Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]wie heeft je dat verteld in deze reeks?
Gelukkig is hij gehuurd!
ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, wel een vaste klant iig. Dit bericht was iig voor mij een hele opluchting aangezien Tardelli bij mij nog geen moment indruk gemaakt heeft. Goed van Koeman dat hij dat ook aangeeft al vraag ik me af of dat in de media moet...![]()
Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben blij dat Koeman iig hetzelfde al wij ziet. Wat een drama was het spel van die jongen afgelopen dinsdag.
het was sowieso een collectief falen. Maar liet werkelijk niks zien. Nog geen fatsoenljike actie gezienv an hem terwijl hij toch een paar keer de kans erop kreeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, ik reken hem niet alleen af op afgelopen dinsdag maar het is wel tekenend dat als je eens een kans in de basis krijgt je dan zo weinig laat zien. Ga dan op z'n minst voorop in de strijd.
Toevallig dat ik even langskom hierquote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.
Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuisquote:Tribune Oost en West ¤ 19,00
Vak M en U ¤ 21,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 24,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS ¤ 28,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 34,00
Vak CD en PR ¤ 39,00
Vak C, D, P en R ¤ 44,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 48,00
zag er mooi uit, heb er al een hoop foto's van gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Toevallig dat ik even langskom hier
[..]
Dat zijn de prijzen. Ik kan 2 extra kaarten halen met m'n SCC. Wil je zelf ook mee? In dat geval laat het even weten, want dat leen ik de seizoenkaart van m'n pa ff, ik kom dit weekend toevallig thuis
Mail me anders maar ff: wouterbekkers@wouterbekkers.nl
Dit was op stratum afgelopen dinsdag
[afbeelding]
en ook nog een filmpje
Eliaquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik zou Elia wel bij PSV willen zien in plaats van die knakworst.
Denk dat dat wel meevalt, ze zijn nu misschien wat minder maar ze zullen er in eind Februari echt wel weer staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar tegen Milan maak je wel nog de meeste kans voor de volgende ronde
Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Hopelijk geen Lyon of Milan. Die heb ik nu wel gezien.
Liefst Valencia, die vind ik leuk.
Soms komen dat soort constructies dus nog best gunstig uitquote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met dit "wonderkind"en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
Je hebt er kijk op. Schaars was ook bankzitter bij Vitesse (toen raadde ik hem aan en werd het weg gelachen). Je zou eens een minder statistische kijk op spelers moeten ontwikkelen: Talent heb je of je hebt het niet. Dat een talentvolle speler niet in de basis staat bij zijn club, betekent niet dat hij geen aanwinst kan zijn bij een andere (en zelfs betere) club. ADO speelt compleet ander voetbal dan PSV: Elia zou stukken beter presteren dan Tardelli.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Elia
PSV richt is in de regel op de toppers van subtopclubs, niet op de bankztitters van degradatiekandidaten.
Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Valencia??? Dan kan je toch echt beter Milan loten maak je meer kans.
Ja maar voor het belang van het Nederlands voetbal en PSV zie ik toch liever een tegenstander waar je als PSV zo veel mogelijk kans tegen maakt. Valencia is als ze compleet zijn echt een top ploeg hoor die je liever niet tegen wil komen zo vroeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kans, kans... Ik wil gewoon eens een andere tegenstander zien. We spelen bijna nooit tegen Spanjolen, dat vind ik jammer, want dat vind ik mooie clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |