Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
De eerste 3 kan je beter niet treffen inderdaad. Milan is ook niet echt top dit seizoen maar je weet niet hoe het gaat draaien daar. Chelsea heeft te veel kwaliteit lopen .. Valencia te veel kwaliteit in de ziekenboegquote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
Dan hoop ik op Milan: Die pakken wequote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.![]()
Theoretisch gezien is de kans dat we Valencia of Milan loten het grootst, aangezien er 2 Italiaanse en 2 Spaanse clubs 2e in de poule zijn geworden en ze geen poulegenoot kunnen loten.![]()
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop Porto, moeten die wel van Arsenal winnen.
Ik hoop dat in dat geval Cocu daar nu wel raad mee weet en niet tegen lat schietquote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Milan: Die pakken we.
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.
Die waren laatst nog dik beter dan Realquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.
verkeerde topic...quote:
Dat zeg ik!quote:
15e pasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Loting is vrijdagmiddag toch?
Zaterdagquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef kollie het volgende:
Op naar zondag, we hebben wat goed te maken![]()
gewijzigdquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
ik maakte die fout gisteren ook
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatumquote:
en die vormcrisis heb je ook nog niks aan; want je speelt pas over een paar maanden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
Zolang we maar geen Chelsea of Lyon loten kan ik er wel mee leven. Echt een zwakkere ploeg zit er niet bij, hoogstens wat teams met een vormcrisis.
We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribunequote:Op donderdag 7 december 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatum
Stuk voor stuk enorm goede ploegen, Ik denk dat PSV nog de meeste kans maakt tegen Munchen of Milan..quote:Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
we hebben al afgesproken dat als het op dinsdag is dat we dan maar in Eindhoven Carnaval komen vieren zodat we meteen het stadion in kunnen en na afloop de stad weer inquote:Op donderdag 7 december 2006 00:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribune![]()
Kan je nagaan op welk niveau dat carnaval bij jullie zit als zo'n nummer de hit bij jullie is, echt een "randstadachtigcarnavalsliedje" zeg maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:56 schreef rubbereend het volgende:
Valencia zou ultiem grappig zijn aangezien het liedje "Valencia" in ons dorp het carnavalsnummer is
mja, zolang wij van Liverpool en Bordeaux (thuis nog wel) zo verliezen, lijkt me een dergelijke uitspraak nogal gewaagdquote:Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
Valencia spelen we van de mat, dus die moet het worden !
Tuurlijk! Die rollen we zo eventjes op met 3, 4-0. Uit nog een sneaky overwinning met 0-1. Geen probleem!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
Valencia spelen we van de mat, dus die moet het worden !
Leg de berekening eens uitquote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef ruud.nl het volgende:
Klote dat Lille door is, dit vergroot de kans dat we tegen Lyon moeten de volgende ronde.
Kans op tegenstanders volgende ronde:
AC Milan 20%,
Valencia 20%,
Olympique Lyon 16,7%,
Chelsea 11,8%,
Bayern Munchen 11,8%,
Manchester United 9,8%
Arsenal 9,8%
Je moet je maar ergens mee bezig houden...![]()
Die liever dan Valencia (de andere grote kanshebber volgens de berekening)quote:
Het was in de rust, dus ik betwijfel of de Uefa daar uberhaupt iets op tegenheeftquote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef Smeich het volgende:
Hoe was het nu afgelopen met het omroepen van de naam Philips bij die pot tegen Bordeaux? Schijt gehad aan de uefa of.....?
Proberen aan iemand te vragen met een PSV-clubcard of hij twee kaarten wil halen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef Smeich het volgende:
ok beste psv fans!
Ik had net psv getracht te bellen met de vraag of het mogelijk was om een paar kaarten te regelen voor PSV-Heracles. Het zit namelijk als volgt: twee mexicaanse uitwisselingstudenten zijn gek van Salcido en ze zijn ook naar Vitesse-PSV geweest voor de beker. Nu willen zij naar PSV-Heracles dus volgende week vrijdag, maar is het volgens de site alleen mogelijk om kaarten te krijgen via een clubcard. Dus ik wou even vragen aan iemand van PSV of het mogelijk is om hier toch twee kaarten voor te krijgen zodat Salcido wat mexicaanse vlaggen in het stadion te zien krijgt... maar nu kan ik via 040 2505 505 geen persoonlijk iemand aan de lijn krijgen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit het beste kan regelen.. of een telefoonnummer waar ik wel iets aan heb?
thnx
Als zelfs Excelsior zo goed als uitverkocht is, denk ik ook dat Heracles zo vol zit. Vooral omdat er zo'n 28000 seizoenskaarthouders zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me bij Heracles eigenlijk niet kan voorstellen
misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:
Er is geen algemeen nummer met een belmiep? Bedankt in ieder geval Bos, ik hou je op de hoogte! Thanks a lot!![]()
ik laat je wel winnen met een of andere toto haha
Jij hoeft niemand te laten winnen, ze winnen toch welquote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:
ik laat je wel winnen met een of andere toto haha
Mooi zoquote:Koeman twijfelt over aantrekken Tardelli
Ronald Koeman liet in De Telegraaf weten dat Diego tardelli in de rust van Bordeaux gewisseld moest worden vanwege een blessure. „Maar dat wil niet zeggen dat ik hem anders ook niet had gewisseld. Hij heeft tot nu toe weinig laten zien bij PSV. Dat moet snel veranderen. Het lijkt me duidelijk dat we eraan twijfelen of we hem wel moeten kopen”, aldus Koeman.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met die "wonderkind"en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]wie heeft je dat verteld in deze reeks?
Gelukkig is hij gehuurd!
ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...![]()
Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.
het was sowieso een collectief falen. Maar liet werkelijk niks zien. Nog geen fatsoenljike actie gezienv an hem terwijl hij toch een paar keer de kans erop kreeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.
Toevallig dat ik even langskom hierquote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.
Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuisquote:Tribune Oost en West ¤ 19,00
Vak M en U ¤ 21,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 24,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS ¤ 28,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 34,00
Vak CD en PR ¤ 39,00
Vak C, D, P en R ¤ 44,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 48,00
zag er mooi uit, heb er al een hoop foto's van gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Toevallig dat ik even langskom hier
[..]
Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuis
Mail me anders maar ff: wouterbekkers@wouterbekkers.nl
Dit was op stratum afgelopen dinsdag
[afbeelding]
en ook nog een filmpje
Eliaquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik zou Elia wel bij PSV willen zien in plaats van die knakworst.
Denk dat dat wel meevalt, ze zijn nu misschien wat minder maar ze zullen er in eind Februari echt wel weer staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar tegen Milan maak je wel nog de meeste kans voor de volgende ronde
Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Hopelijk geen Lyon of Milan. Die heb ik nu wel gezien.
Liefst Valencia, die vind ik leuk.
Soms komen dat soort constructies dus nog best gunstig uitquote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met dit "wonderkind"en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
Je hebt er kijk op. Schaars was ook bankzitter bij Vitesse (toen raadde ik hem aan en werd het weg gelachen). Je zou eens een minder statistische kijk op spelers moeten ontwikkelen: Talent heb je of je hebt het niet. Dat een talentvolle speler niet in de basis staat bij zijn club, betekent niet dat hij geen aanwinst kan zijn bij een andere (en zelfs betere) club. ADO speelt compleet ander voetbal dan PSV: Elia zou stukken beter presteren dan Tardelli.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Elia
PSV richt is in de regel op de toppers van subtopclubs, niet op de bankztitters van degradatiekandidaten.
Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.
Ja maar voor het belang van het Nederlands voetbal en PSV zie ik toch liever een tegenstander waar je als PSV zo veel mogelijk kans tegen maakt. Valencia is als ze compleet zijn echt een top ploeg hoor die je liever niet tegen wil komen zo vroeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.
Bij van die twijfelgevallen kan het idd een goede optie zijn. Als het echter gebeurt uit financiële nood ben ik er minder optimistisch over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms komen dat soort constructies dus nog best gunstig uit.
Ja dat klopt ook wel weer. En erg jammer dat er bij Alex schijnbaar geen optie tot koop in zatquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij van die twijfelgevallen kan het idd een goede optie zijn. Als het echter gebeurt uit financiële nood ben ik er minder optimistisch over.
En Schaars gaat verlengen bij AZ, dus die komt niet meer naar PSVquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt er kijk op. Schaars was ook bankzitter bij Vitesse (toen raadde ik hem aan en werd het weg gelachen). Je zou eens een minder statistische kijk op spelers moeten ontwikkelen: Talent heb je of je hebt het niet. Dat een talentvolle speler niet in de basis staat bij zijn club, betekent niet dat hij geen aanwinst kan zijn bij een andere (en zelfs betere) club. ADO speelt compleet ander voetbal dan PSV: Elia zou stukken beter presteren dan Tardelli.
Idd, ze hebben hem ooit opgehaald voor 3 ton: Kun je nagaan wat een kans dat was voor de traditionele top 3. Nu heb je de lichting Elia, Bruins, Donk (zit al bij AZ trouwens) etc. en ik durf te wedden dat het leeuwendeel naar Alkmaar verkast voor relatief lage transfersommen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Schaars gaat verlengen bij AZ, dus die komt niet meer naar PSV
Heeft ie dat tegen jou verteld?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Schaars gaat verlengen bij AZ, dus die komt niet meer naar PSV
Die is zonder hulp van Chelsea nooit haalbaar geweest voor clubs van het kaliber Ajax/PSV. Dat Real Madrid en AC Milan hem graag wilden hebben, maar de transfersom destijds te hoog vonden, zegt denk ik toch wel genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel weer. En erg jammer dat er bij Alex schijnbaar geen optie tot koop in zat.
Schaars speelt goed. Maar ik moet nog zien hoeveel van die vrachtlaad aan talenten die ze gekocht hebben dit jaar, daadwerkelijk het niveau krijgen dat ze een versterking voor PSV worden. Heeft PSV dit soort spelers nodig: ja. Maar als ik PSV was, had ik niet hetzelfde als AZ gedaan. PSV heeft namelijk ook spelers nodig die direct bij aankomst op Champions League niveau meekunnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Idd, ze hebben hem ooit opgehaald voor 3 ton: Kun je nagaan wat een kans dat was voor de traditionele top 3. Nu heb je de lichting Elia, Bruins, Donk (zit al bij AZ trouwens) etc. en ik durf te wedden dat het leeuwendeel naar Alkmaar verkast voor relatief lage transfersommen.
Ball, Tardelli en Fehér zijn echte versterkingen? Tardelli is weliswaar gehuurd, maar pakt wel een dik salaris. Ball krijgt een topsalaris en kan er geen klote van. Voor Fehér is geloof ik 1 miljoen euro betaald en hij zal derhalve ook niet slecht verdienen. Zou PSV nou echt een modderfiguur hebben geslagen als ze in plaats van deze clowns Schaars, Elia en Donk had gekocht voor in totaal pak 'm beet anderhalf miljoen euro? Dan heb je nog 3 Nederlanders ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Schaars speelt goed. Maar ik moet nog zien hoeveel van die vrachtlaad aan talenten die ze gekocht hebben dit jaar, daadwerkelijk het niveau krijgen dat ze een versterking voor PSV worden. Heeft PSV dit soort spelers nodig: ja. Maar als ik PSV was, had ik niet hetzelfde als AZ gedaan. PSV heeft namelijk ook spelers nodig die direct bij aankomst op Champions League niveau meekunnen.
Ja, ach. Iedere speler heeft zo z'n verhaal. Ball kwam puur omdat Lee op het laatste moment vertrok. Waarom Tardelli en Feher kwamen, weet ik ook niet. Vooral van Feher niet, dat is niet eens een versterking voor de breedte. Schaars zou sowieso beter zijn uitgepakt dan die drie PSV-ers. Voor Eia en Donk is dat nog een beetje de vraag. Ik zeg alleen dat PSV niet elk talent zou moeten kopen wat er in Nederland rondloopt, zoals AZ. Het gaat erom dat je de juiste er uitpikt. Moeten ze wel het PSV-niveau aankunnen, en wat dat betreft is er meer succes behaald uit Midden en Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ball, Tardelli en Fehér zijn echte versterkingen? Tardelli is weliswaar gehuurd, maar pakt wel een dik salaris. Ball krijgt een topsalaris en kan er geen klote van. Voor Fehér is geloof ik 1 miljoen euro betaald en hij zal derhalve ook niet slecht verdienen. Zou PSV nou echt een modderfiguur hebben geslagen als ze in plaats van deze clowns Schaars, Elia en Donk had gekocht voor in totaal pak 'm beet anderhalf miljoen euro? Dan heb je nog 3 Nederlanders ook.
Kun je dat ook onderbouwen? Vertel eens waarom hij geen verbetering is voor PSV. Is zijn overzicht niet goed genoeg? Is zijn passing te slecht? Schiet hij ballen het stadion uit? Of zeg je dit omdat hij op de bank zit bij ADO en je hem een paar keer op Talpa hebt gezien?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Elia
Dat is dus echt geen verbetering he.
Kan goed ja. Zaráte vind ik nog het meest onbegrijpelijk: Een talent van het kaliber Messi - Agüero dat deze zomer voor 2 miljoen was op te halen (voor aanvang van Toulon) en nu niet voor minder dan 10 miljoen euro Argentinië zal verlaten. Hij speelde ondanks zoveel matigheid om zich heen ('t was geen beste lichting) erg goed en pas nu hoor je de eerste geruchten (m.b.t. grotere en rijkere clubs dan PSV). Dan denk ik: Daar hebben mensen liggen slapen, maar misschien heb ik er een te eenvoudige kijk op en zijn er allerlei zaakwaarnemers e.d. met eigen belangen die het een club lastig maken om in dat stadium met zo'n speler in contact te komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag rijst dan cult, heeft de PSV-scouting ze wel in de peiling gehad? Het Piet de Visser apparaat bij jullie kijkt wat dat betreft toch enkel rond in Zuid-Amerika.
Hij is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Vertel eens waarom hij geen verbetering is voor PSV. Is zijn overzicht niet goed genoeg? Is zijn passing te slecht? Schiet hij ballen het stadion uit? Of zeg je dit omdat hij op de bank zit bij ADO en je hem een paar keer op Talpa hebt gezien?
Nogmaals: Waarom is hij niet goed genoeg? Waar baseer je op dat Yildirim beter is? Hoe vaak heb je Elia langer dan 2 minuten zien spelen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is niet goed genoeg.
Dan kun je bv beter Yildirim halen of Tardelli houden.
tlk ziet liever van der Meyde komen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nogmaals: Waarom is hij niet goed genoeg? Waar baseer je op dat Yildirim beter is? Hoe vaak heb je Elia langer dan 2 minuten zien spelen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef PyTh het volgende:
Genieten!
10 Jaar Champions League
Romario
Ronaldo
Nilis
Van Nistelrooij
Kezman
Dat gaat dus nooit niet. Nederlands talent dat een directe versterking is voor de ploeg, is veel te duur. PSV heeft de afgelopen jaren daarvoor ook geen geld vrij kunnen maken. Verder kun je ook niet zo maar wat kopen van wat minder, aangezien je met Afellay en Aissati al talenten hebt, alleen op de back-plaatsen zou het kunnen, maar die zijn nog spaarzamer te vinden (=duurder)quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Het zou inderdaad positief zijn als PSV ook wat meer ruimte zou geven aan Nederlands talent. Nu zijn het vooral Ajax en AZ die Nederlandse talenten de ruimte geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |