dankje! leuke blog..quote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef nein het volgende:
http://www.goodweatherforairstrikes.com/ stond nog in mn bookmarks, weet niet of ik die link hiervandaan heb of niet, maar er staan leuke reviews op, mét mp3s
Ik vond het een erg mooie documentaire. Leuk om te zien hoe die mensen zijn. Had bijvoorbeeld nooit gedacht dat Antony zo normaal is, en dat hij grapjes maakt tijdens z'n optredens. Heb al tijden niet meer naar CocoRosie geluisterd, ga zo La Maison De Mon Rêve nog maar eens opzetten. Heb vannacht gelukkig geen last gehad van kapperelfjes.quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef thijsdetweede het volgende:
Misschien eens aardig om de uitzending van het uur van de wolf (nederland 2, straks om 5 over 7) hier even te melden:
Het uur van de wolf: The eternal children
Vrijdagmiddag om 1600 een herhaling.quote:Op zondag 17 december 2006 19:49 schreef JelleS het volgende:
Baal dat ik dit nu pas lees. Maar zal vast wel op uitzending gemist komen te staan (of herhaling?)
Sorry, ik kwam er ook pas op het laatste moment achter...quote:Op zondag 17 december 2006 19:49 schreef JelleS het volgende:
Baal dat ik dit nu pas lees. Maar zal vast wel op uitzending gemist komen te staan (of herhaling?)
Lookaftering is een prima plaat. Die kan je zeker de kans geven. Met gastrol voor o.a. Joanna Newsom.quote:Op maandag 18 december 2006 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vashti Bunyan's muziek heeft me nooit zo weten te bekoren, maar ik vond het echt een ontzettend lief mens, zoals ze overkwam. Misschien moet ik die CD toch nog maar een kans geven...
Wat doet Joanna daar dan?quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Lookaftering is een prima plaat. Die kan je zeker de kans geven. Met gastrol voor o.a. Joanna Newsom.
Iemand al geprobeerd?quote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef pfaf het volgende:
Kennen jullie Rivulets ( Nathan Amundson ) al? Het pas verschenen You Are My Home is echt een beauty! Dromige ambient pop/rock, met een knipoog naar Elliott Smith ( vooral vanwege Nathan's zang ). Echt de moeite waard!
leuke plaat al zeg ik het zelf.. heb 'm alleen nog maar 2x helemaal geluisterd dus een oordeel kan ik nog niet echt gevenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef -Dries- het volgende:
Wat vinden we van Margot & the nuclear so so's?
Erg leuk. Tijdens mijn vakantie in de stad waar zij vandaan komen het album en een 7" gekocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef -Dries- het volgende:
Wat vinden we van Margot & the nuclear so so's?
Ik ken ze juist weer van een andere single van wat maanden terug, Wasted Little DJs. Wel een aardig nummer, maar niet wereldschokkend of zo.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef MaJo het volgende:
Iemand al bekend met The View? Dat gaat een hit worden in 2007, mark my wordsOp Myspace hebben ze al een hele fanschare en het zou me dan ook niet verbazen als ze a la Arctic Monkeys zo heel populair gaan worden. Ze hebben al twee singles uit: Superstar Tradesman en Same Jeans. En dat terwijl ze nog geen cd uit hebben. Klinkt het bekend? Ik spreek jullie volgend jaar wel weer
Maar dat boeit natuurlijk niet. Jij bent van de hypevoorspellingen, gaat het lukken?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken ze juist weer van een andere single van wat maanden terug, Wasted Little DJs. Wel een aardig nummer, maar niet wereldschokkend of zo.
Ik voel een nieuwe hype aankomen!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
aardig, maar niet wereldschokkend of zo.
Nou ja, het is sowieso niet echt een dappere voorspelling om te zeggen dat ze groot kunnen worden, gezien het feit dat Wasted Little DJs bijvoorbeeld al in de top 15 van de UK Charts heeft gestaan, net als Superstar Tradesman trouwens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat boeit natuurlijk niet. Jij bent van de hypevoorspellingen, gaat het lukken?
Aah, dan is het te laat inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, het is sowieso niet echt een dappere voorspelling om te zeggen dat ze groot kunnen worden, gezien het feit dat Wasted Little DJs bijvoorbeeld al in de top 15 van de UK Charts heeft gestaan, net als Superstar Tradesman trouwens.
Je wordt een slacker-snobquote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef MaJo het volgende:
Feit blijft dat ik een van de eerste van fok ben die ze heeft ontdektIk vind de twee singles die je noemt ook misschien de minste. Een nummer als Same Jeans vind ik een stuk beter
Wat is een slacker-snob?quote:
the-slacker-take-over-plot-snobistisch gedrag.quote:
Ik dacht dat jij wel bekend was met sarcasmequote:Op donderdag 21 december 2006 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
the-slacker-take-over-plot-snobistisch gedrag.
Ik weet meer van onbekende bandjes dan jij, ik kende ze eerst, lekker puh![]()
johquote:Op donderdag 21 december 2006 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel bekend was met sarcasme
Dat nummer ken ik dan weer niet, ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef MaJo het volgende:
Feit blijft dat ik een van de eerste van fok ben die ze heeft ontdektIk vind de twee singles die je noemt ook misschien de minste. Een nummer als Same Jeans vind ik een stuk beter
En The Don, dat swingt echtquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik dan weer niet, ben benieuwd.
wel toevallig ik vond hun album vandaag.. en het klinkt inderdaad wel ok.. zelfs na 1x luisteren alquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik dan weer niet, ben benieuwd.
Ik ken ook bijna alles, behalve die nr. 1quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Iemand wat aan te merken op de pitchfork jaarlijst? Ik ken dit jaar alle 50 plaatjes, dus ontkennen dat ik geen snob zou zijn is vergeefs. Het is een mooie lijst vind ik. Ik snap alleen niet dat Ghostface Killah zo hoog staat.
Kan er wel in meegaan hoor. Tamelijk briljante Timbo productie. Lekkere zompige beats. Ik hou er wel van!quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Pitchfork jaarlijsten zijn weer net zo belachelijk als andere jaren. My Love van Justin Timberlake het beste nummer van het jaar? Kan het even....
haha ja echt briljant.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:42 schreef Z het volgende:
Dit is trouwens uiterst grappig, Colbert vs. The Decemberists,
Cold war kidsquote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef JelleS het volgende:
Hoe zijn jullie het nieuwe muziekjaar begonnen? Ik heb 's nachts maar even Waltz #2 opgezet, beter kan je het jaar niet beginnen eigenlijk.
Daydream Nation.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef JelleS het volgende:
Hoe zijn jullie het nieuwe muziekjaar begonnen? Ik heb 's nachts maar even Waltz #2 opgezet, beter kan je het jaar niet beginnen eigenlijk.
Howling Bells heb ik een review van geschreven destijds.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:57 schreef JelleS het volgende:
BedanktJij uiteraard ook gefeliciteerd met je zoveelste titel
Howling Bells klinkt wel goed. Lo-fi, on-Brits maar toch weer wel, doet denken aan Yeah Yeah Yeahs.
Geweldig vind ik dat altijd, zulke mythes en vaagheden creeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Z het volgende:
Leuke recensie:
http://pitchforkmedia.com(...)_Disco_Club_28_Later
Plaat met een leuk verhaal, ben benieuwd of het ook wat is ...
* -Dries- noteertquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ook een aanrader voor de liefhebber van ietwat treurige, maar erg mooie americana / folk: The Lancaster Orchestra.
www.lancasterorchestra.com
Een Zweed of een Noor, daar wil ik even vanaf zijn. Speelt op zijn eerste plaat - heb ze vandaag allebei aangeschaft - ook een cover van The Smiths!
Mij viel-ie wel tegen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Grobbel het volgende:
Keurig! Die plaat gaat je niet tegenvallen.![]()
Laat 'm anders nmaar even bezinken. En wat de zwakkere nummers betreft: ik dacht dat Blue would still be blue niks meer dan schaamteloze albumvuller was, tot ik het live mocht meemaken - de zanger, onversterkt, op een hoek van het podium, met enkel een speelgoedpianootje. Bloedmooi, kippenvelopwekkend.quote:
Dat is Conor Oberst van de band Bright Eyesquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En zie ik bij Tom-Tom nou The Cinematics als usericon?
The Jacks?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:18 schreef MadScientist het volgende:
ik vind dat Jack Black en Jack White maar een band moeten beginnen. Iemand een leuk idee voor een naam?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef -Dries- het volgende:
Dat is Conor Oberst van de band Bright Eyes
The Oppositesquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:18 schreef MadScientist het volgende:
ik vind dat Jack Black en Jack White maar een band moeten beginnen. Iemand een leuk idee voor een naam?
Vind je dat niet na een paar keer draaien een oervervelende gimmick worden??quote:
Hoe weet je dat? Heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind je dat niet na een paar keer draaien een oervervelende gimmick worden??
Nee, maar dat viel me bij die vorige plaat al op. Die heb ik wel eens gehoord. Volgens mij is dit deels hetzelfde trucje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je hem gekocht?
In ieder geval staat ie dit weekend in de basisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Jij denkt dat Henrik op huurbasis bij Man Utd wel een hit gaat worden bigshadow?
Yup, vanochtend kwam ik een link tegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef JelleS het volgende:
Is die al gelekt? Dit is één van die platen die ik gewoon netjes meteen ga kopen, mits ik geen mooi promo-exemplaar krijg, zonder eerst te downloaden, veel leuker.
Nee, "This Is" is het recentelijk te verschijnen debuut van de belgische band "Larsson", met veel bombarie wordt deze aangekondigd. Henrik in de basis is altijd een succesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Jij denkt dat Henrik op huurbasis bij Man Utd wel een hit gaat worden bigshadow?
ja, genoemd door mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef BUG80 het volgende:
Coparck wordt de eerste topper van 2007 denk ik!![]()
Is The Hush Sound eigenlijk al voorbij gekomen hier? Leuk bandje!
Jammer danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef JelleS het volgende:
Is die al gelekt? Dit is één van die platen die ik gewoon netjes meteen ga kopen, mits ik geen mooi promo-exemplaar krijg, zonder eerst te downloaden, veel leuker.
Okee. Wel een goeie bandnaam natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, "This Is" is het recentelijk te verschijnen debuut van de belgische band "Larsson", met veel bombarie wordt deze aangekondigd. Henrik in de basis is altijd een succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |