misschien zijn ze toch nog even bij de Mac langs gegaanquote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef RTM1988 het volgende:
wtf zijn ze allemaal aan het doen daaro
Ook ergens vlakbij de villa denk ik (wel op hetzelfde terrein volgens mij)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:46 schreef SKETSj het volgende:
Waar verblijven de mensen van de regie eigenlijk?
He bah, jammer. Ik gún haar helemaal geen succes.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia heeft succes gehad op de beurs...zometeen meer
Ze zullen eerst wel superhappy binnenkomen en later zullen wel de eerste irritaties komen gok ikquote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop eigenlijk op uitslaande ruzie ofzo.
Heb ik toch wat voordat ik ga slapen...
Naja, Natasia zal wel onuitstaanbaar zijn als ze als enige succes heeft gehad ...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop eigenlijk op uitslaande ruzie ofzo.
Misschien heeft ze wel een paar sponsors gevonden die het geen probleem vinden om een secreet op een onverantwoorde manier te laten afvallen...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
He bah, jammer. Ik gún haar helemaal geen succes.
Ga je nou elke avond drie keer aankondigen dat je vroeg weer op moet en gaat slapen?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Kan het ook vier keer doen hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je nou elke avond drie keer aankondigen dat je vroeg weer op moet en gaat slapen?![]()
was het geen grapje van Bong?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:51 schreef Lipgloss het volgende:
Natasia heeft succes gehad?
Hieruit kan ik concluderen dat ze misschien haar nagels in een nietsvermoedende voorbijganger heeft gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |