Cold war kidsquote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef JelleS het volgende:
Hoe zijn jullie het nieuwe muziekjaar begonnen? Ik heb 's nachts maar even Waltz #2 opgezet, beter kan je het jaar niet beginnen eigenlijk.
Daydream Nation.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef JelleS het volgende:
Hoe zijn jullie het nieuwe muziekjaar begonnen? Ik heb 's nachts maar even Waltz #2 opgezet, beter kan je het jaar niet beginnen eigenlijk.
Howling Bells heb ik een review van geschreven destijds.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:57 schreef JelleS het volgende:
BedanktJij uiteraard ook gefeliciteerd met je zoveelste titel
Howling Bells klinkt wel goed. Lo-fi, on-Brits maar toch weer wel, doet denken aan Yeah Yeah Yeahs.
Geweldig vind ik dat altijd, zulke mythes en vaagheden creeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Z het volgende:
Leuke recensie:
http://pitchforkmedia.com(...)_Disco_Club_28_Later
Plaat met een leuk verhaal, ben benieuwd of het ook wat is ...
* -Dries- noteertquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ook een aanrader voor de liefhebber van ietwat treurige, maar erg mooie americana / folk: The Lancaster Orchestra.
www.lancasterorchestra.com
Een Zweed of een Noor, daar wil ik even vanaf zijn. Speelt op zijn eerste plaat - heb ze vandaag allebei aangeschaft - ook een cover van The Smiths!
Mij viel-ie wel tegen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Grobbel het volgende:
Keurig! Die plaat gaat je niet tegenvallen.![]()
Laat 'm anders nmaar even bezinken. En wat de zwakkere nummers betreft: ik dacht dat Blue would still be blue niks meer dan schaamteloze albumvuller was, tot ik het live mocht meemaken - de zanger, onversterkt, op een hoek van het podium, met enkel een speelgoedpianootje. Bloedmooi, kippenvelopwekkend.quote:
Dat is Conor Oberst van de band Bright Eyesquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En zie ik bij Tom-Tom nou The Cinematics als usericon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |