abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44193241

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
05. Michael Ball
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens

Laatst gespeelde wedstrijd: PSV - Girondins Bordeaux

Datum: 5 December

Uitslag: 1-3 (0-3)

Scoreverloop:
0-1 Faubert ('7)
0-2 Stéphane Dalmat ('25)
0-3 Darcheville ('37)
1-3 Alex ('87)

Eerstvolgende wedstrijd: FC Groningen - PSV

Datum: 9 December
Tijd: 20:00 uur

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://goalzzz.50webs.com/

OP PSV Topic
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44193376
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden

Doe maar Bayern dan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 14:46:11 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44193387
even inhakend op de posts aan het einde van het vorige topic; over het prijzengeld. De premies voor de behaalde punten heeft de club weinig aan; die gaan vrijwel helemaal naar de spelers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44193418
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden

Doe maar Bayern dan
Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.

Theoretisch gezien is de kans dat we Valencia of Milan loten het grootst, aangezien er 2 Italiaanse en 2 Spaanse clubs 2e in de poule zijn geworden en ze geen poulegenoot kunnen loten.
pi_44193617
Laat ze alsjeblief niet spelen zoals gisteren zeg
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_44193867
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:

Doe maar Bayern dan
De eerste 3 kan je beter niet treffen inderdaad. Milan is ook niet echt top dit seizoen maar je weet niet hoe het gaat draaien daar. Chelsea heeft te veel kwaliteit lopen .. Valencia te veel kwaliteit in de ziekenboeg En Lyon.. tsjah die zijn gewoon gegroeid en een echte kanshebber op de titel.
pi_44194351
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.

Theoretisch gezien is de kans dat we Valencia of Milan loten het grootst, aangezien er 2 Italiaanse en 2 Spaanse clubs 2e in de poule zijn geworden en ze geen poulegenoot kunnen loten.
Dan hoop ik op Milan: Die pakken we .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44194420
Ik hoop Porto, moeten die wel van Arsenal winnen.
pi_44194603
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop Porto, moeten die wel van Arsenal winnen.
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.
pi_44197211
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.
Ik hoop dat in dat geval Cocu daar nu wel raad mee weet en niet tegen lat schiet
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_44198041
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan hoop ik op Milan: Die pakken we .
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.
pi_44198526
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.
pi_44198647
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.
Die waren laatst nog dik beter dan Real
pi_44199744
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.

PVS
verkeerde topic...

Dit is het psv topic!

overigens als m'n theoriën kloppen is de kans het kleinst dat psv tegen bayern of lyon speelt.
pi_44200494
Kopenhagen zou ook leuk zijn
pi_44200532
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:05 schreef ruud.nl het volgende:

Dit is het psv topic!
Dat zeg ik!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44203125
Loting is vrijdagmiddag toch?
Patat Friet
pi_44203332
Op naar zondagzaterdag, we hebben wat goed te maken

[ Bericht 8% gewijzigd door kollie op 06-12-2006 20:55:28 ]
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44203575
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Loting is vrijdagmiddag toch?
15e pas
pi_44205504
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef kollie het volgende:
Op naar zondag, we hebben wat goed te maken
Zaterdag

ik maakte die fout gisteren ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44205763
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zaterdag

ik maakte die fout gisteren ook
gewijzigd
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 7 december 2006 @ 00:07:04 #22
11102 knep
Mountainfreak
pi_44211439
Grrr wat een drama gisteren, heb nog nooit zoveel gevloekt in een stadion .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 00:29:16 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44211923
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

15e pas
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatum
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44212181
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan

Zolang we maar geen Chelsea of Lyon loten kan ik er wel mee leven. Echt een zwakkere ploeg zit er niet bij, hoogstens wat teams met een vormcrisis.
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 00:43:38 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44212214
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan

Zolang we maar geen Chelsea of Lyon loten kan ik er wel mee leven. Echt een zwakkere ploeg zit er niet bij, hoogstens wat teams met een vormcrisis.
en die vormcrisis heb je ook nog niks aan; want je speelt pas over een paar maanden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44212229
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatum
We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribune
pi_44212260
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
Stuk voor stuk enorm goede ploegen, Ik denk dat PSV nog de meeste kans maakt tegen Munchen of Milan..
Gaat enorm zwaar worden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44212362
Valencia spelen we van de mat, dus die moet het worden !
Nothing to see here, carry on
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 00:56:03 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44212433
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:44 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribune
we hebben al afgesproken dat als het op dinsdag is dat we dan maar in Eindhoven Carnaval komen vieren zodat we meteen het stadion in kunnen en na afloop de stad weer in

Valencia zou ultiem grappig zijn aangezien het liedje "Valencia" in ons dorp het carnavalsnummer is
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 december 2006 @ 01:22:31 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44212838
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:56 schreef rubbereend het volgende:

Valencia zou ultiem grappig zijn aangezien het liedje "Valencia" in ons dorp het carnavalsnummer is
Kan je nagaan op welk niveau dat carnaval bij jullie zit als zo'n nummer de hit bij jullie is, echt een "randstadachtigcarnavalsliedje" zeg maar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44213716
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
mja, zolang wij van Liverpool en Bordeaux (thuis nog wel) zo verliezen, lijkt me een dergelijke uitspraak nogal gewaagd

zelfs als het nergens meer om ging.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_44213741
Vooral Liverpool-uit. Ik zie zo al een herhaling daarvan in de terugwedstrijd dalijk.
pi_44214081
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
Tuurlijk! Die rollen we zo eventjes op met 3, 4-0. Uit nog een sneaky overwinning met 0-1. Geen probleem!

...

Tegen elk van de genoemde ploegen zal PSV gewoon 100% moeten zijn, iedereen. En dan moet het nog meezitten anders lig je er gewoon uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44215049
Klote dat Lille door is, dit vergroot de kans dat we tegen Lyon moeten de volgende ronde.

Kans op tegenstanders volgende ronde:

AC Milan 20%,
Valencia 20%,
Olympique Lyon 16,7%,
Chelsea 11,8%,
Bayern Munchen 11,8%,
Manchester United 9,8%
Arsenal 9,8%

Je moet je maar ergens mee bezig houden...
pi_44215565
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef ruud.nl het volgende:
Klote dat Lille door is, dit vergroot de kans dat we tegen Lyon moeten de volgende ronde.

Kans op tegenstanders volgende ronde:

AC Milan 20%,
Valencia 20%,
Olympique Lyon 16,7%,
Chelsea 11,8%,
Bayern Munchen 11,8%,
Manchester United 9,8%
Arsenal 9,8%

Je moet je maar ergens mee bezig houden...
Leg de berekening eens uit
pi_44215627
Milan en Valencia kunnen maar 5 verschillende tegenstanders loten, dus 20%
Lyon kan er 6 loten, dus 16,7%
Met een tabelletje in excel kun je daarna de kans bepalen op de overige tegenstanders.

zoiets, als ik het goed heb.

[ Bericht 20% gewijzigd door En1gma op 07-12-2006 10:08:14 ]
pi_44216430
interessante berekeningen

doe maar Bayern/Valencia of Milan, maar eigenlijk boeit t niet, je moet er sowieso 110% staan
pi_44220264
Hoe was het nu afgelopen met het omroepen van de naam Philips bij die pot tegen Bordeaux? Schijt gehad aan de uefa of.....?
pi_44220443
Ik hoop op AC Milan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44220533
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op AC Milan .
Die liever dan Valencia (de andere grote kanshebber volgens de berekening)
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:33:55 #41
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44221327
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef Smeich het volgende:
Hoe was het nu afgelopen met het omroepen van de naam Philips bij die pot tegen Bordeaux? Schijt gehad aan de uefa of.....?
Het was in de rust, dus ik betwijfel of de Uefa daar uberhaupt iets op tegenheeft ... en waarschijnlijk hebben ze ook nog wel toestemming gevraagt.

Zo streng is de Uefa nou ook weer niet, anders zou in theorie een speler met de achternaam Philips nooit CL wedstrijden voor PSV kunnen spelen
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44221491
ok beste psv fans!
Ik had net psv getracht te bellen met de vraag of het mogelijk was om een paar kaarten te regelen voor PSV-Heracles. Het zit namelijk als volgt: twee mexicaanse uitwisselingstudenten zijn gek van Salcido en ze zijn ook naar Vitesse-PSV geweest voor de beker. Nu willen zij naar PSV-Heracles dus volgende week vrijdag, maar is het volgens de site alleen mogelijk om kaarten te krijgen via een clubcard. Dus ik wou even vragen aan iemand van PSV of het mogelijk is om hier toch twee kaarten voor te krijgen zodat Salcido wat mexicaanse vlaggen in het stadion te zien krijgt... maar nu kan ik via 040 2505 505 geen persoonlijk iemand aan de lijn krijgen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit het beste kan regelen.. of een telefoonnummer waar ik wel iets aan heb?
thnx
pi_44221679
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef Smeich het volgende:
ok beste psv fans!
Ik had net psv getracht te bellen met de vraag of het mogelijk was om een paar kaarten te regelen voor PSV-Heracles. Het zit namelijk als volgt: twee mexicaanse uitwisselingstudenten zijn gek van Salcido en ze zijn ook naar Vitesse-PSV geweest voor de beker. Nu willen zij naar PSV-Heracles dus volgende week vrijdag, maar is het volgens de site alleen mogelijk om kaarten te krijgen via een clubcard. Dus ik wou even vragen aan iemand van PSV of het mogelijk is om hier toch twee kaarten voor te krijgen zodat Salcido wat mexicaanse vlaggen in het stadion te zien krijgt... maar nu kan ik via 040 2505 505 geen persoonlijk iemand aan de lijn krijgen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit het beste kan regelen.. of een telefoonnummer waar ik wel iets aan heb?
thnx
Proberen aan iemand te vragen met een PSV-clubcard of hij twee kaarten wil halen.

ik wil best 2 kaarten halen, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik geld krijg. Dus het liefste met iemand (jij of die studenten) erbij. Alleen kan ik dan maar 2 kaarten halen
pi_44221897
Trouwens als ik het goed begrijp, is er op 15 december gewoon vrije verkoop. Wel met het risico dat het is uitverkocht. Wat ik me bij Heracles eigenlijk niet kan voorstellen Maar dat staat er wel onduidelijk, hopelijk krijg je toch iemand van de kaartverkoop aan de lijn dan
pi_44222064
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me bij Heracles eigenlijk niet kan voorstellen
Als zelfs Excelsior zo goed als uitverkocht is, denk ik ook dat Heracles zo vol zit. Vooral omdat er zo'n 28000 seizoenskaarthouders zijn.
We sure are cute for two ugly people.
pi_44222280
Er is geen algemeen nummer met een belmiep? Bedankt in ieder geval Bos, ik hou je op de hoogte! Thanks a lot!

ik laat je wel winnen met een of andere toto haha
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 14:46:47 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44223713
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:
Er is geen algemeen nummer met een belmiep? Bedankt in ieder geval Bos, ik hou je op de hoogte! Thanks a lot!

misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44223917
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:

Jij hoeft niemand te laten winnen, ze winnen toch wel
pi_44225619
quote:
Koeman twijfelt over aantrekken Tardelli
Ronald Koeman liet in De Telegraaf weten dat Diego tardelli in de rust van Bordeaux gewisseld moest worden vanwege een blessure. „Maar dat wil niet zeggen dat ik hem anders ook niet had gewisseld. Hij heeft tot nu toe weinig laten zien bij PSV. Dat moet snel veranderen. Het lijkt me duidelijk dat we eraan twijfelen of we hem wel moeten kopen”, aldus Koeman.
Mooi zo

Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met dit "wonderkind" en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...

[ Bericht 1% gewijzigd door Grrrrrrrr op 07-12-2006 16:14:25 (typo) ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 15:58:44 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44225684
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mooi zo

Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met die "wonderkind" en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
wie heeft je dat verteld in deze reeks?

Gelukkig is hij gehuurd!
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 december 2006 @ 16:03:54 #51
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44225822
Wat een schijtzooi zeg, de 3 ploegen die ik juist niet wil hebben daar hebben we de grootste kans op
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44226093
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wie heeft je dat verteld in deze reeks?

Gelukkig is hij gehuurd!
Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 16:13:37 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44226135
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...
ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44226242
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.
Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.
pi_44226523
Ik zou Elia wel bij PSV willen zien in plaats van die knakworst .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 16:29:54 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44226694
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.
het was sowieso een collectief falen. Maar liet werkelijk niks zien. Nog geen fatsoenljike actie gezienv an hem terwijl hij toch een paar keer de kans erop kreeg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44227367
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.
Toevallig dat ik even langskom hier
quote:
Tribune Oost en West ¤ 19,00
Vak M en U ¤ 21,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 24,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS ¤ 28,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 34,00
Vak CD en PR ¤ 39,00
Vak C, D, P en R ¤ 44,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 48,00
Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuis

Mail me anders maar ff: wouterbekkers@wouterbekkers.nl

Dit was op stratum afgelopen dinsdag

en ook nog een filmpje

Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 17:31:01 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44228969
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef WooZ het volgende:

[..]

Toevallig dat ik even langskom hier
[..]

Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuis

Mail me anders maar ff: wouterbekkers@wouterbekkers.nl

Dit was op stratum afgelopen dinsdag

[afbeelding]

en ook nog een filmpje

zag er mooi uit, heb er al een hoop foto's van gezien
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44229169
Beetje jammer van dinsdag Gelukkig ging het nergens om, maar het was echt schandalig wat PSV deed Hopen dat we zaterdag winnen.
pi_44238268
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik zou Elia wel bij PSV willen zien in plaats van die knakworst .
Elia

PSV richt is in de regel op de toppers van subtopclubs, niet op de bankztitters van degradatiekandidaten.
pi_44238809
Ik hoop dat we Milan loten
Die is wel te kloppen
  vrijdag 8 december 2006 @ 07:33:31 #62
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44240861
PSV
En Leandro komt niet
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_44241013
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:33 schreef appelsientje het volgende:
PSV
En Leandro komt niet
Leandro?

Die hoeft z'n gezicht in Eindhoven inderdaad niet meer te laten zien...
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:37:47 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44242281
Sien toch
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:18:36 #65
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44244787
Hopelijk geen Lyon of Milan. Die heb ik nu wel gezien.
Liefst Valencia, die vind ik leuk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_44245247
Ja maar tegen Milan maak je wel nog de meeste kans voor de volgende ronde
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:36:53 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44245323
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar tegen Milan maak je wel nog de meeste kans voor de volgende ronde
Denk dat dat wel meevalt, ze zijn nu misschien wat minder maar ze zullen er in eind Februari echt wel weer staan.

Ik wil gewoon absoluut geen Lyon, Milan of Valencia.

Rest ben ik tevreden mee.
pi_44245384
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Hopelijk geen Lyon of Milan. Die heb ik nu wel gezien.
Liefst Valencia, die vind ik leuk.
Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.
pi_44245457
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mooi zo

Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met dit "wonderkind" en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
Soms komen dat soort constructies dus nog best gunstig uit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:59:21 #70
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44246059
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef PyTh het volgende:
Sien toch

Typfout in de naam
pi_44248099
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Elia

PSV richt is in de regel op de toppers van subtopclubs, niet op de bankztitters van degradatiekandidaten.
Je hebt er kijk op. Schaars was ook bankzitter bij Vitesse (toen raadde ik hem aan en werd het weg gelachen). Je zou eens een minder statistische kijk op spelers moeten ontwikkelen: Talent heb je of je hebt het niet. Dat een talentvolle speler niet in de basis staat bij zijn club, betekent niet dat hij geen aanwinst kan zijn bij een andere (en zelfs betere) club. ADO speelt compleet ander voetbal dan PSV: Elia zou stukken beter presteren dan Tardelli.
pi_44248140
Elia zou een leuke voetballer voor PSV zijn
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:39:02 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44249273
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.
Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.
pi_44249696
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef ErikT het volgende:

[..]

Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.
Ja maar voor het belang van het Nederlands voetbal en PSV zie ik toch liever een tegenstander waar je als PSV zo veel mogelijk kans tegen maakt. Valencia is als ze compleet zijn echt een top ploeg hoor die je liever niet tegen wil komen zo vroeg.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:01:06 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44250017
Het zijn allemaal topploegen.
En er is maar één ding goed voor het voetbal, en dat zijn leuke wedstrijden. PSV - Valencia lijkt mij een leuke wedstrijd.
pi_44251069
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Soms komen dat soort constructies dus nog best gunstig uit .
Bij van die twijfelgevallen kan het idd een goede optie zijn. Als het echter gebeurt uit financiële nood ben ik er minder optimistisch over.
pi_44251673
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij van die twijfelgevallen kan het idd een goede optie zijn. Als het echter gebeurt uit financiële nood ben ik er minder optimistisch over.
Ja dat klopt ook wel weer. En erg jammer dat er bij Alex schijnbaar geen optie tot koop in zat .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44251774
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt er kijk op. Schaars was ook bankzitter bij Vitesse (toen raadde ik hem aan en werd het weg gelachen). Je zou eens een minder statistische kijk op spelers moeten ontwikkelen: Talent heb je of je hebt het niet. Dat een talentvolle speler niet in de basis staat bij zijn club, betekent niet dat hij geen aanwinst kan zijn bij een andere (en zelfs betere) club. ADO speelt compleet ander voetbal dan PSV: Elia zou stukken beter presteren dan Tardelli.
En Schaars gaat verlengen bij AZ, dus die komt niet meer naar PSV
pi_44252384
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Idd, ze hebben hem ooit opgehaald voor 3 ton: Kun je nagaan wat een kans dat was voor de traditionele top 3. Nu heb je de lichting Elia, Bruins, Donk (zit al bij AZ trouwens) etc. en ik durf te wedden dat het leeuwendeel naar Alkmaar verkast voor relatief lage transfersommen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:12:53 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44252401
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heeft ie dat tegen jou verteld?
pi_44252431
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook wel weer. En erg jammer dat er bij Alex schijnbaar geen optie tot koop in zat .
Die is zonder hulp van Chelsea nooit haalbaar geweest voor clubs van het kaliber Ajax/PSV. Dat Real Madrid en AC Milan hem graag wilden hebben, maar de transfersom destijds te hoog vonden, zegt denk ik toch wel genoeg.
pi_44252681
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Idd, ze hebben hem ooit opgehaald voor 3 ton: Kun je nagaan wat een kans dat was voor de traditionele top 3. Nu heb je de lichting Elia, Bruins, Donk (zit al bij AZ trouwens) etc. en ik durf te wedden dat het leeuwendeel naar Alkmaar verkast voor relatief lage transfersommen.
Schaars speelt goed. Maar ik moet nog zien hoeveel van die vrachtlaad aan talenten die ze gekocht hebben dit jaar, daadwerkelijk het niveau krijgen dat ze een versterking voor PSV worden. Heeft PSV dit soort spelers nodig: ja. Maar als ik PSV was, had ik niet hetzelfde als AZ gedaan. PSV heeft namelijk ook spelers nodig die direct bij aankomst op Champions League niveau meekunnen.
pi_44253058
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Schaars speelt goed. Maar ik moet nog zien hoeveel van die vrachtlaad aan talenten die ze gekocht hebben dit jaar, daadwerkelijk het niveau krijgen dat ze een versterking voor PSV worden. Heeft PSV dit soort spelers nodig: ja. Maar als ik PSV was, had ik niet hetzelfde als AZ gedaan. PSV heeft namelijk ook spelers nodig die direct bij aankomst op Champions League niveau meekunnen.
Ball, Tardelli en Fehér zijn echte versterkingen? Tardelli is weliswaar gehuurd, maar pakt wel een dik salaris. Ball krijgt een topsalaris en kan er geen klote van. Voor Fehér is geloof ik 1 miljoen euro betaald en hij zal derhalve ook niet slecht verdienen. Zou PSV nou echt een modderfiguur hebben geslagen als ze in plaats van deze clowns Schaars, Elia en Donk had gekocht voor in totaal pak 'm beet anderhalf miljoen euro? Dan heb je nog 3 Nederlanders ook.
pi_44253165
Het zou inderdaad positief zijn als PSV ook wat meer ruimte zou geven aan Nederlands talent. Nu zijn het vooral Ajax en AZ die Nederlandse talenten de ruimte geven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44253467
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ball, Tardelli en Fehér zijn echte versterkingen? Tardelli is weliswaar gehuurd, maar pakt wel een dik salaris. Ball krijgt een topsalaris en kan er geen klote van. Voor Fehér is geloof ik 1 miljoen euro betaald en hij zal derhalve ook niet slecht verdienen. Zou PSV nou echt een modderfiguur hebben geslagen als ze in plaats van deze clowns Schaars, Elia en Donk had gekocht voor in totaal pak 'm beet anderhalf miljoen euro? Dan heb je nog 3 Nederlanders ook.
Ja, ach. Iedere speler heeft zo z'n verhaal. Ball kwam puur omdat Lee op het laatste moment vertrok. Waarom Tardelli en Feher kwamen, weet ik ook niet. Vooral van Feher niet, dat is niet eens een versterking voor de breedte. Schaars zou sowieso beter zijn uitgepakt dan die drie PSV-ers. Voor Eia en Donk is dat nog een beetje de vraag. Ik zeg alleen dat PSV niet elk talent zou moeten kopen wat er in Nederland rondloopt, zoals AZ. Het gaat erom dat je de juiste er uitpikt. Moeten ze wel het PSV-niveau aankunnen, en wat dat betreft is er meer succes behaald uit Midden en Zuid-Amerika.
pi_44253676
Toen Fehér werd gehaald, was Schaars op te halen voor 3 ton: Lijkt mij duidelijk . Elia heeft met name in Toulon laten zien wat hij in zijn mars heeft: Bij ADO moet hij anders spelen en heeft hij zoveel matigheid om zich heen, dat het niet echt opvalt. Tardelli flopte bij Betis en Sao Paulo wilde hem niet voor niets graag opnieuw verhuren.
Ball kwam inderdaad omdat Lee op het laatste moment vertrok: Jij denkt niet dat een Donk nog haalbaar was op het laatste moment? Als ik al op televisie kan zien hoe goed die talenten kunnen voetballen (Toulon werd live uitgezonden op Eurosport en zo waren er meer toernooien), dan zal de PSV-scouting ze toch al lang en breed in de peiling hebben? Daarom vind ik het dus onbegrijpelijk dat zulke gasten gehaald worden. Koeman dumpt ze overigens logischerwijs in de winterstop, dus hopelijk gaat hij wél voor dit soort spelers.
pi_44253698
Elia

Dat is dus echt geen verbetering he.
pi_44253746
De vraag rijst dan cult, heeft de PSV-scouting ze wel in de peiling gehad? Het Piet de Visser apparaat bij jullie kijkt wat dat betreft toch enkel rond in Zuid-Amerika.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44253795
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Elia

Dat is dus echt geen verbetering he.
Kun je dat ook onderbouwen? Vertel eens waarom hij geen verbetering is voor PSV. Is zijn overzicht niet goed genoeg? Is zijn passing te slecht? Schiet hij ballen het stadion uit? Of zeg je dit omdat hij op de bank zit bij ADO en je hem een paar keer op Talpa hebt gezien?
pi_44253981
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag rijst dan cult, heeft de PSV-scouting ze wel in de peiling gehad? Het Piet de Visser apparaat bij jullie kijkt wat dat betreft toch enkel rond in Zuid-Amerika.
Kan goed ja. Zaráte vind ik nog het meest onbegrijpelijk: Een talent van het kaliber Messi - Agüero dat deze zomer voor 2 miljoen was op te halen (voor aanvang van Toulon) en nu niet voor minder dan 10 miljoen euro Argentinië zal verlaten. Hij speelde ondanks zoveel matigheid om zich heen ('t was geen beste lichting) erg goed en pas nu hoor je de eerste geruchten (m.b.t. grotere en rijkere clubs dan PSV). Dan denk ik: Daar hebben mensen liggen slapen, maar misschien heb ik er een te eenvoudige kijk op en zijn er allerlei zaakwaarnemers e.d. met eigen belangen die het een club lastig maken om in dat stadium met zo'n speler in contact te komen.
pi_44254251
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kun je dat ook onderbouwen? Vertel eens waarom hij geen verbetering is voor PSV. Is zijn overzicht niet goed genoeg? Is zijn passing te slecht? Schiet hij ballen het stadion uit? Of zeg je dit omdat hij op de bank zit bij ADO en je hem een paar keer op Talpa hebt gezien?
Hij is niet goed genoeg.
Dan kun je bv beter Yildirim halen of Tardelli houden.
pi_44254331
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij is niet goed genoeg.
Dan kun je bv beter Yildirim halen of Tardelli houden.
Nogmaals: Waarom is hij niet goed genoeg? Waar baseer je op dat Yildirim beter is? Hoe vaak heb je Elia langer dan 2 minuten zien spelen?
pi_44254894
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nogmaals: Waarom is hij niet goed genoeg? Waar baseer je op dat Yildirim beter is? Hoe vaak heb je Elia langer dan 2 minuten zien spelen?
tlk ziet liever van der Meyde komen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:54:45 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44258308
pi_44258458
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef PyTh het volgende:

Romario
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44258495
quote:

Weet nog dat we die goal van Jonk tegen Leeds vaak na geprobeerd hebben toen
pi_44264821
Als we weer Lyon loten denk ik er serieus aan om de wedstrijd NIET te bekijken... Is niet meer leuk om ze nog eens te zien. Overigens lijkt me AC Milan me ook geen interessante tegenstander meer
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:17:58 #98
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44267393
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

wat een held was het toch
pi_44267424
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef PyTh het volgende:
Genieten!
hoe kun je zo'n mooie goals zo verneuken met zo een gay nummer erachter te plakken
pi_44267594
ik heb trouwens die dvd 'spitsen van psv'

Dat is om kippe(n?)vel van te krijgen
pi_44267900
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Het zou inderdaad positief zijn als PSV ook wat meer ruimte zou geven aan Nederlands talent. Nu zijn het vooral Ajax en AZ die Nederlandse talenten de ruimte geven.
Dat gaat dus nooit niet. Nederlands talent dat een directe versterking is voor de ploeg, is veel te duur. PSV heeft de afgelopen jaren daarvoor ook geen geld vrij kunnen maken. Verder kun je ook niet zo maar wat kopen van wat minder, aangezien je met Afellay en Aissati al talenten hebt, alleen op de back-plaatsen zou het kunnen, maar die zijn nog spaarzamer te vinden (=duurder)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')