ik heb mijn wii om 14:00 vanmiddag opgehaald, inclusief alle assecories. ga hem nu uitpakkenn, nog geen tijd gehad. kan wel foto's posten, maarja, dan ga je toch zeiken dat het fake is, kan het kassa bonnetje posten, maarja, dat is dan toch gefotoshopped.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bestaat nieit dat dit "legaal" volgens de normle wegen is gebeurd.
Kan niet..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
ow nou sorry, ze zeiden iig dat ze er genoeg hadden, en toen ik de lijst vanmiddag zag stonden er echt maar 10 op...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan niet..
Ik ken iemand die op de 30e plek staat bij MM Enschede.
10.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand die weet hoeveel MediaMarkt Rotterdam Centrum er heeft / krijgt? Tegen mij wilde ze het niet vertellen, een andere verkoper doet het misschien weer wel, en ben een beetje aan het inschatten of het nut heeft om voor de MediaMarkt te gaan staan
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!quote:
Mijn dank, dat is dus vrijwel niets, denk dat ik dan nog beter voor een FRS kan gaan staan.quote:
Zit je daar met die doos naast je tafelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!
En als ik er geen kan scoren, zal ik mezelf moeten troosten met Yoshi's Island DS![]()
Mij kun je herkennen aan een donkerblauwe pall mall jasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken, dan herken je me aan een Nike jas en pet CyberTijn
Hehe nee hoor die Wii verdwijnt gewoon in de kofferbak van m'n auto voordat ik met het examen beginquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit je daar met die doos naast je tafel
oe. morgen even langs!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef BMH het volgende:
BIJENKORF!
Ik ging vandaag naar een bijenkorf (Enschede) en kreeg te horen dat ik de enige was op de pre-order lijst!!!!!
Bijenkorf aka V&D... Gewoon een van die winkels met een Vanleest filiaan erin.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.
Maareh bij ons heet het Bijenkorf MODE.
Dus volgensmij alleen kleding?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |