Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
enquote:Op woensdag 6 december 2006 13:50 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een house/dance achtig nr van een tijdje terug, met ik geloof een zwarte vrouw die zingt:
'strong man getting stronger'
Iemand?
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zoek een nummer wat gisteren tijdens de Q-Music top 1000 werd gedraaid.
Nu weet ik geen titel, geen tekst, helemaal niks.
Behalve dat het reffrein vooral uit "mmmm mmm mmm" bestaat. Een neuriënde man dus. Zware stem.
Stukje couplet ging ook nog over kinderen die van school worden gehaald of gebracht waarna ouders meteen richting huis keren. Oid.
Lekker onduidelijk, ik weet hetmaar het is wel een bekend nummer.
Yes, dankjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:47 schreef Scandalous het volgende:
ijsmeis, is die van jou ms 'mmm mmmm mmm' van Crash Test Dummies?
Deze?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van INXS dat dezelfde soort videoclip heeft als Subteranian homesick blues van Bob Dylan? Dus dat ze borden met de tekst ophouden en weggooien steeds.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Ken m wel, maar titel en van wie???... geen idee..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef El_Rolando het volgende:
De derde keer al dat ik het vraag.
[..]
Hij wil 'm niet afspelenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef El_Rolando het volgende:
De derde keer al dat ik het vraag.
[..]
Je kan 'm ook op een andere manier zien:quote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij wil 'm niet afspelen
(failed to render)
dan gaat ie naar de hoofdpagina, niet het juiste programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Je kan 'm ook op een andere manier zien:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1441&md5=55ce295c306221ab53e3b9a94148ec77&sq=lijst+0
En dan die van 13 november.
Mediate ja! Thanks!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Deze?
Need you tonight / Mediate
What a Feeling - Hughes Corporationquote:Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef waveline het volgende:
de titel van een videoclip met die 2 gasten op een rode vespa. er wordt constant "what a feeling " in gezongen. is tamelijk nieuw en wordt veeel gespeeld op jimtv
nope dat dacht ik ook in het begin, maar dat is het niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:34 schreef RandomReader het volgende:
[..]
What a Feeling - Hughes Corporation
Ik ben all-roundquote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]. Je kent allemaal niet-rap nummers.
Till West - Same Menquote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
Storm - Storm?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=03SEYffnaxYquote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef Autoreply het volgende:
Ik zag laatst op youtube of google video een filmpje, waar de muziek onder stond waarbij je je hoofd van links naar rechts "slide" (Wat een kutuitleg)
De clip is bestaat uit allemaal variaties daarop waaronder een paar gephotoshopte mensen en een parodie op star wars. Hopelijk kan ik met de titel van het nummer het filmpje ook terug vinden. In het filmpje zat overigens ook Jim Carrey, wellicht kent iemand het filmpje direct?
Graçiasquote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef jerver73 het volgende:
the kooks - sofa song, "koop" gelijk de hele cd . prima plaatje :--)
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer van Jack Johnson, volgens mij is het 1 van zijn nieuwere nummers. Weet niets qua lyrics e.d. maar hij stond niet op het album "In Between Dreams" (onderstaand plaatje).
Het is ook niet Upside Down, die OST van die tekenfilm.
Iemand enig idee?
http://abi-rhodes.typepad.com/abi_rhodes_zigzag_wanderi/images/jack_johns_m10361761.jpeg
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef roburt het volgende:
ik zoek: any other name - thomas newman
in mp3 formaat.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
ik ben er inmiddels achtergekomen dat dit waarschijnlijk de band is..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:03 schreef frank07 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5u6Uf8fctPE
echt helemaal niemand, die iets weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...Hardcore als een Technofeestje..
Nelly Furtado - All good things (Come to an end)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef almarrr het volgende:
Nummer waarin je een vrouw (of meerdere?) hoort, rustig nummer, er komt tekst in voor zoals "lovers will be friends" en "fire will be ashes", kan alleen niks vinden op google.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:31 schreef Neleos het volgende:
Moet er iemand nog iets weten?
Nou heb ik weer geen geluid hier op het werk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
jaa dat is hem!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Gitanki het volgende:
Mijn tunatic zegt Luzon - Manilla sunrise
Niemand?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef babba het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer wat op de achtergrond draait in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jZmSmSYgiJA
Volgens mij komt het uit een film, maar ik weet niet meer welke
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Tripticoquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef NordicBlue het volgende:
Tunatic blijft hier voor eeuwig op indetifying song staan , ook al is het een nummer uit de top40 oid
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:17 schreef NordicBlue het volgende:
Jan smit kent tunatic ook niet
Ik dacht al dat het van Gotan Project was (er stonden wat artiesten in de titel, maar een paar kende ik zelf ook niet)quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Triptico
Met dank aan Gitanki voor het herinneren aan Tunatic![]()
![]()
Ja dat ding beweegt , de sound input staat goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.
Zie je die lijn door je venster wel goed uitslaan (als een geluidsgolf dus)?
Dan nog raar, bij mij krijg je altijd óf een nummer, óf signal to weak, óf could not identify.
En ik heb van Jan Smit 'vrienden voor het leven', 'laura' en 'hoe kan ik van je dromen'. Alledrie zonder moeite herkend. (of bedoel je dat Jan Smit niet op de hoogte is van het bestaan van Tunatic?)
Helaas kent hij jouw nummer dan net weer niet![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Gitanki het volgende:
Weer tunatic geraadpleegd, die zegt: Hans Zimmer - Injection
Het is al een ouder nummer, afkomstig van het album Brushfire Fairytales [2001]quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef Marvin het volgende:
Ik hoor vaak dance nummers die ik goed vind klinken, alleen ik weet nooit wat de titel is..
Wie kan een lijstje neer zetten van de 10 meest gedraaide dance platen uit 2006?
Zoals: FLG - Put your hands up (kan er niet omheen natuurlijk)
ik meen 'Felix - Don't you want me' te horenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek onderstaand dance nummer wat ik heb opgenomen met de telefoon.
Ik denk dat er wel iemand is die de titel/artiest herkent, alvast bedankt!![]()
kwaliteit niet super, maar het is te horen:
Er word is gezongen van "Won't you" en dan vele malen achter elkaar door een vrouw. Onderstaand stukje is trouwens de laatste 30 sec van het nummer.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
jup klopt helemaal!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meen 'Felix - Don't you want me' te horen
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijntquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef suuzepluus het volgende:
wie weet hoe t liedje heet dat die gast net bij Jensen zong???
"als ik jou zo zie, klinkt een symfonie, en je weet... hoeveeeel ik van je hou... heel mn hart staat open voor jou"
ik was niet echt aan t kijken, dus had net de titel enzo gemist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt
Supafly-Movin' to fastquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef kevin85 het volgende:
Hoe heet die remix waar het nummer another day in paradise in gemixt is..?
Met daarbij dan zegmaar wel een andere tekst die gezongen wordt!
Zit me een ongeluk te zoeken maar kan het nummer niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer wat gecoverd is op een bekend lied van Phil Collins!
Iemand die weet welke ik bedoel?
Edit: Heb hem zelf al gevonden!
Supafly inc. - movin' too fast
Razorlight - Americaquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb er ook weer 1
Het is een nummer waarin wordt gezongen..:
oh oh oh all my life, living in america
En dit een beetje een afgewisseld.
Iemand enig idee ?
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:04 schreef Sender_ het volgende:
Zal vast al wel een keertje gevraagd zijn.
Maar van wie is dat nummer in de nieuwe Motorola reclame??
Juist dit is hem, Bedankt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is het
The Icicles - Sugar Sweet
Neequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef RandomReader het volgende:
Nogmaals:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik tot nu toe alleen nog maar op Fresh FM heb gehoord. Het is een dance nummertje waarin je een vent met een beetje een hoge stem hoort zingen "I just want to blablablabla" enz, hij zegt heel vaak i just want to. Weet iemand welk nummer het is?
quote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef DaFan het volgende:
The verve - Bitter sweet symphony ?
Chocolate Puma - Always and Forever?quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef petertjuhh2 het volgende:
Hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
Al veel gezocht .. maar nergens gevonden.
Het is een donkere jongen, dreadlocks en redelijk breed.
Een beetje een uptempo club nummer.
Hij zingt iets van:
You, you keep away ..................... come back and stay
Hopelijk kan iemand me helpen
En dat is Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
DJ Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
Tasmin Archer - Sleeping Sattelites.quote:Op zondag 10 december 2006 11:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zoek dit 90's nummer:
Zangeres die zoiets zingt van : 'I blame you for the moon this time' en '....where the eagles fly'
Dat is Christina Aguilera - Soarquote:Op zondag 10 december 2006 00:31 schreef Treezz het volgende:
Op apple.com/trailers was ik de nieuwe trailer aan het bekijken van will smith namelijk "The Pursuit of Happyness " en op het laatst kwam er een liedje van christina aguilera .. ik weet alleen niet hoe het heet...
Wellicht "Ohne Dich?"quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Du-David Hasselhoffquote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Microfunk - Pecanquote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://innercity.id-t.com/2006/intro/
Welk nummer is dit?
Erick E - The Beat Is Rocking.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat dance nummer waar ze zingen:
"The Beat Is Rocking And Never Stoppin!"
Alvast Bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
morcheeba - wonders never cease?quote:van wie is dan nummer van de snikkers reclame, met die jongen die langs allemaal lampen loopt die dan aan gaan?
het is iets met "how does it feel" er in...
das uit de Brand-reclamequote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Ballistic het volgende:
[..]
morcheeba - wonders never cease?
The Darkness - Christmas Timequote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
Je bedoelt toch niet N*E*R*D - Rockstar he?quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef Zonnebril het volgende:
Ik zoek het dance achtige nummer met de hoofdzin
Can you feel it i'm a rockstar? ofzoiets.
BVD
Is dat niet gewoon Starkoo...quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Zonnebril het volgende:
Oh gevonden +O
Van Ski hut 18, nu weet ik de artiest nog niet.
Die heet toch Christmas time (Don't let the bells end)?quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
The Darkness - Christmas Song
Hier eentje via youtube.com
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:05 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek een liedje!!!
Het was net bij Peter R. de vries! een piano liedje
Het was tijdens een reportage van een jongen die van een toren was gevallen...
Ja ik weet het,lekker veel aanwijzingen) maar ik wil het weten
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:56 schreef koeii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?
Nee, beiden niet.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Darkness - Christmas Time![]()
Hier eentje via youtube.com
Ramones - Merry Christmas (I don't want to fight tonight)quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Gitarist het volgende:
Nee, beiden niet.
Het is echt een punkrock-nummer.
Dat heet gewoon "Wat zullen we drinken?" en is van Ali B. en Bots. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef K-mail het volgende:
Ik zoek de titel van het hardstyle/jumpstyle nummer waar de beat van "Wat Zullen We Drinken".
Hartelijk dank
Ik heb emquote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?![]()
het lijkt heel erg op dit nummer (het begin, en dan bij 45sec... )
http://www.youtube.com/watch?v=jPKUWwweE3k
ik wil em hebben![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 09:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
http://media.putfile.com/Feddelegrand15-7
Het komt uit de Extrema Outdoor set van FLG dit jaar.
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)quote:
Merci beaucoup!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)
John Marks - Carnival??quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
John Marksquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
Ja, bedankt!quote:
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef UncleSam het volgende:
Hoe heet het nr in deze clip, en dan vanaf 3 minuten?
ten eerste: het is PLEASEquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef Streetdancer het volgende:
HELP ME PLEAS!
Misschien naar X-factor gekeken vrijdag de 10e? daar hoor je op het laats als Genelva en Nadeche moeten komen hoor je een mooi piano muziekje op de achtergrond (uitzending vindt je terug op www.xfactor.nl ) op het laatst echt heel mooi! ik zoek dat liedje!
hee dat nr zit ook in een of andere filmquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik heb emooooh
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iCxwaKBN_9M&NR![]()
Ik wil graag iedereen even bedanken voor zijn/haar goede hulp![]()
Het is ook de soundtrack van de franse film Ameliequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef frank07 het volgende:
[..]
hee dat nr zit ook in een of andere film
goodbye lenin als ik me niet vergis![]()
mooi nr btw
Nessuno?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:01 schreef Afunados het volgende:
Zoek het nummer dat als achtergrond gespeeld wordt bij voorstukje van RTL5, waar een aantl blockbusters(o.a. Cast away) gepromoot wordt.
Het is vrij treurige pianomuziek, en ik herkende het meteen. Kan alleen het nummer niet vinden. Denk zelf dat het van Yann Tiersen is...
Iemand die kan helpen?
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (TMC's Peaktime Twirl Mix).mp3quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef MilkyWay het volgende:
Hm, ik zoek een 'hardcore' versie van 'All I want for Christmas is you'.
Ik was laatst op in een disco waar hij gedraaid werd, en mijn vriendin wil 'm nu graag hebben.
Maar ik kan 'm niet vinden, want ik weet de precieze titel niet![]()
Hij begint gewoon met het origineel, maar als ze 'all I want for Christmas is you ...' zingt gaat het over in Hardcore. Misschien kent iemand 'm?!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....
Die reclame is al zeker een jaar oud: vorig jaar rond de feestdagen werd je mee dood gegooid, dus ster.nl zou het best bij het rechte eind kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
Mooie reclame, die nieuwe van Ralph Lauren Polo Black, dat geurtje. Toffe muzak ook
Maarrr....ster.nl heeft het over een reclame die inging op 1.11.2005...dik een jaar terug dus.
Kent iemand het nummer?
quote:Op zondag 10 december 2006 19:17 schreef bierjoost het volgende:
Een danceremix van Plastic Bag Theme uit American Beauty waarin de sample "i have a dream' zit van Martin Luther King. Van wie is die?
En de aftitelsong van Gamekings. Het is hiphopachting.
Misschien helpt IMDb je verder..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef CybPraetorian het volgende:
dat Flogging molly'achtig liedje in The Departed
hij wordt op verschillende momenten gebruikt, alswel in de trailer..
Hoe heet dit liedje?
Dat is Do.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef PAA-053 het volgende:
In de reclame van Pampers zingt een vrouw "Stille Nacht", a cappella, erg mooi![]()
Klinkt een beetje als Raffaela....wie weet wie het is? Ster.nl geeft geen uitsluitsel.
nope, staat nooit veel daar over OST.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpt IMDb je verder..![]()
Qua stijl zal het wel het nummer van de Dropkick Murphy's zijn wat netjes onder de Soundtrack listing op imdb is te vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Deze?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Bruce Hornsby - That's Just The Way It Isquote:Op donderdag 14 december 2006 20:53 schreef ViVe het volgende:
Ik zoek het origineel van Changes van 2Pac, tenminste ik was in de veronderstelling dat daar een origineel van was. Iemand een idee? Hij is iig niet van David Bowie zoals ik dacht.
It is an Indian song titled Chaiyya Chaiyya, originally used in the film Dil Se...quote:Op donderdag 14 december 2006 23:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik zoek de intro muziek van de film "Inside Man(2006)" en op het laatst met de aftiteling
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op mijn werk een remix van Eminem op radio 538 (iemand die hem gehoord heeft?)
Het was volgens mij Eminem - Whitout Me met een ander nummer er onder. Iemand enig idee?
Carl Orff - Carmina Burana / O fortunaquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
het huis van nubis reclame op nickelodeon heeft een achtergrond muziekstuk. is heel bekend maar ik ken de naam niet! Iemand een idee voor mij?
Wel niet uit een film maar misschien iets van Kate Bush? Die heeft een behoorlijk hoge stem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
YUP !!!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deze?
Shipping up to Boston - Dropkick Murphy's dus
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een nummer het is zachte punk/reagge het is van een duitse band:
I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm autistical (of artistical)
Help mij , alsjeblief
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor...quote:
ohw ik heb zo lang gewacht om dit nummer weer te kunnen horen omdat ik de naam nooit kende.. echt tof tnx!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana / O fortuna
Eerste wat in me opkomt:quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Keiichi het volgende:
Ik zoek, ik zoek.
Een nummer dat af en toe op Sky radio te horen is, spaans nummer, waar op een gegeven moment in het midden iets met 'que bello' zit wat door versterkt door een 'koor' gezongen word.
Aangezien ik van spaans weinig weet te onthouden, heb ik dit als enige aanwijzing met de melodie in m'n hoofd mar![]()
Maar zegt iemand van jullie dit misschien iets?![]()
quote:Tengo la camisa negra hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el ama una pena y es por culpa de tu embrujo
Hoy se que tu ya no me quieres y eso es lo que mas me hiere
Que tengo la camisa negra y una pena que me duele
Mal parece que solo me quede y fue pura todita tu mentira
Que maldita mala suerte la mia que aquel dia te encontre
Por beber del veneno malevo de tu amor
Yo quede moribundo y lleno de dolor
Respire de ese humo amargo de tu adios
Y desde que tu te fuiste yo solo tengo
Tengo la camisa negra porque negra tengo el alma
Yo por ti perdi la calma y casi pierdo hasta mi cama
Cama cama caman baby te digo con disimulo
Que tengo la camisa negra y debajo tengo el difunto
...quando quieras mamita oo yeah
Tengo la camisa negra ya tu amor no me interesa
Lo que ayer me supo a gloria hoy me sabe a pura
Miercoles por la tarde y tu que no llegas
Ni siquiera muestras señas y yo con la camisa negra
Y tus maletas en la puerta
Mal parece que solo me quede y fue pura todita tu mentira
Que maldita mala suerte la mia que aquel dia te encontre
Por beber del veneno malevo de tu amor
Yo quede moribundo y lleno de dolor
Respire de ese humo amargo de tu adios
Y desde que tu te fuiste yo solo tengo
Wel een lekker nummer, maar niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkomt:
Juanes - La camisa negra
[..]
Iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
Is het niet 'Ma Che Bello Questo Amore' van Ramazzotti? Ik weet even niet of daar een koor in zit. En het is ook niet bepaald een Spanjaard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer, maar niet wat ik zoek.
Wat ik zoek is meer `Eros Ramazzotti stijl`
Ik ken alleen "Spasticus Autisticus" van Ian Dury. Misschien kan je zelf hiermee verder zoeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een nummer het is zachte punk/reagge het is van een duitse band:
I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm autistical (of artistical)
Help mij , alsjeblief
Simply Red - Sunrise?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat voor zover ik weet iets als Sunrise zou moeten heten. Het is al zeker een paar jaar oud en het is een beetje dance achtig. Eerst wordt er wat gesproken, dan het dance riedeltje en dit dan 2x.
Gister hoorde ik het voorbij komen bij TMF (dat gedoe in de HMH ofzo). Maar kan het nergens vinden.
Dat de titel Sunrise is weet ik dus ook niet zeker. Wel ging de gesproken tekst erin over een zon ofzo.
Simply Red had volgens mij wel een nummer paar jaar terug wat zo heette, maar dit roep ik maar even snel tussendoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat voor zover ik weet iets als Sunrise zou moeten heten. Het is al zeker een paar jaar oud en het is een beetje dance achtig. Eerst wordt er wat gesproken, dan het dance riedeltje en dit dan 2x.
Gister hoorde ik het voorbij komen bij TMF (dat gedoe in de HMH ofzo). Maar kan het nergens vinden.
Dat de titel Sunrise is weet ik dus ook niet zeker. Wel ging de gesproken tekst erin over een zon ofzo.
Nope dat is em niet, tis echt zon dance sensation white achtig nummer. Letterlijk een deel van de tekst vlgs mij:quote:
Chang heeft vast geen bezwaar... hij wil het zelf maar al te graag weten!quote:Ik zeg:
Snuggle with someone on stage
Sex sells. Here's the event for all of you who don't want to beat around the bush and get right down to it. Don't expect everyone to be happy about it. Something this natural is still shocking to a lot of people.
Ik zeg:
Ik zeg:
bhahahahahahah
Chang zegt:
er is een meidenband die dat doet irl
Ik zeg:
welke
Chang zegt:
beffen enzo
Chang zegt:
weet ik niet
Ik zeg:
welke
Chang zegt:
en na de show gaan ze met iemand uit het publiek naar bed
Chang zegt:
shocking
Ik zeg:
daar wil ik ook heen
Ik zeg:
zoek op welke
Chang zegt:
Chang zegt:
open maar een topic in GC
Ik zeg:
Chang zegt:
of in MUZ
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrise (Vocal Dub)quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef znarch het volgende:
The Buoys - Give Up Your Gunsquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:39 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer !!!
Het enigste dat ik weet is dat de groep Boys heet, maar je schrijft het anders
In de titel zit 'gun', meer weet ik niet, iemand??
iemand?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Nee sorry, het is ook totaal geen nieuw nummer zeg maar, is al zeker 4 jaar oud denk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrise (Vocal Dub)
[..]
The Buoys - Give Up Your Guns
Is dit nummer ook nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee sorry, het is ook totaal geen nieuw nummer zeg maar, is al zeker 4 jaar oud denk.
Is het niet Fiesta - Sunclub of zoiets.. of andersom...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee sorry, het is ook totaal geen nieuw nummer zeg maar, is al zeker 4 jaar oud denk.
nee volgens mij heette het nummer letterlik sunrise of zoiets.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is het niet Fiesta - Sunclub of zoiets.. of andersom...
Is dat niet Ben je down (TMF Awards Anthem)quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:29 schreef fitzie24 het volgende:
Ik zoek een rapnummer dat best vaak op 100% NL te horen is. Het begint met een soort zwaar koor dat steeds de tekst 'High....Low" zingt. Dat komt dan steeds als het refrein terug. Volgens mij is het nummer ook van Ali-B maar dat weet ik ff niet zeker.
Rockbitch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:35 schreef maniack28 het volgende:
Bij deze:
[..]
Chang heeft vast geen bezwaar... hij wil het zelf maar al te graag weten!
Ook dat is hem helaas niet, dat nummer is ook niet heel erg droevig of emotioneel verder, toch bedankt...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:43 schreef fitzie24 het volgende:
"Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?"
Somewhere over the rainbow uit "The wizard of Oz"? Behoorlijk oude film (voor de oorlog) en een behoorlijkm hoge stem.
Ook voor de tweede keer , als je zoveel weet dan moet het mogelijk zijn om gewoon ergens een tracklist vandaan te toveren met googlequote:Op zaterdag 16 december 2006 17:05 schreef Ghanssie het volgende:
2de keer:
van 538 Dance Smash Hits of the year 2006, en dan de Powermix van Dj Devious rond de 66 minuten, weet iemand de titel en maker(s) van dit nummer..
http://www.xs4all.nl/~night/sample.mp3 (na eerste minuut..)
dance nation - sunshine?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:41 schreef znarch het volgende:
[..]
nee volgens mij heette het nummer letterlik sunrise of zoiets.
Je kan op deze site even kijken: http://www.regeert.nl/cuesheet/quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:05 schreef Ghanssie het volgende:
2de keer:
van 538 Dance Smash Hits of the year 2006, en dan de Powermix van Dj Devious rond de 66 minuten, weet iemand de titel en maker(s) van dit nummer..
Mail DJ Devious zelf even...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:05 schreef Ghanssie het volgende:
2de keer:
Nee, die is het nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef jerver73 het volgende:
simian vs justice - we are your friends
oh sorry,quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee tis hem nietdie is al vaker geopperd btw
het orgineel dan ... dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:19 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, die is het nietIk zoek iets minder dance-achtig..
Wel ook een leuk nummer trouwens
Nee, ook niet..ik bedoelde eigenlijk dat het minder dance-achtig was, maar ook dat het gewoon ander melodie etc. hadquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef jerver73 het volgende:
[..]
het orgineel dan ... dus
simian - never be alone again
dat is eigenlijk best een goed idee!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mail DJ Devious zelf even...![]()
op info @ djdevious.nl
Dat is het nummer Anyone who had a Heart geschreven door Burt Bacharach. Ik ken het nummer in de uitvoering van Dusty Springfield, maar ik denk niet dat zij zingt in de versie van de commercial.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
Mooie reclame, die nieuwe van Ralph Lauren Polo Black, dat geurtje. Toffe muzak ook
Maarrr....ster.nl heeft het over een reclame die inging op 1.11.2005...dik een jaar terug dus.
Kent iemand het nummer?
schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:46 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ook voor de tweede keer , als je zoveel weet dan moet het mogelijk zijn om gewoon ergens een tracklist vandaan te toveren met google
Dankje!, ik heb gekeken maar ik zie hem er niet tussen staan, wel wat oudere....quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je kan op deze site even kijken: http://www.regeert.nl/cuesheet/
Daar staan allemaal cuesheets op. Gewoon even zoeken op 538, je powermix staat er tussen
toen ikje bericht las had k hem inmiddels al gevonden , maar dat is emquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ken alleen "Spasticus Autisticus" van Ian Dury. Misschien kan je zelf hiermee verder zoeken?
Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimesquote:Op zondag 17 december 2006 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Er is een soort reclame over landmijnen. Dan hoor je zo'n langzaam nummer dat door een vrouw en een man wordt gezongen. Die man klinkt wel iets als Herman Brood.
Held!quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimes
Belle et Sebastien (schrijffouten zijn mogelijk), en dan bedoel ik niet de Schotse groep, maar de titel van een liedje uit een televisieserie...?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
[..]
Ook dat is hem helaas niet, dat nummer is ook niet heel erg droevig of emotioneel verder, toch bedankt...
'Pumping on your stereo' van Supergrass.quote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef punkgirl het volgende:
Hi,
ik kom net terug van mn werk, en nou hadden ze op het podium o.a. een "film-dj"staan. Die verwerkte onder andere stukjes van videoclips in zijn werk. Nou was er een stuk van een videoclip, waarvan ik weet dat het een heel gaaf nr was, maar niet meer weet van wie het is.
Het is een band van 4 of 5 man. De clip is van een aantal jaar terug. In de clip is alles uit proporsie. Ze drummer heeft enorme lange benen, de gitarist enorm lange armen. Zwarte achtergrond, en met fel gekleure kleding aan.
Ik mocht eerder weg, dus ik heb de kans niet meer gehad om het te vragen. Wie helpt mij?
JA! dat was m!!! danku!quote:Op zondag 17 december 2006 02:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
'Pumping on your stereo' van Supergrass.
http://www.youtube.com/watch?v=CbA_yN670yc
Volgens mij is er ook nog een stukje dat ie zingt "won't you staaaaay"quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef Kanogor het volgende:
Dat recente, zwaar relaxte nummer met "give a little" bla bla... als ik op give a little zoek krijg ik natuurlijk supertramp etc...
Iemand?
Man die t zingt btw...
Ik heb btw een kleine update over mijn nummer, volgens mij ging het zoiets:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:41 schreef znarch het volgende:
[..]
nee volgens mij heette het nummer letterlik sunrise of zoiets.
Paar jaar oudquote:Op zondag 17 december 2006 11:47 schreef plukkert het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar oud wat eigenlijk vooral bestaat uit een "gefloten" wijsje. Het heeft een videoclip wat als een soort stripverhaal een jongen en een meisje en later een bandje beschrijft. Kunnen jullie hier iets mee of moet ik het voorfluiten?
Dat wilde ik gister nog zeggen!quote:Op zondag 17 december 2006 11:12 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een stukje dat ie zingt "won't you staaaaay"
Vaag, ik weet het... iemand die me kan helpen?
EDIT: never mind, al gevonden. John Legend met Save room![]()
Niet dan? Zag 'm laatst toevallig op tv en kon me herinneren 'm in m'n tmf-kijk-tijd een jaar of zes terug ook wel eens gezien te hebben. Zal ik wel verzonnen hebben danquote:Op zondag 17 december 2006 12:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Paar jaar oud
Peter, Bjorn and John - Young Folks
Maand of 2-3 geleden was ie uitgebracht als single. Ik kan m me daarvoor niet herinneren in ieder geval. Maarja je hebt m nuquote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Niet dan? Zag 'm laatst toevallig op tv en kon me herinneren 'm in m'n tmf-kijk-tijd een jaar of zes terug ook wel eens gezien te hebben. Zal ik wel verzonnen hebben dan
Thanks in ieder geval, die bedoelde ik inderdaad wel![]()
E-Craig vs Ratty - Call It A Sunrise (Radio Edit)quote:Op zondag 17 december 2006 12:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb btw een kleine update over mijn nummer, volgens mij ging het zoiets:
Have you ever seen the sun rise in a ... of light.
Mayb dat het nu iemand te binnen schiet.
So Flute is wel ouder en ook met fluiten en getekend, misschien haal je hem in de war met diequote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Niet dan? Zag 'm laatst toevallig op tv en kon me herinneren 'm in m'n tmf-kijk-tijd een jaar of zes terug ook wel eens gezien te hebben. Zal ik wel verzonnen hebben dan
Thanks in ieder geval, die bedoelde ik inderdaad wel![]()
DJ sammy - Sunlight?quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
E-Craig vs Ratty - Call It A Sunrise (Radio Edit)
Fonzerelli - Moonlight Party
![]()
Ook dat is hem niet helaasquote:Op zondag 17 december 2006 02:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Belle et Sebastien (schrijffouten zijn mogelijk), en dan bedoel ik niet de Schotse groep, maar de titel van een liedje uit een televisieserie...?
Hm... Nee, da's niet wat ik dacht...quote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef Willempiehhh het volgende:
[..]
Ook dat is hem niet helaasik heb het melodietje maar even ingefloten, je moet toch wat... Link is http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3 .. Alvast dank!
Ik heb hem voor je, momentje...!quote:Op zondag 17 december 2006 16:44 schreef friemel het volgende:
Ik ben opzoek naar de acoustische/live versie van Its My life van bon jovi.. de hele rustige versie zegmaar... kan hem alleen neeeeeeeeeeeergens vinden? weet iemand een album? hij word de laatste tijd best vaak gedraaid..
This Left Feels Right: Greatest Hits With a Twist denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 16:44 schreef friemel het volgende:
Ik ben opzoek naar de acoustische/live versie van Its My life van bon jovi.. de hele rustige versie zegmaar... kan hem alleen neeeeeeeeeeeergens vinden? weet iemand een album? hij word de laatste tijd best vaak gedraaid..
www.michajans.nl, evt ook www.radio538.nl -> Music & Charts -> Top40quote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef DarkManta het volgende:
Ik zoek een website waar je kunt kijken in welke jaar wat toen op nr.1 stond.
Het is al eens eerder hier op fok geweest, ben het helemaal kwijt
Rockbitch? Daar zei ik een paar posts terug ook alquote:Op zondag 17 december 2006 19:27 schreef maniack28 het volgende:
Niemand?:
Bij deze:
quote:
Ik zeg:
Snuggle with someone on stage
Sex sells. Here's the event for all of you who don't want to beat around the bush and get right down to it. Don't expect everyone to be happy about it. Something this natural is still shocking to a lot of people.
Ik zeg:
Ik zeg:
bhahahahahahah
Chang zegt:
er is een meidenband die dat doet irl
Ik zeg:
welke
Chang zegt:
beffen enzo
Chang zegt:
weet ik niet
Ik zeg:
welke
Chang zegt:
en na de show gaan ze met iemand uit het publiek naar bed
Chang zegt:
shocking
Ik zeg:
daar wil ik ook heen
Ik zeg:
zoek op welke
Chang zegt:
Chang zegt:
open maar een topic in GC
Ik zeg:
Chang zegt:
of in MUZ
Chang heeft vast geen bezwaar... hij wil het zelf maar al te graag weten!
M83 - Moonchild.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zoek dit nummer al zo lang en dankzij YouTube zal het me lukken ook.
Dit nummer is al heeeel vaak voorbij gekomen in Top Gear (en dan vooral tijdens de Racen die ze af en toe doen) en elke keer vraag ik me weer af welk nummer het is. Wie helpt me?
http://www.youtube.com/watch?v=4dGVpr6sK4c
Het begint op 2:12 en loopt een tijdje door. Het filmpje is ws leuk genoeg om even terug te zien.
Michael Franti ( & Spearhead) - One step closer to you was dat volgens mij.quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef XiChico het volgende:
In raymann is laat (herhaling vandaag) trad iemand op, weet iemand wie? Tekst was iets van one step closer o.i.d. .. het staat nog niet op de site van raymann
Niemand?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:07 schreef Amadeo het volgende:
Er is zo'n nummer dat ik soms op de radio hoor, maar er wordt nooit gezegd wie het zingt >.>
Het nummer heet vrijwel zeker "Never Be Alone" oid., op het eind zegt ie dat nog een paar keer..
Het is een beetje een pop-rockachtig nummer
The Sellers - Second Categoryquote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef sheriff... het volgende:
Ik zoek het nummer uit de meest recente canon reclame, zag hem straks op tv op talpa eh tien. Iets met printers geloof ik.
Kan m op ster.nl niet vinden.
Het enige wat in mij opkomt is Titziano Ferro-Perdono.quote:Op zondag 17 december 2006 23:09 schreef Orfu88 het volgende:
Ik denk dat dit heel moeilijk gaat worden.. Hoop dat iemand het weet.
Ik zoek een Italiaans lied, heb het in de zomer van ik geloof 2001 gehoord (op een CD), en het gaat over een vrouw die haar man verlaat, het lied beschrijft het verdriet van de man, en hoe het gekomen is. Het wordt door een man gezongen, en er is in het refrein een lange uithaal (die dus terugkeert). Het hele liedje is vrij treurig.
Als IEMAND me kan helpen zou ik SUPER-dankbaar zijn..
Helaas heb ik geen details verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |