Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
enquote:Op woensdag 6 december 2006 13:50 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een house/dance achtig nr van een tijdje terug, met ik geloof een zwarte vrouw die zingt:
'strong man getting stronger'
Iemand?
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zoek een nummer wat gisteren tijdens de Q-Music top 1000 werd gedraaid.
Nu weet ik geen titel, geen tekst, helemaal niks.
Behalve dat het reffrein vooral uit "mmmm mmm mmm" bestaat. Een neuriënde man dus. Zware stem.
Stukje couplet ging ook nog over kinderen die van school worden gehaald of gebracht waarna ouders meteen richting huis keren. Oid.
Lekker onduidelijk, ik weet hetmaar het is wel een bekend nummer.
Yes, dankjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:47 schreef Scandalous het volgende:
ijsmeis, is die van jou ms 'mmm mmmm mmm' van Crash Test Dummies?
Deze?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van INXS dat dezelfde soort videoclip heeft als Subteranian homesick blues van Bob Dylan? Dus dat ze borden met de tekst ophouden en weggooien steeds.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Ken m wel, maar titel en van wie???... geen idee..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef El_Rolando het volgende:
De derde keer al dat ik het vraag.
[..]
Hij wil 'm niet afspelenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef El_Rolando het volgende:
De derde keer al dat ik het vraag.
[..]
Je kan 'm ook op een andere manier zien:quote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij wil 'm niet afspelen
(failed to render)
dan gaat ie naar de hoofdpagina, niet het juiste programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Je kan 'm ook op een andere manier zien:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1441&md5=55ce295c306221ab53e3b9a94148ec77&sq=lijst+0
En dan die van 13 november.
Mediate ja! Thanks!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Deze?
Need you tonight / Mediate
What a Feeling - Hughes Corporationquote:Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef waveline het volgende:
de titel van een videoclip met die 2 gasten op een rode vespa. er wordt constant "what a feeling " in gezongen. is tamelijk nieuw en wordt veeel gespeeld op jimtv
nope dat dacht ik ook in het begin, maar dat is het niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:34 schreef RandomReader het volgende:
[..]
What a Feeling - Hughes Corporation
Ik ben all-roundquote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]. Je kent allemaal niet-rap nummers.
Till West - Same Menquote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
Storm - Storm?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=03SEYffnaxYquote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef Autoreply het volgende:
Ik zag laatst op youtube of google video een filmpje, waar de muziek onder stond waarbij je je hoofd van links naar rechts "slide" (Wat een kutuitleg)
De clip is bestaat uit allemaal variaties daarop waaronder een paar gephotoshopte mensen en een parodie op star wars. Hopelijk kan ik met de titel van het nummer het filmpje ook terug vinden. In het filmpje zat overigens ook Jim Carrey, wellicht kent iemand het filmpje direct?
Graçiasquote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef jerver73 het volgende:
the kooks - sofa song, "koop" gelijk de hele cd . prima plaatje :--)
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer van Jack Johnson, volgens mij is het 1 van zijn nieuwere nummers. Weet niets qua lyrics e.d. maar hij stond niet op het album "In Between Dreams" (onderstaand plaatje).
Het is ook niet Upside Down, die OST van die tekenfilm.
Iemand enig idee?
http://abi-rhodes.typepad.com/abi_rhodes_zigzag_wanderi/images/jack_johns_m10361761.jpeg
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef roburt het volgende:
ik zoek: any other name - thomas newman
in mp3 formaat.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
ik ben er inmiddels achtergekomen dat dit waarschijnlijk de band is..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:03 schreef frank07 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5u6Uf8fctPE
echt helemaal niemand, die iets weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...Hardcore als een Technofeestje..
Nelly Furtado - All good things (Come to an end)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef almarrr het volgende:
Nummer waarin je een vrouw (of meerdere?) hoort, rustig nummer, er komt tekst in voor zoals "lovers will be friends" en "fire will be ashes", kan alleen niks vinden op google.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:31 schreef Neleos het volgende:
Moet er iemand nog iets weten?
Nou heb ik weer geen geluid hier op het werk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
jaa dat is hem!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Gitanki het volgende:
Mijn tunatic zegt Luzon - Manilla sunrise
Niemand?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef babba het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer wat op de achtergrond draait in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jZmSmSYgiJA
Volgens mij komt het uit een film, maar ik weet niet meer welke
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Tripticoquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef NordicBlue het volgende:
Tunatic blijft hier voor eeuwig op indetifying song staan , ook al is het een nummer uit de top40 oid
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:17 schreef NordicBlue het volgende:
Jan smit kent tunatic ook niet
Ik dacht al dat het van Gotan Project was (er stonden wat artiesten in de titel, maar een paar kende ik zelf ook niet)quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Triptico
Met dank aan Gitanki voor het herinneren aan Tunatic![]()
![]()
Ja dat ding beweegt , de sound input staat goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.
Zie je die lijn door je venster wel goed uitslaan (als een geluidsgolf dus)?
Dan nog raar, bij mij krijg je altijd óf een nummer, óf signal to weak, óf could not identify.
En ik heb van Jan Smit 'vrienden voor het leven', 'laura' en 'hoe kan ik van je dromen'. Alledrie zonder moeite herkend. (of bedoel je dat Jan Smit niet op de hoogte is van het bestaan van Tunatic?)
Helaas kent hij jouw nummer dan net weer niet![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Gitanki het volgende:
Weer tunatic geraadpleegd, die zegt: Hans Zimmer - Injection
Het is al een ouder nummer, afkomstig van het album Brushfire Fairytales [2001]quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef Marvin het volgende:
Ik hoor vaak dance nummers die ik goed vind klinken, alleen ik weet nooit wat de titel is..
Wie kan een lijstje neer zetten van de 10 meest gedraaide dance platen uit 2006?
Zoals: FLG - Put your hands up (kan er niet omheen natuurlijk)
ik meen 'Felix - Don't you want me' te horenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek onderstaand dance nummer wat ik heb opgenomen met de telefoon.
Ik denk dat er wel iemand is die de titel/artiest herkent, alvast bedankt!![]()
kwaliteit niet super, maar het is te horen:
Er word is gezongen van "Won't you" en dan vele malen achter elkaar door een vrouw. Onderstaand stukje is trouwens de laatste 30 sec van het nummer.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
jup klopt helemaal!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meen 'Felix - Don't you want me' te horen
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijntquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef suuzepluus het volgende:
wie weet hoe t liedje heet dat die gast net bij Jensen zong???
"als ik jou zo zie, klinkt een symfonie, en je weet... hoeveeeel ik van je hou... heel mn hart staat open voor jou"
ik was niet echt aan t kijken, dus had net de titel enzo gemist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt
Supafly-Movin' to fastquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef kevin85 het volgende:
Hoe heet die remix waar het nummer another day in paradise in gemixt is..?
Met daarbij dan zegmaar wel een andere tekst die gezongen wordt!
Zit me een ongeluk te zoeken maar kan het nummer niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer wat gecoverd is op een bekend lied van Phil Collins!
Iemand die weet welke ik bedoel?
Edit: Heb hem zelf al gevonden!
Supafly inc. - movin' too fast
Razorlight - Americaquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb er ook weer 1
Het is een nummer waarin wordt gezongen..:
oh oh oh all my life, living in america
En dit een beetje een afgewisseld.
Iemand enig idee ?
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:04 schreef Sender_ het volgende:
Zal vast al wel een keertje gevraagd zijn.
Maar van wie is dat nummer in de nieuwe Motorola reclame??
Juist dit is hem, Bedankt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is het
The Icicles - Sugar Sweet
Neequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef RandomReader het volgende:
Nogmaals:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik tot nu toe alleen nog maar op Fresh FM heb gehoord. Het is een dance nummertje waarin je een vent met een beetje een hoge stem hoort zingen "I just want to blablablabla" enz, hij zegt heel vaak i just want to. Weet iemand welk nummer het is?
quote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef DaFan het volgende:
The verve - Bitter sweet symphony ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |