Hij meent het uit de grond van zijn hartquote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik begrijp er helemaal niets van. Maar hij heeft vermoedelijk geld nodig ofzo. Kan er ook geen satire laat staan sarcasme in ontdekken.
+F: LotR BFME2 RotW spelenquote:Op maandag 4 december 2006 18:41 schreef Monidique het volgende:
Als je eens niets te doen hebt, Floripas, ik heb AoE2.
Het is al bijna een half jaar geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Verdienen betekent niet nodig hebben, Floripas. Dat weet jij als geen ander dacht ik zo.
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.quote:
Deze http://poll.dezeserver.nl/index.cgi ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Floripas het volgende:
Wie heeft er een link naar de poll-site?
In mijn (moeders) privésauna? Lijkt me stug.quote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pas maar op dat je Napalm daar niet "per ongeluk" tegenkomt.
Voornamelijk lichtvervuiling meen ikquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is visuele verstoring?
Dank jequote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dank jeIk vind het uitstekend dat het volledige erfgoed aan Nederlandse taal gebruikt wordt, dit moet echt niet uitmonden in zwaar en dik doenerij.
![]()
Okee, niets cognitiefs blijkbaarquote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voornamelijk lichtvervuiling meen ik.
is het trouwens niet gezeglijk?quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.
Oh jaquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie Bernhard nergens terugkomen..
Geen idee, ik zeg altijd gezeggelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is het trouwens niet gezeglijk?
Gezeglijk. Komt van gezag, niet van zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg altijd gezeggelijk.
Floripas?
Ben ik helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef sigme het volgende:
Oh en Floripas, als we toch met taal bezig zijn, wat vind je van Iblardi's opvatting over aanvoegende wijs in het meervoud?
Zeker wel! Dat is precies wat ze bedoeltquote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef Godslasteraar het volgende:
gezeglijk = gehoorzaam![]()
maar dat is niet wat Sigmeisje bedoelt?![]()
Slijmjurkquote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens.![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
Hij heeft totaal gelijk.![]()
lastig karaktertrekje, snel afleren!quote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker wel! Dat is precies wat ze bedoelt.
Misschien ben ik toch wel eigenwijs genoeg mijn uitspraak te blijven spellen.quote:Vindplaatsen van het woord gezeggelijk in het nieuwe testament (1 vers):
Jakobus 3:17
Maar de wijsheid, die van boven is, die is ten eerste zuiver, daarna vreedzaam, bescheiden, gezeggelijk, vol van barmhartigheid en van goede vruchten, niet partijdig oordelende, en ongeveinsd.
Lees de PIquote:
Onmogelijk. Het is overigens gecombineerd met onuitstaanbaar betweterschap, ezelachtige koppigheid, en juffige belerendheid. Dus ik kan niet best zonder, ik zou uitgestoten worden uit de gemeenschap.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
lastig karaktertrekje, snel afleren!![]()
Misschien gaan we wel samenquote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pas maar op dat je Napalm daar niet "per ongeluk" tegenkomt.
Ik verdien heel veel maar krijg heel weinig.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Verdienen betekent niet nodig hebben, Floripas. Dat weet jij als geen ander dacht ik zo.
Tolkien 4 t3h w1nquote:
Niet te lang dan kookt je huid erafquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef sigme het volgende:
Het is 96o in de sauna. Ik zal d'r zo maar eens in dan.
Ik kan je zo moeilijk serieus nemen met die avatar.quote:Op maandag 4 december 2006 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach fuck you!
ik zit in een puberale fase.quote:Op maandag 4 december 2006 20:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kan je zo moeilijk serieus nemen met die avatar.
Kun je ook walgen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik zit in een puberale fase.
Nee. Wel zeuren op vanalles, maar ik heb geen last van zelfmelijquote:
Beetje regen, gratis douche.quote:Op maandag 4 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Morgen t-shirt-weer... 16 graden.
Ah.quote:[19:42:18] <zakjapannertje> kamp=2e kamervoorzitter
Hmm?quote:, althans
Hmm.quote:kandidaat
Oh.quote:misschien
Volgens mij moeten wij samen Du_)ke maar eens op zn mordoriaans r3Sp3Ct aanleren..quote:
Post s wat interessants.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef Monidique het volgende:
Vierde hit, http://sg.answers.yahoo.c(...)061112042638AAasDci, Who sang "whats that coming over the hill is it a monster" and whats the name of the song? thanx?, The Automatic's-"Monster" from the album "Not Accepted Anywhere".
theelicht kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef Monidique het volgende:
Plassen, theedrinken, Tegenlicht kijken.
Jij pakt ook alles...quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, ik hoop dat M nu niet gillend het raam uitspringt, maar ik vind hem er wel leuk uitzien eigenlijk![]()
Ik ken hem!quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, ik hoop dat M nu niet gillend het raam uitspringt, maar ik vind hem er wel leuk uitzien eigenlijk![]()
quote:
Theepissen, theedrinken, Theelicht kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef Monidique het volgende:
Plassen, theedrinken, Tegenlicht kijken.
Intiem?quote:
Het is Balk 3 nog steeds. Na iedere verkiezing blijft het vorige kabinet nog even demissionair, maar de teller wordt niet verhoogd.quote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef Napalm het volgende:
Nu we toch met antwoorden bezig zijn, ik heb een staatsrechtelijke vraag.
De ministers (en stas) van Balk IV staan grotendeels ook op de kieslijsten voor de tweede kamer. Op dit moment kunnen zij moeilijk en kamerlid en minister zijn. Kamerzetels zijn persoonlijk. Het lijkt me dus niet dat er een tijdelijke vervanger is.
* Hebben deze ministers stemrecht in de nieuwe tweede kamer?
* Indien ja, wat is de rechtvaardiging voor deze dubbele pet?
Ze hebben dus stemrecht? (moest haast wel want dat generaal pardon was 75-74)quote:Op maandag 4 december 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is Balk 3 nog steeds. Na iedere verkiezing blijft het vorige kabinet nog even demissionair, maar de teller wordt niet verhoogd.
Rechtvaardiging is de tijdelijke demissionaire status waardoor het kabinet geen initiatief neemt.
Uhuh, normaal krijgt een Kamer terwijl er een demissionair kabinet zit geen controversiele kwesties voor de kiezen, maar nu is dat dus anders, en doen die stemmen er werkelijk toequote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef Napalm het volgende:
Gewoon het licht dimmen en de fantasie doet de rest.
[..]
Ze hebben dus stemrecht? (moest haast wel want dat generaal pardon was 75-74)
AH, weer eentje voor het lijstje met goede voornemens dan maar.quote:
Dat vind je jammer hè!quote:
Say hello to Apuquote:Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op naar de avondwinkel met de onvermijdelijke allochtoon achter de balie.
Daar krijg je extra voor betaald.quote:Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Aoristus het volgende:
wat een leuk idee, je gaat vechten in Irak en je komt terug met een scherf in je oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |