Ik wens u veel plezier tijdens uw jacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:01 schreef -Dries- het volgende:
Verenigt u non-pre orderaars!!
Ikzelf:
9:00 's morgens hier naar het plaatselijke winkelcentrum waar er 9 (!) plekken zijn waar ik eventueel een wii zou kunnen kopen. Beste kanshebbers: V&D, Van Leest, Dynabyte. Verder heb ik de gebruikelijk Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, en Kijkshop. Als laatste redmiddel heb ik op 20 min. afstand een Bijenkorf en een drukke Media Markt. Ik hoop dat het gaat lukken
250 euries!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef oor het volgende:
kostda zo'n wii?
BCC ook? Dan heb ik 10 mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Waar je een kans hebt:
Kijkshop
Bijenkorf
Mediamarkt
BCC
dynabyte
computerzaken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Waar je een kans hebt:
Kijkshop
Bijenkorf
Mediamarkt
BCC
dynabyte
computerzaken
Makro
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef B1tchwax het volgende:
Ik werk vlak bij winkelcentrum de Amsterdamse Poort..
Hier hebben ze een:
Kijkshop
Dixons
Intertoys
BCC
Mediamarkt
E-Plaza
Free record shop
Ik ga het om 9 uur proberen, maar ik vrees dat ik teleurgesteld ga worden. Vandaag eens wezen polsen bij de Mediamarkt, maar die zei dat ik totaal kansloos was... fijn
In Enschede iig wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?
Deze meneer zei dat er nog 80 wachtende voor me waren.. wellicht geen pre-orders, maar wel een wachtlijst...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?
Probleem is dat elke MM andere verkoop technieken heeft. Dus enschede heeft pre orders. En hier bv niet (niet gechecked)quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Deze meneer zei dat er nog 80 wachtende voor me waren.. wellicht geen pre-orders, maar wel een wachtlijst...
Goed plan,ga daar misschien ook even kijken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Kga donderdag of woensdag ff langs de Dynabye. Serieus.. wie pre ordert nou bij de Dynabyte als je in hetzelfde winkelcentrum een FRS, Dixons, Intertoys etc. hebt. Ja toch?
Even je een paar illusies armer maken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:01 schreef -Dries- het volgende:
Verenigt u non-pre orderaars!!
Ikzelf:
9:00 's morgens hier naar het plaatselijke winkelcentrum waar er 9 (!) plekken zijn waar ik eventueel een wii zou kunnen kopen. Beste kanshebbers: V&D, Van Leest, Dynabyte. Verder heb ik de gebruikelijk Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, en Kijkshop. Als laatste redmiddel heb ik op 20 min. afstand een Bijenkorf en een drukke Media Markt. Ik hoop dat het gaat lukken
Maar Media Markt is een grote, érg groot zels. En Nintendo verdeelt de Wii's op basis van winkelketengrootte blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Oksel het volgende:
Blijft Dynabyte over.. en Mediamarkt.
Succes!!
Ik hoop het wel, want ik heb een pre-order daar. (Had vorige week gevraagd naar de Wii, was de eerste!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:18 schreef _petjan het volgende:
Krijgt top 1 toys Wii's?
Nope, onze FRS deed niet aan de pre-orders. Heb ik gevraagd. De rest van de winkels weet ik niet, ook niet gevraagd. Maar nu is idd Dynabyte mijn no. 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
Even je een paar illusies armer maken.
VD = Van Leest. En die krijgen er 1 of 2 per filliaal binnen, waarvoor je een aanbetaling kon doen van ¤25,-
Intertoys = pre-order.
Bart Smit = pre-order.
Kijkshop krijg ze pas in januari binnen.
Bijenkorf = pre-order, en vol.
FRS = pre-order
Dixons = pre-order
Blijft Dynabyte over.. en Mediamarkt.
Succes!!
Slechts een enkele zaak doet niet aan pre-orders. Iedere zaak die er wel aan doet zit gewoon vol.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef het.ismij het volgende:
weinig kans dat je er 1 zo kan kopen zonder dat je er 1 gereserveerd hebt.
AH in zmeer =>hertog jan!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef BroesWillems het volgende:
misschien handig om hier een lijst te plaatsen waar het bier in de aanbieding is, voor het geval je geen Wii kunt bemachtigen...
MM lijkt me. Want groter.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef SPiDeY. het volgende:
Waar zal je meer kans hebben, bij de grote Mediamarkt of de FRS? Mediamarkt deed wel pre-orders maar konden me geen info geven over hoeveelheiden etc, maar mocht het blijken dat ze er 50 binnenkrijgen maak ik misschien wel een kans. En FRS zei dat ze totaal niet aan pre-orders deden dus daar kan ik zowiezo wel gaan campen lijkt me.. alleen ik denk dat ik er morgenochtend waarschijnlijk voor niets zal staan![]()
da's filiaalafhankelijk. waar ik ging vragen deden ze juist niet aan pre-order.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:01 schreef het.ismij het volgende:
mediamarkt het je 0,0% kans aangezien die wel aan pre-orders doen.
oke,..quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's filiaalafhankelijk. waar ik ging vragen deden ze juist niet aan pre-order.
In regio NB dus ook voornamelijk, maar als je eerst gaat bellen is het natuurlijk al te laat met de kleine kans die je al hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
alle mm's die ik ken doen er wel aan.
(regio DH)
Japanse of amerikaanse versie??quote:
Er zijn toch al mensen die hem in hun bezit hebben, dus vraag hun maarquote:Op woensdag 6 december 2006 08:33 schreef het.ismij het volgende:
??
Voor de 8e wordt er niet in NL verkocht.
DUs hoe wil je um voor de 8e al hebben? mits geimporteerd.
Geimporteerd dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er zijn toch al mensen die hem in hun bezit hebben, dus vraag hun maar
Check het Wii topic eens, daar zijn gewoon mensen die hem niet geimporteerd hebben en al vrolijk zitten te spelen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geimporteerd dus.
Retailers krijgen een fixe boete als ze dat ding vor de officiele release datum verkopen.
Als ze de wii uberhaupt al in de stock hebben liggen voor morgen middag.
bestaat nieit dat dit "legaal" volgens de normle wegen is gebeurd.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Check het Wii topic eens, daar zijn gewoon mensen die hem niet geimporteerd hebben en al vrolijk zitten te spelen hoor
Welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:02 schreef Floeperdepoep het volgende:
Ik ga zo eens richting Dynabyte.
Mochten ze al in de losse verkoop hebben; kopen (toch genoeg geld uiteindelijk).
Anders ff reserveren voor volgende lading.
Oh jawel hoor. Er zijn genoeg publishers die een contract afsluiten met een winkel en dan mag je hem niet eerder verkopen op straffe van een vette boete.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Platina het volgende:
Volgens Nintendo zelf kunnen ze niks verbieden. Dus iedereen die geen pre-order heeft rush nu naar de winkels zou ik zeggen.
Hebben ze wel gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef Platina het volgende:
Aah ok. Nouja dan heeft Nintendo dat niet gedaan :p rejoice!
Waarom zegt Nintendo zelf dan dat ze de winkels niet kunnen tegenhouden, maar wel nadrukkelijk vragen om niet voor de achtste te verkopen, waardoor het dus in feite wel is toegestaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan.![]()
(meerdere bronnen).
Vage shit.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom zegt Nintendo zelf dan dat ze de winkels niet kunnen tegenhouden, maar wel nadrukkelijk vragen om niet voor de achtste te verkopen, waardoor het dus in feite wel is toegestaan?De mensen die nu een Wii hebben hebben die gewoon in de winkel gekocht hoor.
Van het hoofdkantoor waarschijnlijk... Zijn meer ketens die dat zeggenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vage shit.
Maten van mij werken in de MM, BS en Toys r dinges
Maar die mogen echt niet eerder dan de 8e verkopen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef Fliepke het volgende:
De kijkshop:
Wanneer krijgen jullie eigenlijk de nintendo wii binnen? (let op duidelijk er nintendo erbij gezegd)
zij: geen idee, wat is dat? niks over gehoord
Waarschijnlijk lees je dit te laat, maar je kunt je die moeite besparen. Alle shops in Breda hebben onderling afgesproken niet voor de 8e te verkopen. Dit omdat overal de pre-orders de spuigaten uit liepen. Media Markt heeft z'n Wii's al binnen, twintig stuks, en heeft de pre-orders na twaalf stop gezet om nog acht exemplaren over te houden voor de losse verkoop...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef Floeperdepoep het volgende:
Ok ik sta 17e op de pre-orderlijst bij Dynabyte.
Dat word wellicht de 3e levering zei die gozer, liever niet dus
Eej maar ik heb d'rek nog 1 lesje Recht en dan ga ik de stad weer in (Breda).
Wij hebben de volgende winkels: Bart Smit, V&D, Bijenkorf, FRS (2x), Intertoys, Toys R us en een Mediamarkt en BCC @ de woonboulevard.
Waar zou ik t meeste kans hebben?
Desnoods om op de lijst te komen voor de 2e levering?
Reply binnen 10 min!!!zo les
![]()
Kloptquote:Op woensdag 6 december 2006 16:29 schreef TimoBasso het volgende:
Bij dixons.. gaat hij morgen de verkoop in.. en dat weet ik 100% zeker
praat geen poep kerel er kunnen GEEN boetes worden uitgedeeld voor dit soort kleine dingen.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geimporteerd dus.
Retailers krijgen een fixe boete als ze dat ding vor de officiele release datum verkopen.
Als ze de wii uberhaupt al in de stock hebben liggen voor morgen middag.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:41 schreef Chanty87 het volgende:
Werknemersgevers nemen tegenwoordig werkelijk elke retard aan...
10 WTFquote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef Tomasso het volgende:
MM Rotterdam Centrum krijgt er maar 10 binnen. Het is de enige winkel in centum die niet aan pre-orders doet.
idd een stressvolle dag...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik jaVerwarring ftw vandaag.
![]()
ik heb mijn wii om 14:00 vanmiddag opgehaald, inclusief alle assecories. ga hem nu uitpakkenn, nog geen tijd gehad. kan wel foto's posten, maarja, dan ga je toch zeiken dat het fake is, kan het kassa bonnetje posten, maarja, dat is dan toch gefotoshopped.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bestaat nieit dat dit "legaal" volgens de normle wegen is gebeurd.
Kan niet..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
ow nou sorry, ze zeiden iig dat ze er genoeg hadden, en toen ik de lijst vanmiddag zag stonden er echt maar 10 op...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan niet..
Ik ken iemand die op de 30e plek staat bij MM Enschede.
10.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand die weet hoeveel MediaMarkt Rotterdam Centrum er heeft / krijgt? Tegen mij wilde ze het niet vertellen, een andere verkoper doet het misschien weer wel, en ben een beetje aan het inschatten of het nut heeft om voor de MediaMarkt te gaan staan
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!quote:
Mijn dank, dat is dus vrijwel niets, denk dat ik dan nog beter voor een FRS kan gaan staan.quote:
Zit je daar met die doos naast je tafelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!
En als ik er geen kan scoren, zal ik mezelf moeten troosten met Yoshi's Island DS![]()
Mij kun je herkennen aan een donkerblauwe pall mall jasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken, dan herken je me aan een Nike jas en pet CyberTijn
Hehe nee hoor die Wii verdwijnt gewoon in de kofferbak van m'n auto voordat ik met het examen beginquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit je daar met die doos naast je tafel
oe. morgen even langs!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef BMH het volgende:
BIJENKORF!
Ik ging vandaag naar een bijenkorf (Enschede) en kreeg te horen dat ik de enige was op de pre-order lijst!!!!!
Bijenkorf aka V&D... Gewoon een van die winkels met een Vanleest filiaan erin.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.
Maareh bij ons heet het Bijenkorf MODE.
Dus volgensmij alleen kleding?![]()
Jawohl. Verassend genoegquote:Op donderdag 7 december 2006 00:40 schreef Neuk het volgende:
is de prijs bij de bijenkorf gelijk aan die van andere winkels?
Godverrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef SPiDeY. het volgende:
MM Breda loopt over van de pre-orders, maar misschien krijgen ze er nog een aantal vandaag die voor losse verkoop gaan. Mijn rit vanochtend langs Intertoys, 2x FRS, MM, V&D, Van Leest, E-Plaza was iig tevergeefs. Achterlijk en typisch Breda weer dat ze onderling afspreken om pas de 8e iets van de hand te doen terwijl de rest van NL zich iets minder aan de 'regels' houdt![]()
Jammer dat ik in Nijmegen geen fiets heb, anders was ik daar nog ff gaan koekeloeren morgen. Weet iemand of daar nog kansen voor het oprapen liggen wellicht?![]()
Ik zou bij de Bart Smit op de st jacobslaan kijken, dat is zo'n hele kleine verstopt op de zolder van de AH XL...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef SPiDeY. het volgende:
MM Breda loopt over van de pre-orders, maar misschien krijgen ze er nog een aantal vandaag die voor losse verkoop gaan. Mijn rit vanochtend langs Intertoys, 2x FRS, MM, V&D, Van Leest, E-Plaza was iig tevergeefs. Achterlijk en typisch Breda weer dat ze onderling afspreken om pas de 8e iets van de hand te doen terwijl de rest van NL zich iets minder aan de 'regels' houdt![]()
Jammer dat ik in Nijmegen geen fiets heb, anders was ik daar nog ff gaan koekeloeren morgen. Weet iemand of daar nog kansen voor het oprapen liggen wellicht?![]()
De BS zou toch alleen internetorders doen, en de rest naar E-plaza??quote:Op donderdag 7 december 2006 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou bij de Bart Smit op de st jacobslaan kijken, dat is zo'n hele kleine verstopt op de zolder van de AH XL...
Naar mijn weten ook ja, heb me gisteren wel even op de E-Plaza preorder lijst gezet. Nummer 25 of zoiets, en hij verwachtte er maar een stuk of 15 dacht ik. Bij Van Leest kon ik het ook doen, maar die inleg van 25 euri vind ik te irritant omdat je dan meteen gebonden bent.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
De BS zou toch alleen internetorders doen, en de rest naar E-plaza??
Maar was je dan wel verzekerd van een Wii bij Van Leest?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Naar mijn weten ook ja, heb me gisteren wel even op de E-Plaza preorder lijst gezet. Nummer 25 of zoiets, en hij verwachtte er maar een stuk of 15 dacht ik. Bij Van Leest kon ik het ook doen, maar die inleg van 25 euri vind ik te irritant omdat je dan meteen gebonden bent.
De FRS verkoopt vandaag al. Heb er net mijn Wiii (quote:Op woensdag 6 december 2006 23:08 schreef H3mm1k het volgende:
Wie heeft er te horen gekregen of FRS morgen al mag verkopen? ik hoop eerlijk gezegd op vrijdag...komt beter uit voor mij
Mjah dat wou/kon ze dus niet zeggen..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maar was je dan wel verzekerd van een Wii bij Van Leest?
Desnoods voor de 2e levering want dan rijd ik daar vanmiddag nog ff langs..
In Breda niet volgens mij.. zo ja zijn ze nu natuurlijk allang wegquote:Op donderdag 7 december 2006 12:48 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De FRS verkoopt vandaag al. Heb er net mijn Wiii () gehaald. Ze hadden er maar 2 en ik was echt net op tijd. Nummer 1 liep net weg en 10 seconden na mij kwam nummer 3 binnen die dus te laat was.
In Breda pas vrijdag zei die kerel gister tegen mij..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mjah dat wou/kon ze dus niet zeggen..
[..]
In Breda niet volgens mij.. zo ja zijn ze nu natuurlijk allang weg
Maat van mij, hadden ze nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoor nog niks over de kijkshop, iemand daar al geweest?
Ik ga er vandaag weer langs. Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoor nog niks over de kijkshop, iemand daar al geweest?
Niet, of nog niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maat van mij, hadden ze niet![]()
In Enschede zeiden ze vorige week dat ze hem gaan krijgen.. Helaas kon ik niet reserveren.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef super-muffin het volgende:
Hier in Vlaardingen weten ze nog niks van de Wii bij de Kijkshop
Ja....quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Jesse- het volgende:
doet de toy's r us ook aan pre orders?
En waarom ga je vandaag niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Schiplui17 het volgende:
Ik ga het morgen proberen bij MM in Rijswijk, daar hebben ze er 15 binnengekregen!!
Ze gaan half 10 open en ik sta daar om half 9 met me DS om de tijd te doden!!!
misschien zie ik je morgen tegemoet, vandaag was niet zo'n succes..Alles gereserveerd of net wegquote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Schiplui17 het volgende:
Ik ga het morgen proberen bij MM in Rijswijk, daar hebben ze er 15 binnengekregen!!
Ze gaan half 10 open en ik sta daar om half 9 met me DS om de tijd te doden!!!
quote:
Omg dus 2e levering hebben ze????quote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, E-Plaza had er 20 binnengekregen en ik was nr. 23
Nog niet slecht voor iemand die pas gister heeft ge-preorderd
Ik ken iemand die daar werkt, zie ik vanavond.quote:Marko Breda ben ik gisteren geweest. Waarschijnlijk krijgen ze met de launch helemaal niets binnen, en komt het dus pas volgende week aan daar... Ze raadden aan om morgenochtend eerst even te bellen, maar ze gaven me eigenlijk weinig geen kans.
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef SPiDeY. het volgende:
Leuk.. FRS Breda verkocht ze dus al wel vandaag. Woensdag voor niets zitten campen en vanochtend dacht ik ah fuck it ze verkopen ze toch vast weer morgen. Of zouden ze er helemaal geen binnen gehad hebben?
Dan doen ze blijkbaar overal, zeggen dat ze vrijdag verkopen, en het stiekem op donderdag doenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.
Mahja als ik bij eplaza voor 2e levering nog kan preorderen..
Nouja, ik ben bang dat het toch volgende week wordt dan met de tweede lichting. Heb voor de zekerheid ook maar even bij de Intertoys Breda gepreorderd, daar sta ik 10e en hebben er zojuist maar 6 binnengekregen pff. Maarja, beter dan tot januari wachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.
Mahja als ik bij eplaza voor 2e levering nog kan preorderen..
quote:
Nou, heb je al gebeld?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef BMH het volgende:
[..]
In Enschede zeiden ze vorige week dat ze hem gaan krijgen.. Helaas kon ik niet reserveren.
Vol, er is nog geen nieuwe gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Waar de fuck is het Wii topic gebleven trouwens?
Saturn hebben we ook in Nederland hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ok jongens, net met mijn beste Duits naar de Saturn in duitsland gebeld (Saturn is een soort Mediamarkt) en daar gaat ie morgen vroeg in de verkoop. In ieder geval geen pre-orders en volgens die meneer had ie er meer dan voldoende op voorraad, was nog niet echt vraag naar volgens hem. Dus ik heb de knoop door gehakt, ik sta morgen ochtend om 9.30 voor de Saturn (gaat om 10.00 uur los)
Supergeil!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ok jongens, net met mijn beste Duits naar de Saturn in duitsland gebeld (Saturn is een soort Mediamarkt) en daar gaat ie morgen vroeg in de verkoop. In ieder geval geen pre-orders en volgens die meneer had ie er meer dan voldoende op voorraad, was nog niet echt vraag naar volgens hem. Dus ik heb de knoop door gehakt, ik sta morgen ochtend om 9.30 voor de Saturn (gaat om 10.00 uur los)
Weet je meteen waar het probleem zitquote:Op donderdag 7 december 2006 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees net in het Wii topic dat een pa van iemand geen taal kan kiezen.
Dus er lijken mij wel meerdere talen in te zitten
Hehe, mijn paps idd, hij is nog wel een beetje gewend aan knopjes drukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees net in het Wii topic dat een pa van iemand geen taal kan kiezen.
Dus er lijken mij wel meerdere talen in te zitten
ik wil hem wel van je kopenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb er eentje! (in duitlsand gekocht)
straks op marktplaats te vinden
tja, maar dat was al langer bekend dat de internet orders voorrang hebben... ik zit met het zelfde probleem..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik had de mijne 5 maanden geleden gereserveerd bij BS, kreeg ik vandaag te horen dat ze enkel via Internet weggingen, aangezien ik inkopen doe voor meerdere geef ik minimaal voor 1250 Euro per jaar uit bij de BS, heb ik ff een mailtje gestuurd dat als ze morgen geen Wii voor me hebben, dat ik dan nooit meer zaken met hen zal doen. Vrouwke bij de BS zelf is ook gaan proberen, want ik ben tenslotte een goede en trouwe klant. Nouja, dat kan morgen afgelopen zijn, console & games-verkoop is geen monopoly.
![]()
Klote Bart Smit...![]()
*leeft met je mee*quote:Op donderdag 7 december 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
tja, maar dat was al langer bekend dat de internet orders voorrang hebben... ik zit met het zelfde probleem..
zo kan ik ook nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:49 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ach ik overleef het wel, ik heb altijd nog:
2 pc's, DS-Lite, DS, GBA-SP, GBA-SP-Zelda Edition, PS2-Silver, Xbox-Crystal, Xbox360 en een GC-Platinum.![]()
geen idee manquote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef beerke het volgende:
Werkt jouw connectie op de betreffende afdeling?
Welke Saturn heb je naar gebeld?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Fzeronewbie het volgende:
Zou wel handig voor je zijn als je dat wel wist...quote:
Ik zie 'r vanavond dus dan hoor ik 't wel of 't uberhaupt kan etc. etc.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:06 schreef beerke het volgende:
[..]
Zou wel handig voor je zijn als je dat wel wist...
denk niet dat dat kanquote:Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik denk dat er weinigen zijn die zonder pre-order op 8 december een wii krijgen, tenzij je natuurlijk van iemand weet dat hij een pre order heeft en onder zijn naam naar die winkel gaat
Hmm goed idee, zat ook aan Kleve te denken net over de grens bij Nijmegen aangezien ik daar op de uni zit. Alleen vanuit Breda is het wel een flinke reis, maar daar kom ik dus nooit voor 10'en terecht denk ik. Maar als ze daar serieus veel Wii's over hebben wil ik het wel proberenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik heb de Wii kleve genomen. die doen in iedergeval niet aan pre-orders! ik hoop morgen ochtend een half uurtje voor aanvang aanwezig te zijn
Als je er één weet te bemachtigen mag ik je pre-order @ e-plaza dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hmm goed idee, zat ook aan Kleve te denken net over de grens bij Nijmegen aangezien ik daar op de uni zit. Alleen vanuit Breda is het wel een flinke reis, maar daar kom ik dus nooit voor 10'en terecht denk ik. Maar als ze daar serieus veel Wii's over hebben wil ik het wel proberen
Ja hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 16:33 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Als je er één weet te bemachtigen mag ik je pre-order @ e-plaza dan?![]()
![]()
Mocht je heel misschien met het openbaar vervoer gaan, welke bus moet je nemen naar de Stechbahn in Kleve?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik heb de Wii kleve genomen. die doen in iedergeval niet aan pre-orders! ik hoop morgen ochtend een half uurtje voor aanvang aanwezig te zijn
Vriendjespolitiek! Wat een bananenrepubliek ook dit Nederland. Corruptie alom! ACTIE! ACTIE! ACTIE!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef L3IPO het volgende:
Vandaag mijn vorige werkgever (MediaMarkt) gebeld, en gevraagd of ze er eentje voor me apart wilden houden. Normaal doen ze dat absoluut niet, maar me ex afdelingsleider zou het voor me doen. Dat noem ik nou echte liefde!
Held!quote:
Denk niet dat ze dat doen hoor, als je mijn naam en eventueel tel nr. doorgeeft.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maar dan vragen ze natuurlijk naar ID en dan zien ze dat ik Spidey niet ben![]()
heb je msn?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:45 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen hoor, als je mijn naam en eventueel tel nr. doorgeeft.
Inderdaad, hopelijk gaat het wel lukken. Zit alleen nog te twijfelen of ik niet eerst nog bij de MM Breda iedereen in elkaar ros om er 1 te krijgen alvorens naar Kleve af te reizen. Maar als het me lukt op de een of andere manier, wel of niet in Kleve, dan stuur ik je een mailtje.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
heb je msn?
floepie17 [at] hotmail [dot] com is mijn msn/email adres.
neem aan dat je dat niet wil gaan posten
maar ik zal nog niet te blij gaan doen want straks kan jij 'm niet in kleve kopen
Oké ik hoop t beste voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk gaat het wel lukken. Zit alleen nog te twijfelen of ik niet eerst nog bij de MM Breda iedereen in elkaar ros om er 1 te krijgen alvorens naar Kleve af te reizen. Maar als het me lukt op de een of andere manier, wel of niet in Kleve, dan stuur ik je een mailtje.
* Floeperdepoep heeft gelijk een SMSje gestuurd naar een maat die at the moment in R'dam zoekende is.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:11 schreef Legendkiller het volgende:
Ik heb vanochtend gebeld naar enkele zaken, waaronder de E-Plaza op het Zuidplein te Rotterdam. Tot mijn grote verbazing kon ik zonder enige problemen op de lijst, heb hem zojuist opgehaald, dus ik ben voorzien. Weet niet of ze nu nog steeds consoles hebben, maar het is misschien het proberen waard.
O kutquote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Beetje laat he
Had E-Plaza Zuidplein vanmiddag ook al gebeld, maar toen was het te laat.
Het was het proberen waardquote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Beetje laat he
Had E-Plaza Zuidplein vanmiddag ook al gebeld, maar toen was het te laat.
het is niet first in first outquote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Tware het volgende:
Heeft iemand nog goede tips/tactieken voor het campen voor de media marktIk ga er vannacht al voorliggen zodat ik verzekerd ben
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Tware het volgende:
Heeft iemand nog goede tips/tactieken voor het campen voor de media marktIk ga er vannacht al voorliggen zodat ik verzekerd ben
![]()
Ga je met de bus naar kleve?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Fzeronewbie het volgende:
Meldt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:27 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Dat wordt vechten bij de media markt voor mij..
Wie gaan er nog meer in R'dam centrum?
Mwa, ik denk dat die medewerker van Alexandrium het een beetje hoog in z'n bol heb zitten. Uurtje of half 9 is vroeg zat, er komen hier echt geen Japanse of Amerikaanse praktijken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Hoelaat denk je dat je het beste kan gaan? De medewerker in Alexandrium raadde me 7 uur aan.![]()
Bij Dixons vertelde de verkoper me woensdag dat er al zodanig veel pre-orders waren dat er bij of nabij de launch geen meer over zouden zijn voor losse verkoop, maar de situatie kan intussen weer veranderd zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
O kut
Nahja ik sms m wel weer dattie de andere kant uit moet
edit: hoe zit het trouwens met de dixons in de houtmarktpasage?
FOR FUCK SAKE !!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:32 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Bij Dixons vertelde de verkoper me woensdag dat er al zodanig veel pre-orders waren dat er bij of nabij de launch geen meer over zouden zijn voor losse verkoop, maar de situatie kan intussen weer veranderd zijn natuurlijk.
Verder las ik net dat iemand een uurtje geleden ofzo bij de V&D Breda er gewoon 1tje mee kon nemen zonder pre-order, en die hadden ongeveer het zelfde verhaal als de Dixons..![]()
Blijk ik dus weer net ff niet doorgrondig genoeg winkels te hebben plat gespammed met telefoontjes vandaag.
Als we uit gaan van de huidige vraag dan kan dat nog wel even op zich laten wachten..quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef toma het volgende:
Wanneer word de Wii voor het eerst afgeprijst? Of duurt dat even omdat ie vrij scherp geprijst is? (heb vernomen dat t niet duur is om zo'n ding te maken)
dan denk ik dat ik m morge ook maar ga halenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:41 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Als we uit gaan van de huidige vraag dan kan dat nog wel even op zich laten wachten..
Jij kunt tenminste naar de stad maat.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:05 schreef _Supreme het volgende:
Ik ga rennen!
Het zou helemaal kut zijn als ik de laatste wii voor mijn neus verkocht zie worden!
school is toch vrijwillig ?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef _Supreme het volgende:
Welke opleiding doe je? Ik heb half12 pas school. Duidelijk dat ik dan ongeduldig zit te trippen totdat ik naar huis mag!
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
De verkoop was vandaag al begonnen bij een heleboel winkels en ik heb alle winkels in mijn omgeving + omliggende steden afgebeld en NO CHANCE dat je er morgen 1 zal scoren. Alle winkels die ik had gebeld kregen er mar een paar op voorraad en de reserveringen liepen op tot soms 62 stuks in bepaalde winkels. Ik heb er dus snel maar 1 gereserveerd voor de komende ladingen.
HBO Bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef _Supreme het volgende:
Welke opleiding doe je? Ik heb half12 pas school. Duidelijk dat ik dan ongeduldig zit te trippen totdat ik naar huis mag!
ahum. Bij de MM hier staan om 5 uur de eerste mensen voor de deur.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Jesse- het volgende:
gelukkig gaat de mm pas om 10 uur open, hoef ik ook niet voor dag en douw op te staan
Toch lullig als dan iemand die net aan komt de laatse Wii voor je neus wegpiktquote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
ahum. Bij de MM hier staan om 5 uur de eerste mensen voor de deur.
Ja, motherfuckers zijn het, gimmiiii wiiquote:Op donderdag 7 december 2006 21:34 schreef SPiDeY. het volgende:
From: Nintendo Newsletter <newsletter@nintendo-europe.com>
Subject: Prettige Wii-dag!
:|
Nogmaals: Welke MM? Welke plaats?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Plaats?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:44 schreef mini-lellan het volgende:
Vanmorgen reed ik langs de Next Level toen ik naar school rees, en stond er met reuzenletters: WIJ HEBBEN EM!
A'foortquote:Op donderdag 7 december 2006 21:45 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Plaats?![]()
99% zeker toch al uitverkocht daar niet van
Uiteraardquote:Op donderdag 7 december 2006 21:40 schreef Tware het volgende:
Mensen, iedereen morgen foto's maken van de rijen voor de mediamarkten![]()
dan zal ik r toch vroeg bij zijn. Ik ga m in Tilburg halen. Anders maar in Den Boschquote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Oh ok
Helaas is alleen Breda-Tilburg e.o. een optie voor me![]()
Neuh morgen sla ik over.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef toma het volgende:
[..]
dan zal ik r toch vroeg bij zijn. Ik ga m in Tilburg halen. Anders maar in Den Bosch![]()
haha, dan heb je t beter voor elkaar. Zo'n ding past makkelijk in een rugzak he? Anders neem ik m niet mee op de fietsquote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Neuh morgen sla ik over.
Ik ga geen moeite meer doen, ik laat mensen nu moeite doen voor mij, ben er scheitziek van![]()
![]()
Wel een beetje fatsoenlijke rugzak dan hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
haha, dan heb je t beter voor elkaar. Zo'n ding past makkelijk in een rugzak he? Anders neem ik m niet mee op de fiets
Schizofreen??quote:Op donderdag 7 december 2006 22:13 schreef eos het volgende:
Wij hebben hem vanmiddag al gehaald! Kregen netjes een telefoontje van E-Plaza dat ze al binnen waren en verkocht mochten worden.Blij dat we een pre-order gedaan hebben.
![]()
We zijn dan ook met zijn tweeen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Omdat je praat over "WIJ hebben hem vandaag binnen gekregen"
Bof je nog, hier gaat de MM al om 09.30 uur open.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Jesse- het volgende:
gelukkig gaat de mm pas om 10 uur open, hoef ik ook niet voor dag en douw op te staan
Ja en, vrouwtje van de MM vertelde al wie het eerst wie het eerst maalt, en of je er nu vroeg staat of niet zei ze, is geen garantie voor een Wii.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hier in het noorden wat nuchterder zijn en dat er dus geen rij isquote:Op donderdag 7 december 2006 22:46 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Bof je nog, hier gaat de MM al om 09.30 uur open.
[..]
Ja en, vrouwtje van de MM vertelde al wie het eerst wie het eerst maalt, en of je er nu vroeg staat of niet zei ze, is geen garantie voor een Wii.
Dus als sta je er sinds vorige week vrijdag, ik beuk je gewoon aan de kant!![]()
Als je in het noorden des lands woont mag je eentje voor me meenemen uit .dequote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef SPiDeY. het volgende:
8u wekker zetten![]()
Bij geen prijs morgenmiddag naar Duitsland![]()
Helaas, Breda en soms Nijmegenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:40 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Als je in het noorden des lands woont mag je eentje voor me meenemen uit .de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |