ik meen 'Felix - Don't you want me' te horenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek onderstaand dance nummer wat ik heb opgenomen met de telefoon.
Ik denk dat er wel iemand is die de titel/artiest herkent, alvast bedankt!![]()
kwaliteit niet super, maar het is te horen:
Er word is gezongen van "Won't you" en dan vele malen achter elkaar door een vrouw. Onderstaand stukje is trouwens de laatste 30 sec van het nummer.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
jup klopt helemaal!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meen 'Felix - Don't you want me' te horen
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijntquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef suuzepluus het volgende:
wie weet hoe t liedje heet dat die gast net bij Jensen zong???
"als ik jou zo zie, klinkt een symfonie, en je weet... hoeveeeel ik van je hou... heel mn hart staat open voor jou"
ik was niet echt aan t kijken, dus had net de titel enzo gemist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt
Supafly-Movin' to fastquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef kevin85 het volgende:
Hoe heet die remix waar het nummer another day in paradise in gemixt is..?
Met daarbij dan zegmaar wel een andere tekst die gezongen wordt!
Zit me een ongeluk te zoeken maar kan het nummer niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer wat gecoverd is op een bekend lied van Phil Collins!
Iemand die weet welke ik bedoel?
Edit: Heb hem zelf al gevonden!
Supafly inc. - movin' too fast
Razorlight - Americaquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb er ook weer 1
Het is een nummer waarin wordt gezongen..:
oh oh oh all my life, living in america
En dit een beetje een afgewisseld.
Iemand enig idee ?
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:04 schreef Sender_ het volgende:
Zal vast al wel een keertje gevraagd zijn.
Maar van wie is dat nummer in de nieuwe Motorola reclame??
Juist dit is hem, Bedankt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke reclame de "nieuwe" is, maar als je die voor de KRZR bedoelt is het
The Icicles - Sugar Sweet
Neequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef RandomReader het volgende:
Nogmaals:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik tot nu toe alleen nog maar op Fresh FM heb gehoord. Het is een dance nummertje waarin je een vent met een beetje een hoge stem hoort zingen "I just want to blablablabla" enz, hij zegt heel vaak i just want to. Weet iemand welk nummer het is?
quote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef DaFan het volgende:
The verve - Bitter sweet symphony ?
Chocolate Puma - Always and Forever?quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef petertjuhh2 het volgende:
Hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
Al veel gezocht .. maar nergens gevonden.
Het is een donkere jongen, dreadlocks en redelijk breed.
Een beetje een uptempo club nummer.
Hij zingt iets van:
You, you keep away ..................... come back and stay
Hopelijk kan iemand me helpen
En dat is Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
DJ Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
Tasmin Archer - Sleeping Sattelites.quote:Op zondag 10 december 2006 11:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zoek dit 90's nummer:
Zangeres die zoiets zingt van : 'I blame you for the moon this time' en '....where the eagles fly'
Dat is Christina Aguilera - Soarquote:Op zondag 10 december 2006 00:31 schreef Treezz het volgende:
Op apple.com/trailers was ik de nieuwe trailer aan het bekijken van will smith namelijk "The Pursuit of Happyness " en op het laatst kwam er een liedje van christina aguilera .. ik weet alleen niet hoe het heet...
Wellicht "Ohne Dich?"quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Du-David Hasselhoffquote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Microfunk - Pecanquote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://innercity.id-t.com/2006/intro/
Welk nummer is dit?
Erick E - The Beat Is Rocking.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat dance nummer waar ze zingen:
"The Beat Is Rocking And Never Stoppin!"
Alvast Bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
morcheeba - wonders never cease?quote:van wie is dan nummer van de snikkers reclame, met die jongen die langs allemaal lampen loopt die dan aan gaan?
het is iets met "how does it feel" er in...
das uit de Brand-reclamequote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Ballistic het volgende:
[..]
morcheeba - wonders never cease?
The Darkness - Christmas Timequote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
Je bedoelt toch niet N*E*R*D - Rockstar he?quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef Zonnebril het volgende:
Ik zoek het dance achtige nummer met de hoofdzin
Can you feel it i'm a rockstar? ofzoiets.
BVD
Is dat niet gewoon Starkoo...quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Zonnebril het volgende:
Oh gevonden +O
Van Ski hut 18, nu weet ik de artiest nog niet.
Die heet toch Christmas time (Don't let the bells end)?quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
The Darkness - Christmas Song
Hier eentje via youtube.com
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:05 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek een liedje!!!
Het was net bij Peter R. de vries! een piano liedje
Het was tijdens een reportage van een jongen die van een toren was gevallen...
Ja ik weet het,lekker veel aanwijzingen) maar ik wil het weten
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:56 schreef koeii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?
Nee, beiden niet.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Darkness - Christmas Time![]()
Hier eentje via youtube.com
Ramones - Merry Christmas (I don't want to fight tonight)quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Gitarist het volgende:
Nee, beiden niet.
Het is echt een punkrock-nummer.
Dat heet gewoon "Wat zullen we drinken?" en is van Ali B. en Bots. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef K-mail het volgende:
Ik zoek de titel van het hardstyle/jumpstyle nummer waar de beat van "Wat Zullen We Drinken".
Hartelijk dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |