Ja....quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Jesse- het volgende:
doet de toy's r us ook aan pre orders?
En waarom ga je vandaag niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Schiplui17 het volgende:
Ik ga het morgen proberen bij MM in Rijswijk, daar hebben ze er 15 binnengekregen!!
Ze gaan half 10 open en ik sta daar om half 9 met me DS om de tijd te doden!!!
misschien zie ik je morgen tegemoet, vandaag was niet zo'n succes..Alles gereserveerd of net wegquote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Schiplui17 het volgende:
Ik ga het morgen proberen bij MM in Rijswijk, daar hebben ze er 15 binnengekregen!!
Ze gaan half 10 open en ik sta daar om half 9 met me DS om de tijd te doden!!!
quote:
Omg dus 2e levering hebben ze????quote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, E-Plaza had er 20 binnengekregen en ik was nr. 23
Nog niet slecht voor iemand die pas gister heeft ge-preorderd
Ik ken iemand die daar werkt, zie ik vanavond.quote:Marko Breda ben ik gisteren geweest. Waarschijnlijk krijgen ze met de launch helemaal niets binnen, en komt het dus pas volgende week aan daar... Ze raadden aan om morgenochtend eerst even te bellen, maar ze gaven me eigenlijk weinig geen kans.
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef SPiDeY. het volgende:
Leuk.. FRS Breda verkocht ze dus al wel vandaag. Woensdag voor niets zitten campen en vanochtend dacht ik ah fuck it ze verkopen ze toch vast weer morgen. Of zouden ze er helemaal geen binnen gehad hebben?
Dan doen ze blijkbaar overal, zeggen dat ze vrijdag verkopen, en het stiekem op donderdag doenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.
Mahja als ik bij eplaza voor 2e levering nog kan preorderen..
Nouja, ik ben bang dat het toch volgende week wordt dan met de tweede lichting. Heb voor de zekerheid ook maar even bij de Intertoys Breda gepreorderd, daar sta ik 10e en hebben er zojuist maar 6 binnengekregen pff. Maarja, beter dan tot januari wachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Wat een kklijers dat ze mij wegstuurden en zeiden dat ze vrijdag pas verkochten.
Mahja als ik bij eplaza voor 2e levering nog kan preorderen..
quote:
Nou, heb je al gebeld?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef BMH het volgende:
[..]
In Enschede zeiden ze vorige week dat ze hem gaan krijgen.. Helaas kon ik niet reserveren.
Vol, er is nog geen nieuwe gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Waar de fuck is het Wii topic gebleven trouwens?
Saturn hebben we ook in Nederland hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ok jongens, net met mijn beste Duits naar de Saturn in duitsland gebeld (Saturn is een soort Mediamarkt) en daar gaat ie morgen vroeg in de verkoop. In ieder geval geen pre-orders en volgens die meneer had ie er meer dan voldoende op voorraad, was nog niet echt vraag naar volgens hem. Dus ik heb de knoop door gehakt, ik sta morgen ochtend om 9.30 voor de Saturn (gaat om 10.00 uur los)
Supergeil!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ok jongens, net met mijn beste Duits naar de Saturn in duitsland gebeld (Saturn is een soort Mediamarkt) en daar gaat ie morgen vroeg in de verkoop. In ieder geval geen pre-orders en volgens die meneer had ie er meer dan voldoende op voorraad, was nog niet echt vraag naar volgens hem. Dus ik heb de knoop door gehakt, ik sta morgen ochtend om 9.30 voor de Saturn (gaat om 10.00 uur los)
Weet je meteen waar het probleem zitquote:Op donderdag 7 december 2006 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees net in het Wii topic dat een pa van iemand geen taal kan kiezen.
Dus er lijken mij wel meerdere talen in te zitten
Hehe, mijn paps idd, hij is nog wel een beetje gewend aan knopjes drukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees net in het Wii topic dat een pa van iemand geen taal kan kiezen.
Dus er lijken mij wel meerdere talen in te zitten
ik wil hem wel van je kopenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb er eentje! (in duitlsand gekocht)
straks op marktplaats te vinden
tja, maar dat was al langer bekend dat de internet orders voorrang hebben... ik zit met het zelfde probleem..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik had de mijne 5 maanden geleden gereserveerd bij BS, kreeg ik vandaag te horen dat ze enkel via Internet weggingen, aangezien ik inkopen doe voor meerdere geef ik minimaal voor 1250 Euro per jaar uit bij de BS, heb ik ff een mailtje gestuurd dat als ze morgen geen Wii voor me hebben, dat ik dan nooit meer zaken met hen zal doen. Vrouwke bij de BS zelf is ook gaan proberen, want ik ben tenslotte een goede en trouwe klant. Nouja, dat kan morgen afgelopen zijn, console & games-verkoop is geen monopoly.
![]()
Klote Bart Smit...![]()
*leeft met je mee*quote:Op donderdag 7 december 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
tja, maar dat was al langer bekend dat de internet orders voorrang hebben... ik zit met het zelfde probleem..
zo kan ik ook nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:49 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ach ik overleef het wel, ik heb altijd nog:
2 pc's, DS-Lite, DS, GBA-SP, GBA-SP-Zelda Edition, PS2-Silver, Xbox-Crystal, Xbox360 en een GC-Platinum.![]()
geen idee manquote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef beerke het volgende:
Werkt jouw connectie op de betreffende afdeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |