The Jacks?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:18 schreef MadScientist het volgende:
ik vind dat Jack Black en Jack White maar een band moeten beginnen. Iemand een leuk idee voor een naam?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef -Dries- het volgende:
Dat is Conor Oberst van de band Bright Eyes
The Oppositesquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:18 schreef MadScientist het volgende:
ik vind dat Jack Black en Jack White maar een band moeten beginnen. Iemand een leuk idee voor een naam?
Vind je dat niet na een paar keer draaien een oervervelende gimmick worden??quote:
Hoe weet je dat? Heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind je dat niet na een paar keer draaien een oervervelende gimmick worden??
Nee, maar dat viel me bij die vorige plaat al op. Die heb ik wel eens gehoord. Volgens mij is dit deels hetzelfde trucje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je hem gekocht?
In ieder geval staat ie dit weekend in de basisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Jij denkt dat Henrik op huurbasis bij Man Utd wel een hit gaat worden bigshadow?
Yup, vanochtend kwam ik een link tegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef JelleS het volgende:
Is die al gelekt? Dit is één van die platen die ik gewoon netjes meteen ga kopen, mits ik geen mooi promo-exemplaar krijg, zonder eerst te downloaden, veel leuker.
Nee, "This Is" is het recentelijk te verschijnen debuut van de belgische band "Larsson", met veel bombarie wordt deze aangekondigd. Henrik in de basis is altijd een succesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Jij denkt dat Henrik op huurbasis bij Man Utd wel een hit gaat worden bigshadow?
ja, genoemd door mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef BUG80 het volgende:
Coparck wordt de eerste topper van 2007 denk ik!![]()
Is The Hush Sound eigenlijk al voorbij gekomen hier? Leuk bandje!
Jammer danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef JelleS het volgende:
Is die al gelekt? Dit is één van die platen die ik gewoon netjes meteen ga kopen, mits ik geen mooi promo-exemplaar krijg, zonder eerst te downloaden, veel leuker.
Okee. Wel een goeie bandnaam natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, "This Is" is het recentelijk te verschijnen debuut van de belgische band "Larsson", met veel bombarie wordt deze aangekondigd. Henrik in de basis is altijd een succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |