NL is afentoe een beetje duizeligquote:Op maandag 4 december 2006 17:08 schreef bunnyma het volgende:
Waren de mannen niet van plan om deze week een sapkuur te doen?
Ik zie ze nu een lekkere vette hap naar binnen werken.
tja,.. de dokter wil niet komen,... wat een onzin, gewoon komen anders een andere dokterquote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik begreep dat de dokter niet wilde komen, omdat hij het niet ernstig genoeg vond. Maar volgens mij hebben ze het wel uitgesteld, ook omdat ze donderdag naar de Miljonairsfair gaan en Bart dat ook wel jammer vond om daar alleen water te drinken en niets te eten en/of te drinken.
Dan zal het wel nooit doorgaan want ze hebben elke week wel wat.quote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik begreep dat de dokter niet wilde komen, omdat hij het niet ernstig genoeg vond. Maar volgens mij hebben ze het wel uitgesteld, ook omdat ze donderdag naar de Miljonairsfair gaan en Bart dat ook wel jammer vond om daar alleen water te drinken en niets te eten en/of te drinken.
z'n vrienden zijn dus niet zo enthousiast Lesley ! Of zijn ze gewoon (net als Bart) wat bot ?quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Filmpje voor Bart van Lesley die aan het stappen is met Bart's vrienden. In de zaak van een van Bart's vrienden. Bart zegt: ze vermaken zich en de zaak zit vol. Z'n vrienden zeggen dat lesley een leuke meid is, maar hij moet niet voor haar het huis uit gaan.
Top!quote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Filmpje over een minuut of 10 online![]()
Zet er ook meteen even bij wie de winnaar wordt.quote:Op maandag 4 december 2006 19:20 schreef RTM1988 het volgende:
ik heb een vraagje voor de redactie:
misschien een idee om de dagplanning van de bewoners op de site te zetten?
zie hem staan maar hij werkt (nog) niet echt hier,quote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee die heeft ze niet bij zich die liggen bij de redactiequote:Op maandag 4 december 2006 19:44 schreef avonne het volgende:
is de uitslag al gegeven van de test?
nee hier nog steeds niet en daar baal ik wel vanquote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
zie hem staan maar hij werkt (nog) niet echt hier,
en 'bekijk hier de volledige video' doet het bij niemand hier heb ik altijd het idee
inmiddels kan ik het zienquote:Op maandag 4 december 2006 19:53 schreef elsie het volgende:
[..]
nee hier nog steeds niet en daar baal ik wel van![]()
ik werd een beetje enthousiast door je berichtje, ik dacht misschien doen de filmpjes nu ook wel bij mij maar nog steeds nietquote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
inmiddels kan ik het zienwel lachen. Volgens mij vond ie het wel zielig voor Lesley. Zijn vrienden gewoon zat en bot en zij daartussen. Maarja die handelt dat wel
Heb ik gelijk een vraagje!quote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef happyme28 het volgende:
Die Nathanael is echt te bijdehand en zegt allerlei irritante dingen waar ik allergisch voor ben. Ik trek die gozer echt slecht.
Ik heb toch het gevoel dat Nena zich een stuk assertiever opstelt de laatste weken. Ik hoor een stuk minder 'ik weet het niet', ze gaat discussies aan en laat van zich horen. Ze is op persoonlijk vlak niet steeds geen prater, maar ze geeft wel vaker haar mening.quote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef avonne het volgende:
Ilona complimenteert Nena dat ze het initiatief neemt voor een loopbaangesprek
Niet dat het wat uitmaakt, want Bart gaat echt niet sexen voor de camera's.quote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Day het volgende:
Lesley geeft aan dat ze wel een keer wil blijven slapen.
Leuke film, he!quote:Op maandag 4 december 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Heb net The Truman Show gekeken (voor het eerst), maar deed me wel heel erg denken aan programma's als DGK en BB. Verschil is natuurlijk dat deze bewoners wel op de hoogte zijn.
Truman Show is uit 1998 en de eerste BB van 1999, dus zal me niets verbazen als JdM ook enige inspiratie uit The Truman Show heeft gehaald.
Dat idee krijg je steeds meer ja. Ik vraag me ook af wat er 'achter' allemaal gezegd en gestuurd wordt.quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke film, he!
Maar dat zei ik al bij het vertrek van Angelique, de bewoners zijn acteurs in een toneelstuk, compleet met regie-aanwijzingen.
Nee denk het niet, gate 1+2 zijn volledig opslot, weet niet waarom ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
DGK_Redactie, zetten jullie nu met opzet het geluid bij Bart en lesley uit???
Ik vraag me af of hij de "tijdelijke" bewoner is, die 1 maand blijft.quote:Op maandag 4 december 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee krijg je steeds meer ja. Ik vraag me ook af wat er 'achter' allemaal gezegd en gestuurd wordt.
Ik ben zelf van mening dat Nathanael één grote rol is. De man acteert vanaf het moment dat hij op staat totdat hij weer gaat slapen.
zolang de Redactie dat wil vrees ikquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef avonne het volgende:
Maar goed dat Barts humeur flink is opgeklaard, want het dames kwartet gaat eens lekker genieten van het romantische schouwspel
ze staat op het terrasquote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Is Lesley nou weg? Of is ze onopvallend naar Bart's kamer?
Ik zag haar zoeven nog staan bij de terrasdeurquote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Is Lesley nou weg? Of is ze onopvallend naar Bart's kamer?
Getverquote:Op maandag 4 december 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia knuffelt Lesley weer even. Zal lesley daar blij mee zijn of zou ze liever keihard naar buiten zijn gevlucht?
"Consumeren" welk een ouderwetsche uitdrukkingquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt tijd dat Bart en Lesley hun relatie consumeren
quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef n1ek het volgende:
DGK_Redactie nu is het wel ff mooi geweest met die fontein
Hij wist op een gegeven moment dat er niets meer aan te doén was, da's m.i. toch net ff wat anders..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:04 schreef n1ek het volgende:
uit de tv uitzending wordt wel duidelijk dat Stephan wel wist dat ie wegging en het wel ok vond.
aan die uitslagen werd niet echt veel aandacht besteed. Sylvia het laagst Brian het hoogst dacht ik. Verder was er een hele cursus omheen gebouwd. Er staat wat meer op de dgk site.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
Wie heeft het hoogst gescoored met de test?
Kan vanacht niet te lang blijven trouwens, morgen heel vroeg op..
Bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
Volgende ronde... Het huis die zich tegen Bart keert...
Nee hoor.quote:
En Bart is gekquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor.
Brian is de ticket voor NL om Bart.
Laat Bart Nena eruit gooien, en week daarmee Brian van Bart los..
Et voila
Bart zal pas als een van de laatsten Nena eruit stemmen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor.
Brian is de ticket voor NL om Bart.
Laat Bart Nena eruit gooien, en week daarmee Brian van Bart los..
Et voila
Moelijk, maar niet kansloos.
Bart is Laks.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Bart is gek... nee, dat gaat niet gebeuren. En ALS het ooit een risico wordt, houdt JdM het wel tegen.
Bart heeft aan het begin gezegt ALLES de doen om het spel te winnen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er toch echt vanuit dat Bart wel door die charlatan heenkijkt.... ik merk steeds meer dat ik gewoon een gruwelijke hekel aan Nathanael heb, ik lees hier nog wel maar ik kijk amper de streams meer sinds hij in het huis is.
Bart kan misschien soms wel lullig doen, maar ik geloof niet dat hij echt een hufter is, Nathanael wel.
Duivelsgebroed is het... vandaar dat ie zo lekker "klikt" met Natasia![]()
Ik denk dat ze meer zin heeft in een potentieele BN'er... en passant de kans dat zelf ook te worden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft die griet wel zin een een potentieele miljonair.![]()
Hij moet er uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:01 schreef Leandra het volgende:
ik merk steeds meer dat ik gewoon een gruwelijke hekel aan Nathanael heb, ik lees hier nog wel maar ik kijk amper de streams meer sinds hij in het huis is.
In ben het al een paar dagen helemaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart heeft aan het begin gezegt ALLES de doen om het spel te winnen.
Nu roept Bart van niet.
NL heeft geroepen het spel te winnen en iedereen eruit te spelen.
Roept hij nog steeds.
Voor alsnog manipuleerd NL niet volgens Bart. Dus word er geen vuil spel gespeelt...
Ja toch?
En Bart is nu niet vals bezig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
In ben het al een paar dagen helemaal niet met je eens.
Roepen, bijvoorbeeld, heeft geen zin. Bart heeft gezag bij zijn medebewoners. Dat telt wel.
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Bart is nu niet vals bezig?
Of is dat toch die manipulatie van NL (die er niet is volgens Bart?)
hij is ook wel is hard bezig maar het zal hem echt niet boeien dat .NL er ook zo een isquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?
Maar je kan toch niet verwachten dat als een speler als NL in het spel wordt gegooit, je achterover in je stoel kan hangen en de overwinning in ontvangst neemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:12 schreef erkel het volgende:
Volgens mij interesseert het Bart geen hol dat ie van de 'troon' is gestoten door NL, zoals Sonique dat zegt. Bart speelt het spel op zijn eigen manier en dat is zo min mogelijk in conflicten terecht raken en een beetje met Lesley spelen. Net zoals Nena ongeveer doet. NL kan hel moeilijk stilzitten, dat heeft ie in het begin aangegeven en dat gaat hem op een gegeven moment nog wel opbreken. Dat hebben we bij Nicolaas wel gezien.
NL speelt een spel..quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?
Ik denk echt dat de kracht van het originele plan zat in het feit dat ze het eerste jaar een beetje kunnen aftasten, elkaar leren kennen en vertrouwen (al dan niet gemeend).quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hij moet er uit.![]()
Hij verstoort de boel daar, het moet weer lekker rustig worden.![]()
Al die complotten en machtspelletjes maken het programma er niet leuker op.![]()
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niks weet over een actie van vanmorgen, maar Bart maakt zich volgens mijn visie echt niet druk om NL. Je hoeft ook eigenlijk helemaal geen spel te spelen. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je in het huis blijft zitten. Bart heeft back-up van Brian en van Nena iig, dus hij maakt zich nergens druk om en die laat NL maar lekker schuiven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet verwachten dat als een speler als NL in het spel wordt gegooit, je achterover in je stoel kan hangen en de overwinning in ontvangst neemt.
Bart speelt net zo goed een spel an NL, ik zeg alleen dat NL hem aan het inpakken is.
Hier is Bart zich wel of niet bewust van, dat weet ik nog niet.
Het lijkt me wel, maar door die actie van vanmorgen twijfel ik daar over.
Ok, laat ik het zo zeggen:quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niks weet over een actie van vanmorgen, maar Bart maakt zich volgens mijn visie echt niet druk om NL. Je hoeft ook eigenlijk helemaal geen spel te spelen. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je in het huis blijft zitten. Bart heeft back-up van Brian en van Nena iig, dus hij maakt zich nergens druk om en die laat NL maar lekker schuiven.
En ook deed Bart vanmorgen verwoedde pogingen Nena weer naar zich toe te trekken. Zodanig dat hij zijn plan aan haar ontvouwde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ok, laat ik het zo zeggen:
Nena vind dat Bart verandert is sinds NL in het spel is.
Zie dat als eerste barst in het Brian/Nena/Bart pact. Nena ziet dat Bart gemanipuleerd wordt door NL, iets wat Bart ontkent. Nena blijft erbij.
Welnee, dat trekt de kijker niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:18 schreef Leandra het volgende:
Ik denk echt dat de kracht van het originele plan zat in het feit dat ze het eerste jaar een beetje kunnen aftasten, elkaar leren kennen en vertrouwen (al dan niet gemeend).
Klopt, denk je dat de bedrijven die hun producten in het programma plaatsen een jaar lang reclame willen maken met als achtergrond mensen die die tijd besteden om paard te rijden en vriendjes te worden?quote:Maar dat zal allemaal wel te saai zijn geweest, het wachten op mensen die uit zichzelf uit pure heimwee al zouden vertrekken is al te veel gevraagd.
"Dit is zo dom (grapje)"quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:43 schreef n1ek het volgende:
Ilona denkt ook dat het door de lekkage komt![]()
Je hoort Evil nog zeggen: "die is zo dom..." over Ilona..
ze heeft niet door dat het een stinkbom is.
verkeerd verstaan dan. Vond het wel een droge actiequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dit is zo dom (grapje)"
Zij vertelt Ilona dat het een bommetje is van Nathanael
Die is die lucht natuurlijk wel gewendquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
Jammer dat natasia niet wakker werd
Brian is bij de testimonialsquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:02 schreef avonne het volgende:
waar is Brian???
En Natasia is wakker en is (nog) niet boos
Ah ik had niet meegekregen dat ze dat haddenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Kaleddis het volgende:
Zullen wel de werklui zijn die de lekkage aan het verhelpen zijn.
Zo beginnen "bepaalde" fotoseries over schoolmeisjes ook vaak.quote:
Denk het niet! Hij wil gewoon buitenshuis de stemming weer eens peilen en dan gewapend met die nieuwe kennis terug erin!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef bunnyma het volgende:
Moet Nathanael geopereerd worden aan zijn knie?
Dus dan zijn we van hem af?![]()
hoezo? moet dat nu binnenkort dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef bunnyma het volgende:
Moet Nathanael geopereerd worden aan zijn knie?
Dus dan zijn we van hem af?![]()
vanavond de suprises jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Fikkert het volgende:
zow,,..... valt weinig te lezen over de vervolgdate van brian,.. was het niks, of was er niks te zien ??... en gaan ze vanavond surprises doen ??
k, thanks.... nja, het gaat mij ook meer om de gedichtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
vanavond de suprises jaen de mooie gedichten
alles loopt prima hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Kan het zijn dat de streams er nu tijdelijk uitliggen? Ik wilde net namelijk van stream wisselen en nu krijg ik op geen enkele gate meer verbinding
Via welke site of URL kijk je dan?quote:
Hier een eigengebouwd pagina-tje (garnierstreams). Hier was ook alles zwart, maar een refresh deed wonderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via welke site of URL kijk je dan?
florisquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via welke site of URL kijk je dan?
Bij mij blijft hij ook op verbinding maken staanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier een eigengebouwd pagina-tje (garnierstreams). Hier was ook alles zwart, maar een refresh deed wonderen.
Die doet het idd primaquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
floris![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Welke provider heb je? (je Inet provider?) mss ligt het daaraan, anders zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij mij blijft hij ook op verbinding maken staan![]()
Wanadoo (tegenwoordig Orangequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke provider heb je? (je Inet provider?) mss ligt het daaraan, anders zou ik het niet weten
De streams op http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2&fromfok werken wel. De rest doet het bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Kan het zijn dat de streams er nu tijdelijk uitliggen? Ik wilde net namelijk van stream wisselen en nu krijg ik op geen enkele gate meer verbinding
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
Alles doet het nu weer welsnap er niets van
zal wel aan mn provider hebben gelegen dan, al was mijn verbinding niet onderbroken
Bong, voor DGK bestaan geen andere streamadressen.quote:Op http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=441727#441727 dinsdag 5 december 2006 @ 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was ikIk gebruikte altijd de streamadressen van Garnier en weet zo niet of er ook andere adressen zijn zoals bij BB (heb niet gevonden iig), mss ligt het aan onze provider? Mn verbinding is verder prima
Dank voor je replyquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Bong, voor DGK bestaan geen andere streamadressen.
ach ja... er zijn een aantal mensen ziek geweest dus kan ze natuurlijk niet achter blijven he, 2 dagen geleden heeft ze het al aangekondigd, .... erg rustig is ze niet btwquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:43 schreef Tamaartje het volgende:
Natasia is dus ziek? Het is wel lekker rustig de hele dag zo![]()
Ik kijk ook altijd rechtstreeks via WMP, de 4 streams in aparte 4 vensters. De kans is groot dat je provider de connectie even kwijt raakt. Dat lees ik wel vaker, op beide forums.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank voor je reply
Mja, heel vaag allemaal iig, enige wat het kan zijn is dat ik nooit via een webpagina kijk zoals hanff/floris etc. maar altijd in WMP afzonderlijk per adres één stream tegelijk kijk en zo nu en dan heen en weer zap (wat dus een nieuwe verbinding met de server tot stand moet brengen)
Anyway, alles doet het weer
Ze is wel hele dikke vriendjes met Nath nu he..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach ja... er zijn een aantal mensen ziek geweest dus kan ze natuurlijk niet achter blijven he, 2 dagen geleden heeft ze het al aangekondigd, .... erg rustig is ze niet btw![]()
Ze heeft wel cadeautjes voor ze gekocht van die 500 euro bij de kijkshopquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie nou gezien of Natas nu iets voor haar kinderen gedaan heeft voor de Sinterklaas??
Kunnen ze vanuit bed naar mamma kijken zeker, wanneer ze verhaaltjes voorleestquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft wel cadeautjes voor ze gekocht van die 500 euro bij de kijkshop![]()
Voor allebei een tv met een dvd speler als ik het goed begrepen had![]()
Ja zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze vanuit bed naar mamma kijken zeker, wanneer ze verhaaltjes voorleest![]()
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekochtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Achja je moet wat verzinnen he.. ze hadden als een DS, PSP en alle andere shit
Tja je moet je kinderen ergens "blij" mee maken he![]()
Daar heeft ze zelf tenminste ook wat aan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekocht![]()
geinig, maar er staat niet bij dat Nel krasloten heeft gekocht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekocht![]()
NL heeft een coole skelter voor z'n zoontje gekocht![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef avonne het volgende:
Misschien dat anderen (Nena) ook nog andere dingen hebben gekocht
Nena heeft een vibratortje gekocht.quote:* Deze compacte vibrerende massage unit wordt geleverd met 4 verschillende massage koppen zodat u op vakantie of thuis optimaal kunt genieten, doordat hij waterproof is kunt u hem ook in bad of onder de douche gebruiken. Lengte 10 cm. Doorsnede 2,5 cm.
* Werkt op 1 penlite excl.
* Geen 16 dagen omruilgarantie
* Alleen verkrijgbaar via internet
Ze hebben voor 500 euro gekocht en Natasia heeft anders nu maar 188,99 besteedquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
NL heeft een coole skelter voor z'n zoontje gekocht![]()
Ja, die is goed bezigquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef n1ek het volgende:
Dat eetpatroon van Eveline....
haar hoeven ze niet weg te stemmen die wordt vanzelf wel weggehaald wegens medische klachten
Wat een rare hulpstukken. Of het nou zo plezierig is om die op je klit of in je doos te douwen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nena heeft een vibratortje gekocht.![]()
Het is gewoon een massage dingquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare hulpstukken. Of het nou zo plezierig is om die op je klit of in je doos te douwen..![]()
Dit wordt basoluut janken vanavond...quote:
Ilona, 100% zou Egbert zeggenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie heeft het geschreven en gemaakt jongens? Nena, Ilona of Eveline?
Ilona dan denk ik...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie heeft het geschreven en gemaakt jongens? Nena, Ilona of Eveline?
Vind het erg leuk gemaaktquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef elsie het volgende:
Ilona heeft dit gemaakt 100% zeker heb het haar er over gehoort nl![]()
Oh ik wist niet dat die dan ook 50 contactpunten kreegquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
De bewoners mogen de beste suprise en gedicht kiezen, en die krijgt dan 50 contactpunten
.... naar wie zal dat gaan?
Naar Ilona, als afbetaling?
Ze krijgt 150 punten van Bartquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
De bewoners mogen de beste suprise en gedicht kiezen, en die krijgt dan 50 contactpunten
.... naar wie zal dat gaan?
Naar Ilona, als afbetaling?
Hij heeft geen zin in de zeik genomen te wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef elsie het volgende:
Leuk gedicht van Eveline ...alleen Bart leest een beetje te snel![]()
dat gedicht viel reuze mee, je moet die van hem is horenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin in de zeik genomen te worden
ontbijtkoek met waterquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef Myriam1978 het volgende:
is het echt paardepoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |