Denk niet dat ze dat doen hoor, als je mijn naam en eventueel tel nr. doorgeeft.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Maar dan vragen ze natuurlijk naar ID en dan zien ze dat ik Spidey niet ben![]()
heb je msn?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:45 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen hoor, als je mijn naam en eventueel tel nr. doorgeeft.
Inderdaad, hopelijk gaat het wel lukken. Zit alleen nog te twijfelen of ik niet eerst nog bij de MM Breda iedereen in elkaar ros om er 1 te krijgen alvorens naar Kleve af te reizen. Maar als het me lukt op de een of andere manier, wel of niet in Kleve, dan stuur ik je een mailtje.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
heb je msn?
floepie17 [at] hotmail [dot] com is mijn msn/email adres.
neem aan dat je dat niet wil gaan posten
maar ik zal nog niet te blij gaan doen want straks kan jij 'm niet in kleve kopen
Oké ik hoop t beste voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk gaat het wel lukken. Zit alleen nog te twijfelen of ik niet eerst nog bij de MM Breda iedereen in elkaar ros om er 1 te krijgen alvorens naar Kleve af te reizen. Maar als het me lukt op de een of andere manier, wel of niet in Kleve, dan stuur ik je een mailtje.
* Floeperdepoep heeft gelijk een SMSje gestuurd naar een maat die at the moment in R'dam zoekende is.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:11 schreef Legendkiller het volgende:
Ik heb vanochtend gebeld naar enkele zaken, waaronder de E-Plaza op het Zuidplein te Rotterdam. Tot mijn grote verbazing kon ik zonder enige problemen op de lijst, heb hem zojuist opgehaald, dus ik ben voorzien. Weet niet of ze nu nog steeds consoles hebben, maar het is misschien het proberen waard.
O kutquote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Beetje laat he
Had E-Plaza Zuidplein vanmiddag ook al gebeld, maar toen was het te laat.
Het was het proberen waardquote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Beetje laat he
Had E-Plaza Zuidplein vanmiddag ook al gebeld, maar toen was het te laat.
het is niet first in first outquote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Tware het volgende:
Heeft iemand nog goede tips/tactieken voor het campen voor de media marktIk ga er vannacht al voorliggen zodat ik verzekerd ben
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Tware het volgende:
Heeft iemand nog goede tips/tactieken voor het campen voor de media marktIk ga er vannacht al voorliggen zodat ik verzekerd ben
![]()
Ga je met de bus naar kleve?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik heb de Wii kleve genomen. die doen in iedergeval niet aan pre-orders! ik hoop morgen ochtend een half uurtje voor aanvang aanwezig te zijn
Meldt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:27 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Dat wordt vechten bij de media markt voor mij..
Wie gaan er nog meer in R'dam centrum?
Mwa, ik denk dat die medewerker van Alexandrium het een beetje hoog in z'n bol heb zitten. Uurtje of half 9 is vroeg zat, er komen hier echt geen Japanse of Amerikaanse praktijken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Hoelaat denk je dat je het beste kan gaan? De medewerker in Alexandrium raadde me 7 uur aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |