Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Geld is sowieso (ook bij andere constructies) niet zo'n beste motivator.
Nogal vreemd inderdaad. Je weet namelijk geen donder van mijn werk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik opperde alleen maar iets. Blijkbaar was dat vreemd.
Nee ik kan er hooguit naar gissen vandaar het misschien maar het interesseert me eigenlijk geen donder. Als we toch aan het donderen zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
Nogal vreemd inderdaad. Je weet namelijk geen donder van mijn werk.
Behalve als je een hoer speelt in bed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dan motiveert het ook niet. Het spel motiveert je, of je eigen perversequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Behalve als je een hoer speelt in bed.
Dat vraag ik me ook altijd zo af bij de term 'economische vluchtelingen', en dan met name de illegalen. Die komen hier dus om te werken. Lijkt me legitiem, en als wij van die uitvreters hier hebben zitten die daarvoor graag illegalen uitbuiten vind ik het niet zo voor de handliggend dat die illegalen te verwijten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:09 schreef Monidique het volgende:
Rutte noemt die asielzoekers die eigenlijk weg moeten (toch?) categorisch gelukszoekers. Ha echt wel, denkt het ene kamp; zoiets zeg je toch niet, het andere. Maar wat is er mis met gelukszoekers? Ik heb liever gelukszoekers in Nederland dan mensen die iets anders zoeken.
Dank je. Over die gelukszoekers?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
goede opmerking Mon.
Ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dank je. Over die gelukszoekers?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
Iedere uitkeringstrekker is miljonair.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
Iedere uitkeringstrekker is miljonair.
Money makes the world go round. Vind het niet belangrijk maar toch graai ik graag een handje mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom noemt links zich sociaal?
Sorry hoor.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk is links sociaal, niemand wil a-sociaal zijn. Wilders vindt zichzelf natuurlijk ook sociaal en Verdonk ook.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mooie vrouwen op het werk motiveert me ook , moet ik tot mijn spijt toegeven.
Het geeft toch iets extra's aan de baan.
In jouw geval dan hè.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mooie vrouwen meisjes op het werk motiveert me ook , moet ik tot mijn spijt toegeven.
quote:
Er zijn op deze school geen mooie leraressen. Degene die mooi waren, waren dat in de jaren 80....quote:
Wat een kutbaan heb je dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er zijn op deze school geen mooie leraressen. Degene die mooi waren, waren dat in de jaren 80....
Meisjes in de klas daarentegen interesseert me geen hol. Dat is toch geen potentieel.
quote:
Het is toch zo? Uitspraken kun je vaak op waarde schatten door ze om te draaien. Een politicus zegt dat ze gaan voor een sociale samenleving, met een goede economie en weinig werkloosheid. Wat anders? Een asociale samenleving, een slechte economie, veel werkloosheid? Het is alleen een venijnig soort propaganda waar, denk ik, velen nog intrappen.quote:
Vraagt om een lemming...quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom noemt links zich sociaal?
Sorry hoor.
Jij mag het niet doen, want jij moet werken tijdens je werk.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef sigme het volgende:
Ik rij straks door Donderen. D'r ligt een grote kei daar. Mogen jullie raden hoe ze die genoemd hebben.
quote:Vergaone glorie
In dunder'n dunt de boeren oet
der bint nog mor een paor
zodat je haost al denken kunt
wat doet die boeren daor
quote:Politie schiet Playstationdief dood
AMSTERDAM - Politieagenten in de Amerikaanse staat North Carolina hebben een achttienjarige student doodgeschoten die er van werd verdacht twee Playstations 3 te hebben gestolen op de dag dat de gameconsole werd geïntroduceerd, zo meldt Associated Press.
Het slachtoffer zou met een medeplichtige een medestudent hebben beroofd van twee exemplaren van de nieuwe spelcomputer. De jongen had drie dagen in de rij gestaan bij de plaatselijke Wal-Mart. Toen hij de PS3's thuisbracht, werd hij neergeslagen en werden zijn aankopen afgepakt.
De verdachte deed de deur van zijn studentenflat niet open toen de politie hem kwam arresteren. Daarop trapten agenten de deur in, en werd de jongen neergeschoten. Ook zijn hond, een Duitse herder, werd dodelijk getroffen. De precieze toedracht van de schietpartij is onduidelijk.
De andere verdachte werd op een ander adres aangehouden.
Rumoerig
De introductie van de Playstation verliep in de Verenigde Staten rumoerig. Voor veel winkels vormden zich al dagen van tevoren lange rijen, omdat de voorraad van de langverwachte console beperkt was. Op verschillende plaatsen werden kopers beroofd van hun PS3's.
http://articles.news.aol.(...)20061204194509990018quote:He then broke down in tears mentioning his son, Gov. Jeb Bush, as an example of leadership and the way he handled losing the 1994 governor's race to popular incumbent Democrat Lawton Chiles. He vaguely referred to dirty tricks in the campaign.
"He didn't whine about it. He didn't complain," the former president said before choking up in front of lawmakers, Gov. Bush's top administrators and state workers gathered in the House chamber for the last of the governor's leadership forums.
As he tried to continue, he let out a sob and put a handkerchief to his face. When he spoke again, his words were broken up by pauses as he tried to regain composure.
Fuck you, iedereen is al lang weg ivm sinterklaas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij mag het niet doen, want jij moet werken tijdens je werk.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Autodidact het volgende:
Waarom noemt rechts zichzelf juist?
Dank je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fuck you, iedereen is al lang weg ivm sinterklaas.
Ik ga vanavond chicken tonight eten. Maar ja dat is ook niet echt leuk of spannend ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft nou niemand iets leuks te vertellen?
Oh ja, da's vandaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fuck you, iedereen is al lang weg ivm sinterklaas.
Ik zo Sinterklaas vieren en me volproppen met lekkere hapjes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond chicken tonight eten. Maar ja dat is ook niet echt leuk of spannend ofzo.
Ook altijd leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zo Sinterklaas vieren en me volproppen met lekkere hapjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |