Ik heb toch het gevoel dat Nena zich een stuk assertiever opstelt de laatste weken. Ik hoor een stuk minder 'ik weet het niet', ze gaat discussies aan en laat van zich horen. Ze is op persoonlijk vlak niet steeds geen prater, maar ze geeft wel vaker haar mening.quote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef avonne het volgende:
Ilona complimenteert Nena dat ze het initiatief neemt voor een loopbaangesprek
Niet dat het wat uitmaakt, want Bart gaat echt niet sexen voor de camera's.quote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Day het volgende:
Lesley geeft aan dat ze wel een keer wil blijven slapen.
Leuke film, he!quote:Op maandag 4 december 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Heb net The Truman Show gekeken (voor het eerst), maar deed me wel heel erg denken aan programma's als DGK en BB. Verschil is natuurlijk dat deze bewoners wel op de hoogte zijn.
Truman Show is uit 1998 en de eerste BB van 1999, dus zal me niets verbazen als JdM ook enige inspiratie uit The Truman Show heeft gehaald.
Dat idee krijg je steeds meer ja. Ik vraag me ook af wat er 'achter' allemaal gezegd en gestuurd wordt.quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke film, he!
Maar dat zei ik al bij het vertrek van Angelique, de bewoners zijn acteurs in een toneelstuk, compleet met regie-aanwijzingen.
Nee denk het niet, gate 1+2 zijn volledig opslot, weet niet waarom ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
DGK_Redactie, zetten jullie nu met opzet het geluid bij Bart en lesley uit???
Ik vraag me af of hij de "tijdelijke" bewoner is, die 1 maand blijft.quote:Op maandag 4 december 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee krijg je steeds meer ja. Ik vraag me ook af wat er 'achter' allemaal gezegd en gestuurd wordt.
Ik ben zelf van mening dat Nathanael één grote rol is. De man acteert vanaf het moment dat hij op staat totdat hij weer gaat slapen.
zolang de Redactie dat wil vrees ikquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef avonne het volgende:
Maar goed dat Barts humeur flink is opgeklaard, want het dames kwartet gaat eens lekker genieten van het romantische schouwspel
ze staat op het terrasquote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Is Lesley nou weg? Of is ze onopvallend naar Bart's kamer?
Ik zag haar zoeven nog staan bij de terrasdeurquote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Is Lesley nou weg? Of is ze onopvallend naar Bart's kamer?
Getverquote:Op maandag 4 december 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia knuffelt Lesley weer even. Zal lesley daar blij mee zijn of zou ze liever keihard naar buiten zijn gevlucht?
"Consumeren" welk een ouderwetsche uitdrukkingquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt tijd dat Bart en Lesley hun relatie consumeren
quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef n1ek het volgende:
DGK_Redactie nu is het wel ff mooi geweest met die fontein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |