Hij wist op een gegeven moment dat er niets meer aan te doén was, da's m.i. toch net ff wat anders..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:04 schreef n1ek het volgende:
uit de tv uitzending wordt wel duidelijk dat Stephan wel wist dat ie wegging en het wel ok vond.
aan die uitslagen werd niet echt veel aandacht besteed. Sylvia het laagst Brian het hoogst dacht ik. Verder was er een hele cursus omheen gebouwd. Er staat wat meer op de dgk site.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
Wie heeft het hoogst gescoored met de test?
Kan vanacht niet te lang blijven trouwens, morgen heel vroeg op..
Bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
Volgende ronde... Het huis die zich tegen Bart keert...
Nee hoor.quote:
En Bart is gekquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor.
Brian is de ticket voor NL om Bart.
Laat Bart Nena eruit gooien, en week daarmee Brian van Bart los..
Et voila
Bart zal pas als een van de laatsten Nena eruit stemmen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor.
Brian is de ticket voor NL om Bart.
Laat Bart Nena eruit gooien, en week daarmee Brian van Bart los..
Et voila
Moelijk, maar niet kansloos.
Bart is Laks.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Bart is gek... nee, dat gaat niet gebeuren. En ALS het ooit een risico wordt, houdt JdM het wel tegen.
Bart heeft aan het begin gezegt ALLES de doen om het spel te winnen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er toch echt vanuit dat Bart wel door die charlatan heenkijkt.... ik merk steeds meer dat ik gewoon een gruwelijke hekel aan Nathanael heb, ik lees hier nog wel maar ik kijk amper de streams meer sinds hij in het huis is.
Bart kan misschien soms wel lullig doen, maar ik geloof niet dat hij echt een hufter is, Nathanael wel.
Duivelsgebroed is het... vandaar dat ie zo lekker "klikt" met Natasia![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |