Ik denk dat ze meer zin heeft in een potentieele BN'er... en passant de kans dat zelf ook te worden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft die griet wel zin een een potentieele miljonair.![]()
Hij moet er uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:01 schreef Leandra het volgende:
ik merk steeds meer dat ik gewoon een gruwelijke hekel aan Nathanael heb, ik lees hier nog wel maar ik kijk amper de streams meer sinds hij in het huis is.
In ben het al een paar dagen helemaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart heeft aan het begin gezegt ALLES de doen om het spel te winnen.
Nu roept Bart van niet.
NL heeft geroepen het spel te winnen en iedereen eruit te spelen.
Roept hij nog steeds.
Voor alsnog manipuleerd NL niet volgens Bart. Dus word er geen vuil spel gespeelt...
Ja toch?
En Bart is nu niet vals bezig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
In ben het al een paar dagen helemaal niet met je eens.
Roepen, bijvoorbeeld, heeft geen zin. Bart heeft gezag bij zijn medebewoners. Dat telt wel.
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Bart is nu niet vals bezig?
Of is dat toch die manipulatie van NL (die er niet is volgens Bart?)
hij is ook wel is hard bezig maar het zal hem echt niet boeien dat .NL er ook zo een isquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?
Maar je kan toch niet verwachten dat als een speler als NL in het spel wordt gegooit, je achterover in je stoel kan hangen en de overwinning in ontvangst neemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:12 schreef erkel het volgende:
Volgens mij interesseert het Bart geen hol dat ie van de 'troon' is gestoten door NL, zoals Sonique dat zegt. Bart speelt het spel op zijn eigen manier en dat is zo min mogelijk in conflicten terecht raken en een beetje met Lesley spelen. Net zoals Nena ongeveer doet. NL kan hel moeilijk stilzitten, dat heeft ie in het begin aangegeven en dat gaat hem op een gegeven moment nog wel opbreken. Dat hebben we bij Nicolaas wel gezien.
NL speelt een spel..quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? De opdracht was toch een scherp gedicht te maken voor je tegenstander?
Ik denk echt dat de kracht van het originele plan zat in het feit dat ze het eerste jaar een beetje kunnen aftasten, elkaar leren kennen en vertrouwen (al dan niet gemeend).quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hij moet er uit.![]()
Hij verstoort de boel daar, het moet weer lekker rustig worden.![]()
Al die complotten en machtspelletjes maken het programma er niet leuker op.![]()
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niks weet over een actie van vanmorgen, maar Bart maakt zich volgens mijn visie echt niet druk om NL. Je hoeft ook eigenlijk helemaal geen spel te spelen. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je in het huis blijft zitten. Bart heeft back-up van Brian en van Nena iig, dus hij maakt zich nergens druk om en die laat NL maar lekker schuiven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet verwachten dat als een speler als NL in het spel wordt gegooit, je achterover in je stoel kan hangen en de overwinning in ontvangst neemt.
Bart speelt net zo goed een spel an NL, ik zeg alleen dat NL hem aan het inpakken is.
Hier is Bart zich wel of niet bewust van, dat weet ik nog niet.
Het lijkt me wel, maar door die actie van vanmorgen twijfel ik daar over.
Ok, laat ik het zo zeggen:quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niks weet over een actie van vanmorgen, maar Bart maakt zich volgens mijn visie echt niet druk om NL. Je hoeft ook eigenlijk helemaal geen spel te spelen. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je in het huis blijft zitten. Bart heeft back-up van Brian en van Nena iig, dus hij maakt zich nergens druk om en die laat NL maar lekker schuiven.
En ook deed Bart vanmorgen verwoedde pogingen Nena weer naar zich toe te trekken. Zodanig dat hij zijn plan aan haar ontvouwde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ok, laat ik het zo zeggen:
Nena vind dat Bart verandert is sinds NL in het spel is.
Zie dat als eerste barst in het Brian/Nena/Bart pact. Nena ziet dat Bart gemanipuleerd wordt door NL, iets wat Bart ontkent. Nena blijft erbij.
Welnee, dat trekt de kijker niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:18 schreef Leandra het volgende:
Ik denk echt dat de kracht van het originele plan zat in het feit dat ze het eerste jaar een beetje kunnen aftasten, elkaar leren kennen en vertrouwen (al dan niet gemeend).
Klopt, denk je dat de bedrijven die hun producten in het programma plaatsen een jaar lang reclame willen maken met als achtergrond mensen die die tijd besteden om paard te rijden en vriendjes te worden?quote:Maar dat zal allemaal wel te saai zijn geweest, het wachten op mensen die uit zichzelf uit pure heimwee al zouden vertrekken is al te veel gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |