ik gaf alleen een samenvatting van een gesprek, hè
Dat wel mijn vermoedens bevestigde, door wat ze zei leek het erop dat ze een deal hadden, maar goed dat kan ook haar eigen interpretatie zijn.

Ik vond het wél raar dat toen zij en Stephan het erover hadden en hij haar vroeg of zij hem weg zou stemmen, zij dat bevestigde en hij NIKS aan haar vroeg. Hij nam het gewoon voor kennisgeving aan.

Het ging mij net iets te makkelijk allemaal.
I am gonna shine
pi_44226358
pi_44226380
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef n1ek het volgende:
lijkt me ook, in het filmpje na zn vertrek liet hij toch wel merken dat ie dit niet had verwacht, hij was van plan veel langer te blijven.. ik heb het filmpje van hem aan de miljonairs helaas niet gezien
pi_44226469
pi_44227655
pi_44227786
  donderdag 7 december 2006 @ 17:05:34 #71
58921 Day
You can fly!
pi_44228123
Ik neem aan dat wij niks meekrijgen van de miljonairsbeurs?
I am gonna shine
  donderdag 7 december 2006 @ 17:06:47 #72
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44228157
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:05 schreef Day het volgende:
Ik neem aan dat wij niks meekrijgen van de miljonairsbeurs?
Ik denk het niet nee

Mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven
pi_44228208
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef Fikkert het volgende:

[..]

lijkt me ook, in het filmpje na zn vertrek liet hij toch wel merken dat ie dit niet had verwacht, hij was van plan veel langer te blijven.. ik heb het filmpje van hem aan de miljonairs helaas niet gezien
Het filmpje van hem aan de miljonairs stelde niet zo veel voor
Behalve de 3 mededelingen, iets van "jullie zouden het ook eens moeten doen... naar huis gaan"

dus helemaal niets over hoe hij weggestemd is.
pi_44228273
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik denk het niet nee

Mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven
Vanavond krijgen de Miljonairs dus een voorproefje van het leven dat één van hen te wachten staat. Als ze de hoofdprijs winnen natuurlijk. Het bezoek aan de Miljonair Fair zal ongeveer om half acht beginnen en pas tegen middernacht eindigen. Dit houdt dus natuurlijk wel in dat de streamkijkers het even zonder de Miljonairs moeten doen...
  donderdag 7 december 2006 @ 17:11:38 #75
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44228312
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef n1ek het volgende:

[..]

Vanavond krijgen de Miljonairs dus een voorproefje van het leven dat één van hen te wachten staat. Als ze de hoofdprijs winnen natuurlijk. Het bezoek aan de Miljonair Fair zal ongeveer om half acht beginnen en pas tegen middernacht eindigen. Dit houdt dus natuurlijk wel in dat de streamkijkers het even zonder de Miljonairs moeten doen...
Ah, duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')