ik heb mijn wii om 14:00 vanmiddag opgehaald, inclusief alle assecories. ga hem nu uitpakkenn, nog geen tijd gehad. kan wel foto's posten, maarja, dan ga je toch zeiken dat het fake is, kan het kassa bonnetje posten, maarja, dat is dan toch gefotoshopped.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bestaat nieit dat dit "legaal" volgens de normle wegen is gebeurd.
Kan niet..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
ow nou sorry, ze zeiden iig dat ze er genoeg hadden, en toen ik de lijst vanmiddag zag stonden er echt maar 10 op...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan niet..
Ik ken iemand die op de 30e plek staat bij MM Enschede.
10.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand die weet hoeveel MediaMarkt Rotterdam Centrum er heeft / krijgt? Tegen mij wilde ze het niet vertellen, een andere verkoper doet het misschien weer wel, en ben een beetje aan het inschatten of het nut heeft om voor de MediaMarkt te gaan staan
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!quote:
Mijn dank, dat is dus vrijwel niets, denk dat ik dan nog beter voor een FRS kan gaan staan.quote:
Zit je daar met die doos naast je tafelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrijdag om half 10 smorgens een examen in een gebouw pal naast de mediamarkt in rotterdam alexandrium. Stipt 9 uur sta ik daar dus voor de deur om een Wii te bemachtigen!
En als ik er geen kan scoren, zal ik mezelf moeten troosten met Yoshi's Island DS![]()
Mij kun je herkennen aan een donkerblauwe pall mall jasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Mocht ik me bedenken, dan herken je me aan een Nike jas en pet CyberTijn
Hehe nee hoor die Wii verdwijnt gewoon in de kofferbak van m'n auto voordat ik met het examen beginquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit je daar met die doos naast je tafel
oe. morgen even langs!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef flappiewappie het volgende:
mediamarkt enschede --> stuk of 20 waarvan er maar 10 zijn gepreorderd.
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef BMH het volgende:
BIJENKORF!
Ik ging vandaag naar een bijenkorf (Enschede) en kreeg te horen dat ik de enige was op de pre-order lijst!!!!!
Bijenkorf aka V&D... Gewoon een van die winkels met een Vanleest filiaan erin.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kut, daar had ik vandaag ook heen gekunnen.
Maareh bij ons heet het Bijenkorf MODE.
Dus volgensmij alleen kleding?![]()
Jawohl. Verassend genoegquote:Op donderdag 7 december 2006 00:40 schreef Neuk het volgende:
is de prijs bij de bijenkorf gelijk aan die van andere winkels?
Godverrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef SPiDeY. het volgende:
MM Breda loopt over van de pre-orders, maar misschien krijgen ze er nog een aantal vandaag die voor losse verkoop gaan. Mijn rit vanochtend langs Intertoys, 2x FRS, MM, V&D, Van Leest, E-Plaza was iig tevergeefs. Achterlijk en typisch Breda weer dat ze onderling afspreken om pas de 8e iets van de hand te doen terwijl de rest van NL zich iets minder aan de 'regels' houdt![]()
Jammer dat ik in Nijmegen geen fiets heb, anders was ik daar nog ff gaan koekeloeren morgen. Weet iemand of daar nog kansen voor het oprapen liggen wellicht?![]()
Ik zou bij de Bart Smit op de st jacobslaan kijken, dat is zo'n hele kleine verstopt op de zolder van de AH XL...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef SPiDeY. het volgende:
MM Breda loopt over van de pre-orders, maar misschien krijgen ze er nog een aantal vandaag die voor losse verkoop gaan. Mijn rit vanochtend langs Intertoys, 2x FRS, MM, V&D, Van Leest, E-Plaza was iig tevergeefs. Achterlijk en typisch Breda weer dat ze onderling afspreken om pas de 8e iets van de hand te doen terwijl de rest van NL zich iets minder aan de 'regels' houdt![]()
Jammer dat ik in Nijmegen geen fiets heb, anders was ik daar nog ff gaan koekeloeren morgen. Weet iemand of daar nog kansen voor het oprapen liggen wellicht?![]()
De BS zou toch alleen internetorders doen, en de rest naar E-plaza??quote:Op donderdag 7 december 2006 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou bij de Bart Smit op de st jacobslaan kijken, dat is zo'n hele kleine verstopt op de zolder van de AH XL...
Naar mijn weten ook ja, heb me gisteren wel even op de E-Plaza preorder lijst gezet. Nummer 25 of zoiets, en hij verwachtte er maar een stuk of 15 dacht ik. Bij Van Leest kon ik het ook doen, maar die inleg van 25 euri vind ik te irritant omdat je dan meteen gebonden bent.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
De BS zou toch alleen internetorders doen, en de rest naar E-plaza??
Maar was je dan wel verzekerd van een Wii bij Van Leest?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Naar mijn weten ook ja, heb me gisteren wel even op de E-Plaza preorder lijst gezet. Nummer 25 of zoiets, en hij verwachtte er maar een stuk of 15 dacht ik. Bij Van Leest kon ik het ook doen, maar die inleg van 25 euri vind ik te irritant omdat je dan meteen gebonden bent.
De FRS verkoopt vandaag al. Heb er net mijn Wiii (quote:Op woensdag 6 december 2006 23:08 schreef H3mm1k het volgende:
Wie heeft er te horen gekregen of FRS morgen al mag verkopen? ik hoop eerlijk gezegd op vrijdag...komt beter uit voor mij
Mjah dat wou/kon ze dus niet zeggen..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maar was je dan wel verzekerd van een Wii bij Van Leest?
Desnoods voor de 2e levering want dan rijd ik daar vanmiddag nog ff langs..
In Breda niet volgens mij.. zo ja zijn ze nu natuurlijk allang wegquote:Op donderdag 7 december 2006 12:48 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De FRS verkoopt vandaag al. Heb er net mijn Wiii () gehaald. Ze hadden er maar 2 en ik was echt net op tijd. Nummer 1 liep net weg en 10 seconden na mij kwam nummer 3 binnen die dus te laat was.
In Breda pas vrijdag zei die kerel gister tegen mij..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mjah dat wou/kon ze dus niet zeggen..
[..]
In Breda niet volgens mij.. zo ja zijn ze nu natuurlijk allang weg
Maat van mij, hadden ze nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoor nog niks over de kijkshop, iemand daar al geweest?
Ik ga er vandaag weer langs. Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoor nog niks over de kijkshop, iemand daar al geweest?
Niet, of nog niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maat van mij, hadden ze niet![]()
In Enschede zeiden ze vorige week dat ze hem gaan krijgen.. Helaas kon ik niet reserveren.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef super-muffin het volgende:
Hier in Vlaardingen weten ze nog niks van de Wii bij de Kijkshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |