Hij meent het uit de grond van zijn hartquote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik begrijp er helemaal niets van. Maar hij heeft vermoedelijk geld nodig ofzo. Kan er ook geen satire laat staan sarcasme in ontdekken.
+F: LotR BFME2 RotW spelenquote:Op maandag 4 december 2006 18:41 schreef Monidique het volgende:
Als je eens niets te doen hebt, Floripas, ik heb AoE2.
Het is al bijna een half jaar geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Verdienen betekent niet nodig hebben, Floripas. Dat weet jij als geen ander dacht ik zo.
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.quote:
Deze http://poll.dezeserver.nl/index.cgi ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Floripas het volgende:
Wie heeft er een link naar de poll-site?
In mijn (moeders) privésauna? Lijkt me stug.quote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pas maar op dat je Napalm daar niet "per ongeluk" tegenkomt.
Voornamelijk lichtvervuiling meen ikquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is visuele verstoring?
Dank jequote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dank jeIk vind het uitstekend dat het volledige erfgoed aan Nederlandse taal gebruikt wordt, dit moet echt niet uitmonden in zwaar en dik doenerij.
![]()
Okee, niets cognitiefs blijkbaarquote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voornamelijk lichtvervuiling meen ik.
is het trouwens niet gezeglijk?quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.
Oh jaquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie Bernhard nergens terugkomen..
Geen idee, ik zeg altijd gezeggelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is het trouwens niet gezeglijk?
Gezeglijk. Komt van gezag, niet van zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg altijd gezeggelijk.
Floripas?
Ben ik helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef sigme het volgende:
Oh en Floripas, als we toch met taal bezig zijn, wat vind je van Iblardi's opvatting over aanvoegende wijs in het meervoud?
Zeker wel! Dat is precies wat ze bedoeltquote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef Godslasteraar het volgende:
gezeglijk = gehoorzaam![]()
maar dat is niet wat Sigmeisje bedoelt?![]()
Slijmjurkquote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens.![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
Hij heeft totaal gelijk.![]()
lastig karaktertrekje, snel afleren!quote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker wel! Dat is precies wat ze bedoelt.
Misschien ben ik toch wel eigenwijs genoeg mijn uitspraak te blijven spellen.quote:Vindplaatsen van het woord gezeggelijk in het nieuwe testament (1 vers):
Jakobus 3:17
Maar de wijsheid, die van boven is, die is ten eerste zuiver, daarna vreedzaam, bescheiden, gezeggelijk, vol van barmhartigheid en van goede vruchten, niet partijdig oordelende, en ongeveinsd.
Lees de PIquote:
Onmogelijk. Het is overigens gecombineerd met onuitstaanbaar betweterschap, ezelachtige koppigheid, en juffige belerendheid. Dus ik kan niet best zonder, ik zou uitgestoten worden uit de gemeenschap.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
lastig karaktertrekje, snel afleren!![]()
Misschien gaan we wel samenquote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pas maar op dat je Napalm daar niet "per ongeluk" tegenkomt.
Ik verdien heel veel maar krijg heel weinig.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Verdienen betekent niet nodig hebben, Floripas. Dat weet jij als geen ander dacht ik zo.
Tolkien 4 t3h w1nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |