http://www.primeserver.nl/quote:Op donderdag 7 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
TinyPic is zoooo traag... is er nog een andere site?
na 300 berichtenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:52 schreef tipsch het volgende:
ah zo, niet meer dan 6 pagina's? nieuwe topic, werkt dat zo?
Yep. 300 posts => nieuw topic!!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:52 schreef tipsch het volgende:
ah zo, niet meer dan 6 pagina's? nieuwe topic, werkt dat zo?
helaas, de site meldt "het is geen plaatje"quote:Op donderdag 7 december 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/
Met fok-tags.![]()
probeer anders photobucket.com eens. heb ik vroeger veel gebruikt en werkte primaquote:Op donderdag 7 december 2006 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
helaas, de site meldt "het is geen plaatje"
zeker omdat het geen jpeg is of zo
thanxquote:Op donderdag 7 december 2006 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
probeer anders photobucket.com eens. heb ik vroeger veel gebruikt en werkte prima
even proberen met een eerdere capquote:Op donderdag 7 december 2006 02:02 schreef erkel het volgende:
of gewoon heel simpel xs.to
Leest Brian hard-op dan?? Is het anders te moeilijk??quote:Op donderdag 7 december 2006 02:17 schreef Roy_vdm het volgende:
De redactie wil waarschijnlijk niet dat wij horen wat Brain leest. Het is ook wel slim om bepaalde dingen tot de uitzending te bewaren, dat geef ik toe.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef bunnyma het volgende:
Bart vertelt Nathanael dat Brian een klein recordertje heeft besteld bij de Kijkshop.
Ook Nathanael wil wel zo' n recorder bestellen om met dat ding mensen af te luisteren.
afk. van 'dushi'quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Waarom noemt Natasia Brian eigenlijk iedere keer 'Does' ???? Wat is dat voor iets mafs
Om 20:00 uur en ze moeten weer in de kooi om 23:00 uur zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:11 schreef demins het volgende:
Hoe laat begint die miljonairsbeurs eigenlijk? Is het pas vanavond soms?
dat is eigenlijk best jammer...tijdens het feestje een tijd terug hebben we sylvia van een heel andere kant gezien, hartstikke leuk....toch is daar in de uitzending op tv bijna niks van terug te zien. Sylvia verdient echt nog een kans.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia heeft te horen gekregen dat ze iets moet gaan doen in het huis. Anders gaat het mis met haar. Wat er precies wordt verstaan onder 'mis' is de vraag. Door de dates van Brian heeft Sylvia te horen gekregen dat ze eigenlijk nooit in de uitzendingen te zien is.
Thnx! Het is net of de miljonairs weer bij hun ouders thuis wonen en naar een klassefuifje van de brugklas mogen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Rencho het volgende:
[..]
Om 20:00 uur en ze moeten weer in de kooi om 23:00 uur zijn.
wordt dan wel heel grappig als Bart en .NL die nepbrief van Stephan gaan schrijven. Daar gelooft iig Ilona helemaal niet van natuurlijk. En ik weet niet in hoeverre de rest van dames op de hoogte is.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Day het volgende:
Ilona wist dus dat Stephan het huis uit wou.
Ik vond het al zo raar dat hij niet aan haar vroeg waarom ze hem eruit zou stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |